Bestrealdoll Reviews 

271
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good experience with the customer service. At first ik got the wrong doll. After contact I send the wrong doll back and got the ordered doll quickly send to me. Nice doll, good quality and beautifull... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was nervous at first but give Bestrealdoll a try and they came through with flying colors and not only did my doll arrive on time it was better than pictures will order from them again. Highly reco... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've purchased a custom made AI doll with free delivery option. Max has kindly sent me the pictures and videos of the doll within 10 days of my purchase for my approval, then shipped it via container.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible experience. Anny arrived in pristine shape, toes are a little wobbly so throw socks on her. Tightest I've ever felt. Makes a cute sound of air coming out upon exit. Great experience.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel

Geschreven door het bedrijf

BestRealDoll’s story started in June 2017 when Andy Smith, a well-known sexologist from Germany, set up his own doll research and development company in Hong Kong, China. Andy had previously led a laboratory team to develop dolls that were comfortable and easy to use, more flexible and changeable, and more wear-resistant. However, after several trips and inspections, he discovered that China has the world's leading and most reliable doll production. Here he could push the bounds of doll production, application and development to create more advanced ideas and designs. To stay focused on his founding purpose, the doll brand he created was named BestRealDoll. Since its foundation in 2017, BestRealDoll sales and reviews have proved that Andy Smith achieved his goal of producing the most realistic sex dolls. In 2018-2019, BestRealDoll expanded with branches in North America, Asia and Europe.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

271 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(271)

64 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Stuff

I just went through a break up, so I was looking for something to help me out. I wasn’t so sure about BRD at first, but they pulled through and gave me good products and a great experience overall.

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. We will continue to do our best. By the way, the Black Friday promotion is going on. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Hello

Hello,everyone!
Had bad experience with this company, ive got the doll, but the face doesnt look like on website, has no eyes, no wig, the material of the doll is bad.
After first time with her i cant use it anymore, its a real waste of money...
feel very sad now

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Update on Nov 6, 2024

Sorry to hear that. In order to assist you, could you please provide your order number? Unfortunately, I wasn't able to locate your order using just your name.

Please send the pictures to service@bestrealdoll.com We will check for you.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Update on Nov 12, 2024

I’m very sorry to hear about your experience. However, all of our dolls undergo a strict quality control process before leaving our facilities to ensure they meet our standards, and issues like missing wigs or eyes have not been reported to our service team before.

To help resolve this, please contact us at service@bestrealdoll.com and include your order details along with any photos you can provide. Once we’ve confirmed the order information, we’ll be happy to send you a replacement wig and eyes at no additional cost.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Update on Nov 15

Hi, We still haven't gotten your response about the order number or anything related to your order. All dolls will be checked before shipping out. We have a strict QC process. If there are no eyes, no wig, or bad material. We suggest you report to the bank to get your money back, then report to the government or file a lawsuit, etc.

By the way, many of our customers know that if the eyes or wig is missing, we will send the missing part for free. Please provide your order number, so we can help you. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful face

Pleasantly surprised. Have owned high end full silicone dolls that were 5x more expensive. this one is a beautiful product - of equal quality in my opinion. excellent customer support! no nonsense transaction.
looking for number 2 :)

2 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. we have launched a lot of new dolls during the black Friday promotion. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfectly made

1 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. we have launched a lot of new dolls during the black Friday promotion. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery/ quality product/amazing company!

Just got a doll from them and it was beyond my expectations! When you look for things like this and have no clue where to shop because a lot of people do scam and send things that don’t look anything close to what you bought it’s a bit daunting looking and trusting a company but bestrealdoll is the real deal you can trust that when you spend your hard earned money that what you see is what you get and you get exactly what you see if I could give them 10 stars I would ! Highly recommend

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. we have launched a lot of new dolls during the black Friday promotion. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well worth it

Well worth it

15 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any question, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam do not buy!!!

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Update on Nov 28, 2024

We contacted Trustpilot to request your order information, and Trustpilot responded that you didn't reply. We are looking forward to your early reply. We want to help you.
By the way, please make sure you have ordered from our official website: https://www.bestrealdoll.com/, We don't have other sites. Some scammers copied our pictures and content and uploaded them to another site with a different domain name. If everyone found scammers, please contact us to report them. Thanks

---------------------------------------------------------------------------------------------

Update on Oct 30, 2024

Sorry to hear that. To help you, could you please provide your order number? Unfortunately, I couldn't locate your order using just your name.

Please make sure you send emails to service@bestrealdoll.com We will reply to you during working hours. Thanks

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

disappointed

okay, so i received the doll, but it looks way different from the website and its super heavy, quality is also very chinese and cheap.... im really not happy with this

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Update on Nov 28, 2024

We contacted Trustpilot to request your order information in the past weeks, and Trustpilot responded that you didn't reply. We are looking forward to your early reply. We want to help you. If you ordered a big booty or big butt doll, it is heavy than normal dolls. If there is any quality problems, Please contact our customer service email: service@bestrealdoll.com and we will reply to you during working hours. Thanks

-------------------------------------------------------------------------------------

Update on Oct 30, 2024

Hi, We sent a "request information" on Trustpilot last week, but you still have not responded. Could you provide your order number so we can help you? You can also email service@bestrealdoll.com, and we will reply within working hours.

According to the above information, you may have ordered a doll with "Free 2nd Head" in our product title. Then we will send you one doll body and two doll heads. One doll's head is the same as the picture, the other doll's head is a random free head. Normally, our customer service team will notify you about the free second head by email, which is the standard process. Please check your email. Thanks

-------------------------------------------------------------------------------------

Update on Oct 25, 2024

Sorry to hear that. To help you, could you please provide your order number? Unfortunately, I couldn't locate your order using just your name.

Please make sure you send emails to service@bestrealdoll.com We will reply to you during working hours. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honest review!

Honest review!! I was very nervous about ordering from this company due to all the reviews I’ve read & also the price of the dolls kinda had me worried thinking it was a scam! So I mean I was definitely hesitant to say the least wrote in forums about this place for people’s opinions about the company I mean I did research cause I wasn’t trying to loose $500! So I went ahead and ordered my first doll from them i payed I think it was like $475 I used one of those codes it gives on website doll was $549 and code made it $475 now from doing research from other websites and seeing their prices i was like yup! I’m definitely getting scammed l! Lol 😂 but i wasn’t trying to spend like 1,800 on doll & the same doll I got is around like 1,300/1,500 on other real known websites that are really established! But ordered it and i ordered it on a Thursday and it was delivered that following Wednesday! I was concerned at first cause when it came to Saturday it just kept showing status unfulfilled, so I was getting nervous that I just got scammed cause I’m going off other people’s reviews! So I messaged them tried calling on phone got nothing I was in panic mode at that point! But came Monday morning I got a email and text about my question of where my shipment was and they sent me all the tracking information & link for it! So I seen where it was it was still at there company on Monday all day in California & by Tuesday it was in my home state and then on Wednesday it was delivered! The doll was the exact same doll I ordered,Thank God! And there was actually no damage to the doll they had it packaged really nice and tight & secured in there for the doll. There was also no weird odor on or coming from the doll so I’m pretty sure I just hit the jackpot to get the same doll at half the price then any other companies! I mean from the first experience I had with buying from bestrealdoll I would definitely buy again from here! I’d be a fool to spend more elsewhere! Now how would it go the second round I don’t know! Lol 😂 I would say that would be the ultimate test!! Lmao 🤣 but I will eventually! Not saying that you will not have a bad experience from them that, I don’t know! But this is my experience and I guess I got the luck out of the bunch compared to others! But I would recommend especially if you on a budget the quality is really good! Give it a try I was sweating once when that payment approved notification popped up.. 🤣 But all went well! Well folks that all I gotta say!

26 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. We have warehouses/offices in the USA, EU, UK, CN, etc. Our customer service team is in different time zones, Working Hours: Monday to Friday, 9am - 6pm (HK time GMT+8). That was why there was no one answering the phone when you tried calling on the phone. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any question, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company to work with

Great company to work with. They replied to my questions quickly and provided factory pictures of the product. Quick and free cross country shipping. Very happy with the product (Anny 150cm). Very heavy, but hyper-realistic and good joints. Rest assured they are legit.

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

2 weeks ago i ordered a doll and now fedex status is still confirmed - no changes - i was mailing this company but got no reply - hope i can get money back

Also, trustpilot reviews looks the same, so i think its really a scam company

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Update on Oct 21, 2024

Sorry to hear that. In order to assist you, could you please provide your order number? Unfortunately, I wasn't able to locate your order using just your name.

Please make sure you send emails to service@bestrealdoll.com We will reply to you at working hours.

------------------------------------------------------------------------

Update on Oct 30, 2024

Could you provide your order number so we can help you? We sent a "request information" on Trustpilot, but you still have not responded.

According to your "Date of experience: October 01, 2024". Our customer service team was having the Chinese Nation Holiday on October 01, 2024, you can confirm this by searching on Google.

Regarding no update of FedEx status. You didn't tell us your order number, we can't check it for you without your tracking number or order number. Only very a few orders may have no update, if there is still no update about FedEx tracking status, contact us to resend or get a refund. Thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the website is legit tried looking…

the website is legit tried looking around for info but could not find any site that would say if its a scam or not .products good better then i thought i was going to get shipping was great came on time i thought i was going to get scamed but i didnt . this is my first doll and im enjoying her as i type right now

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect in every way

Followed through with everything they promised. Discreet and on time.

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order. Yes, our packages are 100% discreet. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning product

Being a first timer, I looked at alot of different companies websites. After browsing through hundreds of options I found myself going back to the Realbestdoll site. It is easy to navigate by cost and category. The pictures are spot on to the real doll and very helpful in me making my final decision. Check out was a breeze and the delivery updates were awesome. She arrived well packaged, on time, and in perfect condition. Kensie is visually stunning. After too many failed relationships I choose to try something on my terms. I'm extremely happy with my decision. She looks and feels so real without any drama. Very high quality product! I will definitely buy from this company again!

12 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order and trust. By the way, our website is https://www.bestrealdoll.com/. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied!

Ok so I didn’t know if this was a scam or not. A competing doll site even says “you’ll never find a good doll for $500.”

But my doll came in 5 days and it’s perfect! Exactly as described, kissable soft, looks great, very posable, this won’t be the last doll I buy from bestrealdoll!

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

Thanks for your order and trust. We have different dolls with different prices. We will continue to do our best. By the way, we will launch a lot of new dolls in the following two weeks. Feel free to have a check. If you have any questions, feel free to contact us. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank You!!

Thank you BestRealDoll! I wanted to wait to write a review, until my whole transaction was complete. I'm amazed as to how quick I received my item, and most of all, how great their customer service was (Thank you Vita!). I'm extremely happy with my purchase and how easy it was to put together. Absolutely beautiful! I will definitely be back, too! Thank You Again!! (:

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality for the price

My doll arrived about a week ago. She came in a long box, which told me that little assembly was involved. I was right-- only the head needed to be attached, yay!

Even though the box was a little damaged by the folks at FedEx, she was in perfect condition when I opened it. Bestrealdoll did an excellent job of packing my darling sweetheart. Kudos to them!

If this is your first doll, I would recommend Bestrealdoll 100 percent.

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The advertising of the dolls are very…

The advertising of the dolls are very accurate you get what you see and customer service is always there to help with any question you may have and the ordering and delivery process is fast and easy, Best Real Doll your company is awesome

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers, DO NOT BUY

Had ordered a doll on 25 June 2024
Got a label for shipment on 16-July 2024 at UPS.
Now it's 20-Sept 2024 and still got nothing.
They gave me a ship to follow but that wasn't the ship that has my package and is on it's way to other destinations.
Got this reported at the police, at my bank, at iDEAL and at UPS.

Watch out peeps, they are scammers and laugh at you after payment on their website chat.

And no, you can't set this straight anymore. You lied and laughed at me on your website. You will hear from other parties now.
I tried couple of times but you would not listen.
Now it's at the government. I already gave you multiple times option to resolve this but you didn't and started laughing. Hope that your bank account will be blocked.

You lied again just now. That's not my tracking number and not the correct order number. Now you just guessing. Stop trying so hard. It's already at the police and government. Now you lie again about some other order or a fake order that is send to me. Second time already.
You're too late. You had thought of this before I went to the police and government.
I warned you when I ordered it. Now you gonna feel it too.

Date ordered : 25 June 2024
It's now : 21-September 2024
That's over 62 day's already.
Now you come to say that shipping day's is 40 and then 2 weeks on top of it. That makes it lower then 62 day's.
I read more scams about your site. Police and government is after you now.

No not 40 working day's. Ships that are under way not gonna stop for the weekend.
Ports also don't stop working.
STOP LYING.

Yes and it's still a scam.
Head is hard as a rock. Mouth can't be opened.
butt is closed.
This is not what I expected.
You should communicate with your customers aboutt things.
The tongue that costs me money can't even go in the mouth.
And the tongue is just 1 cm
This is garbage.
Everything about it is garbage
Tit's are hard as a rock too.
I still let the police do their job, this is a scam.
This is not what you sell to people for 1387,73 euro's
I said this already to ya and you didn't reply back to this complain.
If people knew this before buying, they never buy one.
AND THAT's CALLED A SCAM
I already knew it when you started about the no refund policy on customized dolls. But it's a customization of your own things.
I didn't customize anything. YOUR A SCAM. YOU STOLE MY MONEY

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bestrealdoll

Antwoord van Bestrealdoll

I’m very sorry to hear about your experience, and we want to address this issue immediately. Could you please provide me with your order number so I can investigate this further?

Rest assured, we take this situation seriously and will work to resolve it. We’ll be here to assist you throughout the process.

--------------------------------------------------------------------

I'm truly sorry to hear how you feel about your experience with us. I want to assure you that we take these concerns very seriously. We would never intentionally mislead or disrespect any customer. If there was any miscommunication or misunderstanding, it certainly wasn’t our intention, and we deeply regret that it has caused you frustration.

After reviewing your review, your order number may be #8286 (tracking number: 1Z66W6166870858777, as you reviewed with another name, we didn't know your order number at first time ). The shipment has arrived at the port and the customs process is now complete. Typically, delivery to the courier is arranged about a week after arrival. We expect the tracking information to be updated around the 25th or 26th of this month.

-------------------------------------------------------------------

Sorry, your order number should be #8286. The shipping method you selected was
Ocean Freight when you placed the order. The tracking number is 1Z66W6166870858777 by UPS. For customized orders, Delivery Time = Production Time (1-2 weeks)+ Shipping Time (Average 40 working days by ocean shipment to the Netherlands). We expect the tracking information to be updated next Tuesday.

Please kindly note that all customized orders should be confirmed by customers first before shipping out, which also takes some time for confirmation. In addition, customs clearance also takes some time, we can not control the customs clearance time. Please wait with patience and check the tracking information next week. Thanks

40 WORKING days. Not natural days. Please check again.

----------------------------------------------------------------------

Please wait with patience and check the tracking information next week. Have a nice weekend :)

----------------------------------------------------------------------

Your package is in transit now. Please check https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1Z66W6166870858777/trackdetails

----------------------------------------------------------------------

Update on Sep 30, 2024
According to the tracking info, your order was delivered on Delivered On
Thursday, September 26 at 12:01 P.M. Thanks

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer