We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gordijn laten stomen

Gordijn laten stomen. Krijg ze 15 cm korter terug en de vlek zit er nog in. Heb er echt spijt van. Je verwacht van een stomerij wel wat kwaliteit en dan krijg je dit. Moest ook nog 73 euro betalen. Ze dekken zichzelf van tevoren in door een akkoord te vragen op evt. Schade etc. NOOIT WEER!!

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk

Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo heb ik de jasjes niet heengebracht! Vervolgens te horen gekregen dat ik de volgende keer maar foto’s moet maken omdat “het niet te bewijzen is,dat deze vlekken er al niet in zaten”. Bovendien hebben beide jasjes overal dezelfde vlekken, op de mouwen, achterpand. Gek hoor, zelfde vlekken op beide jasjes, het lijkt wel alsof de reiniging verkeerd gegaan is. Nooit meer.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Al een aantal maal mijn designer…

Al een aantal maal mijn designer kleding laten reinigen door Dobbi via het servicepunt op Rotterdam Centraal Station.
Alles komt kraakhelder en als nieuw terug.
Ik ben erg tevreden met de hoge kwaliteit van dienstverlening.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is zelfs teveel, ga hier NIET heen. Kleding komt kapot en vies terug.

1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice die er bijna 2 weken over doet om hier op te antwoorden en vervolgens als antwoord te geven dat dit onder eigen risico valt. Nog erger dan waardeloos.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bodywarmer via de Plus maar zeker niet schoner

Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is.

Resultaat: kledingstuk teruggekregen maar niet fris en nu met sigarettenrookgeur, terwijl de oorspronkelijke geur niet eens verdwenen was. Dus niet frisser, maar juist slechter.

Reactie van de klantenservice: ik kan hem opnieuw laten reinigen, maar dan wél weer betalen en zonder garantie dat het beter wordt.

Zou dit niet aanraden.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons zeer dat de reiniging van uw kledingstuk niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd en dat er zelfs een onaangename geur is achtergebleven. Dat is uiteraard niet wat wij voor onze klanten willen.

We willen dit graag samen met u oplossen. U kunt ons van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 bellen op 085-0187540, of een bericht sturen naar info@dobbi.com
. We staan klaar om met u mee te denken en een passende oplossing te vinden.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechtste stomerij ooit

Slechtste stomerij ooit. Jas naar de stomerij gebracht in de hoop dat ze deze goed zouden wassen. Mijn jas terug gekregen met mega veel vlekken bij de naden die er voor heen niet in zaten. Bedankt, deze dure jas kan ik dankzij jullie in de kliko gooien!

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met uw jas. Dit is absoluut niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij kijken hier daarom graag persoonlijk met u naar en gaan samen na wat er gebeurd kan zijn en hoe wij dit netjes voor u kunnen oplossen.

Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur via telefoonnummer 085-0187540. U kunt ons ook een e-mail sturen naar info@dobbi.com
.

Wij hopen snel van u te horen, zodat we dit samen kunnen oppakken.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

€52,80 voor stinkend beddengoed is volstrekt normaal bij Dobbi

Voor het eerst bij Dobbi beddengoed laten wassen. Ik was misschien naïef, want ik had gedacht dat ik mijn beddengoed fris en schoon terug zou krijgen. Ik koos bewust om het een keer door "specialisten" te laten wassen, omdat het altijd een aardige uitdaging is om het op een fatsoenlijke manier fris en schoon te krijgen. De teleurstelling was echter groot toen bij het ophalen van het beddengoed bleek dat twee van de 3 sets beddengoed gewoon een vies muf luchtje hadden. Uiteraard heb ik hier contact over opgenomen met Dobbi. De uitleg was heel simpel "Wat de één prettig vindt ruiken, kan voor een ander minder aangenaam zijn". Kort gezegd; het is voor Dobbi volstrekt normaal om € 26,40 voor een set beddengoed te betalen, die je vervolgens stinkend terugkrijgt. Wel netjes opgevouwen, dat dan weer wel.
Maar helaas, als Dobbi nog enigszins toeschietelijk had gereageerd op de klacht, dan zou ik ze best nog een kans willen geven, maar als ze bevestigen dat stinkend wasgoed de norm is, dan is het snel klaar.
Kortom; veel te duur voor stinkend beddengoed.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Afgrijselijk wat duur

Afgrijselijk wat duur. Mijn winterjas laten reinigen, had me niet verdiept in wat het kost maar bij ophalen moest ik even 35 euro afrekenen. Ik vind niet snel iets duur maar dit gaat nergens over.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Heele onprofessionele stomerij …

Heele onprofessionele stomerij weten niet waar ze mee bezig zijn en doen maar wat ik RAAD IEDEREEN deze stomerij af ! 2 jassen opgestuurd krijg van me vriendin haar jas netjes een berichtje dat die niet naar de stomerij kan ,maar mijn jas zat geen risico aan vervolgens krijg ik mijn jas terug geen vulling meer op de juiste plek stinkt naar rotte ei en verantwoordelijkheid nemen ho maar eerder me jas bij een ander stomerij
Gehad geen probleem maar deze mensen weten niet waar ze mee bezig zijn! Jas van 400 euro in de prullenbak die nog geen jaar oud is pas op mensen!!

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jas kwijt

Jas van over de 500 euro kwijt geraakt, geen compensatie helemaal niks. Jas is mee gegeven aan een ander persoon.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

8 weken onderzoek!

Winterjas laten ophalen van ca. €900,00, vervolgens zijn ze hem kwijtgeraakt, gaan een onderzoek starten wat 8 weken kan duren! Abnormaal!

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een slechte werk afgeleverd.Geen goed…

Een slechte werk afgeleverd.Geen goed afgeleverd werk maar tegen een gigantische factuur. Geen aanrader. Nooi meer bij hun om iets te doen. Zeer slechte werk . Niet professioneel.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Beste Julia,

Wat jammer om te lezen dat onze service niet aan je verwachtingen voldeed. Op basis van de gegevens in je review kunnen we helaas niets terugvinden in ons systeem. We komen daarom graag persoonlijk met je in contact om je ervaring goed te begrijpen en samen een passende oplossing te vinden. Je kunt ons bereiken via info@dobbi.com

Met vriendelijke groet,
Team Dobbi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dank aan mijn reddende engel van Dobbi

Ik heb een lange jurk besteld via een site, ivm t huwelijk van mijn dochter. Met een plissé rok gedeelte. De rest hoort glad te zijn, maar de stof was flink gekreukt. Aangezien de jurk van polyester is, strijk je dat maar zo niet zelf, dus mailde ik Dobbi of zij de jurk netjes konden krijgen. Het contact liep netjes en vlot, ik moest er een naam bij vermelden, van degene, die blijkbaar geschikt was voor dit klusje. En ik heb mijn jurk inmiddels weer thuis, op tijd voor de bruiloft, en hij ziet er weer prima uit, had t zelf niet gekund. Mijn dank is groot 👍🏼😊

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastische service en fantastisch resultaat - jasje als nieuw terug

Ik heb een zwart jasje met lichte voering en bies van ongeveer 15 jaar oud en dit heb ik via dit bedrijf laten stomen. Het resultaat is fantastisch! Het jasje ziet er als nieuw uit en de zweetgeur onder de oksels (daarvoor liet ik het stomen) is er helemaal uit terwijl er geen chemische geur nu in het jasje zit. De medewerksters van de klantenservice (Saskia en Naomi) hebben vantevoren contact opgenomen met de stomerij waarvan zij verwachtten dat het terecht zou komen en deze eigenaar zei dat hij het jasje met extra aandacht zou behandelen zodat de lichte bies ook echt licht zou blijven. Dat is gelukt! De medewerksters hebben ook vantevoren aangekondigd bij de stomerij dat het jasje er aan kwam aan de hand van het ordernummer. Wat een service allemaal! Ik ben er echt van onder de indruk dat zij dit in deze tijd zo persoonlijk afhandelen allemaal. Ik vind dit bedrijf echt een aanrader! Met grote dank aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft. Het jasje kan weer 15 jaar mee :-).

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Eens maar nooit weer !

Kort samengevat: eens, maar nooit weer ! Een soap of een tragedie, het is maar hoe je ernaar kijkt.

Lees en huiver.

Ik dacht dat Dobbi handig voor mij zou zijn, omdat het stoomgoed, door PostNL, aan huis wordt opgehaald en na het stomen ook weer thuisbezorgd wordt. Ik heb geen auto en grote volumes op de fiets vervoeren is lastig en ook nog eens gevaarlijk, zeker als je, zoals ik, minder mobiel bent.

Deze proef werd éé grote teleurstelling. Als ik hier nul sterren had kunnen geven, had ik dat gedaan. Ik teken hierbij wel aan, dat Naomy en Saskia van de serviceafdeling mij wel snel en adequaat hebben geholpen.

Voor het bedrijf als geheel geef ik hooguit 1 ster, omdat:
- Na inschrijving, via de app, zou ik een sms-je krijgen om te bevestigen. Dat heb ik echter nooit ontvangen.
- Een dag na inlevering van het stoomgoed zou ik per mail en per sms een betaallink krijgen, waarmee het proces in gang kon worden gezet. Allebei nooit ontvangen.
- Na een paar dagen tevergeefs wachten, contact proberen te leggen met Dobbi. Op hun site staan maar liefst vier mogelijkheden daarvoor, maar via geen daarvan kreeg ik contact.
- Dit leverde, naast ergernis, ook vertraging op, waardoor het stoomgoed niet meer op de vooraf afgesproken dag bezorgd bleek te kunnen worden.
- Toen ik er dan eindelijk toch in was geslaagd contact te leggen met de serviceafdeling was de groene zak met mijn spullen eerst ‘kwijt’.
- Deze bleek later niet verder gekomen te zijn dan een PostNL-hub, vanwege een ontbrekend label (door Dobbi zelf) aan de zak.
- Dobbi is een platform, is zelf geen stomerij. Maar dan is het wel vreemd, dat het bedrijf overdag geen contact kan leggen met de aangesloten stomerijen, ‘omdat ze dan aan het wassen/stomen zijn’, zoals ik te horen kreeg.
- Toen het stoomgoed dan eindelijk toch bij de stomerij terecht was gekomen en ‘geregistreerd’ was, kreeg ik een mail met een link om te betalen. Die zou ik ook per sms krijgen, maar via die weg ontving ik weer niets.
- Nog een week later kreeg ik volstrekt onverwachts het bericht dat een van de ingeleverde items (tuinstoelkussen) ‘slechts op eigen risico’ gereinigd kon worden. Daar begon ik natuurlijk niet aan, deze soap/tragedie moest zo snel mogelijk ten einde komen.
- Uiteindelijk ontving ik mijn spullen pas na een kleine maand (!) terug. de helft (kussen) dus niet gestoomd. Bij mijn eigen stomerij kan hetzelfde werk binnen twee uur gedaan worden en zou ik dat ‘op eigen risico’ óf helemaal niet, óf wel, maar dan direct te horen hebben gekregen.
- De prijs voor deze ‘dienst’ was twee maal zo hoog als die van mijn eigen stomerij.
- Voor het kussen hoefde ik (uiteraard) niet te betalen en ik kreeg € 25 ter compensatie voor de geleden ellende.

De conclusie laat ik aan u over ….

Op grond van de reactie van Dobbi nog dit: ik heb de PostNL-medewerker nooit ‘dwingend verzocht de zak mee te nemen’.

Exit Dobbie. H

Had ik al die waarderingen met 1 ster hier maar eerder gelezen !

1 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Beste Heer Wisbrun,

We vinden het erg vervelend dat uw order zo gelopen is. Saskia en Naomy hebben er alles aan gedaan om dit alsnog zo goed mogelijk te herstellen. Wel vind ik jammer dat u vergeten bent te melden dat de PostNL bezorger zich door u dwingend verzocht werd de waszak mee te nemen, terwijl die de juiste procedure volgde! We hopen dat uw tuinkussen alsnog goed gereinigd wordt.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een katoenen 1 persoons beddensprei…

Een katoenen 1 persoons beddensprei ingeleverd. Aangezien het woord 'sprei' niet in de prijslijst voorkomt, veronderstelde ik dat ze dan de term 'deken' zouden hanteren. Dat zou dan € 19,95 kosten. Bij afhalen werd € 26,50 gerekend. Een prijs die al helemaal niet voorkomt op de prijslijst! Ook de koffievlek zat er gewoon nog in. Dus nooit meer Dobbi!

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer