BabyFair Reviews 

1.572
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second bed purchase from Babyfair and have been delighted both times. Beds are well made and lovely designs for children's room. Purchased ottoman beds with safety rails on both times, great beds for... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly the best bed in the house! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ We bought this single bed for our three-year-old and I cannot recommend it enough. He has genuinely never slept so well in his life — it is SO com... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Received the bed, half the screws had no tread where they'd been temporarily put in so I was unable to remove them with either a screwdriver or drill. I asked for help or a partial refund and sent all... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered Single Bed for my daughter she picked the colours of the rainbow she wanted. The design was easy to do. We orderd a mattress as well, we did pick the wrong size but the company called us and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Babywinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to BABYFAIR – your one-stop destination for baby and family. We're passionate about helping families find quality products that bring comfort, style, and value to everyday life. Our commitment is to provide excellent customer service and a shopping experience you can trust.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.572)

556 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

From start to finish

From start to finish, this has been one of the worst customer service experiences I have ever had.
When my bed was delivered, the first thing I noticed was that the colour was completely different from what was advertised on the website. The “Barley” fabric is shown online as a warm beige/cream shade, but the bed I received was a silvery-grey colour. It looked nothing like the images used to sell the product.
I contacted customer services straight away, expecting them to help resolve the issue. Instead, I was told I should have requested a fabric swatch before ordering and was even described as being a “perfectionist.” This was incredibly dismissive and insulting. If the website accurately represented the product, customers shouldn’t need to order swatches just to receive the colour they’ve been shown.
I explained several times that I was unhappy with the bed and wanted to return it, but I was repeatedly told they do not accept returns or offer refunds on beds. A no-returns policy should not apply when a product has been misrepresented.
To make matters worse, after inspecting the bed further, I found multiple manufacturing defects, including damaged upholstery and other quality issues. Despite providing photographs, I was simply told there were no faults and that nothing could be done.
I also asked to speak to a manager, only to be told that managers do not take customer calls. Throughout the conversation, the customer service representative was passive-aggressive, laughed during the call, and sarcastically said I had been his “favourite customer.” It was completely unprofessional and made an already frustrating situation even more upsetting.
The only follow-up I received was a generic email. No apology, no accountability, and no genuine attempt to resolve my concerns.
The quality of the product was disappointing, but the customer service was even worse. I would never purchase from this company again and would strongly recommend that anyone considering ordering from them reads the reviews first. Save yourself the stress and buy from a company that values its customers and stands behind the products it sells.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to read about the disappointment and frustration you have experienced, both with your bed and, more importantly, with the level of customer service you received.

What you have described is not the standard of service or quality that Babyfair strives to provide. We sincerely apologise that your concerns regarding the fabric colour, the quality of the bed, and the way your complaint was handled left you feeling unheard and let down. We are especially sorry to hear that you felt dismissed during your interactions with our team. Every customer deserves to be treated with courtesy, respect, and professionalism, and we regret that this was not your experience.

Please be assured that we have escalated your feedback to our senior management team so that your concerns can be fully reviewed. We take comments like yours very seriously, as they help us identify where we need to improve both our products and our customer service.

To put this right, we will be arranging a full replacement of your bed. A member of our team will be in touch with you directly to coordinate the replacement and ensure the process is handled as smoothly as possible.

We understand that this does not undo the frustration you have experienced, but we hope it demonstrates our commitment to resolving the situation and restoring your confidence in Babyfair.

Thank you for bringing this to our attention, and again, please accept our sincere apologies.

Kind regards,

The Babyfair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service was fantastic

Service was fantastic. No issues with delivery and easy to manoeuvre website and even recieved an email to ensure items ordered were of suitability. Excellent service overall. Will definitely order again.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you had such a positive experience with us.

It's great to know you found our website easy to use, your delivery went smoothly, and that our follow-up email helped ensure the items you ordered were the right fit. Providing excellent customer service is always our goal, so your kind feedback means a lot to the team.

Thank you for choosing Babyfair. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon. We hope to have your custom again in the future!

Best wishes,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality mattress

Bought two single mattresses:
"BedzOnline Hydro Pocket Spring Memory Mattress"

The arrived in good time and we as described. This company uses DPD for delivery, which is not very reliable. They had me waiting all day and then went to the wrong address to deliver and marked it as "Sorry we missed you". They then delivered the next day with no problems. Poor reliability is a well known issue with DPD. Knocked off 1 star for this.

29 juni 2026
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear that you're happy with your new BedzOnline Hydro Pocket Spring Memory Mattresses and that they arrived as described.

We're sorry to hear about the frustrating delivery experience with DPD. We understand how inconvenient it is to wait in for a delivery only for it to be delayed due to an error, and we appreciate you sharing this feedback. We'll certainly keep this in mind as we continue to work with our delivery partners.

Thank you again for choosing Babyfair. We really appreciate your support and hope to have the pleasure of serving you again in the future!

Best wishes,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable and good quality

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you found the product comfortable and of good quality. Your kind words mean a lot to everyone here at the BABAYFAIR team. We truly appreciate your support and hope we'll have the pleasure of serving you again soon. Thanks for choosing BABAYFAIR! 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

I ordered two mattress for my twins birthday one arrived last Tuesday as I paid for and the other has still not arrived. I have been chasing up every day just to be told it’s going to arrive the next day. It never does. I am getting no where and now have both twins in my bed as they won’t sleep without each other. I have asked for a refund so I can get another mattress and I have got no where. I would never leave a negative review but it’s really not acceptable now that there’s no resolution.

29 juni 2026
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry for the frustration and disappointment you've experienced.

We completely understand how upsetting this must be, especially when the mattresses were intended for your twins' birthday. We also appreciate how stressful it has been to repeatedly be promised delivery "the next day" without this happening, and we're very sorry for the inconvenience this has caused your family.

Please be assured that your case has now been escalated to our senior management team for urgent review. They are personally looking into the matter and will be in touch with you as soon as possible to provide a resolution, whether that is arranging the outstanding delivery or discussing your refund request.

We sincerely apologise that we have let you down on this occasion. This is not the level of service we aim to provide, and we appreciate your patience while we work to put things right.

Kind regards,

The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a mattress for my 2 year olds…

Ordered a mattress for my 2 year olds bed and it came with speedy delivery, great updates and was very high quality. Would definitely recommend

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your lovely review! 💛

We're delighted to hear that your little one's mattress arrived quickly, that you were kept updated throughout the delivery, and that you're happy with the quality. It's wonderful to know we could provide a positive experience for you.

Thank you for recommending BABYFAIR—it really means a lot to our team. We hope your little one enjoys many comfortable nights ahead, and we look forward to welcoming you back again in the future! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love the bed I purchased for…

Absolutely love the bed I purchased for my son he loves it. Great delivery

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi Tanya,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you and your son are so happy with the bed, and that he loves it. It's also great to know that you had a positive delivery experience.

We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Kind regards,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent. Good price. Fast service.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review! We're so pleased to hear that you were happy with our prices and the fast service you received.

Your feedback is greatly appreciated, and we're delighted we could provide you with a positive shopping experience. We hope to have your custom again in the future.

Many thanks,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn't be happier with the mattress

Couldn't be happier with the mattress. Amazing quality for the price massively discounted will be ordering again! Thanks again

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you're so happy with your mattress and that you found the quality amazing, especially at such a great price.

Your kind words mean a lot to the whole BABYFAIR team. We truly appreciate your support and are thrilled to hear you'll be ordering from us again. We look forward to welcoming you back and hope to have your custom again in the future.

Many thanks,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good and excellent customer…

Very good and excellent customer communication. Thank you

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi Angela,

Thank you so much for your lovely review! 😊 We're delighted to hear that you were happy with our customer communication. Your kind words mean a lot to the whole BABYFAIR team. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of serving you again soon. Thank you for choosing BABYFAIR! 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Fast Delivery & The Mattress we bought is absolutely brilliant, it’s super comfortable, it’s just the right firmness & the colour is so vibrant which we wanted! Got a great deal for it! would buy again.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much your wonderful 10/10 review! We're delighted to hear that you're so happy with your new mattress. It's great to know that the comfort, firmness, and vibrant colour were exactly what you were looking for, and we're pleased you were able to get a great deal too!

Your kind words mean a lot to the whole BABYFAIR team. Thank you for choosing to shop with us, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Enjoy your new mattress!

Best wishes,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought a mattress not at all as expected

Bought a mattress not at all as expected

25 juni 2026
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

We are very sorry to hear that the mattress was not at all as you expected. We understand how disappointing this must be, and we sincerely apologise for your experience.

A member of our Customer Service team will be looking into your feedback and will be in touch with you as soon as possible to understand what went wrong and work with you to find a suitable resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to make things right.

Kind regards,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery. Great value

Fast delivery. My Grandson says it is a super comfortable mattress. His Mother was impressed by the quality. Grandad was pleased with the price!

26 juni 2026
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that your grandson is finding his new mattress so comfortable, that his mum was impressed with the quality, and that Grandad was happy with the price too! It's great to know our fast delivery and value made a positive impression. We truly appreciate your kind feedback and hope to have the pleasure of serving you and your family again in the future. Thank you for choosing Babyfair!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely bed

Lovely bed. Daughter loves it. Great service.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi lewis,

Thank you so much for your kind review! 💛

We're so pleased to hear that your daughter loves her new bed and that you were happy with the service you received. Knowing that both our products and customer service have met your expectations means a great deal to us.

Thank you for choosing Babyfair. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of serving you again in the future!

Warm wishes,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect first bed!

My daughter loves this bed, it is super comfy and looks beautiful in her room. As her first ‘big girl bed’ the little sides on it are perfect for stopping her from falling out but small enough that she can still climb in and out herself. We will be buying another one for our younger daughter once she’s big enough!

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi Ellie,

Thank you so much for your lovely review! 💛

We're absolutely delighted to hear that your daughter is loving her first "big girl" bed and that it's been the perfect fit for her. It's wonderful to know the little side rails are giving you peace of mind while still allowing her the independence to climb in and out on her own.

It means so much to hear that you're planning to buy another one for your younger daughter when she's ready. Thank you for choosing Babyfair to be part of these special milestones—we truly appreciate your support.

We hope to welcome you back again soon, and we look forward to helping you with your younger daughter's big girl bed when the time comes! 🥰

Warm wishes,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am extremely disappointed with this…

I am extremely disappointed with this mattress. It is advertised as orthopedic, but it provides very poor support. I can clearly feel the springs through the surface, making it uncomfortable to sleep on and completely unsuitable for anyone with back or spinal problems.

I feel that this product has been misleadingly advertised. I am now having to provide evidence and prove that the mattress is not as described just to request a refund. This experience has been very frustrating and disappointing.

I would not recommend buying this mattress.

This company simply misleads its customers. They advertise a mattress as a high-quality product with an inflated original price, then show a huge “discount” to make it seem like you’re getting an amazing deal. In reality, the mattress is of very poor quality and feels like a cheap product. Now I have to spend my time sending multiple emails just to arrange a return. A terrible experience from start to finish. I would not recommend this company.

19 juni 2026
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

We are very sorry to hear about your experience and disappointed to learn that the mattress has not met your expectations.

We understand how frustrating this situation has been, particularly when you were expecting the level of comfort and support described. Your feedback is important to us, and we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment you've experienced.

We can see that a member of our Customer Service team is already in contact with you regarding your concerns. We will also follow up internally to ensure your case is reviewed thoroughly and that we do everything we can to reach a satisfactory resolution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and the opportunity to put things right.

Kind regards,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company I have ever dealt with

Worst company I have ever dealt with. Stay away.
Delivery took ages anyway.
Hard to contact them nobody knows just get passed around and wait times are 20 mins minimum been on the phone for 56 mins now.
Delivery eventually arrived and was damaged. Slow response again nothing is easy and straight forward with this company. They should be coming to me not me to them as the bed is back with them and delivery refused

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the frustration caused. This is not the level of service we aim to provide.

We understand how disappointing it must have been to experience long delivery delays, difficulty reaching our team, and then receive your order in a damaged condition. We appreciate you taking the time to share your feedback.

We would like the opportunity to investigate what happened and make this right. Please contact us with your order details , and our team will look into your case as a priority and get back to you as soon as possible with an update.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to restore your confidence in Babyfair.

Kind regards,
The Babyfair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found this company by word of mouth…

I found this company by word of mouth and as other people I've found this company faultless. Order my two mattresses for the toddler's and found the delivery excellent. Perfect. The mattresses ordered have been great and the kids love them. Angel was fantastic when I needed a bit of advice and helped me out immensely. So...a big thank you goes to angel. So.. would I go anywhere else ...no..this is the place to go instead of going to the high street etc. It's all here. Perfect quality.. perfect service.. everyone is happy.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi Savage,

Thank you so much for your amazing review!

We're absolutely delighted to hear that you found us through a recommendation and that your experience lived up to the kind words you'd heard. It's wonderful to know that your toddlers are loving their new mattresses and that the delivery and overall service met your expectations.

A special thank you for your kind words about Angel—we'll be sure to pass your lovely feedback on. She'll be thrilled to know she was able to help and make your experience even better.

Your support and recommendation mean the world to everyone here at the BABYFAIR team. Thank you for choosing us, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good bed

Good bed, better price. Quick delivery

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi,

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear you're happy with your bed, found it to be great value, and that the delivery was quick.

We really appreciate you taking the time to share your experience, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Kind regards,
The BABYFAIR Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality & choice

Simple process to order and many options to choose from.
Delivery timescale was rather poor annd I was left chasing this up. However this was chased up by the team in good time. All packages arrived very well protected. Easy to put together and looks fantastic! Would certainly purchase from here again for our next bed that we’ll need soon

29 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo BabyFair

Antwoord van BabyFair

Hi Aman,

Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you were pleased with the quality of your order, the wide choice available, and that you found the ordering process simple and straightforward. It's also wonderful to know everything arrived well protected, was easy to assemble, and looks fantastic!

We do apologise for the delay with the delivery and appreciate your patience while our team chased this up for you. We're pleased we were able to help get everything resolved.

Thank you again for your kind words and for choosing Babyfair. We truly appreciate your support and hope we'll have the pleasure of helping you again when it's time for your next bed!

Best wishes,
The Babyfair Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer