Courthouse Interiors Reviews 

1.382
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the wallpaper 10 days ago and still haven’t received it. Your customer service promised it would be shipped last week, but I’ve heard absolutely nothing since. I’ve spent over €1,000 on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products and service. The level of support and response time's on enquiries are first class. Have used Courthouse several times now and would highly recommend to anyone else.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their wallpaper is what my home was missing! Its so beutifull and wellmade. You know it was the right choice when after installation, it feels like it has been always there. Just one point for those o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service excellent wallpaper /quality. Like presentation with clear instructions for pasting etc. Tips!. Can’t wait to apply it to the walls., just perfect - what more could I say!!

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. Behangwinkel
  3. Boetiek
  4. Gordijnwinkel
  5. Tapijtenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Located in the charming town of Wiveliscombe in Somerset, The Courthouse Interiors is a family-run independent one-stop design shop bursting with inspirational homeware and whimsical wares. With multiple ways to pay & easy returns, Courthouse Interiors now offers international delivery.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.382)

96 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website used a photo of a lovely delft…

Website used a photo of a lovely delft style candlestick that was not representative of the actual item. They state that their supplier &Klevering had changed the design "the design has been updated within the last year" but somehow they missed this key fact. So now I have to go and drop the package off using my time, which I am very short on. They were very polite and offered 10% off but the item received is a very clumsy version when compared to the image supplied at the time of purchase. That has now been removed. I also note three other suppliers of the"clumsy" version are available and it is not noted that the maker is &Klevering. I would not shop here again.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Courthouse Interiors

Antwoord van Courthouse Interiors

Hi Victoria,

Thank you for your review and for taking the time to share your feedback.

We are very sorry for the confusion caused here.

As confirmed in our email correspondence, the image on our website was outdated and the design of this product had been updated by the brand &Klevering within the last few months.

We have now corrected this on our website to reflect the current version accurately.

As soon as this was identified, we offered you a free return with a prepaid label so you can return the order for a full refund if you wish.

We completely understand your frustration and appreciate your feedback, as it has allowed us to correct the listing and avoid this happening again.

Kind regards,

The Courthouse Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t receive my shipment yet since…

I didn’t receive my shipment yet since long time

25 februari 2026
Logo Courthouse Interiors

Antwoord van Courthouse Interiors

Hi Rabih,

I hope you are well. We’ve checked the tracking for your order and it is marked as delivered on 25th February. We will reach out to you via email now so we can look into this further with you.

Kind regards,

The Courthouse Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible delivery from Evri

The product I bought was in perfect condition BUT the delivery was appalling. EVri is a terrible courier company. I ordered the item as a present and the delivery was supposed to take 5 working days, but it took 8 and I couldn’t give my friend he present on her birthday. I suggest you complain to Evri. It was impossible to track my parcel on their website. It just said “we have your package” and there was no other way of tracking it. I phoned your customer services and was to,d i should have opted for parcelforce if i’d wanted it more quickly and there was nothing you could do as you had dispatched the parcel.

27 februari 2026
Logo Courthouse Interiors

Antwoord van Courthouse Interiors

Hi Fiona,

We’re really pleased to hear that your order arrived in perfect condition, but we’re very sorry that the delivery experience with Evri was frustrating and that the parcel didn’t arrive in time for your friend’s birthday.

To be completely transparent, Evri isn’t our preferred courier either.

We offer it as an economy delivery option for customers purchasing smaller items who are not in a rush, as it helps keep shipping costs lower. We do make this clear at checkout that economy deliveries are made with Evri however, we also offer a DPD 24-hour service for just £1 more, which is usually the better option if timing is important.

I can see that your order was dispatched the same day it was placed, so it left us as quickly as possible.

Unfortunately, once Evri has collected a parcel, there is very little we can do to speed up their delivery process or intervene.

We completely understand your disappointment and really appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind regards,

The Courthouse Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communications

Communications with the team are excellent. After ordering a clock I was quickly informed that it would be delayed. The team kept me updated on expected delivery dates and when it finally arrived (packaged up very carefully!) I was delighted. Very helpful staff. Thank you!

23 februari 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still didn’t get my order!!!!

I still didn’t get my order!!!!

27 februari 2026
Logo Courthouse Interiors

Antwoord van Courthouse Interiors

Hi Salma,

We’re very sorry to hear your order hasn’t arrived yet.

We have already emailed you the tracking information confirming that your order has shipped. Unfortunately, deliveries to parts of the Middle East are currently experiencing delays with courier services due to the ongoing conflict in the region affecting air transport.

The good news is that deliveries are still reaching Saudi Arabia, but they are running a few days behind schedule at the moment. Your parcel is in transit and should reach you shortly.

If you need us to resend the tracking details or assist further, please don’t hesitate to contact us directly and we’ll be happy to help.

Regards

The Courthouse Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The store's website is excellent

The store's website is excellent, the order was processed quickly, efficiently and with great packaging, the service from the sales team is excellent, and at the end of the day the shopping experience was very pleasant, so I found it appropriate to write a thank you note, this is how we should always act.
ALON

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Courthouse Interiors Debiting your card for products they don't even have in their warehouse

Be aware that Courthouse Interiors, in some cases as this one, debits your card for products they don’t even have in their own warehouse. They had stated it will be delivered within 10 days but kept delaying delivery, wasting my time FOUR times stating it will be next week, over and over and over again with long emails that are poshly written and trustworthy sounding but really are just empty words. With each new deadline you are given the impression that it's the true one, stringing you along. The latest agreement was that it would be delivered ONE Month after purchasing date. I then didn't hear again and found out after having chased them yet again (as they didn't even have the courtesy to get back in touch) that it would NOW take an additional TWO MONTHS, which would have made the total of delivery time THREE months instead of the 10 days initially stated! Most unprofessional company I would not trust with debiting my account ever again keeping money for a product which you then eventually have no choice but cancelling and asking for a refund as you find out that 'Surprise Surprise' the product is actually coming from another company abroad who can't even deliver it either! What a waste of time.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Courthouse Interiors

Antwoord van Courthouse Interiors

Dear Timur,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay with your order, and we completely understand how disappointing this experience has been.

As soon as we were informed by our supplier that there would be an unexpected delay with your order, we reached out to explain the situation and offered alternative colour options that were available for next-day delivery, should you have preferred not to wait.

We also made it clear that a full cancellation and immediate refund were available at any point, and we were happy to arrange this as soon as requested.

While the item was not held in our warehouse at the time of order, this was listed as a standard lead-time product at checkout. That said, we fully acknowledge that the subsequent supplier issues went beyond what either of us would reasonably expect, and we’re truly sorry for the extended delay.

We take full responsibility for this experience falling short of the level of service we always aim to provide. Your feedback is sincerely appreciated and will help us improve how we communicate lead times and manage unforeseen supplier delays going forward.
Kind regards,

The Courthouse Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer