City Escape ApS Reviews 65

TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vi havde et firma-arrangement med 12 mand. Vi havde opdelt os i 3 grupper, men der var kun ipads til 2. Vi lavede nye grupper. Det er svært for 6 mand at se på Ipad'en, som iøvrigt er meget lysfølsom... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Et geolokations spil på ipad, primært med puzzles på ipadden - krydret med lidt AR, nogle enkelte informationer man skal finde i virkeligheden (ingen skjulte æsker, låse eller spionstuff). Det sj... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vores firma var afsted på Operation Mindfall i Aarhus i 3 hold (18 personer). Alle havde virkelig det sjovt, og vi blev helt klart udfordret på opgaverne. Det er fedt og sjovt, at man kan konkurre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helsingør Mig og mine kollegaer var afsted. Det ene hold havde fået udleveret så mangelfuld materiale, at vi ikke kunne løse halvdelen af gåderne. Virkelig ringe og spild af 2 timer.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Escape room
  2. Bedrijfsentertainmentservice
  3. Evenementenmanagementbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Velkommen til City Escape – Danmarks førende udbyder af udendørs escape rooms, mystery hunts og escape games! Vi tilbyder spændende City Escape Games i byens centrum, hvor I, udstyret med en iPad og en kuffert, sendes ud på mission. Her kan I blandt andet komme på en nervepirrende spionjagt for at redde byen, lede efter en magisk portal eller forfølge og fange en morder. Vores City Escape Game er en unik og udfordrende oplevelse, der finder sted udendørs i centrum af København, Aarhus, Odense, Aalborg, Esbjerg, Kolding, Randers, Herning, Horsens, Viborg, Silkeborg, Vejle, Fredericia, Sønderborg, Helsingør, Næstved og Roskilde. Undervejs skal I rundt i byen og løse en række spændende opgaver og puzzles – men husk, tiden er knap, så I må holde tempoet oppe. Det er sjovt, spændende og udfordrende. Escape Rooms – bare udendørs! City Escape Games er anbefalet fra 2 personer og opefter, med mulighed for at dyste i flere hold. Priser fra 150,- pr. person.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

65 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ikke nogen super god oplevelse

Vi havde et firma-arrangement med 12 mand. Vi havde opdelt os i 3 grupper, men der var kun ipads til 2. Vi lavede nye grupper. Det er svært for 6 mand at se på Ipad'en, som iøvrigt er meget lysfølsom, så uanset hvordan vi vendte den, var der kun en, der kunne se.
Vi fik intro "midt i gaden" med en del larm, så vi gik ikke derfra med en vild god instruktion. Begge hold oplevde fejl i ipads. Da vi vendte retur, var der ingen opfølgning om hvordan det var gået, så vi anede ikke hvem, der vandt. Ved spørgsmål om hvordan en given opgave skulle løses, kunne vi ikke rigtig få svar. Det var ikke nogen vild god oplevelse!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Tina

Jeg er ked af at høre, at I har haft en uheldig oplevelse. Jeg har netop snakket med mine kollegaer omkring, hvad der er sket.

I havde i jeres første henvendelse skrevet, at I blev 12 personer fordelt på 3 hold. Da vi normaltvis foreslår at man er 5-6 personer på et hold, er vi dog beklageligvis kommet til at booke jer ind på kun 2 hold. Dette fremstod dog tydeligt i jeres bookingbekræftigelse. På dagen havde vi kun udstyr til 2 hold, og det var derfor ikke muligt at ændre det på dette tidspunkt. Da antallet af deltagere på et hold påvirker prisen betyder dette dog at I har fået arrangementet billigere end det ville være med 3 hold. Når vi normaltvis foreslår op til 6 personer på et hold er dette efter mange test af, hvor mange man realistisk kan være, hvor alle kan føle sig som en del af spillet. Vi tager naturligvis din feedback med i vores fremtidige overvejelser heromkring.

Vores instruktør forklarer herudover, at hun tog jer med om i baggården for at give jer jeres introduktion til mission. Hun gjorde altså, hvad hun kunne, for at få jer væk fra alt traffikstøj og andre gener. Jeg kan også forstå, at det andet hold var hurtige til at forklare jer, hvordan de havde løst den opgave, I havde spurgt ind, da I var færdige.

Vi sætter pris på, at du har taget dig tid til at komme med feedback på jeres oplevelse, og vi håber at I på trods af disse små problemer formåede at have nogle hyggelige timer sammen.

Mvh.
Camilla,
City Escape ApS

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Brug pengene på et rigtigt escape rum i stedet

Vi har netop været 5 personer på oplevelse i Odense med temaet Den Magiske Portal.
Forventningerne var høje, vi regnede med vi skulle ud og løse opgaver rundt omkring i byen hvor også byen og omgivelserne var en del af opgaverne. Vores generelle indtryk er desværre noget anderledes.
* få opgaver (3 ud af Ca 12), skulle man bruge omgivelserne. Resten blev løst på ipad
* En af de 3 opgaver hvor omgivelserne skulle bruges kunne ikke løses, da løsningen befandt sig i en gård, som var aflåst grundet det var helligdag. Så vi havde ikke adgang til løsningen.
* 95% af opgaverne skulle løses på iPad, hvilket gjorde kun få mennesker kunne deltage.
* iPad var forsynet med et beskyttelsescover så man skulle stå lige foran for at se + det var svært at se hvis solen skinner. Derfor kunne Maks 1-2 personer være med til at løse opgaverne.
* opgaverne var i øvrigt forholdsvis nemme. Krævede ikke voldsom IQ.

Vi kan desværre ikke anbefale Den Magiske Portal.
Den kunne stort set være løst uden at man behøvede at bevæge sig rundt i byem, og 5 deltagere er alt for mange. Der bør være et Maks på 1-2 deltagere.

Vores anbefaling:
Brug pengene på et rigtigt escape rum i stedet...

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Lars

Vi beklager, at oplevelsen ikke levede op til jeres forventninger.

Jeg vil gerne starte med at takke dig for tage tid du af din dag til at sende os feedback. Vi forsøger altid at forbedre os og være i udvikling, hvilket vi kun kan med indblik som dit.

Jeg kan forstå, at den ene opgave ikke var tilgængelig pga. en låst port. Det er naturligvis ikke meningen, at man ikke kan komme hen til de forskellige poster. Vi kigger ind i dette med det samme, og sætter pris på, at du har bragt det til vores opmærksomhed.

Det er naturligvis også beklageligt, at I ikke har følt, at det var optimalt med et hold på 5 personer. Vi har testet alle vores missioner med hold på forskellige størrelser, og vi har ikke før oplevet, at man kun kan være 2 personer på et hold, hvis man skal have en god oplevelse. Vi vil dog huske din feedback til fremtidige overvejelser.

Som kan ses på vores hjemmeside, så er Den magiske portal vores mission med lavest sværhedsgrad. Det er naturligvis ærgerligt, at I følte at den var for let, men vi bestræber os på at have noget for alle, hvorfor der også er forskellige sværhedsgrader på vores missioner.

Jeg håber, at I trods alt havde nogle hyggelige timer sammen.

Mvh.
Camilla
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helsingør City Escape

Helsingør

Mig og mine kollegaer var afsted. Det ene hold havde fået udleveret så mangelfuld materiale, at vi ikke kunne løse halvdelen af gåderne.

Virkelig ringe og spild af 2 timer.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Mette

Vi er rigtig kede af at høre, at I har haft så uheldig en oplevelse. Det må selvfølgelig ikke ske, at det udstyr I får udleveret er mangelfuldt!

Vi sætter altid pris på feedback - hvad end positivt eller negativt - så vi på bedste vis kan forbedre os. Vi igangsætter nu en komplet gennemgang af udstyret i Helsingør for at sikre, at dette ikke sker igen.

Vi håber, at det alligevel lykkedes jer at have nogle hyggelige timer med kollegaerne, selvom missionen ikke levede op til jeres forventninger.

Mvh.
Camilla
City Escape

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ikke pengene værd

Dyrt ift. Oplevelsen. En af posterne var ikke vedligeholdt, derfor kunne gåden ikke løses.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Jesper.

Jeg beklager, at det har taget lidt tid at vende tilbage til dig.

Vi er kede af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse. Har du mulighed for at oplyse hvilken by, du var på mission i, samt hvilken mission du var på, så vi kan få kigget ind i den post, der ikke var vedligeholdt?

Mvh.
Camilla
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CITY ESCAPE ESBJERG

CITY ESCAPE ESBJERG
- SIKKE EN OPFØRSEL SOM CHEF!!!
Familien og jeg booker igennem kundeservice en tur i city escape i Esbjerg. Det hele foregår telefonisk 2 dage før selve dagen. Desværre bliver vores søn forhindret og vil vil derfor gerne afbestille. Det kan vi IKKE få lov til, da det skal gøres 4 dage før, hvilket vi slet ikke kan, da det er bookes 2 dage før. Jeg snakker med kundeservice endnu en gang, men får at vide at hun ikke gøre noget da det er deres politik og at det fremgår af hjemmesiden - det er også helt fint men det hele er ligesom foregået pr telefon. Hun siger, at hun ikke har pligt til at gøre kunderne opmærksomme på noget som helst, da det fremgår af hjemmesiden. Nu er sagen jo bare den at det hele foregik pr telefon og seriøst - det andet med at informere sine kunder, kalder jeg sku kundeservice, men måske jeg tager fejl?
Jeg får et tilgodebevis på beløbet og vi bliver så enige om at booke torsdag i stedet for onsdag. Jeg laver vores booking via hjemmesiden og får en mail retur, om at det desværre ikke kan lade sig gøre, men at der er en anden løsning, som jeg pænt takker nej tak til.
I går aftes torsdag d. 11. Kl 23.53 modtager jeg en bekræftelse på min booking d. 9.2. - 2 dage efter vores booking som jeg havde fået en mail på IKKE kunne lade sig gøre.
Jeg reagere lidt negativt, (sorry) men nu har de her mails og misforståelser kørt frem og tilbage! Jeg kontakter chefen og får b.la. at vide at jeg lyver angående den mail osv - seriøst jeg har sendt screenshots af at den bekræftigelse på bookingen kom i går aftes, så at sige at jeg lyver mm det er simpelthen ikke okay. Jeg synes det er under al kritik og princippet for mig er nu blevet, at jeg for det første ikke vil have på mig at jeg lyver, men jeg vil simpelthen heller ikke være med til sådan en håndtering og at man så bare lukker vores kommunikationens ned, fordi man ikke kan se indad og erkende at man selv som chef har fejlet eller hvad?
Hvad handler det her om?
Giv mig mine penge tilbage, for vi har slet ikke lyst til at sætte vores fødder hos jer!
Så sidder der nogen derude og har god erfaring eller som kunne tænke sig at prøve det fantastiske City escape så har jeg et tilgodebevis på 876 kr til salg.
Jeg er så chokeret over denne håndtering!!!!

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Eline / Sofia,

Som resultat af denne og en lignende anmeldelse på Facebook ser vi os nødsaget til at korrigere flere væsentlige forhold i din fremstilling af forløbet.

Bookingen blev foretaget den 9/2 til afvikling den 11/2. Samme dag blev der fremsendt en bookingbekræftelse med tydelig angivelse af pris (219 kr. pr. person) samt gældende afbestillings- og ændringsvilkår. Disse vilkår fremgår både på vores hjemmeside og i selve bookingbekræftelsen. Du besvarede efterfølgende denne mail med spørgsmål vedrørende mission, hvilket dokumenterer, at bekræftelsen var modtaget – og dermed også, at informationen var tilgængelig for dig.

Da du dagen efter ønskede at afbestille eller ændre bookingen, var dette ikke muligt jf. vores betingelser om minimum 4 dages varsel. Når man booker med 2 dages varsel, accepterer man samtidig, at ændringer og annullering ikke kan foretages. Det gælder uanset om bookingen sker telefonisk eller via mail. Vores handelsbetingelser er gældende uanset bookingform.

Vi valgte dog – helt ekstraordinært og som en ren goodwill-løsning – at tilbyde et tilgodebevis, selvom vi ikke var forpligtet til dette. Dette tilbud tog du imod, og beløbet på 876 kr. blev omdannet til et tilgodebevis, som fortsat er fuldt gyldigt. Dermed sikrede vi, at beløbet ikke gik tabt, selvom afbestillingsfristen var overskredet.

Den efterfølgende uenighed omkring tidspunktet for modtagelse af en automatisk mailpåmindelse ændrer ikke på de faktiske forhold: Mailen vedrørte den oprindelige booking den 11/2 og fremgår i vores system som sendt den 10/2 kl. 13:06. At mailen på én enhed vises med et andet modtagelsestidspunkt, er desværre uden for vores kontrol og ændrer ikke på bookingens indhold eller status. Dit tilgodebevis har på intet tidspunkt været anvendt, reduceret eller annulleret.

Vi må samtidig konstatere, at sagen har krævet betydelige ressourcer fra flere medarbejdere, som gentagne gange har forsøgt at forklare forløbet og finde løsninger. At dette efterfølgende fremstilles som manglende ansvar eller urimelig opførsel fra vores side, finder vi ikke retvisende eller fair.

Vi står ved vores håndtering af sagen. Vi har fulgt vores gældende vilkår og har endda strakt os længere, end vi var forpligtet til, for at finde en løsning.

Mvh
City Escape Teamet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Et geolokations spil på ipad

Et geolokations spil på ipad, primært med opgaver på iPad’en - krydret med lidt AR. (ingen skjulte æsker, låse eller spionstuff).

Desværre en meget mangelfuld historie der på ingen måde relaterer sig til den by man befinder sig i. (Fredericia) Hvor vi også blev mødt af en ekspedient ved udleverings stedet der ikke kunne være mere ligeglad med os.

Slet ikke nær så sjovt som et "almindeligt" escaperoom.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fusk

Fusk
Denne virksomhed er anmeldt for falske positive anmeldelser. Købt og betalte falske kunde anmeldelser 👎

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi var fire venner

Vi var fire venner, der prøvede Operation Mindfall i København, og det var SÅ sjovt! Vi har prøvet escape rooms før, men det her var altså noget helt andet – fedt at man faktisk bevæger sig rundt i byen imens.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Arrangementet var fantastisk

Arrangementet var fantastisk!

MISSION: OPERATION MINDFALL
Selv om grupperne hver især syntes at opgaverne var lidt svære, var det en fantastisk måde at lære de kollegaer på, som man normalt ikke får snakket så meget med at kende på en anden måde. I grupperne oplevede man et sammenhold og at alles kompetencer virkelig blev tydelige.

Instruktøren var hjælpsom, venlig og helt igennem fantastisk.

Dog havde flere af grupperne udfordringer med fx. lygten. Derfor "kun" 4 stjerner

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Alt i alt solid oplevelse.

Vi var et lillebitte hold på 2 afsted i Fredericia til Operation Mindfall 14/10-25. Det var en kærestetur i vores hjemby. Vi syntes vi skulle lave en anderledes date.

Selve teknologien fungerede som den skulle, da vi først blev dus med den. Dog var der et par steder på kortet hvor vi syntes det skulle være MEGET præcist hvor vi skulle stå, så der gik lidt tid med at rende i cirkler.

Vi nåede lige præcis IKKE den sidste post. Det var min skyld, jeg glemte min telefon og vi spildte derfor tid på at skulle tilbage efter den. Ha! Vi sluttede dog i den bedre halvdel af spillere.

Alt i alt havde vi en god tur, fik testet vores kommunikation, og fik oparbejdet en god appetit til restaurantbesøg senere.

Nu har jeg læst et par anmeldelser og svar herinde. Og jeg er nødt til at tage en enkelt stjerne for den lettere nedladende og arrogante tone nogen medarbejdere bruger i deres besvarelser. Det er uprofessionelt og hjælper ikke situationen at skrive med store bogstaver og tale ned til folk.

Jeg bruger dog gerne CityEscape igen. Vi er allerede i gang med at finde ud af hvornår næste tur skal være.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Maria,

Tusind tak for din fine anmeldelse – og for at dele jeres oplevelse med os!

Typisk, at I lige manglede den sidste post – det er altså ikke altid nemt, når man er i kampløb mod tiden 😉 Men hvor er det dejligt at høre, at I alligevel havde en fed oplevelse! Jeg håber, I fik ladet batterierne op (og maverne fyldt godt op) efter den intense agentjagt.

Jeg er ked af, hvis nogle af vores tidligere svar har trukket lidt ned i din anmeldese. Det tager vi selvfølgelig til os – tak fordi du nævner det.

Vi håber at se jer igen snart – og næste gang selvfølgelig hele vejen i mål! 😄

Ha’ en rigtig dejlig dag ☘️

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Teknikken halter

På papiret sjovt og en underholdende måde at bruge et par timer.

Realiteten var dog, at halvdelen af det udstyr vi fik med ikke virkede, og at GPS'en adskillige gange var så meget forkert, at vi ikke kunne aktivere posterne. Når hele oplevelsen bliver båret af den pakke, man har med, og det ikke er en rigtig game master til at hjælpe, så ender det som en frustrerende oplevelse.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Lau,

Tak for at dele din oplevelse med os! 😊

Jeg er selvfølgelig ked af at høre, at I følte teknikken haltede og GPS'en drillede. Som med alt andet teknik, kan det til tider drille en smule - men som regel burde det løse sig indenfor kort tid. Jeg forstår dog godt, at det kan være frustrerende, og det beklager vi naturligvis.

Jeg er også lidt nysgerrig på, hvilket af det andet udstyr I oplevede udfordringer med. Hvis du har lyst, må du meget gerne sende lidt flere detaljer til os på info@cityescape.dk. så vi kan undersøge sagen nærmere og sikre, at alt fungerer som det skal.

Tak igen for din feedback – den er virkelig værdsat.
Jeg håber, I ellers havde en god oplevelse, og ønsker dig en rigtig dejlig dag! ☀️

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi var forventningsfulde da vi skulle…

Vi var forventningsfulde da vi skulle afsted og prøve City Escape i København. Vi havde fået det anbefalet af vores søster virksomhed som tidligere på året havde prøvet Operation Mindfall.

Det levede helt op til vores forventninger, og vi blev taget fint imod at det venlige personale i butikken – som efterfølgende sendte os af sted på missionen. Vi var små 22 personer, og spillede i 4 hold. Vi var alle enige om, at det havde været sjovt og spændende, og en anden måde at lege med de kendte elementer fra indendørs escape room på - bare udenfor i byen.

Vi snakker allerede nu om at prøve deres Julemission til december. Tak for en god anderledes oplevelse.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Katrine,

Tusind tak for din positive feedback! Skønt at høre, at både I og jeres søstervirksomhed havde succes med vores Operation Mindfall.

Også tak for de pæne ord om både missionen og vores søde personale ☺️

Vi ser frem til at se jer til vores Julemission senere på året 🎅🏼

Rigtig god dag til dig!

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi havde en god tur i Odense

Det var første gang vi prøvede det udendørs, men ikke sidste. Vi skulle opklare er mord, og det klarede vi i allersidste minut. Fed oplevelse, mange tak for en god dag.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Emil,

Tak for anmeldelse - jeg er så glad for at høre, at I havde succes med vores Hunt A Killer. Omend i allersidste minut 😉

Selv tak for besøget - vi håber at se jer igen til en af vores andre missioner i fremtiden.

Ønsker dig en skøn dag 🌟

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sjovt teambuilding arrangement

Vores firma var afsted på Operation Mindfall i Aarhus i 3 hold (18 personer). Alle havde virkelig det sjovt, og vi blev helt klart udfordret på opgaverne.

Det er fedt og sjovt, at man kan konkurrere i 3 hold mod hinanden. Overraskende elementer på ipad og virkelig seje ”gadgets” i kuffert der skal bruges rundt omkring i byen, for at løse ”missionen”.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Mikkel,

Tusind tak for anmeldelsen og for at dele jeres positive oplevelse i Aarhus med os! Mega fedt at I følte jer tilpas udfordret og havde en sjov tur generelt ☺️

Vi ser frem til at se jer til en af vores øvrige missioner i fremtiden!

Ønsker dig en rigtig dejlig dag ☘️

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk polterabend‑oplevelse — sjov, velorganiseret og mindeværdig

Vi havde den mest perfekte polterabend med City Escape i Aalborg. Vi var 6 personer afsted, og turen var super godt planlagt. Opgaverne var kreative og passende svære, alle blev engagerede og grinede hele vejen.

Kommunikation før arrangementet var hurtig og hjælpsom, og alt forløb glat på selve dagen. Kan varmt anbefale City Escape til polterabend for kvinder, perfekt kombination af udfordring, socialt samvær og masser af sjov.

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Rasmus,

Mange tak for din fine anmeldelse! Jeg er så glad for at høre, at I havde en fornøjelse med vores polterabend-mission.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden til en af vores andre missioner! 😊

Ønsker dig en rigtig dejlig dag ☀️

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sjovt og udfordrende firma arrangement i Aarhus

Vi var 35 personer afsted på Hunt A Killer i Aarhus, hvor vi skulle opklare et mord. Vi dystede i 6 hold, hvor alle startede samtidig, og det var en rigtig god, sjov og udfordrende oplevelse.

De 2 timer gik stærkt, og langt de fleste hold klarede at gennemføre missionen.

Vi har tidligere prøvet flere forskellige escape rooms i Aarhus, og må sige, at vi er meget begejstrede for denne oplevelse med City Escape, hvor hele eventyret bliver flyttet udenfor i byen.

Alt fungerede, som vi havde forventet, og vi kommer helt klart tilbage og prøver nogle af de andre missioner.

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Sofie,

Tusind tak for din fine anmeldelse - jeg er super glad for at høre, at I havde en sjov oplevelse med vores Hunt A Killer i Aarhus.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen på et senere tidspunkt, hvor I kan prøve kræfter med en af vores mange andre missioner! :-)

Jeg ønsker dig en god dag.

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kedelig oplevelse

Vi havde givet oplevelsen i gave til vores forældre, som ikke har prøvet escape room før. Vi spillede Mission: Hunt a killer, i Odense, og generelt var oplevelsen rigtig kedelig.

- Historien var usammenhængende og havde ikke rigtig nogen forbindelse til opgaverne.

- At skulle tage billeder/video af gruppen, som del af opgaverne, virkede malplaceret og unødvendigt.

- Opgaverne på ruten var placeret meget tæt, og i de samme områder, så man kom ikke meget rundt.

- Det var svært at se/høre hvad der foregik på iPad'en, som i øvrigt var meget ridset, samt et par tekniske problemer med at "scanne" materialerne.

- Man fik rigtig meget hjælp til opgaverne til det punkt, hvor man nærmest bare skulle gentage hvad der var nævnt i beskrivelsen, selv uden brug af hints.

- Vi spillede det på dansk, men skulle alligevel rende rundt med materialet på engelsk, det kunne man godt have delt op.

- Spillet gjorde brug af AI på en måde vi ikke syntes bidrog til oplevelsen. Det virkede heller ikke som en original historie, men snarere som noget man havde købt og oversat (noget vi normalt forbinder med Locked escape rooms).

Verdict: Kan ikke anbefales.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Peder,

Mange tak for din anmeldelse, og for at du gider dele jeres oplevelse med os :-) Jeg er naturligvis kede af at høre, at oplevelsen ikke levede helt op til jeres forventninger.

Jeg beklager, at historien for jer oplevedes som usammenhængende. Jeg har forståelse for, at det for jer virkede malplaceret at skulle tage billeder og video undervejs. Vores erfaring er dog, at mange af vores kunder sætter stor pris denne muligheden, da de ofte bliver til sjove minder fra missionen.

Ift. placeringen af opgaverne, så bestræber vi os på at placere opgaverne, så de passer til både opgaven og historien. Der er grænser for, hvor langt vi kan sprede dem ud, da det skal være realistisk at nå rundt på hele ruten, og samtidig have tid til at løse opgaverne, uden at skulle skynde sig.

Jeg takker for din feedback angående de tekniske problemer og oplevelsen af en ridset iPad. Udstyret gennemgås løbende, men din feedback hjælper os til at være ekstra opmærksomme.

Det er ærgerligt, at I følte, I fik for meget hjælp. Vi tilpasser sværhedsgrad og hints ud fra, hvad vi oplever fungerer for de fleste spillere, så man stadig føler sig udfordret, men kan gennemføre missionen uden at sidde fast for længe. Jeg beklager, hvis det føltes for nemt for jer.

Jeg kan sagtens forstå, at det kan virke unødvendigt at have både det danske og engelske mission sheet med. Grunden til, at vi samler det hele i én mappe, er, at vi ofte har hold, hvor enkelte deltagere sætter pris på at kunne følge med på engelsk, til trods for at de ønsker missionen på dansk. På den måde sikrer vi, at alle deltagere får en god oplevelse – og undgår menneskelige fejl ifm. vurdering af mængden af materiale til de individuelle grupper før overlevering af udstyret.

Vi er kede af, at I havde en oplevelse af, at AI fyldte for meget. I praksis benytter vi AI i meget begrænset omfang, og i netop denne mission er brugen holdt på et absolut minimum, da vi ønsker, at give en autentisk oplevelse.

Vi sætter stor pris på, at du har delt dine tanker – det hjælper os i vores videre evaluering og udvikling af missionerne.

Tak fordi I valgte at besøge os. Jeg håber, at I på et tidspunkt har lyst til at give en af vores andre missioner en chance – måske vil den falde mere i jeres smag :-)

Venlig hilsen,
Mette
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

En rigtig dårlig oplevelse

En rigtig dårlig oplevelse. Betal første efter “oplevelse”

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Hej Helle :-)

Tak for din anmeldelse. 
Vi er naturligvis kede af, at du og dit hold ikke fik den oplevelse, I havde glædet jer til i går. Vores mål er altid at sikre, at alle gæster får en god og velfungerende mission.


Vi forstår, at I oplevede udfordringer med scanningen under spillet, og at dette – trods flere forsøg på at løse problemet, blandt andet ved at udskifte udstyret – fortsatte med at give jer vanskeligheder. Heller ikke i de efterfølgende samtaler lykkedes det os at finde den præcise årsag til, at det ikke fungerede for jer.

Efterfølgende har vi testet spillet igennem med samme opsætning og udstyr, som I benyttede, og her fungerede alt uden problemer. Også andre hold gennemførte missionen samme dag uden tekniske udfordringer. Vi har derfor en formodning om, at der kan have været tale om en brugerfejl i forhold til hvordan scanningen skulle udføres. Hvis man ikke scanner præcis de rigtige elementer, vil spillet nemlig ikke reagere, og det kan godt give indtryk af, at teknikken ikke virker.

Vores samarbejdspartner i Herning gjorde en stor indsats for at hjælpe jer, blandt andet ved at udlevere nyt udstyr og selv forsøge at afhjælpe problemet. Vi vil gerne understrege, at de har gjort alt, hvad de kunne for at sikre jer en god oplevelse, og at de ikke bærer ansvaret for, at missionen ikke forløb som ønsket.

Vi beklager naturligvis, at oplevelsen ikke levede op til jeres forventninger, og at dialogen efterfølgende har været svær og ukonstruktiv. Vi har fuld forståelse for, at det er frustrerende, når noget ikke fungerer som forventet. Vi synes dog ikke, det er retfærdigt, at der er blevet lagt flere negative anmeldelser for den samme oplevelse, især når vi har gjort en indsats for at finde en løsning sammen med jer.

Vi håber, at I med tiden vil give os en ny chance, så vi kan vise dig og dit hold, hvor sjove og velfungerende vores missioner normalt er.

Venlig hilsen,
Mette,
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rigtig dårlig oplevelse-betal ikke før…

Rigtig dårlig oplevelse-betal ikke før du ved om produktet virker/ efter “oplevelse”

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Her kommer lige en gentagelse på det forrige svar, eftersom der er indgivet 4 anmeldelser for samme oplevelse:

Hej Dorte :-)

Tak for din anmeldelse. 
Vi er naturligvis kede af, at du og dit hold ikke fik den oplevelse, I havde glædet jer til i går. Vores mål er altid at sikre, at alle gæster får en god og velfungerende mission.


Vi forstår, at I oplevede udfordringer med scanningen under spillet, og at dette – trods flere forsøg på at løse problemet, blandt andet ved at udskifte udstyret – fortsatte med at give jer vanskeligheder. Heller ikke i de efterfølgende samtaler lykkedes det os at finde den præcise årsag til, at det ikke fungerede for jer.

Efterfølgende har vi testet spillet igennem med samme opsætning og udstyr, som I benyttede, og her fungerede alt uden problemer. Også andre hold gennemførte missionen samme dag uden tekniske udfordringer. Vi har derfor en formodning om, at der kan have været tale om en brugerfejl i forhold til hvordan scanningen skulle udføres. Hvis man ikke scanner præcis de rigtige elementer, vil spillet nemlig ikke reagere, og det kan godt give indtryk af, at teknikken ikke virker.

Vores samarbejdspartner i Herning gjorde en stor indsats for at hjælpe jer, blandt andet ved at udlevere nyt udstyr og selv forsøge at afhjælpe problemet. Vi vil gerne understrege, at de har gjort alt, hvad de kunne for at sikre jer en god oplevelse, og at de ikke bærer ansvaret for, at missionen ikke forløb som ønsket.

Vi beklager naturligvis, at oplevelsen ikke levede op til jeres forventninger, og at dialogen efterfølgende har været svær og ukonstruktiv. Vi har fuld forståelse for, at det er frustrerende, når noget ikke fungerer som forventet. Vi synes dog ikke, det er retfærdigt, at der er blevet lagt flere negative anmeldelser for den samme oplevelse, især når vi har gjort en indsats for at finde en løsning sammen med jer.

Vi håber, at I med tiden vil give os en ny chance, så vi kan vise dig og dit hold, hvor sjove og velfungerende vores missioner normalt er.

Venlig hilsen,
Mette,
City Escape

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Desværre en rigtig rigtigdårlig…

Desværre en rigtig rigtigdårlig oplevelse!!!!
Det anbefales først at betale efter aktivitet!

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo City Escape ApS

Antwoord van City Escape ApS

Her kommer lige en gentagelse på det forrige svar, eftersom der er indgivet 4 anmeldelser for samme oplevelse:

Hej Anne-Mette :-)

Tak for din anmeldelse. 
Vi er naturligvis kede af, at du og dit hold ikke fik den oplevelse, I havde glædet jer til i går. Vores mål er altid at sikre, at alle gæster får en god og velfungerende mission.


Vi forstår, at I oplevede udfordringer med scanningen under spillet, og at dette – trods flere forsøg på at løse problemet, blandt andet ved at udskifte udstyret – fortsatte med at give jer vanskeligheder. Heller ikke i de efterfølgende samtaler lykkedes det os at finde den præcise årsag til, at det ikke fungerede for jer.

Efterfølgende har vi testet spillet igennem med samme opsætning og udstyr, som I benyttede, og her fungerede alt uden problemer. Også andre hold gennemførte missionen samme dag uden tekniske udfordringer. Vi har derfor en formodning om, at der kan have været tale om en brugerfejl i forhold til hvordan scanningen skulle udføres. Hvis man ikke scanner præcis de rigtige elementer, vil spillet nemlig ikke reagere, og det kan godt give indtryk af, at teknikken ikke virker.

Vores samarbejdspartner i Herning gjorde en stor indsats for at hjælpe jer, blandt andet ved at udlevere nyt udstyr og selv forsøge at afhjælpe problemet. Vi vil gerne understrege, at de har gjort alt, hvad de kunne for at sikre jer en god oplevelse, og at de ikke bærer ansvaret for, at missionen ikke forløb som ønsket.

Vi beklager naturligvis, at oplevelsen ikke levede op til jeres forventninger, og at dialogen efterfølgende har været svær og ukonstruktiv. Vi har fuld forståelse for, at det er frustrerende, når noget ikke fungerer som forventet. Vi synes dog ikke, det er retfærdigt, at der er blevet lagt flere negative anmeldelser for den samme oplevelse, især når vi har gjort en indsats for at finde en løsning sammen med jer.

Vi håber, at I med tiden vil give os en ny chance, så vi kan vise dig og dit hold, hvor sjove og velfungerende vores missioner normalt er.

Venlig hilsen,
Mette,
City Escape

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer