dewbu.com Reviews 

106
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

On November 9, 2024 I ordered a pair of insulated pants so that I could have them for Wisconsin Gun Deer Season. As of 12/5/2024 I have not received confirmation of shipment nor have I received th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were a little skeptical ordering anything online these days with all the spamming taking place, but this was a great experience. The website was easy to navigate and place an order from. The comm... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received an XL heated jacket for Christmas. Unfortunately it was too small. All I had to do was email Customer Service and ask for an exchange for a 2XL. The process could not have been smoother. I re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product that is well made, promptly delivered, and a joy to own. Packaging and presentation was excellent. Bought this for my fiancé and she won't stop wearing it! She's always cold so this... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Buitensportwinkel
  4. Wintersportwinkel

Geschreven door het bedrijf

DEWBU focus on the R&D, production, and sales of heated apparel. We devote ourselves to the production of world-leading and multi-functional heated apparel for both outdoor activities and daily life via advanced technology and workmanship. Whether hanging out, working, or doing outdoor activities(camping, skiing, hunting), DEWBU can provide you with cozy heated apparel to beat the cold, which would be a great option for your daily life.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

106 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(106)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, would definitely buy again!!!

25 november 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much! 🔥
That means the world to us. We can't wait to keep you warm again next winter – or even sooner! 😊

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second one

This is my second one, Love them. Winter, motorcycling, camping, these jackets are deadly.

28 november 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Love to hear it! 🔥🏍️🏕️
Second one? That's the ultimate compliment. From winter commutes to camping and riding – we're honored to be your go‑to gear. Stay warm and keep the adventures coming! 😎🧥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was just a battery pack what more is…

It was just a battery pack what more is there 😳 to say ....it was delivered in just acouple days. 😎 cool.

27 november 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Haha, fair enough! 🔋😎
A battery pack isn't the flashiest thing in the world – but getting it delivered in just a couple of days? That's pretty cool. Thanks for the 5 stars and for keeping it real with us. Stay charged up! ⚡

The DEWBU Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Battery Malfunction/Not Reliable

I got the jacket and pants camo set. I've only worn them 6 times so far and out of the 6 times they only worked the first 2 times, the last 4 times both batteries had a malfunction going from 100% charge to 0% within minutes of being turned on.

1 november 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Hello,

Thank you for bringing this to our attention, and we are genuinely sorry to hear about the frustrating experience you've had with your camo set and batteries. This is certainly not the quality or performance we stand for.

We take this matter very seriously and are committed to making it right for you. Our customer service team is ready to provide you with a prompt and satisfactory solution.

To help us investigate and resolve this issue immediately, please contact us directly at support@dewbu.com with your order number. We will take it from there.

Thank you for your patience. We look forward to restoring your confidence in our products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This jacket was missing the battery…

This jacket was missing the battery packet when I received it. I had to pay for a new battery and then when I received it. The jacket does not get warm

5 november 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you for bringing this to our attention – and we're truly sorry for the trouble. 🙏

To clarify: when you received the jacket, was the battery already missing from the box? If so, that was our mistake, and we will gladly send you a replacement battery at no cost.

Also, regarding the jacket not getting warm – please email us at support@dewbu.com with your order number and a short description (or video if possible). We’ll help you figure out what’s wrong and make sure you get a jacket that works properly.

You deserve to stay warm – and we want to make this right. Please reach out so we can fix both issues for you.

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bone cancer with a lot of pain…

I have bone cancer with a lot of pain and cold makes it worse,but I love the outdoors and hunting. So the coat keeps me nice and warm and it’s much more tolerable outside. Love it

28 oktober 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you for sharing this with us – truly. ❤️
We're so sorry to hear about your battle with bone cancer, and we deeply respect your love for the outdoors and hunting despite the pain. Knowing that our jacket helps keep you warm and makes being outside more tolerable means more to us than words can say. Thank you for trusting DEWBU to be part of your journey. Stay strong, stay warm, and keep doing what you love. 💪🧥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

got a heated jacket

got a heated jacket, shopping was fine quality is decent and it warms up ok
battery dosnt last super long but overall its fair for price

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you for your honest feedback – and we're glad you find the jacket decent and fairly priced for the warmth it provides. 🙏

Regarding battery life: our 12V battery lasts 3.5–4 hours on high and 9–10 hours on low. Actual runtime can vary based on outside temperature and heat setting you use. If you feel your battery isn't lasting as expected, please email us at support@dewbu.com with your order number – we'd be happy to help you troubleshoot or check if a replacement is needed.

Thanks again for giving DEWBU a try, and we hope to earn that 4th or 5th star next time! 🔋🧥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It is a good product

It is a good product, but i wish there was a heating element more suited for the hand area.

22 oktober 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

We're really glad you like the jacket. And we hear you on the hand area – that's a great suggestion for future improvements. I'll pass this along to our product team. In the meantime, keeping your hands in the side pockets (which are lined) can help trap extra warmth. Thanks again for helping us get better! 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with experience

Received it quickly it was a gift so don’t know how they like the product but it looked well made with nice material I was happy with it

15 oktober 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much! 🎁
We're glad it arrived quickly and that you were happy with the look and feel of the jacket. That already says a lot. We hope the person who received it loves it just as much – and stays wonderfully warm. Thanks for choosing DEWBU! 🧥✨

The DEWBU Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not enough heat …

The jacket looks great but really orang warm up very much. Was very disappointed in the overall heat of the product. My girlfriend gets cold and has some autoimmune issues I had read terrific reviews but I just cant give a good one. I was just hoping for so much better.

14 oktober 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

We're truly sorry to hear this – and thank you for being honest. 🙏
It sounds like you bought this jacket with love and hope for your girlfriend, especially with her autoimmune issues. That makes our heart ache that it didn't meet your expectations.

The jacket should warm up noticeably, especially on the high setting. Could there be an issue with the battery or connection? Sometimes the battery needs a full charge first, or the heat setting may not be turned up enough.

Please email us at support@dewbu.com with your order number. We want to help figure out what went wrong – whether it's a defective battery or something else – and make sure she gets the warmth she deserves.

You trusted us because of good reviews, and we don't want to let you down. Let us make this right.

The DEWBU Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Took too long for the patch to come

Took too long for the patch to come. You took money out when u have no stock.

29 augustus 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Hello!

Thank you for your feedback. We noticed your payment failed five times in our backend. We were concerned your credit card might have been compromised, so for security reasons we sent you a confirmation email after your sixth successful payment. This is why we were unable to ship your order promptly.

Our latest shipping time is usually within the second business day after payment. I hope you understand.

Best regards.
Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality at very reasonable prices

Easy to shop website. Very good quality, comfortable to wear. Nice additional accessories like plus in adapter to use instead of battery pack.

13 maart 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much! 😊
We're thrilled you found the quality outstanding at a fair price – and that you love the plug‑in adapter as an alternative to the battery pack. That's a feature we're pretty proud of too. Thanks for shopping with us and for the kind words! 🧥🔌

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

Initially, the incorrect sized jacket was sent, but they then sent us the correct one. The zipper on the second jacket they sent was broken, but they sent us a new one that works. My husband is happy with the jacket. It’s comfortable, warm, and easy to use. Customer service was prompt to respond when we had issues.

14 februari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you for your honest feedback – and for your patience. 🙏
We're truly sorry for the mix‑up with the sizing and the broken zipper on the replacement. That’s not the experience you should expect. But we're so glad our customer service team was able to respond quickly and finally get you a jacket that works – and that your husband now finds it comfortable, warm, and easy to use. That means a lot to us. Thank you for sticking with us, and for the kind words about our service. 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Where has this product been all my life.

Fast and secure shipping. A great value all around. I bought a second battery pack to have fully charged and on standby if the first battery starts to loose its charge which hasn’t been required as of the weighting. The heating elements provide sufficient warmth on the lowest setting and haven’t needed the other two. All in all a great purchase and would recommend to all. My only come would be the non detachable hood. Planning on how to store that tomorrow.

10 februari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much for this amazing review – and for your loyalty! 🙌
We're honored to finally be in your life 😄 And great thinking on the backup battery – always better to have it and not need it. We're glad the lowest setting already keeps you warm.

Also, just so you know: we do offer heated jackets with detachable hoods! You can find them on our website. But we hear your feedback loud and clear – thank you for sharing. Stay warm and thanks for recommending us! 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The battery doesn't last very long

The battery doesn't last very long. When it gets down to 95%it won't come on, have to recharge it again.

14 februari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you for sharing this – and we're sorry for the battery trouble. 🔋
What you're describing (battery shutting off at 95%) is not normal. It sounds like a possible defect.

Could you please send a short video showing the issue to support@dewbu.com? Also include your order number or purchase date if you have it. Our team will take a look and give you a proper solution.

Just so you know: DEWBU batteries are covered by an 18‑month warranty. If your purchase is still within that period, we'll replace it at no cost. Even if it's been longer, please still reach out – we'll do our best to help.

Thanks for your patience, and we hope to make this right for you. 🧥🔋

The DEWBU Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love both my coats

I love both my coats I bought from DEWBU. It comes with the battery pack but I decided to buy a different one because they only last so long with my coat on high. It is longer lasting when you’re not using it or if it’s in light mode, but I always have it on high and need a longer battey run.

5 februari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much for your loyalty – two coats, that's awesome! 🙌
We're really glad you love them. And we hear you on wanting longer battery life when running on high – that's totally fair. Just so you know, our batteries are covered by an 18‑month warranty. If you feel your battery isn't performing as it should, please email us at support@dewbu.com with your order info. We're happy to take a look and help.

In the meantime, many customers buy an extra battery pack to swap out when needed – that might be a good solution for always running on high. Thanks again for choosing DEWBU and for sharing your honest experience! 🧥🔋

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality products

Great quality products, the jacket and pants keep you extremely warm and fit great 👍 I would definitely buy more Dewbu products!!

28 januari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much for your kind words – and for being a fan of DEWBU! 🙌
We're thrilled that both the jacket and pants are keeping you warm and fitting well. That means a lot to us.

Just as a friendly reminder: our jackets come with a 3‑year warranty, and batteries are covered for 18 months from the purchase date. If you ever run into any issues – now or down the road – please don't hesitate to reach out to us at support@dewbu.com. We're always here to help.

Thanks again for trusting DEWBU, and we can't wait to keep you warm on many more adventures! 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received the jacket and it was great…

I received the jacket and it was great quality and just as explained online. I had to do a return for a bigger size and the company was great to communicate with. My exchange was easy and quick. I would purchase from the company again in a heartbeat. Great customer service.

20 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊
We're delighted that you loved the quality and that our team made your exchange smooth and easy. Great customer service is something we truly take pride in.

Just a quick reminder – your DEWBU jacket is covered by a 3‑year warranty, and the battery has an 18‑month warranty from the date of purchase. If you ever need assistance down the road, just email us at support@dewbu.com. We're always here to help.

Thanks again for choosing DEWBU – we look forward to keeping you warm for years to come! 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice and toasty warm

This is the third heated coat I’ve ordered. We love them. Great price.

4 januari 2025
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you so much for your loyalty – three coats, that's amazing! 🙌
We're honored that you keep coming back. So glad you love them and find the price fair.

Just as a quick reminder: your DEWBU jackets are covered by a 3‑year warranty, and the batteries are covered for 18 months from the date of purchase. If any issues ever come up, please don't hesitate to reach out to us at support@dewbu.com.

Thanks again for trusting DEWBU to keep you and your loved ones warm! 🧥🔥

The DEWBU Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast

Fast. Efficient. Good to their word about 100% satisfaction.

7 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dewbu.com

Antwoord van dewbu.com

Thank you! 🙌
Fast, efficient, and keeping our word – that's the goal. We're so glad you're satisfied. Thanks for trusting DEWBU! 🧥🔥

The DEWBU Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer