We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company scammed me: told me I needed to send a retainer to set up an account. When I tried calling them, their two phone numbers have been discontinued. How did they get my information? The... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered several days ago. Epoints took my money fast enough but still haven’t even put my order through to Argos yet. Could have had delivery the next day If ordering from Argos (same delivery p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

always using e-gifts for shopping where possible , it is okey for saving few pounds, lately realised and don't get the cashback as promised like instead to get £60 cashback I get £39.90 I have to comp... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had some problems accessing my account, forgotten password, new email address etc. I emailed support on Friday evening, got a really fast response and by Saturday morning it was all sorted. No fuss... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

91 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(91)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars

If I could give zero stars, I would.

Ordered a typecover for my surface pro. It took forever for the order to arrive. I bought another Typecover so when this one arrived I took it to curry's for a refund and they put a packing slip on it that day. My refund was requested to transfer the epoints into a card refund over a week after I had taken it back.

3 additional weeks on and I've still not received a refund or any correspondence whatsoever. Last week or the week prior (it has been so long I can't remember) they closed my case as solved 🤔

16 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Mark,

We are so sorry to see that you have had a negative experience shopping with us.

Please do contact our Customer Support Team and they will be more than happy to investigate this for you.

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don’t tell you that they’ll keep hold of your money for days before even putting your order through to the supplier

Ordered several days ago. Epoints took my money fast enough but still haven’t even put my order through to Argos yet.

Could have had delivery the next day If ordering from Argos (same delivery price) but instead several days later and then haven’t even had my order yet . This is not made clear when you order and you cannot cancel the order once placed.

Terrible service - not worth it for the small discount

8 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Meg,

We are so sorry to hear of your disappointment.

Unfortunately, there are delays sometimes, however we always try to process orders in a timely manner. Please accept our apologies that this was not the case on this occasion.

We really do hope you enjoy your purchase. If there is anything else we can do to help please contact our Customer Support Team for further assistance.

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use!!!

Do not use!!!

Initially I had a successful purchase of an iPhone which arrived a few days later. The following week I ordered a product which unfortunately failed to arrive. After contacting curry’s direct they informed me the delivery address supplied by epoints doesn’t match that of mine. The address was in fact over 150 miles away!! Thankfully the person who received this item kindly refused the parcel informing the currier he hadn’t ordered the particular item. After several days passing Chloe apologised and informed me I would receive a refund. I am still waiting for this refund over two weeks later.

Sent several emails and had no reply.

I am sorry Epoints but you cannot use Covid as an excuse. Other retailers are facing customers face to face putting themselves at risk. Other online services appear to be coping very well!
I appreciate you have reduced staff workforce however as a front line worker this is not the inconvenience we need to be dealing with with the current Covid situation.

8 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Paul,

We are so sorry to hear that you are disappointed with your shopping experience.

We are aware that this has now been resolved, please do contact our Customer Support Team if you require any further assistance, and we will, of course, do all we can to help!

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly cannot fault epoints

Honestly cannot fault epoints, they have amazing prices for such a wide variety of items. The customer service is lovely, the team is very easy to talk to if there’s any queries about orders too. Deffos the best place for good prices online (especially for technology).

1 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Emily,

Thank you for leaving a lovely review!

We are so glad you love our Benefits platform as much as we do!

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service

Really bad customer service. Bought a premium laptop that was faulty. Emailed customer service to return it but did not receive a reply for about 10 days! When I got a reply it was one line asking me to send some photos. Also realised that on returning my order, i would only be refunded with points, not money. I would avoid using this company to buy anything expensive as it will be very difficult to get your money back, and going by how quickly customer service respond to emails (10 days!) it would take a very long time to process your refund of points, which you cannot convert back to cash. 10% discount might seem like an attractive offer but it's not if you can't get your money back!

22 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Kieran,

I am really sorry to hear you have had a negative experience with epoints and that the laptop you received was faulty.

The reason that we ask for photos is to assist the retailer with this process. With regards to only being refunded the epoints, this is what happens in the first instance of a return and the reason for this is so that the customer has the option to purchase an alternative item should they wish to. If however, a customer would like to receive their refund to their original payment method, then this is not a problem and just needs to be requested via our Customer Support Team. I would also like to apologise for the delay in our team responding to you, we do try to respond within 48 hours, however unfortunately due the current Covid-19 we have been experiencing a high volume of support queries.

I do apologise that you have had a negative experience with epoints, we try our best to ensure our customers have a positive experience when shopping through us, so I am very sorry that on this occasion you have not.

If there is anything else we can do to help or if you wish to discuss this further with a member of the team please do not hesitate to contact us.

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a monitor 18 days ago from…

I ordered a monitor 18 days ago from Amazon. I received an immediate confirmation of my order but no further update on processing the order. When I contacted support services 9 days later, Chloe (looks like she's either only person working there or every employee comes under name of Chloe, see other reviews here) replied that my order on preorder from Amazon(don't know why when item in stock) and to contact her if I recieve nothing in 5 days. So I wrote back again 6 days later but never heard back since. Looks like scam or they are going bankrupt or what. There is no other contact available, no phone number or adress. It is very embarrassing that they are actually being promoted via official employee benefits website!

10 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi there,

Thank you for your feedback. We are truly sorry that you have had a disappointing experience shopping with us.

We are aware that there has been a delay with the delivery of the item, however, once the item is initially processed by our team, the delivery is then in the hands of the retailer and their couriers. We are so sorry for the inconvenience this has caused, and we can assure you that we were working with Amazon to have this resolved as soon as possible for you.

You can contact us via the Support form on our website, via email: support@epoints.com (where there could be up to a 48 hour waiting time for an initial response) or via telephone weekdays between 9am-5pm: 0118 979 6341. Please note, that over the last few months we have been working at a limited capacity, so that may be why you have been awaiting a response for longer. We are so sorry for the delays.

If there is anything else we can do to help please do contact us directly and we will be more than happy to assist you further.

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor and delayed service

We are very disappointed with th points service. Having placed an order 4 days ago for a phone costing over £500, we have still received no confirmation from the supplier that this order has been placed. We have written to epoints every day and their response is just that sometimes things take e longer. This is just not acceptable with such a straightforward order. I can only assume they are holding on to the money for as long as they can. We still await confirmation now of the order and it looks like it will now run in to next week as we are now at the weekend. Every other online company is providing next day or 3 day delivery at the moment. This company has not even processed the order with the supplier. I will not be using again or recommending.

5 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Jeanette,

Thank you for your review. We are so sorry to hear of your disappointment, and we really hope the issue has now been resolved for you.

Unfortunately, sometimes there are delays, but we always try to process orders in a timely manner.

Once an order is processed by our team, it is out of Epoints hands, and it will take the retailer's standard delivery time frame to reach you. As soon as an order is processed by our team, we provide a delivery update along with tracking information, if it is available.

You can contact us via the Support form on our website, via email: support@epoints.com (where there could be up to a 48 hour waiting time for an initial response) or via telephone weekdays between 9am-5pm: 0118 979 6341.

Please do reach out to us if you need any further assistance, and of course, we will be more than happy to help!

Always here to help,
The Epoints Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Perfect customer services and communication

Ordered an item from Costco via epoints. I really cannot fault epoints as far as customer services and communication is concerned. They were perfect. Chloe deserves a mention here as she was fab. Costco were awful though which is a shame. I wouldn't put that on epoints though and I would definitely use them again with other retailers

5 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Joe,

Thanks for your lovely review!

We are glad you are satisfied with the customer service you have received.

Best Wishes,
Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed and let down by poor service

I ordered a greenhouse with epoints from wicks on 2nd may with an estimated delivery of 5 days .22 days later I still haven’t recieved it and can get no definite answer as to why when I email epoints /wicks who seems loath to even reply

24 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Beverley,

Thank you for your review.

I am so sorry to hear that you are unhappy with the support we have provided.

Unfortunately due to the current situation retailers are experiencing severe delays with deliveries. We are so sorry we were not able to update you sooner on the status of your order. Unfortunately, we can only pass on the information we are provided by the retailer, and in this case, they had not updated us.

Please accept our sincerest apologies for all of the inconvenience you have experienced.

I am so glad that we have now been able to resolve your issue.

Best wishes,
Chloe



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chloe has been so helpful!!!

Chloe has been so helpful with everything and the website is so useful.

22 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Caitlyn,

Thank you for your lovely feedback!

We are so glad that you have enjoyed your shopping experience. We hope to see you shopping with us again soon.

Best wishes,
Chloe

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Powerful Dust Collector

This little dust collector is great. I have only one caveat in that the brush head keeps falling off. Other than that I'm very happy with my purchase.

18 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Debbie,

We are glad you are happy with your purchase! :)

Best wishes,
Chloe

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing staff!

I have been using epoints for a while now and I still can’t believe the amount of money I have saved for items I would have purchased anyway going through retailer’s website!
Their system is pretty easy, what I do is just a google research of the item I need (as everyone does I suppose) then I copy and paste to the epoints research and most of the times the item is there!

To those who are having issues purchasing here, I also suggest to do an honest research of the actual retailer feedbacks, you would easily find out why sometimes orders get stuck or cancelled. Same thing happened to me recently, making me a bit frustrated but when I contacted the epoints customer care, that is when I realised how good this company is!
Katie, from the support team, promptly assisted me giving me options and solutions in no time. It felt like I was having a personal assistant next to me, quick and extremely efficient! (Specially in these pandemic hard times, let’s be honest, you don’t expect that)

So out of 5, their support team gets a 6 from me! Well done!
I will purchase through epoints again hopefully very soon!

12 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Letdown

I was very excited to get my Nintendo switch with animal crossing. I had received an email to say they had received my order. I did not hear anything for 3 days so decided to email asking when I would receive my order...only to find the supplier was apparently out of stock and gave me my e points. Very disappointing as I only bought the e points for this specific product deal and I wonder what would have happened had I not emailed chasing it up.
I will be using my e points and then staying clear of this company!

11 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Laura,

Thank you for your review! We are so sorry to hear of your disappointment.

Unfortunately due to the current situation we are working at a limited capacity, which means there are some delays with orders being processed. As a result, sometimes items go out of stock before orders have been processed with retailers directly. We always try to source the items from elsewhere or look for alternative items, but sometimes this is not possible.

An email is always sent to our customers if an order is cancelled, with the reasoning for which explained. Please accept our apologies if the cancellation of your order was not addressed with you in a timely manner.

We truly are sorry about the inconvenience you have experienced.

If there is anything more we can do to help, our Customer Support Team are more than happy to support you!

Best Wishes,
Chloe



Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor

I have ordered four times from this site - each time, I order something that is apparently in stock, but then a few days later I get an email saying it is not in stock. Now I have an epoints balance that I can only spend on this site - they won't refund to my bank / card.
The search facility is very poor - you put what you're looking for in the search bar and you get hundreds of results - most of them completely irrelevant to what you're searching for. And no way to refine your search. Just can't be bothered to look through hundreds of irrelevant items.
You need to improve these issues if you expect people to want to use your site

9 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Barbara,

Thank you for your review.

We are so sorry to hear that you have had a negative experience with us.

Due to the current situation, there are issues with stock levels, and as a result, sometimes we are unable to fulfill orders placed with us. We always try to look for the item at alternative retailers, however, if this is not possible, we will always refund our customers the Epoints they have purchased back to their Epoints account. If you wish for a refund to go back to your original payment method, this is not a problem at all! Please get in touch with our Customer Support Team, who are able to process this for you.

We are always more than happy to help our customers! :)

With regard to the search facility, we totally understand your frustration! We can assure you that website development is in process and this is being worked on.

Please accept our sincerest apologies for the inconvenience you have experienced.

Best Wishes,
Chloe





Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely satisfied with purchase.

Extremely satisfied with purchase.
Was a little nervous to use epoints but glad I did.

Took advantage of their 10% offer with certain retail partners, specifically on a TV.
Got a confirmation email within a day. The next day, I received an order processed email. And 2 days later, my new TV turned up.

Being such a huge purchase, I contacted epoints a couple of times. Both times, I had a response with details within 24 hours.

I'd recommended epoints and would certainly use them again

Thank you

24 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Thank you so much for your wonderful review! We really appreciate your kind words. We do pride ourselves on the support we offer our customers and are so glad you have had a good experience with us.

We can't wait to see you shopping with us again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t use

Don’t use. They take your money and then say they don’t have the items you are purchasing leaving your money tied up in points. A CON

22 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Julie,

Thank you for your review. We are so sorry to hear that you have had a negative experience shopping with us.

Unfortunately due to the current circumstances, the retailers we work with are under strain, and stock levels are limited. Due to this, in some cases, we have been unable to fulfill orders. We do apologise for the inconvenience caused by this.

Any time a refund is processed, it will always come back to our customers in Epoints, so that they have a chance to look for an alternative item with us. If you wish for a refund back to your original payment method, please contact our Customer Support Team via the support form on our website, and they will happily process this for you.

Please accept our apologies for the negative experience you have had. If there is anything more we can do to help please do get in touch and we will be more than happy to support you further!







Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend site to buy quality goods.

Working within the NHS I get an extra 10% off. Having Vivup linking with this site. Process is simple to purchase goods. The goods arrive in good time considering the present problems.

21 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Neil,

Thank you so much for your wonderful review! We are not just an online shopping platform, but also an Employee benefits platform, and we are so glad you are happy with your experience of this!

We look forward to seeing you shopping with us again at epoints.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything went as stated

Easy to buy, great prices, and delivery arrived within the time expected.Thank you.

18 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Hi Leonardo,

Thank you so much for leaving us a review.

We are so glad you love the benefits of our platform! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Epoints is a great website. I have saved so much by purchasing through them. I highly recommend!

17 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo --

Antwoord van --

Thank you for your lovely review, Jen!

We are so glad you have enjoyed your experience with us.

We hope to see you shopping with us again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer