Bartolomeo Arreda 2.0 Reviews 

116
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wir haben im Juni diesen Jahres während einem Aufenthalt in Sizilien das Geschäft besucht. Eigentlich wollten wir nichts kaufen, doch haben wir uns in diverse Möbelstücke für unser neues Haus verliebt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Schönstes italienisches Design zu guten Preisen. Wir haben eine wunderschöne Designerlampe bestellt. Den besten Preis haben wir hier gefunden, bei BartHome. Bereits in der Vergangenheit haben wir be... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wir haben nach einem roten Tisch gesucht und bei Barthome einen gefunden. Francesca hat uns einen guten Preis angeboten und wir haben zugeschlagen. Es hat eine Weile gedauert bis der Tisch bei uns ang... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich habe im April 8 Stühle bestellt und wurde immer wieder vertröstet, dass es aufgrund der aktuellen Situation zu Lieferschwierigkeiten kommt. Bis jetzt, wo ich einfach gar keine Antwort mehr bekomme... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Binnenhuisarchitect
  4. Meubelaccessoires
  5. Meubelfabrikant
  6. Meubilair-op-maat leverancier
  7. Tuinmeubilairwinkel

Over Bartolomeo Arreda 2.0

Geschreven door het bedrijf

Bartolomeo Arreda 2.0, azienda leader nel settore dell’arredamento in Sicilia caratterizzata da professionalità, qualità, design e competenza, dà vita al suo E-commerce BartHome. Un nome deciso non a caso, la cui idea nasce dal far rivivere l’animo nobile di Bart e dal far sentire le persone che visitano il sito a “Casa”. Da BartHome troverete non solo il meglio del Design, attraverso i Brand accuratamente selezionati: Cattelan Italia, Arketipo, Ditre Italia, Foscarini, Reflex, Riflessi, Calligaris, Artemide,Le Fablier, Mogg, San Giacomo, Veneta Cucine e tanti altri....Ma anche una relazione tra qualità e prezzo non indifferente. A noi non importa dove si trovi la tua casa, se sia grande o piccola, perché grazie alla nostra esperienza vi aiuteremo a progettare, trovare soluzioni, idee e novità per vivere la casa...La Tua


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

116 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(116)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Boomchair in die Schweiz

Habe 2 Designersessel online bestellt,dann kam ein Mail das die artikel nicht mehr an lager sind,aber sie können sie bestellen,es geht einfach etwas länger. War für mich kein problem,die Sessel sind jetzt da und ich bin mit Komunikation,Lieferung und Preis sehr zufrieden!

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience and for your kind words.

We're pleased to hear that, despite the extended wait times due to the new product availability, you appreciated our communication and delivery service. Your satisfaction is our most important achievement.

We hope the chairs will provide you with many years of comfort and satisfaction.

Thank you again for your trust, and see you soon!
Team BartHome

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional customer service from start to finish

Very happy with my garden furniture order from BartHome (sofas, armchairs, and sunbeds). What stood out most was the quality of the customer service: responsive, attentive, and quick to help at every step of the order. Special thanks to Francesca who's been a valuable support all along the process.

The furniture itself lives up to expectations, and the whole set has really elevated my outdoor space. I'd recommend BartHome without hesitation to anyone looking for quality garden furniture, backed by genuinely great customer care.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted that you were satisfied with both your new patio furniture and the service you received.

Your kind words, and the recognition of Francesca, are truly appreciated and will be shared with the entire team.

Thank you for your trust, and see you soon!

The BartHome Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered a table

Ordered a table. The product is great, but your warehouse manager needs to be changed. The order was not processed for 2 weeks. I had to call you in order for you to call the warehouse to do their job and process my order for delivery. Delivery was great also. Only warehouse sorting time was bad

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you for your feedback and for choosing our table. We’re very pleased to hear that you are happy with the product itself and that the delivery experience met your expectations.

We sincerely apologize for the delay in processing your order. Your comments regarding the warehouse handling have been noted and will be shared with the relevant team so we can improve our processes and prevent similar delays in the future.

We appreciate your patience and your honest feedback, as it helps us provide a better experience for our customers.

Thank you again for your business, and we hope to serve you again in the future.
Team Barthome

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Non possiamo che essere felici della…

Non possiamo che essere felici della scelta di acquistare tutto l’arredo da Bartolomeo Arreda 2.0.
Il tocco di magia è stato dato da Anna Gibilaro: la competenza, la professionalità e la capacità di aver realizzato anche ciò che noi non poteva mai immaginare, un sogno vero.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Grazie per la vostra recensione e per la fiducia che avete riposto in noi. Siamo felici che il percorso di arredamento abbia soddisfatto le vostre aspettative e che abbiate apprezzato il lavoro di Anna. Commenti come il vostro rappresentano per noi una grande soddisfazione. Grazie ancora.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Betreuung

Was uns besonders gefallen hat war die Betreuung, diese war persönlich und nicht anonym und automatisch.

Preis ✅
Bestellung ✅
Bezahlung ✅
Lieferung ✅
Produkt ✅

Wir können Barthome uneingeschränkt empfehlen.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Vielen Dank für Ihre tolle Rückmeldung und die positive Bewertung!
Es freut uns sehr, dass Sie besonders unsere persönliche Betreuung geschätzt haben – genau das ist uns bei Barthome sehr wichtig. 😊

Schön, dass Sie auch mit Preis, Bestellung, Bezahlung, Lieferung und natürlich dem Produkt rundum zufrieden waren.

Vielen Dank für Ihre Empfehlung und Ihr Vertrauen – wir freuen uns, Sie bald wieder bei Barthome begrüßen zu dürfen!
BartHome Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Competitivi sui prezzi

Competitivi sui prezzi, precisi e cortesi nelle comunicazioni, ben organizzati per le spedizioni. Consiglio sicuramente.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Grazie mille per la sua recensione positiva! Siamo davvero felici che abbia apprezzato la nostra competitività nei prezzi, l’attenzione nella comunicazione e l’organizzazione delle spedizioni. Il suo feedback è per noi molto importante e ci motiva a continuare a migliorare ogni giorno. A presto!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Client français

Client français,
Très bon suivi de Francesca, livraison d’une table dans les délais annoncés.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Merci beaucoup pour votre retour positif ! 😊
Nous sommes ravis d’apprendre que le suivi assuré par Francesca ainsi que la livraison de votre table ont été à la hauteur de vos attentes et respectés dans les délais annoncés.

Votre satisfaction est très importante pour nous et votre commentaire nous fait très plaisir.
Au plaisir de vous accompagner à nouveau dans un prochain projet ! ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Positiv experience with teak wood patio table

Very friendly contact and prompt updates on the order status. The beautiful table arrived well-packaged and undamaged via freight carrier.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you so much for your kind review! We're so happy to hear you appreciated the friendly communication and timely updates on your order status. We're also delighted to hear that the table arrived well packaged and in perfect condition.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Defective Product, Poor Customer Service – Not Worth the Premium Price

We ordered a very expensive Mogg sideboard through Barthome, which arrived damaged. Both the outer and inner packaging were completely intact with no visible signs of damage, meaning the defects were pre-existing. We carefully documented all damage with photos and descriptions, then repeatedly attempted to contact Barthome to resolve the issue.

When calling their support line — where English-speaking service is advertised — we were instead told rudely in Italian to send an email. Despite submitting thorough documentation and a detailed description of all defects, we are not being taken seriously. Barthome is now attempting to attribute multiple damage points to transport, which is simply not supported by the evidence.

Given the order value of several thousand euros, we expected a significantly more professional approach to customer care and claims handling. Unfortunately, we are now left with no choice but to pursue legal representation.

A deeply disappointing experience. We would not recommend purchasing through Barthome for high-value items.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

We are very sorry to read about your dissatisfaction and we take situations like this very seriously.

As explained in our previous email communications, in order to open an official damage claim with the courier and the manufacturer, we require some specific documentation and details. Unfortunately, we have not yet received the requested information, which prevents us from proceeding with the claim process.

Please note that for shipments of large and delicate furniture items, certain documentation is necessary to properly investigate the issue and determine the cause of the damage. As soon as we receive the requested materials, we will immediately proceed with the claim and work toward a solution as quickly as possible.

Our customer support team remains fully available and committed to resolving this matter. We kindly invite you to reply to our latest email so we can continue assisting you and move forward with the claim procedure.

Kind regards,
Barthome Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Schnelle Antwort auf jede Frage

Schnelle Antwort auf jede Frage. Pünktliche Lieferung

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you for your positive feedback! We are pleased that our fast service and punctual delivery met your expectations. See you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Esperienza Positiva!

Esperienza Positiva!
Puntuali e professionali

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Grazie per la sua recensione! Siamo lieti che la sua esperienza sia stata positiva. A presto!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Immer wieder gerne

Immer wieder gerne - wir hatten eine Reklamation - diese wurde schnell und unkompliziert behoben…

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you for your feedback.
We’re pleased that we could resolve the issue quickly and to your satisfaction.
We look forward to serving you again.
Barthome

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 design chairs and 1 arrived…

I ordered 2 design chairs and 1 arrived damaged. They don't take responsibility and refuse to resolve the issue and just stopped responding, ignoring consumer rights. Very bad company.

27-01-2026. Regarding their response: Their response perfectly illustrates why this is a poor company to deal with. Instead of taking responsibility, they place the blame on the consumer, claiming the chair was damaged (damage is not only a small incision) upon opening.

Communication was ignored/ stopped entirely. It appears that only public reviews prompt a reaction.

For clarity: BartHome, multiple attempts were made to contact you, all of which were ignored. If you truly stand by what you have written, you are welcome to contact me within 2 days to resolve this matter. Should it be resolved properly, I am more than willing to amend this review.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Dear Customer,
We are always available to resolve our customers' issues and provide timely responses.

You received the chair in perfect packaging. Only upon opening it did you notice a small incision on the backrest (which could have been caused during opening).
We asked you to send the chair to our address for a full refund or to keep it and receive a partial refund, but we never received any response from you.
We are always at your complete disposal... hoping to find a solution despite the time that has passed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Todo bien

Todo bien. Tiempo de entrega bastante largo, casi 2 meses. Pero todo bien informado y el paquete llegó perfectamente.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

¡Gracias por tu comentario!
Lamentamos que el tiempo de entrega haya sido más largo de lo esperado. Nos alegra saber que la información durante la espera fue clara y que el paquete llegó en perfectas condiciones. Agradecemos mucho tu paciencia y tu confianza. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!
Barthome

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth delivery to Germany

I'm really impressed with my purchase! The chairs look amazing and arrived way quicker than I anticipated. The payment process was smooth and straightforward. Overall, a great experience – I'll definitely be shopping here again!

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you so much for your wonderful review! 🌟
We're so happy you liked the chairs and that delivery was faster than expected. We're also really happy to hear that the payment went smoothly!

We look forward to seeing you again for your next purchases! 😊🛋️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

perfect handling and Francesca was…

perfect handling and Francesca was always available for questions and help

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you so much!
It was a pleasure having you as a customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wir haben zwei Küchen für unsere…


Wir haben zwei Küchen für unsere vermieteten Wohnungen gekauft und sind rundum begeistert! Von der Planung über die Abwicklung bis hin zur Lieferung und Montage hat alles absolut professionell funktioniert.

Ein besonderes Dankeschön an den Innenarchitekten Herrn Butticè, der uns mit viel Geduld und Kompetenz – sogar per Videoanruf – jederzeit zur Seite stand. Seine Beratung war hervorragend und hat wesentlich zum perfekten Ergebnis beigetragen.

Ebenso möchten wir die beiden Monteure Herrn Casa und Herrn Farrugia lobend erwähnen. Sie haben beim Aufbau der Küchen großartige Arbeit geleistet und bewiesen, dass sie wirklich „goldene Hände“ haben. Trotz kleiner baulicher Herausforderungen vor Ort in Frankfurt am Main haben sie mit viel Geschick und Improvisationstalent alles perfekt umgesetzt.

Wir können Bartolomeo Arreda 2.0 uneingeschränkt weiterempfehlen – hier stimmt einfach alles: Qualität, Service und Kompetenz!

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Vi ringraziamo di cuore per le bellissime parole e per aver condiviso la vostra esperienza!
Siamo davvero felici di sapere che tutto — dalla progettazione alla consegna e al montaggio — sia stato all’altezza delle vostre aspettative.

Un ringraziamento speciale anche da parte di tutto il nostro Team che saranno lieti di sapere del vostro apprezzamento.

Ci fa molto piacere che le nostre cucine abbiano trovato la loro perfetta collocazione nelle vostre abitazioni a Francoforte sul Meno.
A presto!!
Bartolomeo Arreda 2.0

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Guter Kundenservice

Bei dem Kauf eines Bettes wurde ich durch den Kundenservice (Francesca) hervorragend durch den gesamten Bestellprozess (Wahl der Ausführung, Stoffe etc.) begleitet.
Die Lieferung verzögerte sich aufgrund der Sommerferien um einige Wochen, wobei ich jedoch stets bestens über den weiteren Verlauf informiert wurde. Ich werde aufgrund meiner sehr positiven Erfahrung sicherlich auf das Angebot von Barthome zurückkommen.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bartolomeo Arreda 2.0

Antwoord van Bartolomeo Arreda 2.0

Thank you so much for your feedback. It was a pleasure having you as our customer.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer