We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top stomerij

Heel goede ervaring bij deze stomerij, de kleding was snel klaar en zag er vlekkeloos uit. Ga zeker vaker terug!

27 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Deze stomerij heeft me aangenaam…

Deze stomerij heeft me aangenaam verrast met hun buitengewone dienstverlening. Het vriendelijke personeel nam de tijd om mijn specifieke wensen te bespreken, en het resultaat was verbluffend. Mijn kleding werd snel en efficiënt gereinigd, zonder concessies aan de kwaliteit. De transparante tarieven en de aandacht voor detail maken deze stomerij mijn absolute favoriet. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare en hoogwaardige stomerijdiensten!

14 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik ben enorm tevreden over de service…

Ik ben enorm tevreden over de service die ik bij deze stomerij heb ontvangen. Het personeel is niet alleen vriendelijk, maar ook zeer professioneel. Mijn kledingstukken werden grondig gereinigd en zagen er als nieuw uit. Wat ik vooral waardeer, is de snelle service zonder in te boeten aan kwaliteit. De tarieven zijn redelijk, en er zijn geen verborgen kosten. Kortom, een uitstekende stomerij die ik iedereen aanraad!

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Review Dhr. Minderhoud

Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn! Dobi heeft mijn kijk op het stomerijproces veranderd. De ophaal- en bezorgservice is ongelooflijk handig, en mijn kleding komt altijd fris en perfect gestreken terug. De app maakt het beheren van mijn stomerijbehoeften moeiteloos, en de vriendelijke klantenservice is een extra pluspunt. Dobi maakt kledingverzorging echt zorgeloos en plezierig!

24 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

De stomerij leverde uitstekende service…

De stomerij leverde uitstekende service en overtrof mijn verwachtingen. Mijn kleding kwam vlekkeloos schoon en fris terug. De medewerkers waren professioneel en vriendelijk, en de snelle doorlooptijd was indrukwekkend. Een vijfsterrenervaring die ik zeker aan anderen zou aanbevelen!

23 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is de naam stomerij niet waard

Via poiesz heerenveen de winterjas v mn dochter laten reinigen. Vlekken waren er niet uit dus opnw aangeboden. Na weer 2 weken eindelijk kunnen ophalen. Vlekken eruit, maar rits stuk en id stof zichtbare plekkenndat jas klem gezeten had. €28 euro betaald voor alleen maar ellende! Wat een waardeloos bedrijf. Is de naam stomerij niet waard! Nooit weer!!!

6 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kort zomerjasje…

Ik heb een kort zomerjasje laten reinigen via de Plus supermarkt. Bij het afrekenen moest ik voor een lange winterjas betalen. Ondanks mijn klacht is Dobbi niet bereid om mij €5 terug te storten. Zeker geen aanrader.

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Veel te dure stomerij

Dekbed dons 200/200 gebracht bij Jumbo ze hadden geen prijslijst, ben te laat gaan shoppen maar voor de volgende: gouden naald €29 AH €37,95 en Dobbi €47,95 dus doe hier uw voordeel mee!!
Een mail gestuurd maar geen reactie gekregen

27 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 maatpakken kwijt.

3 maatpakken kwijt.
Na zeer slechte telefonisch contact en via de mail & allerlei mooie beloften een jurist op mijn dak gekeken.
Het lag toch echt niet aan dobbi zei de jurist en start anders maar een juridische procedure.
Kortom holle lege beloften en 3 costuums kwijt

9 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Één ster is al teveel…

Één ster is al teveel… wat is de kwaliteit en de service, van het ooit zo fijne Dobbi, schandalig slecht geworden. Is laat al jaren mijn overhemden doen door Dobbi. Dit ging altijd perfect. De kwaliteit was goed en alles was op tijd terug. Maar langzaamaan ging dit achteruit. En de laatste tijd is het helemaal schandalig. Ongestreken overhemden retour, knoopjes eraf, labels vol met nietjes en kleding nooit meer op tijd terug. En nu als klap op de vuurpijl… al mijn overhemden kwijt en polo’s op de rekening terwijl ik geen polo’s in de waszak gestopt hebt. “Die moet je maar gewoon terugsturen als je ze binnenkrijgt” is dan de tip van de klantenservice. De klantenservice zou me ook terugbellen maar ook dat gebeurt keer op keer niet. Jammer dat een ooit zo mooi bedrijf zo snel kapot kan gaan… schandalig slecht gewonden helaas.

24 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht, slechter en nog slechter

Echt belachelijk slechte service, ik zal dit echt niemand aanraden. Zijn niet goed te bereiken via mail en ook telefonisch hang je 30 minuten in de wachtrij en dan krijg je alsnog niemand aan de lijn. Kleding is nu al weer kwijtgeraakt en ophalen en brengen ging ook niet goed, meerdere keren!

Conclusie: bespaar je de moeite!!!

21 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pantalon vol brandgaten

Eind Januari opdracht gegeven om een linnen pantalon laten stomen.
Deze kwam op 1 februari geheel beschadigd terug (vol brandgaten). Na telefonisch contact werd gezegd een mail te sturen.
Op 8 februari de eerste mail gestuurd. Er kwam vrijwel direct antwoord dat we de broek naar de stomerij retour konder sturen zodat ze het konden beoordelen. Dit kort daarna gedaan.
We kregen op 14 februari vervolgens een bericht met daarin een rekening voor het terugsturen van de broek van 37,90. De broek zelf was gratis, maar het minimale orderbedrag voor Dobbi is 34,95 en er komen 2,95 aan servicekosten bij. Absurd natuurlijk. Meteen gebeld met Dobbi. We moesten een meldingsformulier invullen en opsturen inclusief foto's van de broek. De rekening mochten we als niet verzonden beschouwen.
Op de 15e februari (na 1 dag?!) kregen we een aanmaning voor de rekening van 37,90, nog voordat we het meldingsformulier konden versturen. Die middag het ingevulde formulier en de foto's verstuurd. Opnieuw gebeld met Dobbi en nu zouden ze de rekening definitief cancellen.
Op 23 februari kregen we andermaal een mail van Dobbi om het formulier en de foto's te sturen. Hierop gereageerd dat dit al op de 15e gedaan was.
Sindsdien geen reactie per mail meer gehad. Wel hebben we inmiddels de beschadigde broek teruggeleverd gekregen, en de aanmaningen voor de rekening van 37,90 zijn gelukkig ook gestopt, maar nooit ook maar enig excuus of tegemoetkoming in de schade ontvangen.
Wij doen in ieder geval nooit meer zaken met dit bedrijf. Schandalig.

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GEEN ZAKEN MEE DOEN, SLECHT BEDRIJF, NIET BESTAANSWAARDIG !!!

Op 26 juli jl. duur kledingstuk gebracht. Na 10 dagen nog niet terug. Klachtenformulier ingevuld op 11 augustus. Na een week gebeld. Het kledingstuk was nog steeds zoek. Op 8 september werd ik gebeld dat het kledingstuk op 17 augustus bij de stomerij was binnengekomen en vanaf 23 augustus bij het servicepunt lag. Ik vragen waarom ik op 17 augustus niet ben gebeld. Niemand kon daar een antwoord op geven. Ook Lourens van Doorn niet. Hij was absoluut niet begripvol en empathisch. De processen zijn er duidelijk niet op orde. Ik moest een ster geven anders kon ik geen recensie plaatsen. Maar het bedrijf verdient geen sterren. Ik heb intussentijd 300 euro voor een nieuw pak uit moeten geven terwijl dit niet nodig was geweest. En op de vraag waarom ik op 17 augustus niet werd gebeld werd sarcastisch op gereageerd. Van het servicepunt hoorde ik dat er heden weer twee kledingstukken spoorloos zijn. En dat er een laatste tijd heel veel klachten over Dobbi zijn.
Slecht bedrijf dat de mensen niet serieus neemt.
Als servicepunt zou ik er geen zaken meer mee willen doen.

8 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kreeg matrastopper nog vochtig terug na het stomen; er zat het weer zelfs in!

Heb er via de JUMBO (daar was de stomerij gevestigd) een matrastopper laten stomen voor véél geld. (44,50)
Kreeg hem dus vochtig terug in plastic zak. Na een week wilde ik hem gaan gebruiken en vond hem met het weer erin; zwarte vochtplekken overal, langs de hele zijkant. Heb 3x geklaagd bij de JUMBO die steeds zei dat ik teruggebeld zou worden, echter is geen 1 keer gelukt. Uiteindelijk na lang aandringen gebeld door 'meneer Dobbi zélf' met de mededeling dat hij het zijn medewerkers zou doorgeven en dat ik....weer teruggebeld zou worden. Hier word je toch niet goed van? Het was een vrij nieuwe matrastopper, die ik nu niet meer kan gebruiken. Zit vól vlekken. Nooit meer was aanbieden bij Dobbi via de JUMBO mensen! Ik moet nog zien dat ik mijn geld terug krijg, maar ik hóu vol!

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik wacht al 2 wk op mijn dure donzen…

Ik wacht al 2 wk op mijn dure donzen dekbed. Het zou binnen een week afgehaald kunnen worden. Ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Hopelijk komt het snel boven water. Maar voor mij nooit meer naar Dobbi,

26 augustus 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer