Deloox Reviews 

332
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilasin Laura Biagottin eau de toiletin 50ml. Ja tuoksuahan ei saa enään esim. Oulun Valkeasta. Tuoksu tuli muutaman päivän päästä valitsemaani postitus paikkaan. Ja tuoksu on oikein hyvä ja Ihana. T... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Olen käyttänyt tuotetta ja minulla oli sitä vielä mutta en löytänyt enää lisää kaupoista vastaavaa. En ole ikinä käyttänyt balsamia, joita oli pilvin pimein. Kun etsin netistä, huomasin teillä tuotte... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personally, I had a good service. I ordered two perfumes, delivery took one week. Perfume boxes were conscientiously packed. And yeah, the most pleasant thing is the prices. Almost two fold cheap... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Muutaman tuoksun tilasin taas mutta tällä kertaa oli yksi tuoksuista oli hajonnut paketin sisällä ja tuoksua ei voi suihkauttaa. Laitoin viestiä asiakaspalveluun mutta ei kai semmoista ole.....jotain... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

332 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(332)

96 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hajuvesi minkä tilasin oli väärennös.

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Deloox

Antwoord van Deloox

Hyvä asiakas,
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että epäilet parfyymin aitoutta. Haluamme vakuuttaa sinulle, että Deloox myy vain alkuperäisiä ja aitoja tuotteita.

Jos epäilet, että vastaanottamassasi tuotteessa on jotain vikaa, ota välittömästi yhteyttä meihin. Tutkimme tilanteen.

Ystävällisin terveisin
Deloox-tiimi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deloox customer service sucks

Deloox customer service sucks. Product has not arrived for 25 days after theshipment. No response on product shipment still. I have contacted them 13 days ago. No reply except generic message saying check the shipping compamy website. Shipping company website has last updated on 18 days ago and replied me to contact deloox.

Update July-2-2025
Got reply from customer service and on June 26, they offer me an option of resending parcel or refund. I replied on same day and chose refund option. Got reply back after 5-6 days on July 2 and they said” The delivery service has indicated that they are still investigating the matter and will get back to us when they have more information. We are therefore awaiting further information from the delivery service and will send you more details as soon as we receive them.”

I am really fed up with their service. Customer care phone number does not work. Email response are slow and not helpful.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Deloox

Antwoord van Deloox

Dear customer,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have not yet received your order and that you did not receive any clear information via the tracking system.

We have since seen that your package was unfortunately damaged during transport and has therefore been temporarily held. Fortunately, the contents do not appear to be damaged, but the packaging is. We have contacted the carrier immediately to resolve this as quickly as possible.

In addition, we have contacted you to find a suitable solution together. We apologise for the inconvenience and delay and will do our best to rectify this as soon as possible.

Kind regards,
Team Deloox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Todella sujuvaa ja nopeata toimintaa

Todella sujuvaa ja nopeata toimintaa. Tuotiin kotiovelle muutamassa arkipäivässä. Tiedottaminen toimii. Tuli seuraavana päivänä tieto, että pakattu ja lähtee matkaan. Suomessa oli tulossa Juhannus ja oletin tuotteiden tulevan sen jälkeen, mutta ne olivat aaton aattona perillä. Eikä tässä kaikki, heillä on edulliset hinnat. Nämäkin tuotteet mitä tilasin olivat noin 30% edullisemmat kuin vertailu tuotteet. Kiitos paljon hyvistä kaupoista ja palvelusta.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Oikea tuote hyvään hintaan

Oikea tuote hyvään hintaan. Toimitus Suomeen kesti luvattua kauemmin. Kysyttyäni asiaa asiakaspalvelusta minulle vastattiin seuraavana päivänä ja tuotekin lähti matkaan.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Suosittelen

Tilaamani tuote tuli muutamassa päivässä kotiovelle. Kaikki sujui moitteettomasti.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hajuveden laatu ei ole sama kuin…

Hajuveden laatu ei ole sama kuin alkuperäisen

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Deloox

Antwoord van Deloox

Hyvä asiakas,

Kiitos palautteestasi. Kaikki tuotteemme ovat 100 % alkuperäisiä ja peräisin tunnustetuilta ja vakituisilta toimittajiltamme.

Autamme mielellämme, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,
Deloox-tiimi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the most disgusting online…

This is the most disgusting online store. They wrote off twice as much from my bank account as needed. I tried to contact them and find out what was going on and get my money back. One employee did not apologize, but accused me of writing to them everywhere and distracting them from work! What? Did I imagine it? This is unprecedented impudence and absolute disrespect for customers! I do not recommend this platform! Boors and dilettantes. Take care of your wallets and nerves!

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Deloox

Antwoord van Deloox

Dear customer,
We’re sorry to hear that the amount was debited from your account twice. This may have been caused by a technical error.

If the issue has not yet been resolved, please know that we take your case very seriously and would be happy to assist you in resolving it quickly. Unfortunately, we cannot locate your order based on your name alone, so we are unable to contact you directly. Could you please provide your order number in the review or leave your details and complaint via our chatbot? Our customer service team will then get in touch with you within 24 hours during business hours.

We hope the situation has been resolved by now. If you have any further questions, we are always here to help.

Kind regards,
Team Deloox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Siis todella nopea palvelu

Siis todella nopea palvelu! Kaikki sujui hyvin tilauksen teosta -> käyttöön asti🙋‍♀️En tilaisi enää muualta 💪 Pakkaus täydellinen ( ei olis voinu rikkoontua)

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor costume service

As in my previous review I explained that I was sent a wrong parfume and was still waiting for some kind of solution.
Today ( 8 days later ) after sending pictures of the product , barcode of the product , they have admitted that there has been a mix up .
I have now been sent codes and stickers via e-mail which I must MYSELF print ( I don't have a printer ) and glue to the parcel and return the wrong item . All this before they will take further action ( Whatever it is sending the right parfume or a refund , I have no clue )
The right thing would have been to send me the original parfume I ordered and paid for in a EASY RETURN parcel which I can the use sending the wrong one back without any hassle . And it would not have hurt to give a discount or gift as all mistakes were made by Deloox.
UPDATE : As they don't have the original parfume I ordered and paid for originally in stock ( it seems ) , I decided to keep the '' wrong '' one and got 50% refund for it . Not ideal , but I really did not want to go through so much hassle returning it .
Note to Deloox : The return policy should be much easier and efficient .

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Deloox

Antwoord van Deloox

Dear customer,

Thank you for your feedback. We understand that receiving the wrong item was inconvenient and we sincerely apologize for this.

After your report, we determined that there was an incorrect product link on our website, which resulted in you receiving the men's version of the perfume. As soon as this became clear, we offered you the option to return the item free of charge or keep it at a significant discount.

We would like to emphasize that our return process is user-friendly. The return label you received by email can be easily scanned at most post offices, so printing is often not necessary. Despite these options, you indicated that returning the item was too much trouble for you. That is why we offered you a 50% refund as an alternative when you decided to keep the item.

We appreciate your feedback and remain committed to further improving our service to better meet the needs of our customers.

Kind regards,
The Deloox Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer