Earth Wardrobe Reviews 

860
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's wonderful to find a company who has the same/ similar clothing year on year - such a wonderful relief from the constant churn found in much of the rest of the fashion industry. The t shirts and s... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really happy with the quality of the clothes. They're comfortable and feel great to wear. Delivery took longer than expected, and one of my three items was missing. After contacting customer service,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products ( long sleeved T shirts) and just what i wanted - very good fit . Ordering process was straighforward . There was a delay but the founder of the firm wrote to keep me informed which... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Uodated and now 5 stars the rest of the order took a few more days but did arrive and is exeptiinal quality . Ill buy again but allow extra time for the delivery . only received half of orde... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingleverancier

Geschreven door het bedrijf

We're on a mission to provide high quality sustainable clothing essentials at a price everyone can afford.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

860 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(860)

191 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

good quality

good quality, well fitting t shirts at a reasonable price, especially for organic cotton, and efficient customer service made this order a very happy experience. Have already placed another order. Well done Earth Wardrobe.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality, great customer service

Great product, fantastic personal and proactive customer service. Good to be able to buy kind clothing. I also have to say the quality of the clothing I bought was fantastic. Lovely thick quality material and really well put together. Will buy again. My order was slightly delayed due to supply issues but they kept me up to date throughout with personally written emails. Unusual (sadly) to come across such a caring company!

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 star score I would

If I could give 0 star score I would.

The delivery of my order was very slow, it took over a week and a half to arrive. But that isn’t my main issue.

I returned the item as it didn’t fit properly, earthwardrobe didn’t refund me for the order until I reached out 4 weeks later to ask what was going on. They then processed the refund, but for some inexplicable reason, only partially refunded me for the item, deducting an amount for “shipping and tax” and then taking off a bit more. The item I ordered was £28, with shipping the total was £31.49 for some reason I have only been refunded £25! I’m pretty deducting tax from returned goods is illegal?!

I’m so unbelievably frustrated with this company! Please don’t make the mistake I did! Order your clothes elsewhere or prepare for a slowly unfolding, irritating beyond belief, potentially unlawful experience!

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Earth Wardrobe

Antwoord van Earth Wardrobe

Hi Hayley. I'm so sorry for the mistake when calculating your refund. I can see we processed the remainder of the refund immediately after you contacted us. We had no intention of deducting tax from the returned items - this is not at all standard practice and was a calculation error on our end.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and service - Lots of compliments

Really great, well made items, in organic cotton. I believe in using sustainable materials and it's difficult to find the range of colours and fits that Earth Wardrobe offers - I have received so many compliments about the colours and fit of the joggers, sweatshirt, hoodie and tshirt I purchased. I will definitely be coming back.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful products

Wonderful products. Exceptional price. Great customer service and informational tracking. Rapid delivery. Will most definitely be making further purchases.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

initially - no communication no delivery and no refund.

Concerned after several days from ordering that I had not heard anything from them, I went online to check. A message on my order page there read - We are having stock issues and there will be a delay sending this as we wait for a delivery. No one had emailed me to let me know about the delay, and nowhere on the website did it indicate it was not available. I had ordered several things and needed them. I said I can't wait please can you send what you have (they can't not have any of it at all). HEARD NOTHING back. Totally ruined our plans. We ordered because we needed it! Asked to Cancel the order and would have to source something FAST (as they had wasted time) and HEARD NOTHING!!! Feels like this company is a total scam. I would not shop here and this was my first order. I see from other reviews I am not the only one they have left to find out for themselves that they have stock issues and not the only person they have ignored when asking for a refund. How many times are they going to do this to customers. Really wish I had not shopped with them.
NOTE: I had to ask more than once but - They have now issued me a full refund.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality clothing

Amazing quality clothing, above and beyond customer service. 5/5*. I think with a small dickies size path on the sleeve or somewhere as an accent/logo, this brand can go far based on the quality.

9 december 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly such a nice shopping…

Honestly such a nice shopping experience with E.W. I only ordered a couple of bits, just to make sure I liked how they fit etc., and I'm definitely gonna order more! There was a teency weency delay in getting the order shipped (tbf I think it was still within the timeframe stated on the website), but I was kept up to date at all times, which is so nice (rare) to see nowadays. And the clothes are so comfortable. Big love x

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Products

Bought some really great organic clothes from this website

Request for this Company fix the delivery you only have one option 5 euro which can be slow also get more netural brand stuff on your website

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and products

I ordered tee shirts from Earth Wardrobe following good reviews online. Although they took over a week to arrive, the company kept me updated, and also followed up to make sure that my order had arrived.
The tees are excellent quality, soft and true to size, and very good value for money. Shall definitely be ordering again.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Excruciating company to deal with

I ordered 4 items with a 5th added for free because I spent over a certain amount. I was expecting slow delivery having read some reviews on trust pilot before placing my order, but I wasn't in a rush so didn't mind. Four days after I placed my order I received a spontaneous email apologising for the delay which was because of stock issues (no mention on the website of anything being out of stock) and saying I should receive it within a few days. Six days after receiving the email I hadn't received the order so emailed back asking if it had been dispatched. Two day later I received a reply saying it should be delivered the next day. The next day the order didn't arrive so I emailed asking for the order to be cancelled and a refund issued. This email wasn't replied to and two days later I received an email saying my order had been dispatched, a week after I was told that I should have received it! Another two days later two of the five items were finally delivered, and another one the day after that. The other two items never arrived and I have been told a refund is in process. One of these was the free item so I have missed out on that despite spending the required amount, even with one item refunded.
A nightmare company to deal with. The items I did eventually receive are nice and good quality, but definitely not worth the stress! The experience made me feel like I was part of a strange social experiment into how far can you push someone before they give up!

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Wrong size, a hole in the item, and no return form, but the customer service have fixed it.

I ordered before Christmas, I got a confirmation email. The item was delivered within 6 days or so.

My only surprise was that the sweat shirt did arrive without tags, without any wrapping around, just in a plastic envelope. And no return form or purchase doc either.

I did follow the size recommend by the shop. The sweat shirt looks nice, doesn't smell or anything bad looking occurred. It fits well.

PS: after closer inspection I've discovered that the garmet has a hole on the back. A complete rubbish! New item with A HOLE!
Now what! I'm curious about the customer service here.

And instead of XS, they have sent a Small.

Customer Service was great. After telling them, they did sent a replacement on their expense by express delivery. So it arrived before Christmas. The item was in a great condition.

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Earth Wardrobe Wonderful

The sweatshirt I ordered was reasonably priced, excellent quality and fitted perfectly. I got a free t-shirt with my first order too! Also pleased with this item; great fit, soft and silky. Both items are vegan, beautiful organic cotton and ethically sourced - all important factors for me.
The order took 10 days to arrive but I received an email from Chris, the owner, informing me of the slight delay. Chris emailed me again after delivery to ask if I was happy with my purchase and offered free delivery on my next order. Now that's 5* customer service!
I will be buying more bits from this company. I like their style 😉

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Socks

Very good, highly communicative and went above and beyond to confirm I was happy with the product.

Would highly recommend, came in plastic free packaging as well which is always good.

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Quality - Best Ever!!!!!!!!!

I never had such a high quality sweatshirt! You have to feel this material to believe it! I have been showing them to my friends and every one of them is so impressed they said they will also make an order. I am also buying some as presents; guaranteed to please. The 100% organic cotton is so dense and strong yet soft and warm as well. The cut is perfect. I bought the heavy drop shoulders and the standard hoody and love wearing them so much I am ordering more!

8 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer