Book Driving Test 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

You have noted that you successfully changed my test and now ask for more money to continue searching when it was my husband who rebooked a test through his own search. Total waste of money asking... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I’ve been waiting for a slot since April 2025. It’s now mid-August and I’m still waiting for a confirmation. Their policy doesn’t allow refunds, so you’re basically giving them your money for nothing.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Why claim the initial £9 is refundable if you’re not going to actually refund it, OR respond to any messages about it? Sneaky way to then charge an additional cost. They do not provide any option to c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used the service to book an earlier test and it was great. I had to cancel my test due to unforeseen circumstances and they allowed me to reapply for the service with no extra charge. Was really app... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Rijvaardigheidstestcentrum
  2. Juridische dienstverlening

Geschreven door het bedrijf

Welcome to BookDrivingTest.co.uk, the premier early driving test cancellation service. We specialize in helping you secure earlier driving test dates by finding last-minute cancellations. Our efficient, user-friendly platform ensures you can quickly and easily book an available test slot, cutting down the wait time for your driving test. Join countless satisfied learners who have fast-tracked their path to obtaining a driving license with the help of BookDrivingTest.co.uk.


Contactgegevens

Alle reviews

(485)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware the small print

Booked the £19 package. They did indeed find a test within 6hrs! Problem is the notification arrived at 2am. Even if we had been awake, would never have had the time to input details, site does not allow to save or auto book unless you pay for the upgraded £49 option. Clever wording, thus not in breach of terms. As scams go, quite well thought out.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Mark

Thank you for sharing your concerns with us — we truly value every piece of feedback and believe in addressing it with full transparency and care.

We’d like to clarify how the £19 Notification Package works. This service alerts you instantly when a cancellation becomes available at your chosen test centre and within your preferred date range. Since cancellations are unpredictable by nature, the system doesn’t create slots — it monitors them in real time. Once available, it notifies you immediately so you can take action.

Your reaction time plays a key role in securing a test. As multiple users receive similar alerts, slots may be claimed quickly. That said, our system typically provides access to over 500 real-time alerts with just a one-time payment, offering a fair and accessible service without repeated costs.

Upgrading to the Autobooking package is entirely optional — it’s designed for users who wish to maximize their chances by allowing our system to auto-swap bookings on their behalf.

We also noticed that we haven’t yet received the details we requested to verify your account. Confirming your identity helps us provide you with more personalized support and ensures that feedback on this platform reflects verified user experiences.

Thank you again for your understanding and cooperation — we’re here to help, and we’re committed to turning your experience around.

Warm regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE

DO NOT USE. They are quick to take your money but did not secure an earlier slot. After a month we went with another company and had two test dates changed with a week.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear JB

Thank you for sharing your experience with us, and we sincerely apologize if there was any misunderstanding along the way.

In order to thoroughly investigate the issue and better understand what happened, we kindly ask you to help us verify your identity as an active user in our system via Trustpilot. This allows us to ensure fairness and transparency through authentic and constructive reviews.

Once we confirm your details, our team will be in touch to assist you in the most appropriate way possible. We truly appreciate your understanding and cooperation.


Best regards ,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mora than two weeks and my details are still being reviewed.

I paid £19 to search for dates and then £49 for the auto-booking service. It's been two weeks, and the website still says, "We will verify your details within 24 hours." No one replies to emails. I'm starting to think this might be a large-scale scam. I’ll be happy to change my review if the issue gets resolved, but for now, I’m very skeptical about the service.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Edward

Thank you for taking the time to share your concerns with us 🙏

We have carefully reviewed your account, verified your information, and shared a detailed update on how your process is progressing. Our support team is here to provide continuous assistance, and we truly value maintaining active and transparent communication 🤝

Your AutoBooking service is working smoothly. We understand that the distinction between a "service" and a "product" can sometimes lead to misconceptions. However, what we offer is not an instant result, but rather a smart and time-saving system that tracks and books slots on your behalf — a task that would otherwise require significant personal effort ⏱️

Availability is solely dependent on the traffic at each test centre, and as such, waiting times may vary. We're genuinely sorry if your initial experience gave a negative impression — this is never our intention, and we are committed to doing everything we can to turn that around.

Your cooperation and understanding mean a lot. Thank you once again for choosing us .



Best regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid £19 plus an extra £49 for…

I paid £19 plus an extra £49 for driving test cancellations & automatic booking. I managed to reschedule my test all on my own. Not one email i received since paying this money and now they refuse to give me a refund because of their sham of a service! I WANT MY FULL REFUND BECAUSE YOU DID NOT PROVIDE THE SERVICE I PAID FOR!

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Coco

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any misunderstanding or inconvenience caused.

In order for us to look into your case thoroughly and provide you with the support you deserve, we kindly ask you to share your booking details through the Trustpilot platform. Unfortunately, without being able to verify your account, we’re unable to take the necessary steps to investigate and resolve the matter effectively.

We want to assure you that your satisfaction is our highest priority. Our team is committed to delivering a reliable and high-quality service, and we're confident that, once we have the chance to review your case, we can resolve any issue in the most appropriate way.

Many of our previous users have faced challenges but were ultimately supported with care and professionalism — as reflected in numerous other reviews. We hope to provide you with the same level of satisfaction and restore your confidence in our service.

Thank you for choosing us, and we truly appreciate your understanding and cooperation.

Warm regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used the service to book an earlier…

I used the service to book an earlier test and it was great. I had to cancel my test due to unforeseen circumstances and they allowed me to reapply for the service with no extra charge. Was really appreciative of all their support, lovely customer care team.

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Haneah

We genuinely appreciate your trust and loyalty. While the cancellation was beyond your control, your respectful and sincere communication with us has been greatly valued. As a gesture of goodwill, we are pleased to offer you our service once again

From reducing wait times to securing earlier appointments, we strive to take the stress out of your driving license journey. Thank you for your trust and for letting us support you.

Warm wishes,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a terrible experience

I had a terrible experience with this company and would advise to be very wary.
I signed up with the original £19 at first (which, in my opinion, leads you to believe they'll refund you in 2 weeks if there's no test found) and in the first 2 weeks I was sent the same email, non stop. It was all "cancellations" for Fridays at 12.38 for the next 4 weeks. I emailed and explained and was left for 2 weeks, then got told it was fixed.
After that, I paid the extra £50 (stupidly, but I was desperate and my instructor recommended them through other people he teaches) I then waited the 30 days, it came and went and I heard nothing. Another 30 days were added to my account and I wasn't contacted like it says on the website.
Just under 3 weeks ago I emailed and said I'd like a refund if they couldn't guarantee me a test (considering their website says 99% success rate😂) I got the typical response the same day and replied questioning how I was getting 4 emails a day with cancelled tests and the second i signed up they all magically weren't available. My instructor also has people using the £19 service (notifications not automatic booking) for the same test centre who are getting cancellation emails while I'm paying them to auto book it.
After I spent 2 weeks waiting for a reply, they offered me an amazon gift card in place for a refund! What a joke, i do not recommend this service at all.
I fully understand getting a test is hard but they never said anything in response to my questions about others getting cancellation emails that clearly aren't correct so I know they're lying.

Edit: after leaving this review they tried phoning me! I don't want to discuss this, I completely understand how your system works (I've heard the same reply to this review several times now!). Once again you've ignored what I've said. Avoid this company like the plague.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Jess

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear that things didn’t go as expected — your concerns are completely valid, and we’d like to offer some clarity.

1. We do not create test slots — we act on them
Our system does not generate or influence availability, but instead monitors the system constantly to act the moment your preferred slot becomes available.

2. Slot availability is unpredictable and varies greatly
Because of high demand and limited release frequency, the waiting time differs based on the test centre and date range selected. Some users get results within days, others may need more time — this isn’t a flaw in the system, but a reflection of external conditions.

3. The system is designed for your preferred slot — not just any slot
Our service doesn’t aim to find the first available date, but rather the one that fits your chosen parameters. That’s why timelines can’t be guaranteed up front, though the search continues until a match is found or the service is cancelled.

4. Your feedback helps us grow
We take every user’s journey seriously. Once we became aware of your concern, our team reviewed your case in full and reached out to assist. We appreciate your voice — it plays a crucial role in our constant improvement.

We understand the importance of trust in a process like this.While we can’t control slots release schedule, our commitment is to act swiftly, ethically, and always in the interest of the user. Thank you again for your feedback and for allowing us to explain.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is this a scam?

Is this a scam?! Spent almost £70 a month ago with the promise of a driving test “within days” and have had no communication at all. Also I cannot find how to contact them. They seem to have disappeared.

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear AlBa

We’re truly sorry if there has been any misunderstanding during your experience with us. We understand how frustrating and confusing online services can sometimes feel — and your concerns matter deeply to us.Here’s how we ensure our users feel supported, informed, and respected at every step:

🔍 1. Real-Time Support With a Smart Chatbot
We’ve developed an AI-powered support system designed to guide users in their native language, helping them get:

Instant answers to common questions
Step-by-step guidance through the booking process
Support escalation if the chatbot isn’t enough

📩 2. Direct Human Support When Needed
If further help is required, our live support team is always ready.

Reach us via email at support@bookdrivingtest.co.uk
Response time is typically 1–7 business days, depending on current volume
Every case is reviewed with care, never automated or ignored

📞 3. Callback Requests via Profile (Autobooking Users)
Autobooking users can request a callback directly from their account dashboard:
Once submitted, our team reaches out within 1–3 business days
This ensures clear, human-to-human communication for complex needs

✅ 4. We’ve Reviewed Your Case Personally
Following your feedback, we’ve already reviewed your account and reached out to assist you.Your trust means a lot to us.We’re here not only to respond but to make things right

🤝 5. You’re Not Alone — and You’re Not Forgotten
We’ve helped thousands of users overcome similar concerns — and many who had doubts at first now feel confident and supported.
Check our growing list of positive reviews
We aim to turn uncertainty into confidence, one user at a time

We’re not a faceless service. We’re a real team, passionate about making this process easier for people like you. And while mistakes or confusion can happen, what matters is how we respond and resolve — which we’re fully committed to doing.

Thank you again for the opportunity to support you.

King regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting since December…

I have been waiting since December 2024. Till this day haven’t got any early date. Waste of money and time.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Maryam

First of all, we would like to sincerely apologize if your experience did not meet your expectations. We completely understand how frustrating delays can be, especially when it comes to something as important as your driving test.

The type of delay you’ve described is highly unusual and certainly not what we want for any of our users. In most cases, when all the required information is provided—including a valid existing booking—the autobooking process can be completed within a few weeks, depending on the availability at the test centre. A wait since December, however, suggests that there may have been some inconsistencies in the information received or other unforeseen issues that need to be looked into more closely.

We truly care about your experience, and we don’t want it to be just a reply or a message—we want it to be a solution. Our team is here to provide the support you deserve, and we’re committed to making things right.

Please allow us to look into your case further. If you’re willing, you can share your details via Trustpilot or contact us directly at support@bookdrivingtest.co.uk with a brief explanation of your situation. Our support team is ready and eager to assist.

Thank you for your feedback—it helps us grow and serve our users better every day.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cantact

I signed up almost 3 weeks ago, I tried to login into the account but it keeps saying area. I’ve tried multiple devices but still not working. There is no contact detail or any sign of test dates being checked for me. How can I contact your service?

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Joe

We sincerely apologize for the inconvenience you’re experiencing. Please rest assured that resolving your issue is our top priority, and we are committed to providing a swift and effective solution.

How can you reach us?

There are several convenient ways to get in touch with our team, and we’re here to help every step of the way:

AI-Supported Chat Assistance:
You can easily get help through our AI-powered chat system, which offers instant responses—even in your native language. This innovative tool is designed to resolve your issues quickly and effectively, offering a more efficient experience than traditional live support queues.

Email Support:
If your issue requires live assistance, feel free to contact us at support@bookdrivingtest.co.uk. Depending on volume, our dedicated support team will respond within 1 to 7 business days, ensuring a personalized and thorough solution.

Autobooking Call Requests:
Our Autobooking users can submit a call-back request directly from their profile. Once submitted, a member of our team will reach out via phone within 1 to 3 business days to provide tailored support.

To help us serve you better, please share your details with us via Trustpilot or your preferred method. This will allow us to quickly identify the issue, understand your needs, and deliver the best possible resolution.

We value your trust and are fully committed to maintaining the highest standards of service and reliability.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bookdrivingtest looks like a scam to…

Bookdrivingtest looks like a scam to me. I paid for the premium service and was told that my credentials are being verified. I have not heard anything back from them and I can’t find any contact online to message someone. I don’t have an account where I can register at least to see my “premium” account. Please do NOT use them. I have literally just wasted 70 pounds. I will make sure this gets reported.

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Nancy

🌟 Thank you for sharing your experience — your voice matters to us. 🌟

We sincerely apologize if any part of the process led to confusion or a less-than-satisfactory experience. We’re here to help, and we value open communication built on mutual trust.

Confirming your information is a crucial step for us to proceed effectively. When our system detects a suitable test slot, our team must act immediately to modify the existing reservation with the new date and test center otherwise, the availability can vanish within seconds. Your cooperation at this stage ensures we can deliver exactly what you've asked for.

We were genuinely disappointed to see terms like “scam” used just two days after your purchase , especially given our consistent ethical approach and dedication to every user. Such accusations do not reflect the truth and impact our team, who work tirelessly to provide a valuable and transparent service to thousands of learners every week.

That said, we greatly value constructive feedback. Every review helps us grow, and we continuously refine our system based on real user experiences. We're proud of the trust we've built in this journey and we hope to extend that same trust to you.

📧 Our support team reached out via email to clarify everything and assist further. Once your information is reconfirmed, you can rest assured that we’ll proceed to book the most appropriate slot at your preferred test center and date.

If there’s anything else we can support you with — you know exactly where to find us. We’re only a message away and always ready to help. 💙

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I got registered for the automatic…

I got registered for the automatic booking and the notification a couple of weeks back and I haven’t gotten any response from them, I was able to find a test date on my own, I have requested for a refund but I haven’t gotten any feedback from them, I hope my refund will be processed as I didn’t get to use the service I paid for.
Thanks

12 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Ihuoma

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're truly glad that through our direct communication, we were able to approve your refund request and keep you informed transparently at every step — aiming for a reliable, stress-free process from beginning to end.

We also want to sincerely thank you for your cooperation and understanding throughout this journey. Your active engagement made it possible for us to act quickly and find a resolution.

Currently, your Autobooking process is fully active and continues to search for a suitable slot within your preferred date range. Once our system detects a matching cancellation, it will automatically swap your booking and notify you right away — saving you time and effort.

We genuinely hope that the level of support provided and the way the situation has progressed so far reflects our true intentions as a service provider. If that leaves a positive impression, we trust it may naturally be reflected here as well 🌿

We're here whenever you need us.

Warm regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s pathetic

It’s pathetic, I try to contact them but they are unavailable and no contact number available.

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Aisha

We’re truly sorry to hear that your experience did not meet expectations. At Book Driving Test, we are constantly working to improve the experience for all of our users, and we regret any inconvenience caused.

Please note that the autobooking process requires users to already have a valid booking in place. This is essential in order for the system to track and secure a suitable earlier test slot at the desired test center. Unfortunately, in this case, the necessary booking was not provided, which limited our ability to proceed.

That said, we understand how important this process is, and we’re always here to support you. Our advanced AI-powered live chat—available in your native language—offers fast and personalized assistance. And when further help is needed, our support team can be reached via email at support@bookdrivingtest.co.uk. We aim to respond within 1–7 business days, depending on the volume of inquiries.

Autobooking users also have the option to request a callback from their profile page, with our team typically responding within 1–3 business days. If a phone call is missed, we always follow up via email to ensure you’re not left without help.

Your refund was processed successfully, as per your request, and we hope to serve you better in the future.

Thank you for your feedback—it helps us grow.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!!!

Scamers. I paid for premium and they kept telling me lies. Don't trust these guys as they just steal your money and your time.

1 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Sajmir

We’re truly sorry for any misunderstanding you may have experienced. We want to make it absolutely clear that we are a fully legitimate and trustworthy service provider, committed to helping users secure driving test appointments as efficiently as possible.

Unlike some assumptions, we do not create test slots—we locate available ones using a system that works every minute . This service lifts the burden of manual searching off your shoulders. However, in certain circumstances, especially when no suitable dates are released by the test centers themselves, we may be unable to provide the service as expected. In such cases, which are entirely beyond our control, we ensure that our users do not suffer any financial loss. Your trust and satisfaction are our top priorities.

As for your refund, our dedicated support team has carefully reviewed your case. Once your eligibility was confirmed, we promptly requested your written approval to proceed. Following that, the refund process was initiated. Depending on your bank’s processing time, the funds typically appear in your account within 1 to 10 business days.

Please be assured that any delays are not a reflection of our commitment, but rather due to external banking and institutional factors.

We appreciate your patience and understanding, and we genuinely wish you success on your journey to obtaining your driver’s license. Here’s to a lifetime of safe and confident driving!

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. All charges are hidden and you won't get any slots or refunds when they are unable to book a slot. And No way to securely delete personal information from the site.

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Br

We sincerely apologize for any misunderstanding that may have occurred. We assure you that we are not scammers. We genuinely value the feedback, suggestions, and satisfaction expressed regarding our service, and we strive to improve based on this input. However, the accusation is unfounded and does not reflect the truth.

To address your concerns effectively, we need to review your account and confirm your status as an active user. Please provide your information through Trustpilot so we can verify your account and assist you with your requests. Thank you for your understanding and cooperation.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a complete scam waiting over 2…

It’s a complete scam waiting over 2 weeks now and still not heard a thing.
I paid for the premium auto booking and the other thing was around 80 I think. I have contacted people though email and not had a response.
You have to talk to a.i which is shocking back

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Nun

We sincerely apologize for any misunderstanding. According to our records, the automatic booking payment was completed on 04/18/2025, and only four days had passed when you shared your comment.

We have verified your information and reached out to you. Please be aware that while we strive to respond to requests promptly, live chat responses may take 1-7 business days, and we typically respond within 3 business days.

We assure you that any premature judgment, such as labeling us as a scam, does not align with our ethical values or mission. We are committed to sharing user experiences with full transparency. Our entire team regrets any inconvenience caused.

We use all feedback that reflects the truth as an opportunity for improvement.
We are also open to suggestions and complaints. Our goal is to review them and prevent another user from experiencing this. Thank you for your understanding and cooperation

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero stars, total con…

I would give zero stars if it were possible. Instead of bringing forward the date to one of my preferred test centres, my test date has been moved backwards by 1hr at the same test centre. Contacted customer service 1 week ago and nothing. What a con do not waste your money!

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Stephanie

We sincerely apologize for any misunderstanding you may have experienced. We have thoroughly reviewed your account and reached out to you via email. Our system is actively searching for a suitable slot at your preferred test center and date range. As soon as a match is found, we will update your current reservation. This process is ongoing and depends on the demand and traffic at the test center. We monitor available slots on your behalf 24/7 and will reserve one for you as soon as it aligns with your preferences, helping you avoid the lengthy waiting period of 3-9 months.



Live support may take 1-7 business days to respond, depending on demand. We have contacted you, and please feel free to reach out for more information or if you encounter any issues.


We are committed to providing you, our valued user, with the excellent experience you deserve, and your satisfaction is our top priority.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do not book through this…

Please do not book through this company. It’s an absolute scam. Took my money, they called me to pretend to help me with a driving test and then never heard from them again. Please believe me when I say do not use this company. I’m now left without a test date for my son and £200 worse off!!

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Mich

We sincerely apologize for any misunderstanding regarding your experience. To review your son's account and ensure everything is in order, please provide his driver's license number or the email address associated with his account via Trustpilot. Once we confirm active user status, our support team will promptly reach out to you to ensure the process is handled correctly. Your satisfaction is our priority, and we are committed to addressing your concerns. We appreciate your assistance in helping us understand the issue before making any statements. Thank you for your understanding and cooperation.

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No stress

No stress, just relax

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Tetiana

As the support team, we sincerely thank you for taking the time to share your experience and deeming us worthy of 5 stars.

We're truly honored to have played a role in your journey toward obtaining your driver’s license. We understand how stressful this process can be, and our goal has always been to make it smoother by securing your ideal test date and center. Your satisfaction inspires us to continue providing reliable, time-saving support.

Warm regards,
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake

Fake. Purchased their products and got my DVSA account blocked multiple times. Do not purchase. I asked for a refund a month ago and no response!

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Robyn

🌟 Thank you for your feedback — we truly value your voice. 🌟

We sincerely apologize if any part of your experience led to confusion or dissatisfaction. 🙏 Our team reached out to clarify the full scope of your selected service package, your entitlements, and the refund process — ensuring everything was transparent and no questions were left unanswered.

We want to gently but clearly emphasize: the blocking of your account is not related to our system or actions. This is an external issue, most likely connected to the exceptionally high volume of users during the summer season, particularly students rushing to secure driving test slots. While we can’t control these external bottlenecks, we do everything within our power to support and guide you through them — and we encourage reaching out to the relevant authorities if needed.

💡 It’s important to note that we do not create driving test slots — we search for available ones using advanced tools operating 24/7. Our mission is to take this burden off your shoulders and help you save time and effort. Your satisfaction and trust are our top priorities.

We understand that expectations can vary, which is why our service packages are described clearly on our website, supported with FAQs, and backed by a responsive support team always ready to explain every detail if needed. In your case, we’re genuinely glad that we could resolve the situation through mutual understanding and communication.

On behalf of our entire team, thank you for your patience, your kind cooperation, and your respectful attitude throughout the process. It’s customers like you that allow us to grow and improve every day. 🌿

Best Regards
Book Driving Test Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Definitely a scam signed up to the…

Definitely a scam signed up to the service and got given a test slot notification which didn’t exist and then the app basically told me if I don’t buy auto booking then it won’t work which I then brought and after the “ 24 hour verification process “ it told me I didn’t have a test booked at all which I definitely did I raised a dispute and emailed the customer service to my surprise there was no response and the panel kicked me off and wouldn’t let me log in I will be raising a dispute with my bank and the 5star reviews after a some research on my part are all linked and seem to be coming through in groups almost like there automated by the owner of this company I just find it quite strange how all of these people magically post a review at the same time on the same day for date experience almost a month before . Company is a SCAM DO NOT PURCHASE

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Book Driving Test

Antwoord van Book Driving Test

Dear Dylan

We sincerely apologize for any misunderstanding that may have occurred during your experience. We have reached out to ensure the accuracy of the information provided. In instances where the driving license number is entered incorrectly, the system is unable to verify the details and provide support. To address this, we contacted you to confirm the information; however, we have not yet received a response. Sometimes, users may accidentally confuse "0" with "O," which can lead to difficulties in verifying system data. Considering this possibility, we kindly request your assistance in confirming or clarifying this issue so we can better understand and resolve it.

Before making claims such as "scam," we encourage open and effective communication to identify the issue and work together towards the most suitable solution. Thank you for your understanding.

Best Regards
Book Driving Test Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer