FamiPrints Reviews 

475
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product exceeded my expectations. Made modifications after I placed my order before it shipped. Great communication while delivering extraordinary product. Very pleased will order again. They were ver... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All the 1 star reviews discussing delayed shipping times and bad customer service are accurate. I bought a portrait for Mother’s Day for my wife that was supposed to feature 9 pictures. 7 of them ar... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company has no phone number to call, will take days to email you back and will not actually look into your problem, save your money and look elsewhere. Placed an order 3 weeks ago and haven't hea... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Unfortunately, the anniversary gift I sent wasn’t received. I was surprised that they had not acknowledged receiving it so a month later I asked and she said that they had received someone else’s and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Decoratie- en interieurwinkel
  4. Posterwinkel

Over FamiPrints

Geschreven door het bedrijf

BE A PART OF YOUR MEMORIES

We help people celebrate their Anniversary, Wedding, and Birthday in the most unique way by providing custom unique products that can't be found anywhere else.

The Story Behind FamiPrints

Created since 2020 by a group of young Designers and Entrepreneurs from Vietnam. We have created thousands of creative personalized products and have been serving hundreds of thousands of customers around the world, helping them have an unforgettable Anniversary and Wedding, ever!

We believe strongly in excellent products and exceptional service can make a huge different in customer experiences. We want to be "A part of your memories". That's why we promise to deliver the finest of both.

Our founding team are from Vietnam. Our headquarters are based in Detroit, USA. Besides, we have partners' factories in Canada, the UK, Australia, and the EU.

All for just one simple goal:

Make you happy.

Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

475 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 12% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(475)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

tracking does not exist

tracking does not exist. The company never responded to me and assisted me with teh tracking of merchandise and the item was not delivered as promised.

28 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great fast delivery

Great fast delivery, very happy with the print.

28 juli 2026
Logo FamiPrints

Antwoord van FamiPrints

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that your order arrived quickly and that you're happy with the print. Your kind words mean a great deal to our team.

Thank you for choosing us. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of serving you again in the future!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wrong delivery

Unfortunately, the anniversary gift I sent wasn’t received. I was surprised that they had not acknowledged receiving it so a month later I asked and she said that they had received someone else’s and they had no idea who they were. The bad news is the order got mixed up. The good news is that the company is making good on it and re-printing everything.

28 juli 2026
Logo FamiPrints

Antwoord van FamiPrints

Thank you so much for your review and for giving us the opportunity to make things right.

We're very sorry again for the mix-up with your original order. We checked and saw that your replacement was successfully delivered on August 1st, and we sincerely hope it arrived safely and met your expectations.

Thank you for your patience and understanding throughout the process. We truly appreciate your support and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Printed incorrectly with no customer service response

My husband ordered something for me it was delivered with the wrong date. We have contacted Customer service 3 times with no response. We have a large photo sitting in my garage that we can do nothing with that we paid for. DO NOT ORDER FROM HERE!

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FamiPrints

Antwoord van FamiPrints

Hi,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience. Our customer service team previously replied to your email requesting photos of the item so we could verify the incorrect date, but we did not receive a response.

To avoid delaying the resolution any further, we have already processed a replacement with the corrected details. Please rest assured that it is currently being prepared, and you should receive it within the next few days.

We truly appreciate your patience and hope the replacement arrives exactly as expected.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong date was put on what I ordered

Wrong date was put on what I ordered. There is no customer service number to call only emails. It took the company 2 weeks to reach out to me and asked me to send a picture of the item that was wrong. I responded same day and now it has been two weeks since I’ve heard anything back. I never leave reviews but I can’t get over how no one has reached out to make anything right. I don’t even want a refund just want the mistake corrected. Don’t recommend.

3 juli 2026
Logo FamiPrints

Antwoord van FamiPrints

We're truly sorry for your experience and sincerely apologize for the lack of communication.

After reviewing your case, we found that your previous email was unfortunately filtered into our spam folder, which delayed our response. We completely understand how frustrating this must have been, especially when you were waiting for a resolution.

We'd really appreciate the opportunity to make this right. We've reached out to you by email and are ready to send a free replacement with the correct date. Please check your inbox (and spam folder if needed) and reply to us so we can prioritize your replacement right away.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to restore your confidence in our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

valid 1star experiences

All the 1 star reviews discussing delayed shipping times and bad customer service are accurate. I bought a portrait for Mother’s Day for my wife that was supposed to feature 9 pictures. 7 of them arrived sideways ? And it showed it up late (after Mother’s Day) with express shipping which I ordered 2 weeks in advance.

Haven’t heard from them myself after 3 attempts to connect with them via their portal.

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought my print as a 10 year…

I bought my print as a 10 year anniversary gift. After so many negative reviews regarding communication and shipping I started to worry I made a mistake. This showed up exactly on time and with no mistakes! It looks great.

29 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product exceeded my expectations

Product exceeded my expectations. Made modifications after I placed my order before it shipped. Great communication while delivering extraordinary product. Very pleased will order again. They were very sensitive to the gift as we had just lost our father. Handled with care all along the way. Very pleased.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer