AIRE Ancient Baths Reviews 

201
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely lovely top end spa. The massage was amazing and baths so relaxing. Staff were friendly and accommodating. Well done Aire. Have noticed how people love to complain about nothing these days... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ønskede at tilføje en massage til min booking. Aire havde en kampagne, hvor man kunne betale lidt ekstra og få 30 min massage. Ringede for at booke dette men fik at vide, at jeg ikke kunne booke det p... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got a massage as a gift but wanted to extend it - the website offered +38€ to upgrade to a longer session but then tried to charge me more somewhere along the way without disclosing what for. When... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fantastic. But I won’t be back. As a biological woman I used the posted sign Women change room. They now allow any man who checks off the Female marker on form to use Women change room. For my own saf... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Thermische baden
  2. ook in
  3. Dagspa
  4. Massage-spa
  5. Massagetherapeut
  6. Spa
  7. Wellnesscentrum

Geschreven door het bedrijf

Discover AIRE. Spaces dedicated to the relaxation of the body & mind. Live your experience in Barcelona, ​​Seville, Almería, Vallromanes, New York & Chicago


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

201 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(201)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would not recommend this place for the price!

Aire Sevilla: I would not recommend Aire and will also never book again. The place was not clean at all, a lot was old and damaged, it was cold as well. It feels like you are cattle giving milk on a huge farm. For the price you pay, it's ridiculous! We paid 150 EUR for 2 people, I booked a couple massage but what I got is a separate massage (first one than the other person). There is no privacy, you get massaged with 10-15 other people, and it works exactly how I described it with the cattle. The juices we received were not freshly pressed as mentioned and are giving to you during the baths. We then waited outside in the cold as we thought we will get the massage. But no one came, and the massage was only much later. So a very bad organization, not enough time in the bath, too many people, felt like everything was timed, old and damaged facilities...

14 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst

For over a week I have been trying to get something as simple as a receipt. At first I tried to reach them via chat. No response. Then I called them last Thursday. "We will send it to you". On Sunday I still had no receipt so I call again. "We will send it to you". Monday still no receipt. I have to call again (mind you that I always have to wait a long while before I can get in contact with anyone and have to listen to awful music as I do), and they say that they will send it to me and notify me when it is done.

Get an email saying they have sent it. Nothing in my inbox or junk. I reply, they say they sent it again. I still see no receipt and reply to them. No response.

On Tuesday I email them again. They just say that they have sent it which is not true, and on and on asks about if I have it in the junk email. Wednesday I have to call them three times to get them to do anything at all, now they have two email addresses to send to and are going to notify me when accounting has sent the receipt.

It is Thursday now and no notification or email in my inbox with the receipt. This is the worst customer support I have ever experienced. It feels almost like a scam when accounting cannot produce something as simple as a receipt. I am stressed out, the opposite of what you should feel when dealing with a spa.

It cannot be rocket science to send a receipt.

13 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Dear Linnea,

Warm greetings from AIRE Ancient Bath Copenhagen.

First of all, it was lovely to welcome you to AIRE the other day, and I hope you enjoyed your experience with us. After reading through your comment, I would like to extend our sincere apology for the delay of the invoice you had requested.

We could have definitely handled your request sooner. I have talked to our financial team regarding your feedback, and I have learnt that due to the heavy load of inquires we have received lately, not to mention that we are busy with our winter campaign preparation, we were not able to go through all the emails we have received. But we do ensure to reply to our guests at our earliest convenience.

Please note that we did send out the invoice to your email on October 10, however you claimed you have not received. We had tried to send out again which you did not receive. In the end, I am glad that we have managed to send out to you successfully. But certainly, we do apologize for the inconvenience caused.

Your patience and kind cooperation are much appreciated in the meantime. I do hope you can feel our honestly and sincerity, we will do our utmost to improve our service in the furture.

Feel free to let me know if you have further question, I would be more than happy to assist you.

Wishing you a lovely Sunday afternoon!

Best regards,

Siao Lee
AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ikke alt var godt

Mig og min kæreste havde både bestilt spa og Massage. Spa faciliteterne var virkelig imponerende med mange forskellige afdelinger og en dunkel belysning som passer perfekt ind.

Der hvor skuffelsen indtraf, var at vores massage var forsinket i en time og vi ikke fik besked fra personalet.
Efter en time i spa hvor vi var ved og være delvist opløst, henvendte vi os til personalet som oplyste os at vore massage var forsinket i en time, da deres personale ikke var dukket op :-( Ekstrem dårlig service at vi skulle henvende os til personalet om dette og vi gik skuffede derfra da vi havde bord reservation ude i byen og hele tidsplanen skred. Desuden kunne vi heller ikke sidde 2 timer i Spa.
De burde have oplyst os om dette tidligere på aften, enten da vi ankom eller lige så snart de fandt ud af at der ikke var styr på deres massage personale.

Vi fik refunderet vores pakke, så vi stadig har spa og massage til gode men vi gik derfra skuffede og med en dårlig oplevelse.

24 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Lasse, 

Tusind tak for din henvendelse. 

Vi sætter utroligt meget pris på alt den ris og ros vi kan få, såvel som konstruktiv feedback. Jeg beklager selvfølgelig at din oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger i forhold til de punkter, du nævner i din mail. Men derudover er det er dejligt at høre at i kan lide vores sted.  

Sidste søndag modtog vi sygemeldinger i sidste øjeblik, der påvirkede resten af arbejdsdagens forløb. Det krævede meget koordinering at omlægge alle massagebehandlinger, da vi var fuldt bookede. Derfor var det udfordrene for os at finde løsninger i sidste minut. Dog kan jeg forstå at det var for sent. Jeg beklager mange gange at det har stået i vejen for at i kunne nyde jeres ophold hos os.
 
Derfor har vi inviteret jer begge ind til en ny oplevelse, hvor i får adgang til alle vores termiske bade og massage.

Endnu engang mange tak for din henvendelse, vi værdsætter utrolig meget at du har taget dig tid at skrive til os.

Endelig vend tilbage når i ved nærmere med dato og tid og jeg vil med glæde booke jer ind.

Du ønskes en rigtig god aften!

Med venlige hilsner 

Siao Lee
AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bedste SPA i Norden

Jeg kan slet ikke forene mig med noget af den kritik der er herinde. Efter at have været hos AIRE spa i Carlsberg Byen adskillige gange og ligeledes andre steder i verden hvor det ligger, må jeg være ærlig at sige, at det er definitivt, det mest autentiske og gennemførte SPA oplevelse i hele Norden.

Jeg har ikke én finger at sætte på noget og selv i Rom, finder man ikke noget der kommer i nærheden af denne kaliber og service som AIRE tilbyder.

Jeg skal helt sikkert tilbage og vil anbefale alle at prøve det.

3 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Peter,

Varme hilsner fra AIRE Ancient Baths Copenhagen!

Det er så dejligt at vide du har half en dejlig oplevelse hos os. Du skal vide at vi værdætter alle slags feedback, og du kan tro på at din feedback er blevet sendt videre til vores team.

Sig endelig til hvis du blive fristede af at besøge os i vores hjem igen. Vi glæder os rigtig meget at byde dig vedkommen tilbage.

Jeg ønsker dig en fortsat god aften!

De bedste hilsner,

Siao Lee

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helt vidunderlig afslappende oplevelse

Helt vidunderlig afslappende oplevelse
Jeg var i spabadet med mine to søstre en onsdag formiddag.
Mage til smukke omgivelser. Jeg har aldrig set et smukkere spa. Kæmpestore lokaler og en hel pool med boblebad.
Man skal være stille , og der blev tysset på os. Men det er ok, for hvis alle giver den gas med høje stemmer, så ville det hurtigt blive ulideligt.
Prisen er i den dyre ende, men ikke i forhold til, hvad man får af lækkerhed og luksus.
Søde ansatte også.

8 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Jane,

Hvor er det dejligt at høre at, i fik en god oplevelse hos os. Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback med os, som jeg vil sørge for at dele til vores team.

Det var en rigtig god fornøjelse for us at byde jer velkommen. Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage snart i AIRE.

En rigtig dejlig weekend!

Med venlig hilsen

Siao Lee
AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reception

Jeg har den 27. August booket en ancient bath oplevelse til mig og min kæreste. Først bookede jeg igennem jeres hjemmeside og tastede min betalingsoplysninger og godkendte det via netbank. Jeg fik dog ingen booking confirmation på Mailen derfor ringede jeg til jer. Jeg fik at vide, at jeg får en mail med et link til betaling. Jeg fik dog en mail med booking confirmation istedet og jeg troede at min betaling var allerede gået igennem.

Kl. 11.45 ankom vi hos jer og receptionen sagde hun sagtens kunne se vores betaling og vi fik vores spa behandling til kl. 13.30.

Da vi kom hjem, kunne jeg se, jeg fik 2 missed Calls fra jer. Jeg blev ringet op af receptionisten, som sagde hun lavede fejl og kunne se at betaling var ikke gået igennem. Vi har aftalt at, hun bare skal sende en mail med link, som jeg skal bruge for at betale. I stedet har hun bombarderet mig med opkald (8 gange i alt). Jeg var i gang med at få baby til at sove på det tidspunkt og hun blev ved med at ringe. Det synes jeg simpelthenne er for dårligt. For det første, var det hendes fejl fordi hun ikke tjekkede ordentligt på systemet, at betalingen er gennemført. For det andet, det er mangel på respekt og tillid at ringe til mig 8 gange inden for en halv time. Jeg kan aldrig finde på at snyde jer! - Dårlig oplevelse!

30 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Fatima,

Mange tak, fordi du tog dig tid til at dele din feedback med os.

Jeg er ked af at høre, at du ikke nød din oplevelse i denne omgang. Det er virkelig foruroligende at modtage 8 telefonopkald inden for en halv time, imens du forsøgte at få din baby til at sove.

Vi har netop reformeret et nyt hold i vores reception, og vi gør vores yderste for at sikre vores gæster en dejlig oplevelse hos os. Derudover kan du kan være sikker på, at jeg har delt din feedback til min kollega, som er ny på vores team, for at forhindre, at den samme fejl sker igen.

Endnu en gang mange tak for din feedback, og du skal være så velkommen til at tage kontakt direkte til mig, hvis du får lyst til at besøge os til en anden oplevelse.

Ser frem til at byde dig velkommen tilbage snart.

Med venlig hilsen

Siao Lee
AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VID-UNDERLIG alenetid

Da de 2 timer var gået, græd jeg lidt i brusebadet.

Fordi jeg følte ro. Fordi jeg kun havde tænkt på mig selv. Fordi jeg var ladet helt op. For første gang i månedsvis.

Aire er noget af det mest gennemførte kræs for sjælen, jeg nogensinde har oplevet. Og jeg har bulldozet mig igennem en del oplevelser.

Smukt, ikke for mange mennesker, opmærksomt personale og en insisteren på stilhed. Komplet ro og telefoner ikke tilladt. Ikke så meget som et ur. ELSKER-ELSKER-ELSKER det.

Hvis du er forælder og trænger til absolut alenetid, så brug en bid af børnepengene her.

30 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Dear Sandie,

Thank you very much for taking the time to share your kind feedback with us. It was truly a pleasure for us to welcome you to our home at AIRE.

I am pleased to learn that you have enjoyed your experience and found your peace of mind.

Your feedback is the essential for us, as we are constantly improving our service. So that we all as a team can deliver the service, we are proud of.

I have now shared your feedback with our team and they are truly encouraged by your kind words. Thank you!

I hope we will have the pleasure to welcome you back soon to our home for another experience.

I wish you a lovely day!

Best regards,

Siao Lee

AIRE Ancient Baths Copenhagen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse, fuldført indretning. Vi elskede at være i badene og til to-personers massage med saltsten. Badene var så flotte og lækre og fuldførte. De mange forskellige slags bade var det bedste, og vi kunne nemt finde kroge hvor der ikke var andre gæster. Vi kunne sagtens snakke med hinanden, og det var så behageligt. Fantastisk sted i København!

20 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Dear Line,

It was a pleasure to welcome you to our home at AIRE.

We thank you for making the time to sharing your kind feedback with us. I am glad to learn that you have enjoyed both our thermal bath and massage experience. We only take a certain amount of guests per hour in order to ensure our guests an unique experience with us.

I hope we will have the pleasure to welcome you back soon to our home at AIRE.

I wish you a beautiful day.

Best regards,
AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Rigtig fint sted med dejlige omgivelser…

Rigtig fint sted med dejlige omgivelser og helt perfekt til et romantisk getaway fra realiteten. Men med det sagt, blev jeg meget skuffet sf massagen. Begge masseurs havde meget lange negle som gjorde rigtig ondt da de masserede kroppen, det ødelagde alt det sfslapning der lå forinden massagen og også lidt efter. Vi kommer og til receptionen og på meget høflig og på en respektfuld måde fortæller om vires oplevelser. Og desværre gør receptionisten intet for at gøre det godt igen, det var en fødselsdagsgave så at bruge så mange penge på en god oplevelser og så komme derfra hvor det gør ondt, og så st man ikke blive kompenserer på nogen måde hverken med penge, ophold, tilbud, rabat, gavekort, eller noget som helst, i et så stort firma var meget skuffende.

Jeg håber masseurne klipper deres negle og det går ud over andre, men er skuffet over man ikke har gjort sine kunder glade på vej ud når vi havde været respektfulde over for alle ansatte

8 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Hej, vi har protokoller omkring længden af terapeuternes negle...så det er vi meget kede af de forårsagdede en dårlig oplevelse. Vi vil være endnu mere opmærksomme på at alt overholdes. Vi vil ydermere kalde alt vores personale i receptionen ind for at der bliver taget hånd omkring en sag som denne. mvh AIRE

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Aire Baths London don’t listen

The baths were good as was the massage.
However, if you want to book the experience for two called ‘love together’ expect that despite your request your girlfriend’s massage be done by a female messeus, you will end up looking at your woman half naked being touched by a man…and you will need to pay for it. It seems the Aire Baths don’t take your requests into consideration despite their hefty prices. It’s the London branch I’m reviewing.

3 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Already in the checkin process they…

Already in the checkin process they fail hard. Why do I have to check in? it is not a flight and nowhere in the world you have to check in for a bath.

Secondly you ask for ridiculous stuff like a signature and part of your form is not even in danish.

30 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Dear Martin,

Thank you for making the time to share with us your feedback.

First of all, it was our pleasure to welcome you to our home in Aire. I am sorry to learn that we did not live up to your expectation. Please note, for safety reason, upon arrival into the Aire Ancient Bath, all our guests will be requested to complete a health questionnaire. This information will not be processed in any automated database.

We do have our check-in form in Danish version which is shown on top of the page. But of course we should have had guided you through the process. I have shared your feedback with our team and we are constantly improving our service standard.

Hopefully we will have the chance to welcome you back for a better experience.

Kind regards,
Aire Ancient Bath Copenhagen


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Enormt smukt sted med dejlige bade

Enormt smukt sted med dejlige bade. Rigtig fint lavet. Receptionisten var meget tør men gav os på lidt mekanisk vis, den information vi behøvede. Vi fik en fin velkomst i omklædningsrummet og blev med det samme efter omklædning vist op til massage. Der var desværre ikke meget massage over den. Det var mere som en indsmøring i olie. Jeg spurgte om massøren kunne massere lidt dybere hvilke førte til hårde tryk på nakke og skuldre. Hun gjorde dog sit bedste og var meget høflig. Vi så flere som blev vist rundt og fik fortalt om de forskellige kar, hvilket glippede ved vores ankomst. Lidt mere lys ved spejlene i omklædningsrummet ville være rart. Vil gerne komme retur men nok skippe “massagen” næste gang.

28 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Hej, vi er så glade for dine smukke ord. Kritikpunkterne kigger vi på internt og vil forsøge at leve op til dine/jeres forventninger næste gang. En lille note .. vi har forskellige former for massage fra relaxing til deep tissue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BLIV VÆK FRA DET STED!

Vi besøgte Aire Ancient Baths i København d. 12.5.22 og fik en Aire Tandem behandling.
Behandlingen var ok, MEN jeg lagde mit halssmykke (hvidguldskæde med vedhæng) på et bord i lokalet inden jeg skulle have behandling. Behandleren så dette da smykket hang fast i mit fugtige hår.
Jeg glemte at tage smykket på efter behandling da der også var ret dunkelt i lokalet.
Da jeg kom jeg hjem forsøgte jeg at ringe til Aire Baths men fik ingen svar. Jeg skrev derefter til dem. Men smykket var væk!!!!
Det skal nævnes at der kun har været behandlere i lokalet efter vi har fået vores behandling da de skulle forberede til næste kunde. SÅ DE HAR SET SMYKKET DER.
BLIV VÆK FRA DET STED!!!!!!!!!

28 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Pia,

Det var en fornøjelse at vi kunne byde jer vedkommen til AIRE.

Vi er kede af at I ikke havde en god oplevelse hos os. Vi har ledt efter smykket, både i selve badene, massage rummene og i vores vaskeri. Vi beder om at smykker tages af inden badene og placeres i aflåste skabe i omklædningsrummene. Vi leder stadig og vil tage kontakt med jer hvis vi finder smykket. Desuden har vi haft møde med jeres to massører og de, uafhængigt af hinanden, har fremlagt ens historie.

I er meget velkommen til at kontakte mig direkte, hvis du har yderligere spørgsmål i mellemtiden.

Og igen vi er meget kede af det mistede stykke.

Med venlig hilsen

AIRE Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Afslappende oase midt i byen

Jeg bestilte en behandling hos Aire da jeg havde hørt mange gode ting om dem og skulle se selv hvad det gå ud på. Oprindeligt troede jeg at prisen var høj.
Da jeg kom til Aire kunne jeg se med det samme at det er en relaxation den. Var mødt af en meget sød pige i receptionen det fortalte mig og min veninde hvad kommer der til at ske i de næste 2 til 3 timer af vores liv. Og vi var seriøst imponeret af den service niveau Aire har.
Behandlingen i det hele taget var ud af denne verden. Simplethen himmelsk. Rigtigt dygtige mennesker i alle afdelingerne vi kom
Igennem. Massagen var rigtig godt og vi var meget tryk i Lucianos hænder da han fortalte os hele processen. En rigtig relaxation oase midt i byen og det er alle penge værd. Jeg vil varm anbefaler denne sted til lidt me-time hvor man kan være forkælet og kan gå hjem 100%afslappet.
Tak Aire :)

19 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Hej Carmen, så dejligt at høre at du havde en god oplevelse hos os <3

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worlds greatest staff!

Vi havde en fantastisk afslappende og rolig oplevelse. Personalet var super hjælpsomme og dygtige. Jeg har sjældent oplevet så højt serviceniveau. Og badene er eventyrlige! Tak for denne gang, jeg kommer gerne tilbage igen og igen.

19 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Hej Adam, vi er så glade for at du havde en oplevelse hos os...og vi glæder os meget til at se dig igen <3

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vidunderlig oplevelse!

Fantastisk sted, en oase hvor man virkelig kommer et helt andet sted en. Super service, man bliver mødt med betjening af højeste klasse, super god massage og sted. Kan helt klart anbefales!

16 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Kære Sebastian,

Tusind tak for dine smukke ord. Vi er så glade for at høre, at du havde en oplevelse hos os, og vi glæder os meget til at byde dig vedkommen tilbage til AIRE.

Med venlig hilsen

Aire Ancient Bath Copenhagen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not enough time to enjoy the experience

I booked this for my husband and myself in London. The place is amazing and so it’s the staff. Even though we booked the 2 hour experience which included a 45 min massage, we had less than an hour to enjoy the baths and it wasn’t enough time.
Be aware that they don’t allow phones around the baths area, but they only allow influencers to use them. I asked them about this and they said it was for marketing purposes. But as I told them if you are going to have a rule in place make sure is for everyone, not exceptions!

11 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Kan ikke anbefales som et veninde-ophold

Lækre faciliteter og meget æstetisk smukt, men lever ikke op til sin høje pris. Der mangler generelt områder med afslapning, og det burde fremgå mere klart på hjemmesiden, at man skal være stille. Helt stille. Vi kom en gruppe på tre og blev tysset en del på. Stedet egner sig derfor primært til et forelsket par eller en enkeltmands oplevelse. Jeg ville ikke vælge det som veninder/venner, der er på udkig efter en fælles oplevelse.

På grund af manglen på loungeområdet, så ender man med at hænge en del og vente, hvis man altså har bestilt massage. Da man åbenbart slutter med massagen, har man ikke nogen chance for at gå tidligere. Vores massage blev forsinket 25 minutter, og vi følte os derfor fanget i næsten to timer, hvor vi iøvrigt ikke blev budt på drikkevarer som undskyldning eller kunne opholde os et sted, hvor vi måtte tale.

Prisen taget i betragtning, ville vi vælge et andet sted næste gang.

8 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AIRE Ancient Baths

Antwoord van AIRE Ancient Baths

Hej, vi er kede af at vi ikke kunne leve op til jeres forventninger. Stilhed er dog en af vores vigtigste egenskaber, og en stilhed som de fleste af vores gæster efterspørger. Vi vil forsøge at forbedre vores kommunikation omkring samme. Mvh AIRE

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer