Banxa Reviews 

75.939
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik ben supertevreden met hoe makkelijk en snel ik geld op mijn wallet kon storten. Het proces is heel eenvoudig: je volgt een paar stappen en binnen een paar minuten staat het geld erop. Geen ingewikk... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

account al aangemaakt in 2024 en nu vragen ze met een betaling weer een foto van de persoon met een visa kaart controlle na dat je alles ingevuld hebt en de overdracht schijnt oke te zijn<,,waarom n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Afhandeling van de uitbetaling is prima verlopen. Binnen 24 uur stond het geld op mijn rekening. Ook de interface en het identificatie proces werken goed

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overschrijven lijkt in eerst instantie wat ingewikkeld. Maar uieindelijk gaat het prima. Ook als je een foutje maakt dan wordt het bedrag keurig netjes weer terug gestort.

Bedrijfsgegevens

  1. Cryptocurrency-dienst
  2. ook in
  3. Betalingsdienst
  4. Softwarebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Banxa (TSX-V:”BNXA”) is a Payments Service Provider (PSP) for the digital asset space. The company has a mission - to build the bridge between traditional financial systems and regulation and the digital asset space. Our goal is to onboard the general public to digital currency by building fully compliant payment infrastructure that enables simple and secure conversion of fiat currency to digital currency (e.g. USD/CAD to BTC/ETH). Banxa's flagship product is a “Plug-and-Play” Fiat Onramp which allows seamless access to digital currencies via multiple payment methods. The company’s product line is diversified by a B2B offering, or wholly owned, B2C (direct-to-consumer) websites. Upcoming products will focus around further development of digital payments, transfers and storage. Banxa is not a bank / authorised deposit taking institution.

Our Commitment

Geschreven door het bedrijf

We are customer centric in everything we do
We aim to respond to all service requests in a timely manner. Before leaving a negative review please contact us at support.banxa.com so we have the opportunity to resolve your enquiry.

Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

76K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(75.939)

8.208 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

wat een manier om geld te verdienen

wat een manier om geld te verdienen, de mensen laten wachten op hun order. prijs zakt, meer winst voor hun. is voor mij de eerste en laatste keer geweest. je kan zeker in deze markt toch niet uren/dagen op je crypto wachten....

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hi Carlo,

Thank you for leaving us a review. We understand how frustrating it can be to experience a delay, especially in a fast-moving market, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Please be advised that the delay on your order 19139650 is due to our team performing a manual verification. This careful review ensures the security and accuracy of your transaction and reflects our commitment to best practices in protecting both our customers and the integrity of the platform.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. You can submit a ticket at https://support.banxa.com/en/support/tickets/new, and our team will be more than happy to assist you. - Banxa Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Prijzig...

23 juni 2025
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hoi Mark,

Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat prijzen een belangrijke overweging zijn voor onze klanten. Ons doel is om een ​​veilige, betrouwbare en transparante service te bieden, en onze tarieven weerspiegelen de kosten die nodig zijn om veilige en conforme transacties te garanderen.

We raden klanten altijd aan om de tarieven en totale kosten te controleren voordat ze een aankoop bevestigen, zodat er geen verrassingen zijn. Je feedback wordt gedeeld met ons team terwijl we onze prijzen en diensten blijven evalueren.

Als je meer hulp nodig hebt of een probleem rechtstreeks wilt melden, kun je hier een supportticket indienen: https://support.banxa.com/en/support/tickets/new - Banxa Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Direct na het overmaken ging al mijn…

Direct na het overmaken ging al mijn ethereum van mijn rekening. Waarschijnlijk ben ik gehackt.

2 september 2025
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hi Julian,

We’re really sorry to learn you have been the victim of a scam. Unfortunately, scammers are becoming increasingly sophisticated in tricking customers into using our service in violation of our terms & conditions.

When using our service, we follow strict guidelines, including verifying your identity.

When using our service, our terms state that you must be the owner of the wallet address you request funds to be sent. This is because the nature of cryptocurrency means that transactions are irreversible.

We recommend you report this to both your financial institution and local authorities. We are happy to work with them and provide any relevant information to assist in their investigations.

We really hope you can resolve this issue with your bank and the relevant authorities.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Jammer genoeg max limit van $2000 om te…

Jammer genoeg max limit van $2000 om te storten per dag. Als trader is dit te weinig.

14 april 2025
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hallo Looyestein,

Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de huidige dagelijkse stortingslimiet van $ 2.000 beperkend kan aanvoelen, vooral voor actieve handelaren. Deze limiet is ingesteld om de veiligheid en naleving van de regelgeving te waarborgen, maar we herzien ons beleid voortdurend om beter aan de behoeften van onze klanten te voldoen.

We waarderen je feedback – het helpt ons te verbeteren. Neem contact op met ons supportteam als je wilt. We horen je feedback graag voor toekomstige verwerking.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleid opgelicht en fraude

Nou ik werd benaderd voor simpele opdrachten van kleine bedragen en na de 3e taak moet je betalen bij die taak dat ging ook over niet zo grote bedragen je kon zelf kiezen welke maar na die opdracht komt er nog een opdracht om je winst te verdubbelen maar ook daar moest je voor betalen na het afronden werd mijn betaling overgemaakt. En dan zo krijg je de volgende dag weer opdrachten.

Nu de 2e dag krijg je opdrachten met hogere bedragen maar er staat ook een hogere winst na het afronden van die taak van 780 eu krijg je nog een kans voor het verdubbelen van winst de laagste keus is opeens bijna 2000. Daar geef ik al aan dat ik het niet heb want tja dats heel veel geld dus wilde daar gewoon al mijn inzet plus beloning maar dat kon niet ik moest op alle soort manieren die 2000 eu vinden zodat ik mijn geld zou krijgen. Nadat ik dat uiteindelijk had geleend en betaald kwam er nog een opdracht van bijna 5000 euro en als ik dat niet betaal krijg ik geen 780 geen 2000 en ook geen winst. Maar na de betaling van 2000 heeft de bank mijn account per direct geblokkeerd. En nu krijg ik mijn geld niet meer terug. Ik ben gewoon misleid dit was echt niet de afspraak nog mijn bedoeling en ik kan op niemand terug vallen om dit recht te trekken. En aangezien ik het niet had dan als ze de wachttijd met 1 dag verlegen zou ik alvast 1500 euro moeten betalen en toen ik daar aangaf dat ik dat ook niet had kan ik het nu alsnog betalen als ik die 5000 euro heb om vervolgens €12402.60 in 1 keer te ontvangen op mijn rekening dats toch ongelofelijk Terwijl ze me al hadden gefeliciteerd na de betaling van 2000 ik wil gewoon me geld terug !

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hoi Caroline,

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen en je ervaring hebt gedeeld.

Het spijt ons zeer te horen dat je situatie je stress en frustratie heeft bezorgd. We begrijpen hoe ernstig dit is en willen ervoor zorgen dat je zorgen goed worden onderzocht.

Houd er rekening mee dat we eerder om aanvullende informatie hebben gevraagd zodat we je verder konden helpen. Helaas hebben we niet de benodigde gegevens ontvangen om je probleem te onderzoeken. Om je zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, vragen we je vriendelijk een supportticket in te dienen via onze officiële portal: https://support.banxa.com/en/support/tickets/new

Nadat je je ticket hebt ingediend, kan ons team je account beoordelen en de juiste ondersteuning bieden. We doen er alles aan om dit zo goed mogelijk op te lossen.

Bedankt voor je begrip en we helpen je graag verder. - Banxa Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichting

3 oktober 2025
Logo Banxa

Antwoord van Banxa

Hi Sarah,

Thank you for contacting us and we are sorry to hear that you have been a victim of fraud.

Unfortunately, we have already transferred the cryptocurrency which means that we cannot refund your money. This is because cryptocurrency transfers are irreversible and we cannot recover the cryptocurrency sent.

We would encourage you to report this crime to your bank and local authorities. We would be more than happy to help with their investigations.

Please ask them to email fraud@banxa.com if they require any information from us to help with their investigation.

As for Banxa, we have already flagged the account created for this order and keep it from creating another transaction with us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer