Drain Division Limited Reviews 

831
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt. Effective. Efficient. Arrived on time. Used camera and power flush to clear kitchen sink drain blockage. Costs explained up front. Worked fast, 30 mins. No mess. Highly recommend.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lee was efficient, friendly, respectful and cleared my drain within 15 minutes. Would recommend and use again if needed.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lloyd and his assistant worked non- stop through one of the hottest days of the year. It was a large (and unpleasant) job: cleaning out sewer lines, reclining some of them, replacing some pipe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was delighted with the assistance provided by Drain Division for my toilet issue. However, when inquiring about the fees, it would be helpful to know that the £42.50 per half-hour rate is per person... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Rioleringsdienst
  2. ook in
  3. Loodgieter
  4. Rioolwaterzuiveringsinstallatie
  5. Waterzuiveringsinstallatie

Over Drain Division Limited

Geschreven door het bedrijf

About us

Drain Division is a small friendly company with a professional approach. We can attend to any emergency at any time of the day or night. We understand that when drains are blocked and utilities affected, time is of the essence. We will be there when you need us.

We have the knowledge and experience to keep your drains flowing freely with no problems. We are dedicated to ensuring your drainage issues are resolved as quickly and efficiently as possible, without costing you the earth.

We have a team of experienced engineers who can not only clear your drain, but will also offer advice to prevent it happening again. We pride ourselves on customer service and ensure you receive the service that you expect. Our friendly, local and experienced engineers are only a call away and can give you 100% confidence that you will receive the best service to deal with a messy situation in the shortest time.

Drain Division is a small enough company to care and provide excellent customer service, but large enough to be able to attend to your blocked drain within 2 hours of your call. We have engineers covering all your local areas and with our prompt service, excellent knowledge and equipment have your drains up and running quickly and efficiently. Not sure if we cover your area? Give us a call and we will be able to offer you advice and assistance Contact US Read our FAQ's Areas we cover


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

831 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(831)

154 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very friendly and professional

Very friendly and professional. Done a great job with out any fuss.

28 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Else

Thank you for the review. Pleased that we got the problem sorted quickly and efficiently.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Upfront with their pricing and efficient 

My experience was really good. Had a problem and he dealt with it within the 30 minute pricing range. 

What would point out, this company charges per 30 minutes so if they do a job that takes 35 minutes they want to charge you an hour, which is wide open for abuse. Fortunately my man did do a 30 minute job within the 30 minutes.

Nobody likes a tradesmen coming to your home and trying to take the piss with their charges and this company demonstrated that this isn’t the case for them. My only recommendation is that they charge a minimum of 30 minutes and then increased by 15 minute increments.

12 februari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Jason.

Thank you for your 5* review. We ensure that all customers are kept fully informed of the cost before work commences. Good to hear that the problem was resolved within the minimum time. Our engineers do use their discretion and for a few minutes over we don't charge, so it won't be an hours charge for only 35 minutes work. Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Chris

Thank you for the review. Glad we could attend and deal with the problem quickly and efficiently.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a terrible experience with this…

I had a terrible experience with this company

I paid a lot of money for some work which imho had clear quality issues which they would not remediate when I first brought it to light. I’m not a drainage expert but I’m a very unhappy customer

Due to my very bad experience I did get very frustrated with them on a telephone call. I’m not expecting them to admit any fault but it has been a very bad experience. I do not intend to be spiteful in any way and can back up every part of my review with evidence

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Hello Jon

We take pride in our works and customer service is of utmost importance.
I have investigated you claims and although we take them seriously several comments in your claims are not true.

We carried out lining works at your property in February 2024. This was at your request and the completion report, cctv footage and 10-year guarantee provided.
November 2024 - we received a call from you that you had a blockage in the drain. We sent an engineer the same day and the blockage had been caused by a bin liner in the run. We cleared the drain and as a gesture of goodwill we carried this out under your guarantee although we do not cover foreign objects and abuse of the system under our terms and conditions.

We surveyed the entire system whilst on site to check the works and all were in good condition although a slight tail from the liner had been left leaving the manhole. We emailed you our findings and explained that was on the exit pipe so shouldn’t cause problems but if it did, we would return and remove it. Your response? You would keep an eye on it. We heard nothing more from you.

29 January 2026 - some 2 years after the install, we received a very strange phone call from you stating that the works were faulty, and you were claiming a refund and compensation. You made endless threats of your intentions. We asked for details and proof of your claims, however your only response was you earned a lot of money and if you had to start providing information and emailing you wanted us to pay for your time. You were extremely rude and refused to provide any further information.

We arranged with you to return the following week, on Wednesday 4th February to check the system and to remove the tail. (Although we had heard nothing from you some 13 months after our previous visit and 2 years after the works).

You subsequently provided 2 invoices from third party companies who had attended your property, One just said the drain had been rodded through and not given a cause and the other who attended a day before your phone call, detailed that the drain was blocked beyond your boundary and not your responsibility.

It was explained to you that as a goodwill gesture we would refund the initial invoice which had not stated a cause of blockage, although you should have called Drain Division under your guarantee, as you had 13 months earlier. However, the second blockage was not your responsibility and out of your boundary so we would not refund that invoice.

In 2 years, there has been 3 blockages, 1 from a bin liner in the drain, 1 out of your boundary, and 1 cause unknown, which we have agreed to refund you.
We have also arranged to return on Wednesday to check the works. I’m not sure what else, as a company we could do. I understand that 3 blockages in 2 years may be annoying but 2 of those were definitely not down to our works and the 3rd one unknown.

All will become apparent on Wednesday, and everything will be recorded and a copy provided to you and your father.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend!

We've used Drain Division services a few times, our problem has always been resolved after they've visited, very happy with their service, helpful and get the job done.

28 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Jodie

Thank you for the 5* review. Great to hear that you are happy with the service and the problem has been resolved. You know where we are if you ever need us again

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not satisfied

While the guys released the blocked drain, they did not do enough to clear the pipes to stop the drain blocking again which it did within two days. I am looking elsewhere for a service to clear the drain properly

23 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Adam

The engineer attended and cleared through the pipes from large quantities of grease and fats until the drains ran clear. A CCTV camera was used to check all the pipes were running free. You were charged for 1/2 hour. The engineers will only work until the drain runs free or we could be accused of timewasting to run up the invoice.
You called 2 days later to request the engineers to return and were told as only 1/2 hour had been spent on the job if more time was needed, or further fats had been put down the sink (it is a pub, The Crown in Cambridge), then it would be chargeable as if longer had been spent on the day the invoice would have increased. You chose to not accept this option.
To avoid any further blockages and ensure that the kitchens and drains remain fat free, on a hygiene matter as well, you should maybe speak to your staff about this.

Kind regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blocked drain

The team arrived and set about clearing the blocked drain immediately explaining what they were going to do and telling me what the costs would be at every stage of the procedure. Very helpful

22 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Jonathan

Thank you for the great 5* review. Always good to hear that the engineers kept you informed throughout the works of what was being carried out and more importantly the costs. Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company were brilliant- fast…

This company were brilliant- fast responsive and got the job done in a rapid time frame. Highly recommend them. The team who came out to us were fantastic thank you Ryan.

26 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Sarah

Thank you for the 5* review. Great to hear that the works were carried out and completed so quickly. Thank you for the recommendation. Your comments have been passed to Ryan.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The drainage contractor explained the…

The drainage contractor explained the process and the charging system clearly before commencing the work. The blockage was cleared to our satisfaction (not completely cleared as it was a build up of limescale). Would recommend

21 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Janette

Thank you for the 5* review. We are pleased that the problem was resolved and you were kept informed throughout not only with works carried out and also the pricing. Thank you for the recommendation.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

CCTV and Collapsed Drain

The original requirement was for a CCTV of the drainage system. Whilst carrying out the survey a collapsed drain was discovered. This proved to be a very difficult situation as the drain had been covered in concrete.
Both Rich and Frank were very professional, courtesous and friendly throughout and involved me in every step of the repair process. I cannot praise them enough for the brilliant job they did. Thank you

14 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Bob

Thank you for the 5* review. Good to hear that although it was a difficult job, all was completed in full satisfaction. Always good to hear that the customer is kept informed throughout the works and your comments have been passed to Rich and Frank. Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company with good tradesmen…

Great company with good tradesmen fantastic job would highly recommend them

19 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Andy

Thank you for the great review. Glad we got the problem resolved. You've been a pleasure to deal with. Thank you for the recommendations.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

On time and good knowledge

23 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Lynette

Thank you for the 5* review. Glad we could be of service and resolve the problem.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional service

Very professional service. The work was carried out efficiently and the two engineers were helpful and explained everything that needed to be done. I would recommend the company.

20 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Marvin

Thank you for the 5* review. Always so good to hear that the engineers have explained everything that was required and resolved the problem for you. Thank you for the recommendation.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was delighted with the assistance…

I was delighted with the assistance provided by Drain Division for my toilet issue. However, when inquiring about the fees, it would be helpful to know that the £42.50 per half-hour rate is per person since two technicians arrived for the task. Additionally, my patio's smaller drain couldn't be accessed due to rusted screws, so having a drill available for such situations would be beneficial. Best regards, Mrs. Butler.

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear James

Thank you for you review. However Mrs Butler has already left a review which you seem to have copied and pasted. I have responded to Mrs Butler's review.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

From my initial phonecall to the problem being fixed everyone was friendly helpful and professional. I was kept updated every step of the way .thank you everyone

19 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Pat

Thank you for the 5* review. Great to hear that every step was excellent and the problem was resolved quickly and efficiently. Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was pleased with what drain division…

I was pleased with what drain division did to help with the problem with my toilet but i would like to be told when asking how much you charge which was £42.50 per i/2hour that it refers to a person and 2 people turned up to carry out the job.Also my smaller drain on my patio they could not access as the screwes were rusted in so could you have a drill on sight to help with this prblem
regards mrs butler

14 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Joan

Thank you for your review. Unfortunately under The Water Jetting Association Regulations, when high pressure jetting is required, two or more engineers are needed for Health & Safety guidelines. This charge was only for the time the jetter was used and not for the whole visit. I'm sorry if you were not made aware of that. The engineers do have fully equipped vans with drills, but sadly the screws had been so rounded off that these were beyond use of a drill. Pleased to read that the drains were cleared quickly and efficiently for you. Thank you again.

Kind regards
Drain Division

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy

I booked a visit from Drain Division (Leatherhead) to clear a blocked drain. No one arrived during the time slot given and I recieved no call to explain. At the end of the slot I rang to find out the issue. Understandably, they were held up at the job before but could come in the afternoon instead. No problem but someone could have called. Unfortunately, I couldn't be home for the afternoon so they booked the job for the following day. The next day I waited all day for them to arrive. No one came, no one phoned!! 4 days after the second missed appointment I received a call asking if I still needed them. No thank you!! Not impressed!

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Chris

I am sorry to read your review and can only apologise for the lack of service provided on this occasion. Unfortunately this was totally human error and when the job was moved on the first day, the member of staff had forgotten to change the date! You were literally 'lost in the system'. It was only today while having some updates on the system that we found your job and as a matter of courtesy called to apologise and ask if we could still be of help.

This service is far from what we expect or aim to offer as you can see from our 700 odd reviews. My apologies once again and if you ever incur a drainage problem again, we would like the opportunity to show the excellent service Drain Division aim to provide.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Drain division

Very professional and did the job in good time 👍 Highly recommend Drain division. Genuine company that I'd definitely call on again.

13 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Alex

Thank you for the 5* review. Great that the problem was resolved for you so quickly and although we hope you never need us again, you know where we are if you do! Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Full explanation given of the works required. Promptly done and with very little fuss. I would recommend this company

13 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Kim

Thank you for the 5* review. Always good to hear that the customer is kept fully informed of the works being carried out. Thank you for your recommendations.

Kind Regards
Drain Division

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience from start to finish

Great experience from start to finish. I called with a blocked toilet drain, Drain Division were professional over the phone, gave me the hourly rate of the engineer that was to come out to assess a blocked drain, everything was upfront. They did not charge me a call out fee. The engineer Ben gave me a call 30 mins before arrival and got straight to work when arrived. He explained what was going on and everything that needed to be done. I was sent a report and a full breakdown of cost, their communication has been brilliant.
There is more work to be done on the drain and I've recommended them to my landlord, as they are efficient and reliable. Thank you.

6 januari 2026
Logo Drain Division Limited

Antwoord van Drain Division Limited

Dear Emma

Thank you for the 5* review. So pleased to hear that you were kept informed of the engineers' arrival time and he talked you through the process whilst on site. Communication throughout is key and glad we offered the service to back this up. Thank you again.

Kind Regards
Drain Division

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer