Entripy Custom Clothing Reviews 

5.627
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had an issue with printing and I was told someone would look into it and follow up with me. At this point it has been almost 20 days, 3 attempts to connect by email and I have received no response.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We've been using Entripy for our business needs for almost 20 years = a variety of products from shirts to hoodies, jackets, bags, etc. We have never had an issue with any product or any service. Ex... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anna made the difference. What I'm finding more and more these days is that companies compete on product, price, efficiency and accuracy. The good ones rise to the top, but at the top the great one... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service over the phone in regards to choosing the right product. Quality of shirts and hats was also very good once completed.


Bedrijfsgegevens

  1. Textieldrukwinkel
  2. ook in
  3. Borduurwinkel
  4. Kledingwinkel
  5. Winkel voor zelfontworpen T-shirts
  6. Zeefdrukkerij

Geschreven door het bedrijf

Entripy Custom Clothing is Canada’s largest custom apparel decorator offering screen printing and embroidery on custom t-shirts, jackets, sweatshirts, caps and more. Entripy offers a fast 5-business day turnaround on any quantity orders from one to thousands in bulk with all-inclusive online pricing. All screen printing and embroidery is done out of Entripy’s 55,000 square foot facility in Oakville, Ontario. In-house client experience representatives provide extended client service hours over phone, email and live chat.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 93% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(5.627)

119 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team I ordered them for said they…

The team I ordered them for said they were comfortable and the sizing was good. They washed up great. The print job was beautifully done, and we got lots of compliments on them!

2 juli 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that the shirts were comfortable, fit well, and held up nicely after washing. Even better, we're so glad everyone loved the print and that you received lots of compliments!

We truly appreciate your support and are happy to know your team was so pleased with their shirts. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

Helpful, accommodating, and communicative staff. Great quality; fair prices.

11 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Steve,
Thank you for your kind review!

We're so pleased to hear you had a great experience with us. It's wonderful to know our team was helpful, accommodating, and communicative throughout the process, and that you were happy with the quality of your order and our pricing.

We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

– The Entripy Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience and Quality Items

This was our first time ordering from Entripy and the entire process with so smooth and easy! The t-shirt quality itself was fantastic, as was the printing itself. The shipping time was exactly as expected and I loved that the t-shirts came organized by size so it was easy for us to sort through. We often print custom items for several events in the year, and will definitely be using Entripy again for our future orders.

30 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that your first experience with Entripy was such a positive one. It's great to know the ordering process was smooth, the t-shirt quality and printing met your expectations, and that your order arrived on time. We're especially glad you appreciated having the shirts organized by size, it’s the little details that we hope make a difference.

Thank you for trusting us with your custom apparel. We truly appreciate your support and look forward to helping with your future events!

– The Entripy Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The print quality is perfect

The print quality is perfect amazing really. The costs can be high on a lot of items but the quality of the products and prints is always top notch

23 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Lance,

Thank you for your wonderful review!

We're thrilled to hear that you're happy with the quality of our printing and products. We take great pride in delivering custom apparel that looks and feels exceptional.

We also appreciate your honest feedback regarding pricing. We work hard to provide the highest quality products and printing while offering competitive pricing, and we're grateful for your recognition of the value behind our work.

Thank you for your support, and we look forward to creating your next order!

– The Entripy Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with my order

Ordering was super easy and I got my bags so quickly. Paul Weston was helping me and guiding me along the way to make it easy. I'll definitely use Entripy again.

16 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Florence,

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that ordering was easy and that your bags arrived so quickly. It's especially great to know that Paul Weston helped guide you through the process and made everything seamless. We'll be sure to pass along your kind words to him!

We truly appreciate your support and look forward to working with you again.

– The Entripy Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top quality

Very nice helpfull people trying to produce top quality t-shirts

9 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Dan,
Thank you for your kind review!

We're so pleased to hear that you found our team helpful and that you were happy with your experience. Producing top-quality custom apparel while providing great customer service is always our goal.

We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi David,

Thank you for your review!

We're so glad to hear you're happy with the printing quality. We take great pride in producing custom apparel that looks great, so it's wonderful to know we hit the mark.

We appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible Customer Service

Incredible Customer Service
-Great product
-Friendly and knowledgeable staff
-Quick delivery
-Wide variety of designs and products
-Wonderful quality
-Simple order process

5 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Brynne,
Thank you so much for your amazing review!

We're thrilled to hear you had such a positive experience with us. It's wonderful to know you were happy with our customer service, product quality, quick delivery, and the variety of products we offer. We also appreciate your kind words about our team and are glad you found the ordering process simple and straightforward.

Thank you for choosing Entripy. We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Wendy,

Thank you for your kind review!

We're thrilled to hear you had a fantastic experience with our customer service team. Providing friendly, helpful, and responsive support is something we take great pride in.

We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My sales rep was extremely…

My sales rep was extremely knowledgeable, professional and patient. Always willing to go that extra mile with my questions and concerns.

4 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Vera,
Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that your sales representative provided knowledgeable, professional, and patient service throughout your experience. Going the extra mile for our customers is something we truly value, so it's great to know that made a positive impression.

We appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We made a last minute order

We made a last minute order - not my typical MO, but were told it would be ready on Thursday for our Friday event. It was not. I contacted via email and phoned and both times was told it would be ready by the end of the day on Friday - this was not sufficient as our event started at 4:30pm and we were 40 minutes from the pickup location and I needed my team on site.

The order had not event started so I asked to cancel. I was told it would be ready by the end of the day. Again, I said that isn't good enough.

Long story short, sales guy was great and helped my colleague load their cars to get the shirts to us, albeit not until 6pm on Friday (so everyone who had already arrived at the event had to come back through registration). I asked for a 10% refund for the inconvenience. I was told that would happen. It has been a month and I have now sent several reminder emails and have yet to receive anything.

The shirts themselves were great but their short rush guarantee is not a guarantee at all.

20 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Amanda,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry that your experience did not meet your expectations.

We understand how disappointing it was that your order was not ready in time for your event, despite the rush request. While we're glad our team was able to get the shirts to you on the day of your event and that you were happy with the quality of the finished product, we recognize that this did not make up for the inconvenience you experienced.

We also sincerely apologize for the delay in processing the refund that was discussed. We understand your frustration, and we have followed up internally to have this resolved as quickly as possible.

Thank you again for your patience, and we're sorry for the experience you've had.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was a terrible experience

This was a terrible experience. I’ve requested a manager to contact me. All the emails go without response. It’s brutal.

4 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hello
hank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We recognize that the communication and overall handling of your order did not meet the standard we strive to provide. Your concerns have been escalated, and our management team has been reviewing your case directly.

We sincerely apologize for the inconvenience this has caused and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service

I messed up on shipping and the customer service representative that I spoke to made it very easy to correct my mistake.

2 juni 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Bruce,
We're so glad our customer service team was able to help get everything sorted out quickly and make the process easy. Mistakes happen, and we're always happy to help whenever we can.

We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bianca was very helpful with the entire…

Bianca was very helpful with the entire process

29 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Jack,

Thank you for your kind review!

We're so glad to hear that Bianca was able to make the process a positive experience for you. .

We truly appreciate your support and look forward to working with you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product

Great product, great customer service!
Just wish we could get the product at a bit of a lower price.

29 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Andrea,
Thank you for your review!

We're delighted to hear you were happy with both our products and our customer service. Your feedback means a great deal to our team.

We also appreciate your comments about pricing. We always strive to provide high-quality custom apparel at competitive prices while maintaining the quality and service our customers expect.

Thank you again for your support, and we look forward to working with you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Neal,

Thank you for your feedback.

We're very sorry that your package was lost in transit. While situations like this are uncommon, we understand how frustrating they can be. We're glad we were able to issue a full refund, but we recognize that this did not make up for the inconvenience you experienced.

We appreciate you taking the time to share your experience, and your feedback will be taken into consideration as we continue to evaluate our shipping partners and processes.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware……..

27 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Kevin

Thank you for sharing your feedback.

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide every customer with quality products and service, and we regret that we fell short in your case.

We appreciate you taking the time to leave a review and wish you all the best moving forward.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything worked out great great

Everything worked out great great

26 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Ken,

Thank you for your review!

We're so happy to hear that everything worked out great. Providing quality products and a smooth experience is always our goal, and it's wonderful to know we delivered for you.

We appreciate your support and look forward to working with you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order one month ago

I placed an order one month ago. The order did not give me option to courier so i receive a notification that I had to pick up the order. I then called in and had to paying for shipping. Two weeks past and I have not received my order. I called today and someone told me that the order was missed and they will courier it same day because I need the order today. This is a work order and I am not in the office daily, nor do I have time to track these orders. I still have not received my order. I will never use your company again and also inform people in my organization not to use you.

26 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hi Mario

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

After reviewing your order, I can confirm that once we were made aware of the issue, we arranged for your order to be delivered directly by our driver. The order was delivered on July 3rd, which was the same timeframe it would have arrived had it shipped via courier on its scheduled ship date.

We understand how important it is to receive work-related orders on time and appreciate that any uncertainty around delivery can be frustrating. While we're glad we were able to ensure your order reached you without delay, we're sorry that the overall experience did not meet your expectations.

Thank you for bringing your concerns to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service with Entripy is…

The customer service with Entripy is the best, hands down.
I am new to ordering things printed like this and must have made every mistake possible. Emails were polite, helpful and prompt. Suggestions and corrections were helpful and informative. The staff at Entripy could not have done more to make me feel like a valued customer, even though the order was small. And the quality of the fabric and the printing was perfect in every way. I have worn the garment twice now and everyone asks, Where did you get this done? And I tell them!

20 mei 2026
Logo Entripy Custom Clothing

Antwoord van Entripy Custom Clothing

Hey Diane,

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful review.

We're especially happy to hear that our team was able to make the process easy and enjoyable, particularly as this was your first experience ordering custom printed apparel. We know there can be a learning curve, and helping our customers navigate the process with clear communication, helpful guidance, and friendly service is something we take great pride in.

It's wonderful to hear that you're happy with the quality of both the garment and the print, but what really made us smile was hearing that people are already asking where you had it made and that you're sending them our way!

Thank you for trusting us with your project. Whether it's a small order or a large one, every customer is important to us, and we're grateful for the opportunity to work with you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer