ELITEWILL INC. Reviews 

175
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived quickly and the brackets worked perfectly mounting to back of golf cart utility box to make transporting trash can to road easier!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt shipment of aluminum skid plates for Tesla Model Y, well packaged, foam cushions at each corner, both pieces arrived in individual cartons at same delivery time. No instructions included. Not a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible tow hooks one of the brackets that is welded on is completely crooked so nothing line up and also why give An extra bracket that should be on the left toe hook cause it's the right one but it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order. Relatively easy to determine which style of tow hook to order for my 2019 Ram 1500 Crewcab truck. Came with two more bolts than are required and one extra Bracket; not sure why only o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel
  2. ook in
  3. Autodealer

Geschreven door het bedrijf

ELITEWILL INC. is committed to providing auto parts such as Jeep Wrangler frame repair, Chevy Silverado & GMC crossmember; ladder rack, trimmer rack; pickup truck parts(tow hook, shield guard, jack mounts, bumper bar, tire mount, shackle kit, inner fenders); lift kits/suspension; ATV/UTV parts; trailer parts and other auto exterior accessories.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

175 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(175)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

good product

good product, had few scratches on the D ring but not obvious. fast shipping.

8 juli 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Thank you for your approval, we will continue to provide you with better products

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No directions

No directions
That would be helpful for future purchases for the Crossbars
Thanks 😊

12 mei 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Thank you for your approval, we will continue to provide you with better products

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Product was ok

Product was ok, packing was not too good and no instructions were sent

3 mei 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Thank you for your feedback, we will continue to provide you with better products

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There were a few bad things

There were a few bad things that happened with this bumper.
1. No instructions, we had to pretty much put the whole thing together without any guidance. We had to figure out each bolt and where it went, we had to completely dismantle my 4Runner to even begin to try and piece everything together.
2. CUTTING IS REQUIRED. States on the product that there is no need for cutting or drilling, complete lie. We had to cut the entire bottom section under the grill to even be able to place the bumper on.
3. The wiring for the lights were 2 inches. Thats it, we had to buy extra wires and harnesses to hook the lights up.
4. The box that it was shipped in was completely trashed. Thank goodness nothing was damaged.

Thankfully everything fit and looks great, just very upset that there were multiple issues and no instructions and cutting was required. Very upset that we did have to damage my bumper more, there would have been more issues and I would have been more Irate if the cutting wasn't necessary. I am very disappointed that this company has neglected to inform of the proper installations that were needed, and the neglection of the instructions. If we were not car savvy this would have been a very very big problem.

19 april 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Dear Sarah,
We are sorry to bring you an unpleasant shopping experience.
We contacted our factory, there is indeed no installation instructions. But if you contact our customer service, we will send you some installation videos of this product.
We consulted the colleague who developed this product, and he said that there is no need to cut when installing this product.
The wiring for the lights is about 11 inches. It may be that the packaging error sent you a short thread. If you contact us, we will resend the correct harness to you.
When we pack this product, the box is intact, but it is beyond our control that the box is damaged due to the delivery company's error during transportation. We will contact the delivery company to ask them improve in this regard.
We will email you to explain the situation.
We once again apologize for the inconvenience caused to you by this matter.
Sincerely
Elitewill Team
elitewill.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great value but lacks instructions

Very nice set of crossbars for the money. Well made. I gave 4 stars for the lack of any instructions with the set and it took a couple of attempts to figure out the correct size inserts for the arms that connect to the roof rack itself.

16 april 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Thank you for your feedback, we will continue to provide you with better products

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i could make a minus stars i would…

If i could make a minus stars i would do not waste time they talk the 2 day. Then run out and source to china!!!! No one wants china. Thats the reasons usa is this way.

16 april 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Dear Sean,
We are sorry to bring you an unpleasant shopping experience.
Because of the current increase in orders, our factory often suffers from insufficient inventory due to insufficient productivity. Therefore, sometimes products are purchased from other suppliers.
At present, the production capacity of our factory is gradually recovering, and it will reduce the occurrence of shipments from other countries in the near future.
We once again apologize for the inconvenience caused by this matter.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

3 piece frame kit for Silverado

Ordered a three piece frame repair kit. Received 2 of the 3 pieces very quickly, waiting on the third and final piece. Quality looks pretty good. Price was good.

15 april 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Dear Tom,
We are sorry for the inconvenience caused to you due to the delayed delivery.
Because one of the products you bought is very popular, its inventory is low, so its delivery speed is slow.
We have contacted the delivery company and asked them to speed up and respond to us about this order as soon as possible.
We also reported this situation to our superiors to improve our service quality.
Thank you very much for your patience and understanding.
Sincerely
Elitewill Team
elitewill.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service!

Elitewill sent my order in a timely manner and when the delivery went missing from my front porch they were kind enough to send a replacement right away! They went above and beyond and the product was perfect!

7 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

very unsatisfied

very unsatisfied. Still have not received direction as to how to return the Item that in no way fits my vehicle as represented. Please respond
409 789 6876
William Gonzalez

22 maart 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Dear Willy,
We are sorry to have brought you an unpleasant shopping experience.
We have replied to all the emails you sent before. We sent you a return label on March 16, but you may not have noticed it. So on March 23 the return label was sent to you by mail again.
After we communicated, you have sent the package back. When we receive the package, we will give you a refund immediately.
Satisfying each customer is the purpose of our service.We will try our best to solve each customer's question. We are also communicating with the development department about your questions about our products to improve our products.
We are deeply sorry for the displeasure caused by this incident.
Sincerely
Elitewill Team
elitewill.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible tow hooks one of the brackets…

Horrible tow hooks one of the brackets that is welded on is completely crooked so nothing line up and also why give An extra bracket that should be on the left toe hook cause it's the right one but it's not on the tow hook? Didn't think I'd have to grind of tac welds just so put the other bracket on. Never buy this brand or enixwill nothing but knockoff stuff that doesn't work.

9 maart 2021
Logo ELITEWILL INC.

Antwoord van ELITEWILL INC.

Dear Jeffrey,
We are sorry that we have sent you a defective product due to the negligence of the quality inspection.
After communication, we resent a qualified product to you on March 10th.
Our aim is to provide customers with satisfactory products and services. We are also very sorry for this incident.
We will improve the quality inspection aspect as soon as possible to improve our service in the future.
We are once again extremely sorry for your unpleasant shopping experience.
Sincerely
Elitewill Team
elitewill.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Satisfied

Found your product online for a very good price.
Quality advertising led me to make the purchase.
Shipping progress was excellent and quick.
Upon arrival I was pleased to see the quality that went into production of my item.
Very satisfied!

6 maart 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer