Ik had vandaag een afspraak bij belien…
Ik had vandaag een afspraak bij belien in Lommel bmw voor airbag vervangen van bestuurder , dat was een terugroepactie van bmw dat ik moest laten doen . Tot mijn spijt nadat de airbag vervangen was stond mijn stuur scheef , discuties gehad daar dat het zogezegd niet kon , ik wilde een oplossing , er was geen oplossing . Enkel een discutie dat het niet kon aan hun liggen , ik zei kijk maar eens online op Google dan zie ja dat het wel kan . Nee bij bmw was dat onmogelijk . Heel onvriendelijk , blijf daar weg








