We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I regularly charge within Romiley at the BeEV station due to the home charger taking a long time. Plus I have a 21 plate Nissan. BeEV still do the CHAdeMO chargers which can be rare to find especiall... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great charging experience with be.EV. The app is very easy to use, clear and concise, with an excellent UI and overall user experience. Finding a charger, starting a charge and keeping track of ev... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Locked my cable in the charger and very bad rude customer service took 2 x £25 pre-pay takes 5 days return could be 14 Days before I get my cable back So cable left at machine at my risk despite... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Be.EV is my default charger. Great value compared to other suppliers. My local charging station in Liverpool always available and reliable and I visited the Manchester Oasis last weekend which is what... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Laadstation voor elektrische voertuigen

Geschreven door het bedrijf

We're on a mission to help every driver love every electric journey. Be.EV is the UK's second highest-rated rapid and ultra-rapid medium charging network, as voted for by Zapmap drivers themselves, with more than 2,500 charging bays across the country and plenty more on the way. We build ultra-rapid charging hubs in places that make sense. Where you live. Where you shop. Where you stop for a coffee. We believe charging should fit naturally into everyday life, not take you out of it. Everything starts with listening to drivers. They told us they wanted reliable chargers, clean and spacious bays, fair pricing, an app that works, and a team that genuinely listens. So that's exactly what we're building. Every piece of feedback helps shape what we do next. We're proud to deliver 99% network reliability, but our focus goes beyond charging bays. We're here to create an effortless charging experience; making public charging simple, convenient and dependable whenever and wherever drivers need it. Founded in 2019, we're proud to be majority owned by Octopus Energy Generation, one of Europe's largest renewable energy investors. As more drivers make the switch to electric, we're building a network designed around people, powered by renewable energy and shaped by the customers who use it every day.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

227 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 77% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(227)

206 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Value

Apart from Tesla, Be.ev are the best value for money at the moment especially if you charge after 7pm or take out a subscription.

15 september 2026
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Tell Tesla they can watch their backs!😂 But thankyou Christopher for leaving us such positive feedback, we love how your taking advantage of our subscription charging passes and off-peak rates. Happy charging! 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

5 transactions taken from my card and…

5 transactions taken from my card and not one charger worked or charged my car had to go to a different charger completely

15 september 2026
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Thanks very much for taking the time to provide us with your feedback. It's really disappointing that your experience with us wasn't a positive one. But your feedback goes a long way to help us improve. Any pre-authorizations are returned automatically, however we appreciate that some banks take longer than others. We understand this isn't ideal, our drivers support team (0800 917 3208) are available 24 hours a day, 7 days a week to assist with starting charges or releasing pre-authorization amounts that are no longer required. With that in mind we really do appreciate your feedback, please keep an eye on your emails over the next few days, and our team will be in touch!💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yeah it's every part is a good service…

Yeah it's every part is a good service but sometime is blocked it's a when we enough battery going to the charging point they are not working mostly the princes Road opposite side for the ASDA that one is the always is not working otherwise I am happy services very good thank you so much

15 september 2026
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Amir, thankyou for your kind feedback! We're sorry to hear that you've sometimes found chargers unavailable, particularly the ones on Princess road. We appreciate you highlighting this and will pass on your comments to the team. Thanks again for your support 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be.EV are terrible with pricing

Be.EV are terrible with pricing!
I really regret that the Mer chargers have now been switched over to Be.EV. I had absolutely no problems with Mer.
I have been overcharged a few times already. I was able to get a refund previously. However, last night I checked their website for the Worthy Lane car park and it clearly stated that the charging price for the fast chargers was 49p KwH after 7 p.m. I went to charge and payed with the Be.EV card and to my surprise I was charged 77p KwH. I emailed them requesting a refund for the difference I paid but they refused, stating it's policy. I don't understand how a company can get away with overcharging, not advertising the right pricing on their website and not on their machines. They claim the chargers are owned by the Council, but don't disclose this on their website nor have they ever sent out an email or notification information Be.EV members. They are just terrible when it comes to pricing. Disappointed!

Update: Thank you for reaching out. I've responded to the request for information but there is only a limited amount of information I can enter. I have shared the reference number. The site is worthy lane car park in Winchester and it is not on the list of excluded sites.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi,

Thank you for taking the time to provide us some extra information.

We've checked your session log and can see that you were charged the incorrect rate of £0.77 rather than £0.49 - we're really sorry about this.

We've gotten in touch with the network team to ensure that this error is not repeated. To further apologise, we've also fully refunded your session, your money should be returned within a few working days.

Once again, thank you for bringing our attention to this, we apologise for any inconvenience this caused you.

Team Be.EV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid !

Avoid unless you want to spend as much time on their WhatsApp customer support chat as you do charging!... Several times I've had to contact Be.ev to retrieve the authorization costs or challenge their overpricing of a session. Check your bank accounts! Will not be using anymore.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Patrick, thanks for taking the time to leave us a review. Our aim at Be-EV is to make charging with us simple and transparent and we're sorry this wasn't the case for you.

We take concerns regarding pricing an billing very seriously and welcome the opportunity to review the sessions you have mentioned. We've gotten in touch in order to fully investigate the issues you have faced, it would be great if you could provide us some more information at feedback@be-ev.co.uk when you get the chance.

We look forward to hearing from you,
Team Be.EV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed that they have…

Extremely disappointed that they have increased the off peak rate from 39p to 49p, if you want 39p, you now have to pay a £14 monthly subscription charge! Bye bye be.ev.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Paul, thanks for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that you're disappointed with the recent changes to our pricing. We appreciate that the previous 39p/kWh off-peak rate was popular with many of our customers. While our off-peak rates have increased, we have continued to offer our extended off-peak charging window from 7am to 7pm, helping to ensure that discounted charging remains available during convenient hours for as many customers as possible.

We appreciate your feedback regarding these changes and will ensure your comments are shared with the relevant teams as we continue to review and develop our pricing and subscription offering.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Used to be great at 0.39 off peak…

Used to be great at 0.39 off peak charging with no subscription. Really disappointed that this is now 0.49 and hidden behind subscription, the app is extremely unreliable. Ionity prices and reliability is looking like a better option, cheaper monthly subscription and similar discounted rates

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Bobby, thanks for taking the time to leave us a review. we're sorry to hear that you're disappointed with the changes to our pricing and that you've experienced issues with the app. We previously reached out to request some information so we could investigate your issues when using our app further, but we haven't received a response yet. When you have a moment, please send us a brief email to feedback@be-ev.co.uk and one of the team will be happy to continue looking into this for you. We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst charging facility in the country

Worst charging facility in the country. Arrived to charge my car multiple people are charging went on the app at 13.30 and the app says it's closed until 10 am and wouldn't allow me to charge. Called customer service and was told that maintenance was underway and I can only charge if I pay full price as a none member he laughed whilst saying it. And then proceeded to put the phone down when I said that the app didn't say that and it sounds like none members are getting priority as they're paying full price. Unbelievable customer service I would strongly recommend using a different charging station if you plan to have a membership on top of this be ev have emailed saying that they're increasing membership price by 50%. Overall the worst customer service I have ever dealt with.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi, thank you for taking the time to leave us a review.

We really appreciate you raising your concerns. We have gotten in contact and are actively working with our customer service team to fully investigate your issues.

We thank you for providing us with the extra information we requested from you and will be in touch soon.

Team Be.EV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returned to car after a charge and the…

Returned to car after a charge and the charger has lost all power and the cable is now locked into the car. We can’t disconnect and we’re now stuck in this car park. Called them to explain and nothing can be done except wait for an engineer, no timeframes or escalation - they can’t even call an engineer! To make matters worse an engineer was at the charger as we walked back to the car and left pretty smartish ……clearly he knew there was a problem and didn’t want to deal with the situation or us OMG - what do we do now!!! Never again BeEV - this is located at Sainsbury’s in Wareham so everyone should avoid.

REPLY
I was asked to provide details a couple of week’s ago to which I did, it came via Trustpilot to myself and sent likewise back to BEev

Today they reply as though I hadn’t replied. No.1 they have it all logged at the time of the incident so why ask - Unless more systems don’t work. 2) I can’t reply and frankly not prepared to invest any more time routing around, however I have added here to my feedback and therefore I’d say I’ve done more than enough

I’m not seeking anything other than 1) let other people know how we were left ie stuck 2) provide a them a chance to correct their broken or not built systems. Frankly I won’t use them again, old fashioned.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi, thanks for taking the time to leave us a review. We're disappointed to hear that your charging experience wasn't a positive one. We previously reached out to request some information so we could investigate your issue further, but we haven't received a response yet. When you have a moment, please send us a brief email to feedback@be-ev.co.uk and one of the team will be happy to continue looking into this for you. We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid ones at 3 shires garden ctr. Dreadful service and attitude

3 shite particularly. Absolute rubbish. Searched for a point and this came up, so went there. Wouldn’t work so You call the help line to be told non of them are working. So why have them as working on the Apple search on the car. When we pressed to find another, suddenly not working. On the phone for 40 minutes with a rude gentleman we could barely understand. Apparently it happens a lot at this site. So avoid like the plague. Especially with hardly any charge left. Nightmare and useless. We have all deleted the APP and won’t be using BeEV again. Dreadful

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Marilyn, thanks for taking the time to leave us a review. We're disappointed to hear that your charging experience wasn't a positive one. We previously reached out to request some information so we could investigate your issue further, but we haven't received a response yet. When you have a moment, please send us a brief email to feedback@be-ev.co.uk and one of the team will be happy to continue looking into this for you. We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried 4 charges in Sherborne today

Tried 4 charges in Sherborne today, payment by card didn’t work and app didn’t work.. customer service had no clue what they were talking about, clearly no proper backend system and no training

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hey Sarah, thanks for taking the time to leave a review. We're sorry to hear your charging experience hasn't been a positive one and you weren't able to get a charge started. We'd love to hear from you further as listening to your feedback is the best way for us to improve. It would be appreciated if you could drop us a brief email at feedback@be-ev.co.uk and one of the team will be on-hand to support. We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Found Be.ev recently and seemed to be…

Found Be.ev recently and seemed to be the answer to my needing a fast Charge.
£9,99 monthly subscription no problem for 39p a kw on a 450kw charger.
Never had a problem with chargers they seem very reliable in Dartford. The only one any where near me!
Been a member one month on mega plan and get an email today of an increase to £13.99 a month. A 40% increase in one year, I'll see how the next month goes as mostly Charge from home but top up quickly on long journeys.
If I dont use it that much ill cancel and stick to Tesla charging at 40p peak and 23p off peak.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Andrew, thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear that we've been able to help you in your search for affordable fast charging. The Mega subscription has done quite a bit of growing up since it popped-up in the Be.EV app last year. We've tripled the number of charging locations across the UK where you can power-up at 39p/kWh. We've reached charger availability of over 99% – ensuring you can use your subscription whenever you need it. We've also added over 400 super speedy ultra-rapid bays, for even quicker great-value top-ups. We apologise the monthly price increase has come so soon in your journey on the Mega Subscription. Rest assured the market leading 39p/kWh value remains the same, and the additional monthly cost can be saved in just one charging session. We hope we continue seeing you at our charging hubs in the future💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute rubbish!

I was prepared to overlook a previous bad review I posted, but, true to form, this company has let me down again, big time! Today, after traveling 200 miles, we called into the charging station at Sanders Garden Centre at Highbridge, only to find that all of the chargers were not working, AGAIN! I pay a monthly subscription to this company to get cheaper charging rates, which I will now be cancelling and requesting a refund of monies paid! I did manage to get a charge at an instavolt station nearby, more expensive, but reliable and quick, unlike be.ev!

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Peter,

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your charging experiences haven't been positive and apologise for the inconvenience caused.

We understand how frustrating it can be to arrive at a charger and find it unavailable. To help avoid this in future, you can use the Be.EV app to check live charger availability before setting off. Our team is continuously working to improve reliability and ensure drivers have the best possible charging experience.

Thank you for your feedback, as it's the best method for us to identify areas where we can improve. We hope to provide you with a much better experience next time💚

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My local charging point over the last…month

My local charging point over the last month every time I go to charge neither of them are working ,phone up and moan and they say a engineer will be along next week next week comes and they are still not working very frustrating!

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi Steve,

Thanks for taking the time to leave a review. We're sorry to hear your charging experiences haven't been positive. Please could you drop us a brief email at feedback@be-ev.co.uk with further details on the issues you are encountering and a member of the team will be on-hand to support you💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

unreliable, avoid

tried using two chargers, one in blandford forum and one in poole. both failed to actually start charging and locked the cable in my car.
their support was unable to remotely unlock the cable, and advised i pull the emergency release in my car.
this is bad! really bad! you should never ever never have to do this, this is an EMERGENCY release for FIRES!
they use the same chargers as other companies like mfg, but mfg is actually competent enough to ensure their chargers function correctly.
i highly advise adding be ev to abrp's avoid list and use another vendor like mfg, who is not only more reliable, but also cheaper.
from what support said on the phone both times i called them to release my car, they appear to just be rebadging white-label products for a quick buck, and not to actually provide a real and good service. shocking stuff

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Be.EV

Antwoord van Be.EV

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your charging experiences haven't been positive and apologise for the inconvenience caused.

We're concerned about your issues regarding the customer support centre and would appreciate if you could email us at feedback@be-ev.co.uk with more information so we can ensure that this issue does not repeat itself.

Thank you for your feedback, as it's the best method for us to identify areas where we can improve.

Hope to hear from you soon,
Team Be.EV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed attempts with four different chargers…

Attempts with four different chargers at the Sanders Garden Centre, Highbridge failed. Tried the BE.ev rfid card, Octoverse, 2 different credit cards, Apple Pay - all failed to trigger a charge. Phoned the helpline which ultimately despite trying to reset the chargers, couldn’t help. I gave up and moved on to Ionity and had a successful charge there. A shame as I wanted to support the smaller companies.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer