Be Juliet Reviews 

60
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a few items from this company for the holidays...and my daughter wanted to keep some and return others. Thank you to Jason for making the return process so expedient. I actually was pressuri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The white dress was described as "the finest linen blend" but in reality was cotton and polyester and completely see through except for the large strip at the busy where the fabric was doubled. It was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It took a lot more effort to correct my order than made and real sense. As well as the fact that it’s been about 3 weeks and I still have not received my order and for whatever reason I’ve received tw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website is friendly laid out easy for me to shop, the products are up to date on latest trends and quality has been great. The price point is reasonable and I enjoy seeing what’s new each month and in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Be Juliet is a top fashion e-commerce store for women. Shop swimsuits, tops, dresses, pants, bodysuits, and more. Quality and affordable trends and unique statement pieces. At Be Juliet, we are on a mission to redefine the way you experience love and fashion. Formerly known as "It's Juliet," our rebranded identity embodies a fresh perspective, inviting you to embrace the essence of love in every aspect of your life, starting with your wardrobe. Be Juliet pays homage to the timeless force of love and its transformative power. Inspired by the profound emotions portrayed in Shakespeare's Romeo and Juliet, as well as the melodies and verses of cherished artists, we infuse every creation with the spirit of love. We believe that just like great love, great clothing has the ability to elevate your mood and confidence. Every sketch, stitch, and final garment is crafted with the intention of resonating with your authentic self-expression. Whether you're seeking a look that exudes beauty and empowerment one day or a laid-back, tranquil vibe on another, Be Juliet has just the right ensemble for you. We understand the allure and comfort of sweatpants, messy hair tied with abandon, and the freedom of having no makeup on. And guess what? We've got the perfect pieces for those moments too. Our collections span the spectrum from bold statements to minimalistic elegance, reflecting the diverse facets of modern femininity. At Be Juliet, we believe in embracing comfort, valor, and elegance, defying conventional rules, and creating your own style as you evolve. So, to the woman who leads with love but waits for no one—Be Juliet offers a curated selection of timeless, inspired, modern, and carefree pieces that speak the language of universal love. We hope you thoroughly enjoy the journey of self-expression. Free shipping, easy returns, and great Customer Service!


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(60)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not as described, cheap fabric, super long shipping.

The white dress was described as "the finest linen blend" but in reality was cotton and polyester and completely see through except for the large strip at the busy where the fabric was doubled. It was 10 days before my order even shipped, and then another 2 weeks before it got here. From China. I'm not impressed.

26 mei 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Sarah,

Thanks for bringing this to our attention. We’re sincerely sorry your experience didn’t reflect the quality and service we aim for.

You’re absolutely right to expect accurate product descriptions and reasonable shipping timelines. We’ve taken note of your comments about the fabric, and reviewed the listing to ensure it more clearly reflects the blend and sheerness. Transparency matters to us, and we appreciate you bringing this to our attention.

As for the shipping delay—thank you for your patience. We’ve been transitioning our supply chain and fulfillment process, which unfortunately led to some orders taking longer than normal. We know that’s frustrating and are working hard to improve it.

We’d love to make this right for you. If you haven’t already, please email us at support@bejuliet.com and we can offer you a return, refund, or a store credit—whichever feels best.

Again, we are truly sorry you were disappointed. Your feedback helps us get better, and we hope we’ll have the chance to give you a much better experience next time.

Best,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The swimsuit runs a little small

The swimsuit runs a little small. I usually wear a small but had to order a large. It’s super cute and I will wear it for the Fourth of July. 🇺🇸
The only negative thing I can say is it took a long time to get. Over two weeks. I guess I’m used to Amazon. Lol

19 mei 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Karen!

Thanks so much for your review, and for choosing us for your Fourth of July look! We're so glad you love the swimsuit and that it's super cute on you.

We really appreciate your feedback on the sizing and shipping time. We're working hard to improve both—especially the delivery speed, which can take a little longer since we don’t use Amazon-style fulfillment (yet). That said, your note helps us continue to improve.

If you ever need help with sizing or future orders, our team’s always happy to guide you. Wishing you an amazing holiday weekend—and we hope you turn heads in that suit!

Warmly,
The Be Juliet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The bathing suit I received was very…

The bathing suit I received was very poor quality and unwearable. The return policy is a joke. I feel completely scammed.

16 mei 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Shelley,

We're really sorry to hear you had a disappointing experience with the Harriet swimsuit. That’s definitely not the impression we want to leave.

We take quality concerns seriously, and we’re always happy to help resolve issues — but we weren’t able to find any messages from you in our support inbox. If you’d reached out, we could’ve walked you through the return process and made things right.

We want to help now if you’re still open to it — just email us at support@bejuliet.com and we’ll take care of you. We ship a lot of orders to Canada and totally understand that returns can be tricky, but we’re committed to making sure our customers are happy.

Hope to hear from you soon so we can fix this.

Best,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was sent a size S and I ordered a…

I was sent a size S and I ordered a size L.

17 maart 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hello Lauren,

We're so sorry to hear about this issue! We take sizing concerns seriously and want to make things right. Unfortunately, we weren't able to locate an order under the name provided - could you please reach out to us directly at support@bejuliet.com with your order number or the email used at checkout?

We’re happy to investigate and resolve this for you as quickly as possible.

Warm regards,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible quality item and bad customer service

I spent $50 and an extra fee to be able to return it. The material felt so cheap and flimsy. It didn’t fit at all and I can’t find anyway to return it on their website. Nobody answers the phone or returns my email and I can’t figure out how to return it and get my money back. Awful experience.

7 april 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Lindsay,

We're really sorry to hear the fit and fabric didn’t meet your expectations — we know how disappointing that can be.

Just to clarify, our Return Policy is listed right on our website footer, next to our support email. That said, if it wasn’t easy to spot, that’s on us — we’re already looking into making it more visible to avoid this kind of confusion in the future.

We're happy to offer you a full refund, but we do need the item returned first through our Returns Portal. You can start that process here: https://bejuliet.com/apps/redo/returns-portal/login

And no need to worry — once we receive the return, you’ll be fully refunded.

Apologies if we missed your call as well — we receive a high volume of spam and sales calls, but we’re actively working on a better system to ensure we never miss messages from real customers like you. We did reply to your email though, which is usually done within 12-24 hours, however we were delayed in this as well.

Thanks again for your feedback — it helps us improve!

-Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It took me one month to get item

It took me one month to get item. I'll never order again

7 april 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the delay in getting your item to you. Right after your order was placed, we learned it had unexpectedly gone out of stock, and we had to wait for a new shipment to arrive. Completely understand how frustrating that is, and wish we could’ve gotten it to you sooner.

We’re working on improving our inventory system to better reflect real-time stock levels and avoid delays like this in the future. If you decide to give us another chance down the line, we’d love to make sure it’s a smooth and speedy experience for you.

Thanks,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on 4/9/25

I placed an order on 4/9/25. It's been almost a month with no tracking details. I have attempted to reach out to the company with no success.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Jennifer,

We're so sorry for the delay and lack of communication around your order. After looking into this, it appears we made an internal error and did not cancel your order as intended when the swimsuit became unavailable. That’s 100% on us, and we truly apologize for the inconvenience and frustration this has caused.

A full refund has been issued, and we’ve also sent a separate email with more details. If there's anything else we can do to make this right, please feel free to reply or reach out directly to us at support@bejuliet.com — we're here to help.

Thank you for your patience, and again, we're really sorry we dropped the ball on this one!

Best,

-Be Juliet Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cute and fun!

I ordered these 3 products and love them all!
Ordered size small and I am 5’4”
All fit perfectly and are such good quality.
Am looking to order more of these cute and fun clothes!

1. BASIC BAE KANGAROO POCKET LONG SLEEVE CROPPED HOODIE
2. FUZZY HEART ZIP UP HOODED LOUNGE JUMPSUIT
3. VALENTINE’S DAY LOVE ROUND NECK LONG SLEEVE SWEATSHIRT

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Yay! We’re so happy you loved everything! Thanks for sharing your sizing info too—it’s super helpful for others. Those are three of our fave pieces, and we’re thrilled they fit you perfectly and feel great. Can’t wait to see what you pick out next!

Best,

-Be Juliet Management

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Well there were many issues getting the…

Well there were many issues getting the bathing suit product to me. But they were very helpful and did manage to get it to me with a small discount or return because I had waited so long. The fabric is very cheap and doesnt have much give to it. I love the top but the bottoms won’t be worn due to the tightness and chaos fabric

17 maart 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Kathleen,

Thank you for your honest feedback — we truly appreciate you taking the time to share your experience. We're so sorry to hear that the journey to receive your swimsuit was anything less than smooth and that the fit and fabric of the bottoms didn’t meet your expectations.

While we're happy to hear you loved the top and found our team helpful during the delays, we completely understand how frustrating it can be when a product doesn’t fit as expected. We're constantly working on improving our designs and quality, so your insights are incredibly helpful.

If you haven’t already, feel free to reach out to us at support@bejuliet.com — we’d be happy to see if there’s anything else we can do to make things right.

Thanks again for giving us a try.

-Be Juliet Management

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sizing is definitely way off

Sizing is definitely way off, am usually a small/medium. I ordered a medium and it is probably 2 sizes too small

14 maart 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Thanks for taking the time to share your experience. We totally get how disappointing it is when something doesn’t fit the way you expected — especially when you were excited to try it on.

We’re currently reviewing the fit of this piece and would love to help sort this out for you. Feel free to email us at support@bejuliet.com so we can find a solution that works for you. Happy to help with an exchange or refund, no problem!

Appreciate you giving us a shot, and we hope to get you into something you love soon!

Best regards,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my bathing…

I still have not received my bathing suit. And im being asked to review the product. It has been over 3 weeks.

12 maart 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Amanda,

Thanks for your feedback, and we're really sorry to hear about the delay.

We checked your order and saw that USPS experienced some issues processing your package, but according to their tracking system, it was marked as delivered on April 3rd. When you have a moment, could you double-check to see if it might have been misdelivered or left somewhere unexpected?

If you still haven’t received it, don’t worry — you added Package Protection to your order, so we can reship it right away. Just reach out to our team at support@bejuliet.com, and we’ll send a replacement via a different carrier to get it to you much faster.

We’re here to make it right and really appreciate your patience.

Warmly,
The Be Juliet Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Sizing is horrid

I got a medium, what I normally wear. But this medium isn’t for adult women. It’s tiny, tiny! So going off the size chart I have no clue what to order. Not accurate at all

12 maart 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Thanks so much for your feedback—we’re really sorry to hear the sizing didn’t work out for you! Our goal is to make sure every piece fits beautifully, and it sounds like we may have missed the mark here.

We'd love the chance to make it right. If you haven’t already, please reach out to us at support@bejuliet.com so we can help you with an exchange or return. We’re also actively reviewing our size charts and product descriptions to ensure they're as accurate and helpful as possible, and your note is a big help.

Thank you again for taking the time to share your experience.

Best,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got got by the Harriet high waisted…

I got got by the Harriet high waisted bikini ad on instagram. Do NOT buy. It is so poorly made. Looks like some dollar store wash rags sewn together. And with as poor of quality as this swimsuit was, NOT interested in exchanging for anything else from this company. Clearly it’s a temu/shein/wish type company. Beware

UPDATE- They are offering me a full refund once I send the item back since apparently it was part of a ‘batch that did not meet their company’s quality standards’. It’s odd to me a company even shipped out an item to their consumers that did not meet their standards in the first place.

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hi Holly,

We’re really sorry to hear you had a disappointing experience with the Harriet bikini. That’s definitely not the quality standard we aim for. We recently discovered a small batch from our manufacturer that didn’t meet our expectations, and we’re actively resolving the issue with anyone affected.

Just to clarify—we’re an independent brand, not affiliated with Temu, Shein, or Wish. We take pride in the pieces we carry and have hundreds of other styles on our site with consistently great reviews to back them up. This isolated quality issue with the Harriet is not reflective of the rest of our collection.

We understand if you’re not interested in an exchange, but if you change your mind or would like to talk through other options, feel free to continue the dialogue via your Support ticket - we're always here to help.

Best regards,

Be Juliet Management Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my product over a month ago…

I ordered my product over a month ago and it still has not arrived. They cannot send another one with expedited shipping, because they do not offer any shipping other than their current one. Shipping from China might save the company money, but it provides a terrible experience for the customer.

15 februari 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

We're really sorry to hear that your order hasn't arrived yet. We completely understand how frustrating that must be. Our shipping times are based on our current logistics network, and while we strive to get orders delivered as quickly as possible, international shipping can sometimes take longer than expected due to customs or carrier delays.

We’d love to look into this for you and make it right. Please reach out to our customer support team at support@bejuliet.com and we’ll do our best to assist you, whether that means tracking down your package or finding an alternative solution.

We truly appreciate your feedback and your patience. Your experience matters to us, and we’re always working on improving our shipping options for the future.

Best regards,

Be Juliet Management Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The top to this suit is very small

The top to this suit is very small. I ordered a medium and the bottoms fit perfect and the top did not cover my chest. I had a breast reduction so I was surprised, I called the company and they said there wasn’t anything they could do for me. So I bought a large suit becuz I really wanted to be able to wear it. So now I have a medium and a large and the large bottom is too big and the large top is still too small for public wear. I can wear it in my hot tub but honestly that’s about it. So my advise if you have boots is to order a size larger than you normally would!

10 februari 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the fit of the top wasn’t what you expected. Sizing can be tricky, especially with swimwear, and we appreciate you highlighting your experience so we can continue improving our fit recommendations.

We’d love to help find a better solution for you. Please reach out to us at support@bejuliet.com and we’ll see what we can do to make this right. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate you giving our suit a try!

Best,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The fabric is weird & dont trust guide size

The fabric is kind of weird, but my biggest concern is that a carefully checked the size guide to be sure, and I had to order an XL, while i'm usually a M). It is finally totally oversize, which mean that I have a sewing work if I ever want to wear it. :(

17 januari 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Thank you for your feedback! We're so sorry to hear that the fit wasn't as expected. We do our best to provide accurate sizing information, but we understand that every style can fit a little differently. If you'd like, we’d be happy to assist with an exchange for a different size or offer suggestions on how to make it work for you. Feel free to reach out to our support team at support@bejuliet.com

We appreciate you giving us a try, and I hope we can find a solution that makes you love your purchase!

Best,
Be Juliet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Has not elastic properties at all so…

Has not elastic properties at all so just hangs there like with no shape or support at all.

17 januari 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

We're sorry to hear that the Harriet swimsuit didn’t meet your expectations. This suit is designed with a sleek, minimal silhouette, but it should still provide a flattering fit. It sounds like there may have been a sizing issue or a possible defect. We'd love to make this right—please reach out to our customer service team at support@bejuliet.com so we can assist you with a replacement or solution that works for you.

We appreciate your feedback and hope to turn your experience around!

Best,
Be Juliet Management

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Be careful when ordering because the…

Be careful when ordering because the illustrated items may not represent what you receive. On top of that, the items were not returnable.

6 januari 2025
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

We’re sorry to hear that your order didn’t meet your expectations. We take product representation seriously and strive to ensure our photos accurately reflect each item. If there was a discrepancy, we’d love the chance to review this further.

Regarding returns, we do have specific policies in place, which are outlined at checkout, but we always aim to work with our customers to find a fair solution. Please reach out to our support team at support@bejuliet.com, and we’d be happy to assist you.

Thank you for your feedback—we truly appreciate it!

Sincerely,

Be Juliet Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Light and breezy

Light and breezy. Wore it over my bathing suit in Hawaii. Perfect cover-up!!!

5 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Thank you so much for your review! We love that you took this piece to Hawaii—sounds like the perfect match for island vibes! Hope it travels with you on many more sunny adventures!

--Be Juliet Management

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I feel like everyone should have…

I feel like everyone should have this—it's the quintessential cover-up I've always wanted for the beach.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Be Juliet

Antwoord van Be Juliet

Well, hard to disagree with that one! :) A cover-up is a must-have at the beach, and we’re so happy this one was exactly what you were looking for. Hope it becomes your go-to for all your beach days!

--Be Juliet Management

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer