We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

kleding is kwijtgeraakt

kleding is kwijtgeraakt. Na veel contact blijkt al snel dat het een ongeorganiseerde bende is. Op de website prachtige beloftes, o.a. dat er foto's worden gemaakt van de kleding. De betreffende pantalon is niet eens als nummer in het systeem gezet. Uiteindelijk een schadevergoeding gekregen op basis van de overgebleven waarde. Nadat er dus vanuit ons meerdere keren gebeld en gemaild is. Omdat wij het niet eens waren met schadevergoeding, werden we gebeld om hier nader over te spreken. Deze persoon kende echter het dossier niet eens, en zei simpelweg dat zij de vergoeding niet gaan veranderen.

14 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dobbi is een zeer slechte organisatie

Dobbi is een zeer slechte organisatie. Al meerdere keren gehad dat mijn kleding kwijt is geraakt doordat ik het had ingeleverd bij de jumbo. Jumbo is als tussen partner en dobbi maakt de kleding stuk, kwijt, of geeft jumbo of postnl de schuld. Slechte organisatie en klantenservice is nog slechter. Met niet tot nauwelijks ingewerkt personeel die niks weten. Breng het nooit naar dobbi. En jumbo zou moeten stoppen met dit bedrijf!

10 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Maak nooit meer gebruik van Dobbi!

Maak nooit meer gebruik van Dobbi!

28 juni zou mijn kleding teruggebracht worden. Dit is nooit gebeurd. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat de stomerij wat vertraging had (hier hebben zij mij nooit van op de hoogte gebracht) maar de volgende dag zou ik direct een nieuwe aflever datum krijgen. Een week later na meermaals contact te zoeken met dobbi werd ik constant aan het lijntje gehouden en kreeg ik vorige week (begin juli) ineens een mail met het verzoek een formulier in te vullen met foto’s van de kleding, mijn bankrekeningnummer en de prijs en eventueel bonnetjes van de kleding. Geen verdere uitleg niks. Ik belde de klantenservice weer en deze gaven aan dat dit was omdat mijn kleding dus blijkbaar gewoon kwijt is, maar ik zou de volgende dag meer horen. Inmiddels weer een week verder en meermaals zelf contact op te hebben genomen is mijn kleding nog steeds niet terecht. Ik wordt constant afgedaan als: wij zijn er mee bezig en u hoort meer, maar totaal geen contact of verdere uitleg vanuit dobbi. Nu werd mij maandag toegezegd dat ik gebeld zou worden met degene van het onderzoeksteam met verdere uitleg, maar helaas na een hele dag wachten ben ik nooit gebeld. Nu heb ik vanochtend weer zelf gebeld en kreeg ik weer te horen dat de dag tot half6 duurt en ik vandaag waarschijnlijk wel gebeld zal worden. Onwijs frustrerend!! Je voelt je niet gehoord of geholpen, maar aan het lijntje gehouden. Mijn kleding is ziek en niemand die zelf hier met mij contact over opneemt voor verdere uitleg. Ik moet hier zelf constant achterna en afspraken worden niet nagekomen. Ik ben er helemaal klaar mee en wil mijn kleding gewoon terug!! Zodra ik mijn kleding heb zal ik dan ook NOOOOIT meer gebruik maken van dobbi en het iedereen ook sterk afraden. Enorm slecht!! Zodra het fout gaat geven zij niet thuis. Ben benieuwd of ik vandaag eindelijk wel een keer zelf vanuit dobbi gebeld zal worden of dat ik vandaag weer wacht op een telefoontje voor niks.

Breng en kleding zelf naar de plaatselijke stomerij!

12 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

kleding zoekgeraakt

Op 10 juni kleding gebracht welke nu onvindbaar is.
Op 22 en 23 juni (Bianca) telefonisch contact gehad met de toezegging op korte termijn terug te bellen.
Op 29 juni nogmaals gebeld en melden ze bij Dobbi (Lars) dat ze een gemiddelde onderzoekstijd hebben van 8 weken. Breng je kleding hier niet heen en zoek een alternatief waar dienstverlening en klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel staan.

10 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit meer Dobbi

Ik heb mijn donzen dekbed laten reinigen bij Dobbi, eerst tot 2x toe geen waszak ontvangen , PostNL voor niets aan de deur, toen ik het dekbed terug kreeg was het schrikken: in zeker 8 vakken zat geen dons meer …. Conclusie dekbed onbruikbaar en dus vernield !
Toen begon de ellende pas goed , na tig telefoontjes (tel kwijt ) moest ik het dekbed terugsturen voor beoordelen schade, moest een A4 bijvoegen met daarop de klacht , ze hebben de A4 niet gelezen , ze hebben vrolijk het dekbed nogmaals gereinigd en ik kreeg de factuur ! Enbtien een aanmaning en nog 1 en nog 1 , door de klantenservice schofterig te woord gestaan : als ik niet zou betalen kreeg ik m’n (vernielde) dekbed niet terug !
Alleen Bianca van de klantenservice heeft haar best voor ons gedaan ! Pluim voor haar!
Meldingsformulier ingevuld en met foto’s en een ellenlange klachtenlijst en eis om vergoeding en terugbetaling van de stomerijkosten !
Na 3 weken gebeld door Maria : heb 70% van de nieuwwaarde en de stomerij kosten vergoed gekregen en 3 dagen later stond het geld op onze rekening !
Deze afhandeling is dus gelukkig redelijk goed voor ons afgelopen ….ik moest natuurlijk een nieuw dekbed kopen dus je schiet er financieel altijd bij in ….
Ik laat mijn dekbed nooit meer reinigen en Dobbi is wederom een klant kwijt, JAMMER

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zoekgeraakt sinds 09 januari geen antwoord en compensatie van Dobbi

Ik heb op 09 januari mijn creenstone jas aangeboden ter reiniging. De capuchon is zoekgeraakt en nog altijd niet terug in mijn bezit.
Mijn jas was een dure aankoop en is nu geen geheel zonder capuchon.
Ik heb de gehele procedure (5 maanden gewacht, gemaild en gebeld). Telefoontjes en mailberichten richting Dobbi hebben tot nu toe niets opgeleverd. Beloven elke week met een antwoord te komen maar maken niks waar.
Er is niks zo klantonvriendelijk als je geen afspraken na komt en niet eerlijk bent met communiceren.
Ik wil compensatie van de aankoop van mijn dure creenstone jas (299 euro) retour zien. Uiteraard zijn alle bewijsstukken al gemaild
Mijn geduld is nu uiteraard op!
En ga nooit meer in zee met Dobbi.

9 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte, onprofessionele klantenservice

In november zomer dekbed via Jumbo laten stomen bij Dobbi. We kregen een ander dekbed terug. Na tientallen keren bellen en mailen en belofte dat er teruggebeld zou worden nog geen oplossing. Inmiddels waren we een half jaar en 17 aangemaakte dossiers verder! Uiteindelijk een vergoeding gekregen, maar heeft me uren en uren werk gekost om dit voor elkaar te krijgen. Geen goed woord over voor deze dure stomerij!

30 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Personeel loopt er netjes bij $#!@$*#

Helaas kan ik de lijst verder aanvullen. Recent via Jumbo 3 dure jassen weggebracht. Die blijken nu kwijt? Navraag bij Jumbo leert dat men de samenwerking inmiddels verbroken heeft. Men wist is er dus van de partij niet voldoet. Uit het formulier dat we moeten invullen blijkt dat om Dobbi gaat. Even snel gaan googlen en wat blijkt, Dobbi raakt heel veel spullen kwijt. Hoe is het mogelijk? En net zo waardeloos van Jumbo om gewoon spullen te blijven opsturen terwijl er blijkbaar al klachten zijn. Benieuwd in welke kleding het personeel van Dobbi rondloopt, vast in mooie jassen en dure pakken van de anderen die hier reviews hebben geschreven. Schandalig!!

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Echt heel jammer

Echt heel jammer. Vroeger hadden ze een geweldige service. Nu 3x mijn kleding niet kunnen ophalen op afspraak.

Overname van al die locaties heeft het bedrijf misschien overbelast?

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Spullen kwijt en slechte klantenserice

Ik had altijd hele goede ervaringen met Dobbi. Tot mijn laatste order. Ik heb 2 gordijnen en een blazer ingeleverd.

15 mei ingeleverd en ik zou mijn order op 19 mei terug moeten ontvangen. In de tussentijd meerdere malen gebeld en werd er 1. Beloofd om terug te bellen --> Geen gehoor
2. Niet / slecht bereikbaar
3. Mail gestuurd pas na dagen een reactie. Zelf direct gereageerd, maar helaas geen reactie daarop terug.
4. Weer gebeld, gelukkig wel een reactie per mail om een claim formulier in te dienen wat ik diezelfde dag heb gedaan.
5. Weer gemaild met de vraag wat de status is van mijn claim met daarbij duidelijke vermelding dat het om een klacht gaat. Volgens de algemene voorwaarden reageren ze binnen 2 dagen op klachten. Maar uiteraard geen reactie.

Al weken lang een passieve houding vanuit Dobbi. De reactietijden van de klantenservice zijn echt buiten proportie ten opzichte van de service die ze verlenen. Als er snelle service wordt verleend, verwacht ik ook een adequate klantenservice.

Dus het idee en concept is leuk, tot je in aanraking komt met de klantenservice en je spullen kwijt bent.

Update: Dobbi heeft eindelijk van zich laten horen. De items zijn inmiddels terug en excuses zijn gemaakt. Maar dit verandert mijn mening niet.

Als alles goed gaat is het een top service, maar zodra je spullen kwijt zijn hoef je geen vlotte klantenservice te verwachten. Hopelijk lossen ze dit probleem snel op.

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht bedrijf

Slecht bedrijf, de jas was 'verdwaald' en ze wisten niet dat deze terug moest naar de jumbo in fijnaart. Oke uiteindelijk opgelost.. heb ik eindelijk mijn jas terug, hangt er een raar geurtje aan en de jas is nog meer gepluist dan voorheen. En het allerergste, daar betaal je dan 27,95 voor, zo duur was die jas bijna niet eens!! Noooooit doen!

2 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Heel slecht!

Heel slecht!! Doe dit niet!! Klantenservice reageert dom stuurt bijlages niet mee. Stomen duurt veel langer dan beloofd wordt. Post nl levert de waszak te laat. Er wordt niet adequaat geholpen als het misgaat. Je mag alleen mailen tussen 9u en 17u. Telkens een andere collega. Pak is kwijtgeraakt in de stomerij en dan moet je ineens je aankoopbewijs gaan zoeken anders weigeren ze je te helpen. Bespaar jezelf de ellende. Wij hebben nog steeds onze dure pak niet terug en nog een hoop gedoe in het verschiet om em terug te krijgen.

31 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Goede klantenservice…

Eerst te laat geleverd bij ophaalpunt waar door het te laat was voor mijn avond maar Bianca van de klantenservice heeft het goed opgelost door met de stomerij te bellen en een regeling op maat te maken! Oftewel goed herpakt!

26 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte ervaring.

Broek op 11-05 via supermarkt Poiesz ingeleverd in Harlingen echter nu, 24-05 nog niet terug, en zo vies was hij echt niet. Ik begrijp van Poiesz dat zij zaken doen met Dobbi en schrik me rot van de negatieve ervaringen met dit bedrijf. Ga ik dus ook nooit meer doen, helaas voor Poiesz.

24 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb 2 keer geboekt maar ontving geen…

Ik heb 2 keer geboekt maar ontving geen groene waszak waardoor de bezorger 2 x voor niets kwam. Ik heb de klantenservice diverse keren gemaild maar ze kunnen geen waszakken toesturen en ik kan ze in de app ook niet los bestellen . Nooit een ‘ starterspakket ‘ gekregen . jammer . het klonk als een mooi initiatief.

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PAS OP

PAS OP!

Ik wil iedereen waarschuwen voor de stomerijservice Dobbi. Kleding die kwijtraakt, slechte klantenservice en een "onderzoekstermijn" van 8 weken. En zelfs na deze bizar lange termijn nog geen oplossing. Kijk vooral goed naar de algemene voorwaarden alvorens u overweegt gebruik te maken van de diensten van Dobbi. En zeker als het om duurdere kleding gaat zou ik lekker naar de plaatselijke stomerij gaan. Ze vergoeden maximaal 250 euro als ze een kledingstuk kwijtraken. Althans dat is wat ze zelf aangeven in de voorwaarden, maar vooralsnog heb ik nog niets ontvangen. VER VAN WEG BLIJVEN!
Ik ben zo te zien niet de enige met een slechte ervaring. Bizar dat een merk als Persil hier zijn goede naam aan wil hangen....

12 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kleding ingeleverd bij de Coop

Kleding ingeleverd bij de Coop. Blijkbaar gaat het dan naar stomerij Dobbi. Duurde lang voordat de kleding terug kwam. Slecht gestreken en veel duurder dan op de website aangegeven.

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer