Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer
Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
wat zoek was is opgespoord en wat niet vlekvrij was kreeg ik schoon terug
Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen.
Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Dobbi en 1 van hun medewerkers heeft zich ingezet om te kijken waar het mis is gegaan.
De 2 andere kledingstukken waren ergens anders afgeleverd en Dobbi heeft ervoor gezorgd dat ze vlot weer op mijn afhaalplek werden bezorgd.
Op 1 van deze kledingstukken zaten nog 3 kleine vlekjes waar ik me aan stoorde. Opnieuw contact gewast en dit kledingstuk is nogmaals gestoomd, kostenloos en kreeg ik helemaal vlekvrij terug.
ronduit slecht
Klantenservice ronduit slecht. Gordijnen bij hen laten reinigen maar Vlekken zitten er nog in. Wel mooi gestreken dus vlekken vielen niet gelijk op.
Eerste en laatste keer dat ik bij hen was heb laten “reinigen”. Reageren ook zeer onprofessioneel aan telefoon en mail. Ik pak liever de bakfiets en fiets wel naar een stomerij in de buurt voor mijn andere gordijnen. Hier nooit meer.
Ooh ja en via app kan je aangeven wanneer je was wil laten ophalen en wanneer je de was terug wil. Je kan dit zelf aanvinken, ophalen gaat goed maar het brengen, pas 3 dagen later zonder bericht. Hier zelf steeds achteraan gezeten
Dobbi de slechtste stomerij van Nederland
Alles ging mis. Op 19 maart mijn jas ingeleverd en na twee weken teruggekregen. Helemaal kapot. Rits eruit, gaten in de stof, vulling dun, voering scheef, drukkers beschadigd enz. enz.
Nu, na twee maanden mailen en bellen heb ik 250 Euro vergoed gekregen van een jas die 400 Euro heeft gekost en iets meer dan 4 maanden oud was op het moment van inleveren. Je hoort niets van Dobbi, doen alles om de boel te vertragen.
Uiteindelijk via de rechtsbijstand de rest betaald gekregen en het verschil i.v.m. de afschrijving van de jas van Jumbo Dongen teruggekregen. Die hebben wel hun best gedaan, gelukkig.
niet schoon en stinkt
Een winterjas (lichte kleur) laten stomen. Er hing een blauw briefje aan. Mouwen niet schoon. De mouwen waren schoon, maar de jas was zowel op voor en achterpand nog vies. Daarnaast stinkt de jas ook enorm. Er wordt aangeboden de jas opnieuw te laten stomen, maar dan op eigen risico. Er zouden gaten in kunnen komen. No way dat ik dit doe. Kosten gemaakt en een stinkende vieze jas. Erg teleurstellend en nooit meer dobbi voor mij.
Ik heb 3 overgordijnen en 2 vitrage…
Ik heb 3 overgordijnen en 2 vitrage laten reinigen een van de overgordijnen was aan de onderkant nog vuil en een van de vitrage gordijnen zat aan de onderkant nog zwarte vochtvlekken in.kosten € 127,00 ik had ze beter zelf kunnen wassen. Na telf contact werd verteld dat sommige vlekken er niet uit kunnen.dit wordpas vermeld als je de was terug krijgt voor mij nooit meer.
Nooit weer!
Mijn mooie winterjas weggebracht naar Dobbi. In een week terug, maar helaas helemaal klonterig met de vulling en de zwarte knopjes overal beschadigd. Helaas 30€ voor betaald. Had ik het ook wel zelf kunnen doen… Dit is geen professionele reiniging! Voor mij nooit weer!
Prima service
Ik heb mijn winterjas door dobbi laten stomen. Deze is weer netjes schoon en alles is prima geregeld. Prima service.
Het is een goed bedrijf
Een trouwjurk en overhemd laten…
Een trouwjurk en overhemd laten reinigen bij Dobbi. Het overhemd kan met meer kreukels terug dan zoals aangeleverd! De stof van de bruidsjurk was beschadigd met een behoorlijke kostenpost als gevolg. Verschuilen zich achter hun algemene voorwaarden, juridisch geschil loopt. Nooit meer! Van mij mogen ze ‘opdobberen’!
Kleding perfect schoon en ongevouwen…
Kleding perfect schoon en ongevouwen terug gekregen!
Echt een top service
Echt een top service. Mijn go to stomerij vanaf de eerste ervaring! De beste kwaliteit en super snel. Erg tevreden over het personeel.
Snelle en betrouwbare service!
Enorm slecht berdrijf
Ontzettend slechte ervaring…
Ik heb hier mijn trouwjurk van zo’n €2000,- laten reinigen.
In eerste instantie kreeg ik de jurk terug zonder dat er ook maar iets aan was gedaan (incl bier en modder vlekken 😅).
Vervolgens opnieuw ingeleverd, de jurk redelijk schoon (op de kleine vlekjes na) terug gekregen maar niet gestreken en dit keer inclusief schade op meerdere plekken in de stof…
Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen maar dit is niet gelukt. Ik wil graag dat dit bedrijf mijn schade vergoed + mijn geld voor de behandeling (€275,-) terug.
Nooit weer
een jas laten stomen waarbij ik een app kreeg of ik even wilde akkoord geven voor reinigen op eigen risico vwb kleur, klonteren van de voering etc.
Vond ik vreemd aangezien zij een professioneel bedrijf zijn en ik het juist daarom naar hen breng, het betrof een normale winterjas, niets bijzonders. Dan kan ik het eigenlijk net zo goed zelf wassen. Ik heb akkoord gegeven aangezien ik graag de jas gewassen wilde hebben. Gevolg een jas terug met enorm kleurverschil, alle ritsen beschadigd( zwarte ritsen waar de verf af was). En niet kunnen klagen omdat je akkoord gegeven hebt! Heb mijn lesje geleerd, nooit weer bij Dobbi
De stomerij overtrof mijn verwachtingen…
De stomerij overtrof mijn verwachtingen met hun professionele aanpak. Mijn kleding was niet alleen brandschoon, maar rook ook heerlijk fris. De vriendelijke en efficiënte service verdient absoluut vijf sterren.
Snelle en vriendelijke service
Snelle en vriendelijke service. Al mijn kleding kwam terug zoals van ouds. Raad deze stomerij zeker aan!!
Top service
Top service! Goed geholpen en daarnaast ook zeer betrouwbaar! Zeker een aanrader!
Uitstekende stomerij
Uitstekende stomerij! De service is snel en de kwaliteit is top. Mijn kleding komt altijd vlekkeloos en fris terug. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zijn redelijk en de ophaal- en bezorgoptie is handig. Een betrouwbare keuze voor kledingverzorging.
Heb mijn pak naar deze stomerij…
Heb mijn pak naar deze stomerij gebracht en de service was perfect! Hele vriendelijke mensen en goede kwaliteit!
Toen ik binnen kwam werd ik meteen goed…
Toen ik binnen kwam werd ik meteen goed onthaald en was er meteen iemand die mij hulp aan bood, ik heb mijn jas dan ook in top staat terug gekregen. Voor mij is dobbi de perfecte stomerij.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








