We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my package. This is too long and no number to contact you all. It's a doggone shame you take people's money and no package. Yes, I am angry and I am going to contact one of t... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered some Pepsi twist for my mom for Mother’s Day. It’s really cool that I’m able to import these. They were her favorite soda back in the day. But they discontinued it in North America. The onl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The prices are very competitive with other companies doing the same thing. The shipping is fast and everything comes very well wrapped up and taped so nothing gets damaged. They always have a great va... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Updated 7.18.24 After reading my review, Exotic Snacks reached out to me to resolve the issue. They, in turn, gave me a FULL REFUND and apologized for any inconvenience. I greatly appreciate their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online voedselbezorgdienst

Geschreven door het bedrijf

At Exotic Snacks Company, we are passionate about bringing you the best selection of exotic snacks from around the world. As a trusted provider of unique and hard-to-find snacks, we strive to deliver an exceptional snacking experience to our valued customers. With our extensive range of products, you can explore flavors and tastes that are not commonly found in your local stores. We carefully curate our collection, ensuring that each snack meets our high standards of quality, flavor, and authenticity. Customer satisfaction is at the heart of our business. We take pride in providing excellent customer service and fast shipping, ensuring that your orders are delivered promptly and in perfect condition. We believe that snacking should be a joyous experience, and we are committed to making your snacking journey exciting and delightful. Whether you're looking to discover new flavors, satisfy your cravings, or share unique snacks with friends and family, we've got you covered. Join us on this delicious adventure and experience the world of exotic snacks like never before. Thank you for choosing Exotic Snacks Company. We appreciate your trust and look forward to serving you with exceptional snacks and outstanding service.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

399 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(399)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Service was good!

28 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you were satisfied with our service. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love how it was packaged … I trully…

Love how it was packaged … I trully love these and will buy more soon

28 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're delighted to hear that you were pleased with how your order was packaged! Thank you for your support, and we look forward to serving you again soon. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My package never arrived

My package never arrived

8 april 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're sorry to hear about the inconvenience you experienced. Upon reviewing your order, we can confirm that it was shipped out promptly, and according to our records, the package was successfully delivered to you. We understand that USPS transit delays can occur, which may have caused confusion. It seems this review was posted prior to contacting us regarding the issue. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out to us directly.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

One of the cans were busted

One of the cans were busted. Package did come on time however, and the soda was great. Will probably order again from Exoticsnacks.

8 april 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're sorry to hear about the issue with the damaged can in your order. Unfortunately, sometimes packages can experience mishandling during transit with the shipping carriers. We're glad to hear that the rest of your order arrived on time and that you enjoyed the soda. If you decide to order from us again in the future, please don't hesitate to reach out if you encounter any further issues.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertisement a bit

False advertisement a bit, I have five other peoples opinions and it’s just really plain, lacking any taste and just unpleasant taste. Wasted 30$

5 april 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We apologize that our Snack Lab Watermelon Toast with Creamy Filling didn't meet your expectations. Taste preferences can vary greatly among individuals, and we regret that the product didn't align with your taste buds. We strive to offer a diverse range of snacks to cater to different preferences, but we understand that not every product may be to everyone's liking. We're sorry for any disappointment caused, and we appreciate your feedback. If there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please feel free to reach out to us.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Honestly it’s just overpriced but I do…

Honestly it’s just overpriced but I do get why it’s just fancy drinks and due to shipping and the fact that you can’t get theses where you specifically live it makes sense. The Mountain Dew pitch black didn’t taste like it normally does but i will say the Mountain Dew blue shock very delicious. Unfortunately they didn’t have the raspberry Pepsi so they refunded be however I still haven’t gotten my refund I know things take time but I did order this 8 days ago

5 april 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We appreciate your feedback and understanding regarding the pricing of our products, especially considering their uniqueness and the challenges of shipping. We apologize for any disappointment with the Mountain Dew Pitch Black, but we're glad to hear that you enjoyed the Mountain Dew Blue Shock. Regarding the out-of-stock Raspberry Pepsi, we did issue a refund for that item. Refunds typically take 3-5 business days to process, depending on your bank's policies. If you haven't received the refund yet, we recommend checking with your bank to ensure it's processed correctly. Thank you for your patience and understanding. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snacks Hit the spot

Snacks arrived to my grieving friend just in time to Perc her up. Thank you

3 april 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're deeply grateful for your kind words and honored to have been able to offer a moment of comfort during such a difficult time. It means the world to us to know that our snacks could bring a bit of brightness to your friend's day. If there's anything else we can do to support you or your friend, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything was exactly as advertised…

Everything was exactly as advertised all the way down to the taste. Things were good some were not but thats all in trying something new. It was all packed very nice and arrived in 8 days. The only thing I would say is it is my fault for not being to sure but the chips bags are small ones not big ones, again not the fault of Exotic snacks. Also the Ramen when it says hot it means hot 🔥 🥵

31 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us and that everything matched your expectations! Thank you for your understanding about the size of the chip bags and for embracing the adventure of trying new flavors. Your satisfaction means everything to us, and we're delighted to have provided you with a taste of something different. If you ever need assistance or have any questions, please feel free to reach out. Thank you for choosing Exotic Snacks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious and affordable world travel for your taste buds

I loved this. It was simple and easy to find delicious stuff from all over the world. I got to try some Korean drinks that I've been curious about. It came quickly and without issue. The drinks were reasonably priced. I saw the same thing on tiktok for a higher price, so this was a steal. Will be buying again.

28 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us and enjoyed exploring our selection of delicious snacks and drinks from around the world. Providing our customers with quality products at reasonable prices is always our goal, and we're delighted to have exceeded your expectations. We're looking forward to welcoming you back for your next order. If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out. Thank you for choosing Exotic Snacks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yummy111111

28 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for your enthusiastic review! We're delighted to hear that you found our snacks yummy. If you have any questions or need assistance with your future orders, please feel free to reach out to us. We look forward to serving you again soon at Exotic Snacks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best price I could find with U.S shipping.

Best price I could find with U.S. based shipping, and good reviews. Others were 1/2 the price , but shipped from China and had iffy to bad reviews. I'm very pleased with the product, and came on time. They are very tasty!

26 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're thrilled to hear that you're pleased with your purchase and that our products arrived on time and tasted great! Providing high-quality snacks and reliable service is our priority, and we're glad we could meet your expectations. If you have any questions or need assistance in the future, don't hesitate to reach out. Thank you for choosing Exotic Snacks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Experience

Delivered my package one day early and everything was packaged securely with no chips broken! The Easter Egg inside with startburts was very nice as well!

26 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're thrilled to hear that your package arrived earlier than expected and in excellent condition! Ensuring that your items are securely packaged and arrive intact is a top priority for us. We're also glad you enjoyed the Easter Egg surprise! Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future. If you ever need anything else, just let us know!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well made and delicious

Well made and delicious! Son in law lived them! So did my grandson. Arrived packed well and intact. Not crushed.

9 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're delighted to hear that both your son-in-law and grandson enjoyed the snacks! Ensuring that our products arrive safely and intact is important to us, so we're glad to hear that everything was well-packed. Thank you for choosing us, and we hope to serve you again in the future. If you ever need anything else, feel free to reach out!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Some of my snack were expired and my…

Some of my snack were expired and my drinks

13 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're sorry to hear about your experience. Regarding the expiration dates, many items manufactured overseas are labeled with production dates rather than traditional expiration dates, which can sometimes cause confusion. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great variety and availability

Great variety and availability. Pretty decent shipping. Totally will purchase from this site again!

9 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for the positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the variety and availability of our products, as well as the shipping experience. We look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always quick delivery times.second time…

Always quick delivery times.second time ordering and completely satisfied with my order.

9 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're delighted to hear that you had a positive experience with your order and that our quick delivery times met your expectations! Thank you for choosing us for the second time, and we look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bad shipping

Paid for 9$ shipping and it took two weeks. It was days past its delivery date. Totally bummed as I would have kept ordering but don’t know now if I’ll order a third time

8 maart 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

We're truly sorry to hear about the delay you experienced with your recent order. Upon reviewing our records, we see that your order was received on 3/4/2024 and processed for shipment within our standard 2-3 business day processing time. The $9 shipping charge covers carrier standard ground shipping, which typically takes 4-5 business days for delivery, depending on the destination. However, it seems there was an unforeseen delay in transit, possibly due to carrier issues. We apologize for any inconvenience this may have caused. Please don't hesitate to reach out to us at info@exoticsnacks.com for further assistance. Your satisfaction is important to us, and we're here to help resolve any concerns you may have.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

They sent me "tiny' packages that fit…

They sent me "tiny' packages that fit in the palm of my hands.

29 februari 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any confusion regarding the size of the packages you received. It would be helpful if you could provide more details about the specific items so we can address your concerns appropriately. Our product listings always include information about the size of each item in both the title and description to ensure transparency. We're sorry to hear that the size of the packages didn't meet your expectations, and we understand your disappointment. Please feel free to reach out to us via email at info@exoticsnacks.com for further assistance. We're here to help resolve any issues you may have encountered with your order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good snacks just mad 1 came expired

Good snacks !

28 februari 2024
Logo Exoticsnacks

Antwoord van Exoticsnacks

Thank you for your feedback, and we're glad to hear that you enjoyed most of the snacks in your order. We're sorry to learn that one item arrived expired. Upon reviewing your case, it seems that a refund was issued for the expired item. We apologize for any inconvenience this may have caused. Your satisfaction is important to us, and we'd like to ensure that you're fully taken care of. Please don't hesitate to reach out to us via email at info@exoticsnacks.com for any further assistance or concerns you may have. We're here to help.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer