We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery and excellent customer service. Shame screws were not included and it didn't say which ones were needed as I could have bought some before fitter arrived. This meant extra payment & ti... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 sets of Era locks one in chrome and one in brass so that I could mix them and have chrome outside and brass inside- wife's idea (don't ask) + 2 extra keys It all worked well with fast d... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here !!!! I ordered my £400 hair topper on 7th of September and still nothing. No one gets back to you either. I've been chasing and chasing! Shocking online store. I want a refund for... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service. The website is easy to use and if assistance is needed when placing an order there is an extremely helpful person on the end of the phone. I ordered a window lock, knowing that the... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Beveiligingsmaterialenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

easylocks are the Uk's number 1 online lock and hardware suppliers. Over 20,000 products available for next day delivery and the ability to offer bespoke keyed alike and master key systems.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(2.474)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ROGUE TRADERS!

ROGUE TRADERS!

I placed an order on the Easylocks website on the 23rd of February 2020. I paid with PayPal and they took the money from my account on the 25th of February 2020.

To date (07/03/2020) I still haven’t received my order. I have sent 3 emails, 2 online chat requests and made over 5 phone calls and received no response from them across all platforms.

I am going to be lodging a complaint through PayPal against Easylocks and reporting them to the financial ombudsman due to there shocking business practise and even worse customer service.

7 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waited 2 weeks for them to tell me they didn't have it

Shame couldn't vote 0.
I paid for 1st class was told would be 3-6 working days. Waited 2 weeks before contacting them about I haven't received the item. For them to message me and tell me that they found out the supplier no longer get the cylinders in. I couldn't have to contact Easy Lock they should of contacted me.

6 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AWFUL - NO ORDER OR RESPONSE

Very bad service.

I am still waiting for an order which was placed on 24 February 2020.

Like the other customers on this review, I paid through paypal and have not had a response to my email to the team through the website chat button, response to me email to the sales team and no one is answering the phone.

I have called several times.

Awfully bad service.

I am now writing a review to see if I can get hold of any of the Easylock team to find out where my order is.

I have ordered 8 FB mortice locks which are urgently required for a job.

Please can I have a response from Easy Locks with an update as to where my order is?

6 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Disappointing

Ordered First Class on the 18th of Feb, its now the 29th and I have not received anything. I tried calling a few days ago and after 20 minutes I gave up and decided to use their "Fast live chat" I was number 1 in the Que for a further 30 minutes before giving up. It looks like Easylocks are selling locks that they cant supply, wish I had checked the reviews first. Lesson learned

29 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!

Item ordered 10 days ago.
Nothing has arrived despite me contacting them.
Useless and one to avoid.

28 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusted

Absolutely disgusted.
Wrong item sent. Numerous emails sent to explain company’s error and no resolution.

They have requested item is sent back but error is theirs to correct. Can’t believe they expect us to pay for the shipping.

All we want is the correct item sent to us.

Do we really have to approach small claims? Ridiculous

25 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful. Avoid. Avoid. Avoid. Avoid. Late and damaged.

Site says dispatch within 48 hours. Item was in fact dispatched after 8 days. Service is appalling. No one answers the phone. Online chat is often off. If you message, no reply. If by magic online chat is on, you'll be in a queue and by the time you're in position 1, it's 5pm and they're closed. To make matters worse, the lock barrel has deep scratches on it, at the top and the bottom. Truly awful from start to finish. Avoid, avoid, avoid.

19 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service!

I placed an order with this company on Wednesday 12th February at 11:17am for 2 Era patio door locks and paid for next day delivery. As the order was placed before noon I don’t think it is unreasonable to expect delivery on Thursday the 13th. Their website states that cut of times for delivery can vary but neither their website or their T&Cs give any information as to what they are.

As nothing arrived, including the confirmation e-mail, I tried to contact them by telephone. After 20 minutes waiting I got no answer just a continuous message. I sent them an email communication the same day on your contacts page but received no reply. Nothing arrived on Friday 14th so I had to postpone my work causing my client and me great inconvenience. I tried once again to call them, but after waiting on the line for someone to answer for 15 minutes I gave up. Then after 6pm, when it was too late to contact them, I received the order confirmation email. Two and a half days after they took the payment. As there is no tracking information on the the email nothing has been dispatched and as they don’t work on Saturday nothing will happen now till Monday, next day delivery meaning Tuesday?

Appalling Customer service! As a self employed carpenter reliability of delivery is key. I order a lot of materials on-line and have never had an issue like this. Will never use this company again and will spread the word that they are unreliable.

I have asked for a full refund, let’s see how long that takes them.

Sent from my iPad

16 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non delivery of order

I ordered door plates 8 days ago for 1st class delivery and have still not received them I have texted Easylocks and sent them an email but no reply. They are ignoring all communication!

Mr . Pandhare

16 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very slow for off-the-shelf keys

12/2/2020 I ordered some window lock keys ten days ago, very simple, they just had to post them. I have had no notification of dispatch and they do not answer the telephone. I paid via PayPal so have opened up a complaint with them asking for my money back. Am looking to buy elsewhere.
15/2/2020 Update: Did buy elsewhere as I had no way of knowing if and when these would turn up. The keys were ordered on themorning of 2nd February at 10:02. I heard nothing until the afternoon of the 13th February (after posting the original review and starting a paypal issue ticket) when a dispatch notification arrived, shortly followed by an apology for the delay. They were delivered this morning, the 15th February. From order to dispatch took 9 working days (8 if I wanted to be extra kind and not count the day of dispatch)..So by the time they were delivered it was nearly two weeks. Not a very impressive service if you are in need of keys!

12 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from these people

Do not buy from these people. Sold me 4 hinges without any pins and refused to re-fund even though the bags were still sealed, and pictures sent. Their reason was that it was out of their terms. But at the end of the day they still sold me 4 unusable hinges. Disgusted that they would send out hinges without pins and then refuse to take them back. Terrible customer service, AVOID!!!!!

4 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Dear Daren,

Thanks for taking your time to post a review, we are sorry that you are unhappy with our services. Unfortunately after 4-5 months we are unable to look into shortages.

Our terms state that you have 14 days to report any losses or missing parcels, however we usually are flexible on this, but many months later we are unable to raise this with customer services.

Please do contact us should you require further discussions on this.

Kind Regards

Jack

easylocks Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

disgusting service

disgusting service
took 7 days to send a handle that I paid for first class delivery .
I rang up when it did not arrive to be told that they prioritise next day delivery and put me to the back of the queue.
So I ordered a further handle from Easylocks early Friday am for next day delivery then another from Locks on Line next day delivery.
The Locks on Line was delivered at 9.30am the next day.
I got an email at 20.06 Monday evening saying that my next day delivery from Friday was now going to be Wednesday.
The excuses just pour out.
they should be called Easybollocks.
what a pile of s**t

3 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sham Company

Terrible company.
Key they sent wasn't close to matching the original. Hoping it was an honest error I reached out to them and provided pictures of the two keys.
Their response was that they the keys were identical as far as they were concerned and they take no responsibility for it actually working in the lock!!!!

22 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking service

Absolutely shocking ordered 3 locks on the 7th of December, got no invoice or anything, contacted via email to be told 2-5 working days plus another 3-5 because I'd requested keyed alike (no where when ordering does it state this) then told on the 16th they had been posted, tracking number doesn't work and here we are just shy of 14 days and still no locks.
Seems to always be someone else's fault and here I am £60 lighter and no locks I have a 38 week pregnant partner who isn't sleeping because we don't have new locks on the house!

Truly shocking customer service if you want my advice run the other way do not use these cowboys at all.

And an update, the reason it's so late, insufficient postage paid by easylocks! I now have to wait until Monday and pay £3.00. to get the locks which have taken 2 weeks already to arrive!

19 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Hello Miss Laura-beth Orwin,

Thank you for taking for time to write the review.

After looking into this, we can see your order was placed over the weekend, therefore we received this order on the 9th December.

We have requested for our web team to look into the reason you have not received your invoice, as this is automatically emailed when the order is placed.

The delivery option chosen is 2-5 working days, as you have selected the standard delivery option, however we do state that any special orders can delay this slightly as they are made to order parts.

We are very sorry to hear it has not been received, and we are working to get this resolved for you. We can see this order was despatched from us on the 5th working day, and we have raised an investigation with Royal Mail to find out why this has not yet been delivered.

Once we hear back from Royal Mail we will continue to keep you updated.

Unfortunately due to this time of year, it is not uncommon for deliveries to take longer.

If you require any further assistance then please do contact us.

Kind Regards

Customer Services - easylocks Ltd

**** UPDATE ***

Dear Miss Laura-Beth Orwin,

Firstly sorry for the delay in coming back to you, we have just re-opened today after the Christmas closure.

I just wanted to address the points you have made above. When placing an order with us you will automatically receive an email with an invoice attached, if this is not in your inbox then it may be an idea to check your junk folder, we also send one with your goods.

Keyed alike orders can sometimes take longer than standard orders depending on how busy the workshop is, it does state this in our terms.

Tracking numbers with Royal mail show only once the parcel has been signed for. I can see now that the delay was due to insufficient postage, may I ask if there is a PPI stamp on the parcel? Our postage is on account so the only way it could be insufficient is if the label has come off.

We are sorry for the issues you have experienced and look forward to your response.

Kind Regards

Scott – easylocks Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PLEASE AVOID AT ALL COSTS

PLEASE AVOID AT ALL COSTS
Order number incase they claim it’s a false review 1100224147

Ordered a part 3 weeks ago on Royal Mail delivery. 7 days later it hadn’t arrived. Spoke to them on live chat was told lies as said it had been dispatched the day before then was offered next day delivery. Was told it would definitely arrive next day as was being sent next day delivery. Never arrived. Tracking number said it was delivered to an address on another part of the country.

Was then told it had been sent to the wrong depot and would arrive next day. 5 days later it hadn’t arrived. Called and spoke to someone in the office who was very abrupt and said they accept no responsibility but said it would be delivered tomorrow.

They now say it was delivered even when no one was home. There is no signature and it wouldn’t fit in the letterbox.

They are refusing to refund me as they say it was delivered. This company is an absolute joke and their customer services are a disgrace. I see that this a a problem they seem to have reading the reviews.

My advice would be to go no we’re near this company even if another company is more expensive it is worth paying it.

13 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Dear Mr Aitchison,

Firstly thanks for taking your time to post a review.

Just to clarify NOT at any stage have we refused to refund you, we have said that the item is showing with DPD as delivered and therefore it's under investigation.

You have the tracking number and a picture from DPD showing that the item was delivered and left in a safe place at your property,

Regarding the previous issues you have encountered we sincerely apologize for the parcel going missing with Royal mail, sometimes things like this are out of our control, we did re-send the item with DPD at our cost.

A member of the dispatch team is investigating this with DPD and will come back to you shortly.

Please do contact us in the meantime if you require any assistance.

Kind Regards

Keiran - Customer service team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was the second time i'd used…

This was the second time i'd used Easylocks due to buying a new house and needing to changing all the locks for peace of mind........Easylocks had everything i wanted, would definitley recommend and will use again, when i need to.

8 november 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORSE SERVICE EVER AVOID!!

WORSE SERVICE EVER AVOID!!! I have been charged £16.80 for an international shipping to NORTHERN IRELAND!!! They say it's a next day delivery in UK have waiting over a week until I have cancelled all together...NEVER AGAIN

24 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Dear Sebastian, Many thanks for your feedback.

The option on our website for Ireland does not allow next day deliveries on anything over 2kg so we are unsure where you are seeing this.

We don't add any charges onto the delivery, we only charge you the amount we get charged.

Deliveries to Northern Ireland by DPD are super economy, not next day and are charged at £17.99. Please see the link here and look at the bottom of the page which will hopefully will clear this up for you.

https://www.dpdlocal-online.co.uk/parcel-delivery/northern-ireland

If you require any further assistance then please do contact us.

Kind Regards

Customer Services - easylocks Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting to well over the…

I have been waiting to well over the 2-5 days for my delivery and I have had no information as to why until I got in touch and all they did was blame Royal Mail, I won’t use these again.

10 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Dear Martin Fallon,

Thanks for taking your time to post feedback.

I can see that your order was despatched within the correct time frame and we are sorry that it has not yet arrived with you.

Your order was re-sent again yesterday so should arrive with you today, once again please accept our apologies for the delay in your order.

Kind Regards

Customer Service Team - easylocks Limited



Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible service.

Absolutely horrible service.
I have ordered lock with 20 keys for next day delivery on Friday. On Monday I have received email saying that the order is being prepared for shipping, but on Tuesday after phone conversation with Becky I have been told that it takes two days to cut 20 keys and my next day delivery does not apply in this situation..(there was no problem to charge me for that).
On Wednesday Becky told me that my order has been shipped in the morning. On Thursday Becky told me that my order will be sent on Friday........

3 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo easylocks

Antwoord van easylocks

Dear Dawid Heczko,

Many thanks for taking your time to post a review.

Your order was placed on Friday at nearly 4pm after our cut off time and on top of that you had extra work to be done on the order.

The locks you ordered as you are aware are restricted keys which have to be cut by the manufacturer, the delay was at their end which we apologize for.

The next day delivery cost has been refunded and we are very sorry that you wasn’t happy with our service on this occasion, we are always trying to find ways to improve our service and value your feedback.

Kind Regards

Scott – easylocks Limited

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer