Care Clothing Reviews 

511
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hubby has been exceptionally ill and his trousers didn’t fit, and belts were a problem. Tried two different types of CareClothing trousers. Both were good but hubby preferred the cloth of one style, o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered for my father who is suffering from vascular dementia, keeping some independence that little bit longer. Very well made and wash well, the Velcro is a game changer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed order as follows for my husband but the Care Clothing company deliver the trousers Extra Small Waist 34 inch This is really horrendous experience to deal with this company. Order #7018... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent product. A little pricey but you expect to pay a little bit more for bespoke garments. I have recommended Care Clothing to several people recently all of who are equally impressed.

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Herenmode
  5. Kledingreparatie
  6. Kledingwinkel voor grote maten

Geschreven door het bedrijf

Care Clothing has been an established family business for 45 years. We specialise in comfortable and adaptive clothing for those living with disabilities. Discover our latest range of Menswear, Womenswear, Socks and more!


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

511 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(511)

118 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hubby isn’t easy to please but was on this occasion

Hubby has been exceptionally ill and his trousers didn’t fit, and belts were a problem. Tried two different types of CareClothing trousers. Both were good but hubby preferred the cloth of one style, over the other. Also he’s now lost height so am going to order a custom leg length for next order. Hubby travelled & had lots made in Hong Kong, so isn’t that easy to please! Delivery was a bit slow but as our Mail service is twice weekly now, that wasn’t too much of a surprise.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been purchasing clothes

I’ve been purchasing clothes, specifically trousers, from Brian at Care Clothing for very many years! I have never had any issues or cause for complaint, the clothes are consistently of high and durable quality, the ordering process is quick and efficient, delivery is always as prompt as possible and Brian will contact you if any clarification is needed!
I personally don’t shop anywhere else for my trousers and ‘am pleased to very highly recommend this company!

11 september 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Paid for 48hrs tracked took over a week…

Paid for 48hrs tracked took over a week to arrive. Contacted them through email, nobody bothered to acknowledge or reply

8 september 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Hi Brian,
I can only apologise for the fact that your email went unanswered! In regards to your parcels delay, I have just checked the parcels tracking details to find that we dispatched your parcel on the 9th September, however, Royal Mail did not deliver it until the 15th. I appreciate that delayed deliveries can be frustrating, however, please know that we did all that we can to dispatch the parcel to you as quickly as possible and the untimely delivery was not our fault as a company.

Best Wishes,

Admin, Care Clothing.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent product

An excellent product. A little pricey but you expect to pay a little bit more for bespoke garments. I have recommended Care Clothing to several people recently all of who are equally impressed.

7 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Seriously unimpressed that the clothes…

Seriously unimpressed that the clothes were firstly delivered later than promised, also delivered only half the order and finally not refunded me for the undelivered clothes.

15 augustus 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Hi Jane,
As discussed via email, you initially contacted us to ask where your goods were. Our system was showing the order as delivered, which is the information I passed on to you. You then advised that you had not been at home.

You subsequently explained in a separate email that your Father had sadly passed away, and that you therefore wished to return the trousers you had received. I was, of course, incredibly sorry to hear of your loss, and completely understood that returning the trousers was not a priority at that time.

However, approximately 12 hours later, you emailed again to say that you had not received the goods. At this point, I was genuinely unclear as to what had happened or what you were asking us to do. Given what you had told me about your bereavement, I deliberately left your order on my desk and intended to contact you a few days later, rather than continue emailing you about an order involving a pair of trousers while you were dealing with such a difficult time.

I apologise for not replying to your most recent email; I have been on annual leave and have returned today. I’ll arrange for someone to call you on Thursday or Friday this week.

I just want to add that not telling your full experience on reviews is really damaging to small businesses like ourselves; our company doesn’t have a bottomless marketing or AdWords budget so we do rely heavily on positive customer experiences and word of mouth referrals to keep going which is tough, especially in challenging economical climates.

Wishing you All the Best,

Rebecca, Care Clothing.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prompt service

Prompt service.
Quality of elastic on stretch items could be better and button holes are difficult for elderly to manage.

1 augustus 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery very delayed

Delivery very delayed. Couldn't get through on phone but email eventually worked. Went well once contact made

27 juli 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Hi Norman,
I’m pleased to report that we have now upgraded our phone system so it should be easier to phone in from now on! Thank you for your patience and we look forward to seeing you in the future!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Well made trousers overall

The trousers are of satisfactory quality although the material is rather cheap looking. The fit is generous.

3 augustus 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Hi Mary,
Sorry to hear that you feel the trousers are cheap looking! We use a high quality blend of cotton and polyester; cotton for its natural fibre and naturally breathable qualities and polyester for its easy care nature. Sometimes, once washed, our trousers look even better as the factory starches them with a shiny style starch. Let us know what you think post-wash!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trousers fit well

Trousers fit well, wash well and easy to get on/off.

11 juli 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Thank you so much!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for delivery of the…

Still waiting for delivery of the shorts I ordered some weeks ago! I did have a phone response after I left a message, I was promised a call back to let me know what the situation was with my order but I haven't received that call ☹️

10 juli 2026
Logo Care Clothing

Antwoord van Care Clothing

Hi Bob!
Sorry to hear that you haven’t received your order. Please drop me an email if you haven’t received it and I can look into the tracking for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer