Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer
Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Al weken ons dekbed kwijt
Al weken ons dekbed kwijt. AH heeft van alles geprobeerd, maar wordt niet teruggebeld. Wij hebben persoonlijk contact gehad met Dobbi. Mevrouw wilde iedereen de schuld geven (mensen van de stomerij, post.nl etc) Volgens het bedrijf moet het geleverd zijn, wij en de AH weten van niets. Na meerdere telefoontjes en mailtjes laat het bedrijf niets meer van zich horen. Heel slecht en niet professioneel.
Mijn review is als RETAILER
Mijn review is als RETAILER. Ik ben laaiend op Dobbi; geen communicatie mogelijk!!! Slecht, slechter, slechtst !!! Al drie weken wacht ik op een telefoontje over kostuums van een klant die JULLIE kwijt geraakt waren! Nu zijn de pakken boven theewater, hebben jullie de klant verteld dat er geen kosten berekend zouden worden en toch zit er een kassabon op. Die IK mag gaan betalen !!?? Wederom geen enkele reactie van Dobbi. Ben met onmiddelijke ingang GESTOPT met de stomerij-service van Dobbi. Ook hoop ik dat PostNL hun samenwerking met dit bedrijf op gaat zeggen.
In dit geval is 1 ster nog veel te veel !!!
Dobbi, IK WACHT OP ANTWOORD
ZEER SLECHT
Slechte service, trouwjurk gebracht bij de Supermarkt Poiesz, (15 sept.)hier werd vertelt dat het 4-6 weken duurt voordat het klaar is.
Na 7 weken geen bericht, gebeld en kreeg een bandje te horen dat trouwjurken 6-8 weken duurt uiteindelijk iemand aan de lijn en gevraagd waar de jurk is.
Zou de volgende dag terug worden gebeld, niet dus.
Week later gebeld en een mail gedaan, waar is de jurk en waarom duurt het zo lang.
Volgende dag voicemail gekregen met in het bericht dat trouwjurken 12-16 weken duurt.
Ook mail ontvangen met excuus maar geen antwoord waar de jurk is.
Een week later bericht ontvangen met het bericht dat de jurk een spoedbestelling kan worden maar dat ze niet garantie geven dat de jurk schoon terug komt.
Geantwoord met de mededeling dat dit niet hoeft en met spoed terug kan naar de Poiesz.
Geen antwoord, weer een week later gemaild waar de jurk is en wanneer retour is bij Poiesz.
Volgende dag mail dat de jurk de volgende dag konden worden opgehaald.
Bij ophalen zit er een briefje bij met hierop een bericht dat ze geen contact met klant konden krijgen , terwijl je wel gegevens hebt doorgegeven bij de Poiesz, en een bevestiging coupon hebt.
Ook stond erbij dat de JUMBO niks weet, kom op, je levert de jurk bij de Poiesz in en ze bellen de JUMBO.
Geef dan tegenover ons dan toe dat de jurk zoek was.
Inmiddels 4 maanden later de jurk weer terug maar niet schoon.
Nu afwachten of de jurk weer schoon word, en hoop nu een stomerij te vinden die wel snelle levering heeft.
Maar iets laten stomen, NOOIT bij de Poiesz of JUMBO (daar werkt Dobbi ook samen mee) brengen.
Na 8 weken mijn gala jurk met vlekken…
Na 8 weken mijn gala jurk met vlekken terug!
Geen service! Wij vragen ons af waarom SPAR hiermee in zee gaat en als tussenpersoon hier zaken mee doet. Wij zullen NOOIT meer onze kleding naar Dobbi Stomerij sturen!
Wat een slechte service
Wat een slechte service. 3 weken moeten wachten op een jas die ik had gebracht en bij het ophalen blijkt dat ze een tas van mij hebben gehouden.
Waardeloos, kansloos.
Probeer al een maand contact te krijgen over een rekening. Er liggen tientallen terugbelverzoeken maar er gebeurd niks. Wel dreigen met incassokosten. Ik wil wel betalen maar dat lukt op deze manier natuurlijk niet. Heb ook al 3 weken de gewassen was van een andere klant in huis. Doen ze ook niks mee. Bizar bedrijf. Ze hadden beter klein kunnen blijven. 3,5 jaar geleden liep alles nog soepel daar.
Uitermate onprofessioneel bedrijf
Uitermate onprofessioneel bedrijf! Ik ben al meer dan 1,5 maand aan het wachten op een terugkoppeling over de status van mijn leren jas. Na meerdere terugbelverzoeken te hebben achtergelaten door zowel mij als het bedrijf wat een afleverpunt is, blijven zij uit met een reactie. Het is beschamend dat een bedrijf, dat zich nummer 1 stomerij van Nederland noemt, zo'n bedrijfsvoering er op nahoudt. Ik vraag mij af of ik überhaupt mijn leren jas nog terugkrijg.
Trouwjurk spoorloos
Ik heb mijn trouwjurk, bruidsmeisjes jurk en colbert opgestuurd. Na zes weken heb ik nog steeds niets vernomen waar het is. Uren gebeld/gemaild met de klantenservice, belofte dat ik teruggebeld ging worden. Ik stuur hier nooit meer iets naartoe! Ben gewaarschuwd…
1 ster is eigenlijk te veel het Bedrijf…
1 ster is eigenlijk te veel het Bedrijf deugt niet.
Ben al een maand aan het wachten op 2 dekbedden die verdwenen zijn bij Dobbi
Bellen mailen het maakt niets niet uit Response blijft uit.
Pffff zo moeilijk kan het toch niet zijn.,... Blijkbaar wel dus
Geen prijs gemeld
Geen prijzen gemeld of laten zien bij jumbo. Extreem hoge prijs van 175 euro voor het stomen van een trouwjapon. Ik had hem nooit laten stomen voor dit bedrag. Eigen verantwoordelijkheid want de prijzen staan online? Zeker, maar bij zulke hoge bedragen dient de klant netjes te worden ingelicht
Heel slecht
Heel slecht, een moncler jas opgestuurd bij de plus 4 maanden verder krijg ik hem terug zonder capuchon en bond een dure jas van €3500 die ik niet compleet terug krijg.
Met dobbi gebeld en mevrouw bood excuses aan en dat ze me de zelfde dag zou terug belle en het meteen ging oplossen. Al 2 weken verder nog niets gehoord. Ik heb nog een beetje geduld maar niet lang meer😡
7 november herenpantalon ingeleverd tot…
7 november herenpantalon ingeleverd tot nu toe 30 november nog niet terug. Meerdere keren gebeld steeds wordt gezegd we zoeken het uit en u wordt teruggebeld. Maar er gebeurt helemaal niets. Waardeloos bedrijf nooit meer gebruik van maken.
Komen afspraken niet na en weten niet waar de pantalon is. We zullen zeker een claim indienen voor vergoeding van de broek. Mensen wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!!!!
Blijven maar zeggen dat het pak geleverd word maar komt maar niet
14 november 2 kostuums ingeleverd zouden 17 november weer retour zijn. 1 is er retour gekomen maar de andere is er tot op heden niet. Als je belt vertellen ze iedere keer een ander verhaal en dat het pak die dag geleverd wordt wat dus niet zo is. Mega slecht
Mijn kostbare deken van 430,- euro spoorloos?
Update: inmiddels heb ik mijn deken terug.
Op het kaartje in de Jumbo stond dat het reinigen van een deken 12,- kost. Ik moest 44,- euro afrekenen.
Slotsom: Dobbi krijgt nog geen sok meer van!
------------------------------------------------------------
Update: 14 december. Dobbi sprak mijn voicemail in om te zeggen dat mijn "matras-topper" "nog in reiniging" zit. Zojuist voor de tweede keer gebeld dat het géén 'dekbed' noch een 'matras-topper' betreft en dat mijn deken ook niet zo geprijsd moet worden. Jumbo heeft namens mij drie keer gebeld.
Update: 10 december, nog steeds geen deken terug. Als ik mijn deken niet vóór 18 december terug krijg dan stap ik naar het Juridisch Loket. Het zou op 18-november klaar zijn.
Gedupeerden zouden zich ook kunnen verenigen als dit niet snel wordt opgelost!
Mijn relatief kostbare deken van 430,- euro zou binnen 1 week klaar zijn.
Inmiddels nu twee weken verder en nog steeds geen deken terug.
Telefonisch nog steeds niet bereikbaar. De Jumbo heeft ook gebeld en die zei dat er een 'soort van overname' plaatsvindt.
Ondertussen niets meer gehoord van Dobbi en nog steeds geen deken terug.
Nog geen 1 ster waard! Service om te huilen zo slecht!
Beschikbaar in héél Nederland ✓ Schoon bezorgd binnen 48 uur ✓ 100% kwaliteits- & tevredenheidsgarantie ✓ Verkozen tot Beste stomerij van Nederland
Echt geniaal!
Wie bovenstaande tekst verzonnen heeft weet ik niet, maar haal die vinkjes maar weg! Wat een amateurisme van de bovenste plank!
4-11-2022 dekbed en kussen ingeleverd bij de Spar. 10-11-2022 kon ik alles ophalen (stond op het kaartje). En jaja, vandaag 26-11-2022 eindelijk alles op kunnen halen! Na welgeteld 22 dagen, top!
Want ja, niet alles was natuurlijk tegelijk verzonden naar de Spar en dus niet compleet en dus nog geen barcode om te scannen bij de kassa, dus kon ook niet betalen voor 1 item, handig! Kijk dat noem ik nou service (om te huilen)! Bellen naar de klantenservice raad ik af. Of je wilt graag 20 minuten in de wacht staan zonder dat iemand je te woord staat, dat kan natuurlijk ook. Overigens wel de volle mep betaald en geen excuusbriefje o.i.d.
PS, de Spar kan er ook niks aan doen. Nouja, wel een klein beetje...weg gaan bij Dobbi!
Één keer, nooit weer!
Suède jasje via de Jumbo (die geen blaam treft, los van een ongelukkige keuze qua samenwerkingsverband) naar Dobbi. Na 3,5 wk terugkoppeling dat het jasje nog niet gereinigd was. Hierna is de Jumbo al weken bezig het jasje überhaupt terug naar hun filiaal te krijgen, vooralsnog zonder resultaat. Wat een dramatisch bedrijf, zelden vertoond, ook qua bereikbaarheid.
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf! Komt afspraken niet na.
Nooit meer
Wat een vreselijke ervaring! Spullen afgegeven bij de Jumbo. 2,5 week moeten wachten om de spullen terug te krijgen, Dobbi geeft aan dat alles is geleverd (4 artikelen). Maar van de vier artikelen, ontbreekt er een dure gala jurk. Hiervoor is er een vieze handdoek bij geleverd, als vierde artikel. Jumbo en mijzelf proberen contact te krijgen en krijgen geen gehoord. Dobbi zou terugbellen, gebeurd ook niet. Is geen contact mee te krijgen.
Stomerij Dobbi wasserette
Stomerij Dobbi wasserette; wat een trieste schandalige klanten-service!!
M'n prinsen cape naar de stomerij gebracht via Plus Maasbracht, en op 11-11 krijg je het bericht; oh die is kwijt, die is terug naar de stomerij door een fout in de bezorging.
Zelf een hele middag (meer dan 3 uur lang) bellen bellen bellen.
1e reactie klantenservice: goh jammer, maar niets aan te doen. Na heeeel veel aandringen en heen en weer bellen, en zelf evt oplossingen aandragen werd me toegezegd dat de mantel diezelfde dag nog naar een pakketservice ging, en dat ik diezelfde avond nog een track&trace code zou ontvangen.
's avonds..... niets
Zaterdag.... niets. Geen code, geen pakketje, geen prinsen cape! Zaterdag dus met een gemankeerd kostuum eruit moeten gaan.
Kan gebeuren, dan komt t maandag vast alsnog goed! NOT
Helemaal NIETS vernomen. Nog steeds geen track&trace, geen bericht vanuit de klantenservice.... Niets.
Dus vandaag nog maar wéér eens zelf gebeld. Eerst 20 minuten in de wacht (viel kog mee, want vrijdag was dat een uur en 17 minuten) en dan is t antwoord; oh die is verstuurd.
Oke... en wanneer? En hoe?
Oh geen idee mijnheer, u zult even moeten afwachten.
Klantenservice optima forma! 🤬
Je brengt een stuk naar de winkel om t te laten stomen, en vanaf dat moment mag je t verder helemaal zelf uitzoeken....
Inmiddels meer dan 4 uren aan telefoongesprekken verder, en ik hoor NIETS meer.
En mijn cape is nog altijd zoek. Ze hebben aantoonbaar meerdere malen gelogen en onwaarheden verteld, maar gelukkig heb ik alle telefoongesprekken nog, die had ik opgenomen.
Ik wacht nog heel even af het komende uur, en dan ga ik de gesprekken ook maar openbaar gooien, zodat men kan horen hoe er met een klant omgegaan wordt.
Wat een verschrikkelijke service
Wat een verschrikkelijke service. Mijn galajurk was eerst nergens meer te vinden. Na veel contacten met Dobbi en bezoekjes aan de jumbo eindelijk jurk terug. Via telefoon excuses gekregen en geld zou teruggestort worden. Nooit wat op rekening terug gekregen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








