Ferris Wheel Press Reviews 

177
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I only recently starting my fountain pen collection and I am so happy that I have started with Ferris Wheel Press. The shipping was fast, the pen doesn’t leak, the ink is beautiful and it’s a very smo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Ferris Wheel Press inks! 🤎 The colors are so beautiful, rich, and unique, and they make every painting feel a little more special. I especially love how expressive they are when use... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The everyday inks work great as drawing inks and sometimes the shimmer and sheening inks work great on dip pen as calligraphy inks too. I use them to sign Christmas cards or write letters and they mak... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Promotion for new customers was not clear, used promo code but did not receive anything. Order was a bust for promotion.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kunstenaarsmaterialen winkel
  2. Pennenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Ferris Wheel Press is a design and stationery company based in Markham, Ontario, Canada. We have been making fine stationery products for over 10 years, constantly seeking innovation and refinement.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

177 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(177)

139 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful products and customer service

I ordered a pen, two inks, and two converters. They got lost in transit and FerrisWheel helped me get a replacement fast and easy! I’m so thankful for their help! Especially my email correspondence, Yusra! I am so excited to use my pens!

16 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful customer service

Honestly had the loveliest, swiftest experience with Yusra in customer services. I had an issue with an ink and they were so understanding, and replaced the ink for free.

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy the problem was resolved and great communication!

I was happy when I received the package. The first thing I go for was the pen for my pens collection. Opening was pen box, empty, I was like this not right. Looked underneath the box and around in the box. Nothing, empty, just a shell box. No pen. I check my other 3 items all those were fine. So sad, where's the pen??? I did a ticket on the website for it. Communicating back and forth with Neha was great, updating me within the week multiple time, letting me know that they were looking into the problem. And did not left me hanging or waiting long for a reply. Im very grateful and happy for the service. Thank you Neha!!!

I can't wait for the Bijou FP replacement pen, to add to my collection with my other fwp pens that I have.

So far I have
Joule FP (gift from my sister)
2 Aluminum Carousel FP
3 Carousel FP
Rollballer FP (gift from my sister)
2 dabbler needlepoint pens (.5/.8)
(was 4 but gifted 2 to my other sister)

LoTR FP (backer)

My next goal is adding a Marquise FP to my collection :)

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is unmatched

The customer service is unmatched. The staff are super understanding and respondc every time, even if it's just my thank-you email. You can yell it's real people who care. Wonderful experience.

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I have been a lurker for a while before my husband purchased several items for my Christmas present last year. I have enjoyed romanticizing my writing with these pens all year and the collection of inks are all so beautiful. I love that they frequently have new ones. I have purchased a few additional things myself as well as backed their kickstarter. I love the price point for the carousel pens as it allows me to bring a pen to work without the fear of my more expensive one getting lost or stolen. When I had an issue with the daily spin, the problem was handled quickly, kindly, and without issue, that really solidified my opinion of this company. I will continue to purchase from Ferris Wheel Press probably until I have more inks than I know what to do with!

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely exceptional customer care

Absolutely exceptional customer care. Swift responses, good advice, quick solution. Many thanks to Neha for her patience and time!

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Thank you so much for the kind words, Ida! We're thrilled to hear that Neha could help to resolve your issue - feel free to reach out again any time.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Update **Review Based on Brand Website + Amazon Purchases Only**

Update:
I recently ordered from the Ferris Wheel Press brand website and am very happy with my purchase! I ordered about 5 full-size inks (4 calligraphy inks + 1 fountain pen shimmer ink) and 1 smaller sized bottle.
The inks were shipped separately and came intact a day earlier than expected. No spillage and all inks were perfectly packaged.
The shimmer ink "Little Miss Jubilee" is absolutely stunning! I would love for FWP to bring back "Poison Envy"!

This review is based on my experience of calligraphy ink purchases via Amazon ONLY and NOT via Ferris Wheel Press site.

As a calligrapher, I was introduced to Ferris Wheel Press via IG. As they are Canada-based, I saw that the shipping would be expensive for one bottle of ink and initially passed on it. When they announced they were on Amazon, I could not wait to try out their calligraphy ink and was not disappointed. Both of their sparkling and matte inks are rich and absolutely gorgeous. You do need to clean your nibs more often as the ink is a little thick compared to Sumi Palace.
I own four and will make sure to order the Lord of the Rings Collection when it comes back!

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Nikki,

Thank you so much for the kind words! It's great to hear you were able to take advantage of the free shipping on Amazon, and that you're enjoying the calligraphy inks. Be sure to let us know your thoughts about the Lord of the Rings collection, if you grab a set. We're so thrilled about the upcoming launch :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything is perfect with Ferris Wheel Press.

Everything is perfect with Ferris Wheel Press. Not only their products, so beautiful and of a high quality, but their customer service and their attention. They make you feel special and unique as a customer and it’s noticeable they fight for excellence. I’ve had some issues with a pen, and the experience cannot be better. It’s been my first time with them, but for sure won’t be the last.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Sara,

Wow, we greatly appreciate your feedback! We're thrilled that we were able to help with your pen and that you'll be a return customer. We can't wait for you to grow your collection of Ferris Wheel Press inks. Feel free to reach out anytime!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Review

Review: Ferris Wheel Press Fountain Pen - The Marquise - Aubergine Medium Nib

The beautiful fountain pens from Ferris Wheel Press look like they've stepped straight out of a fairytale. The packaging itself is a feast for the eyes, with so much detail and made of sturdy material.

Upon opening, the beautiful deep purple color stands out, and the weight feels pleasant. The screw cap unscrews easily, and the sleek exterior design reveals nothing of its beauty even when the cap is off. Truly beautiful with a gold grip, lots of details, and even the nib is detailed.

Filling the cartridge is very easy. I used the beautiful Moonbeam Meadows color from the Bestiary Series. First, you shake the bottle well to mix all the pigments, shimmers, and other colors thoroughly. Then, dip the top into the ink, twist the end of the cartridge, and the reservoir fills itself. Insert it into the nib, close the pen, and voila, you can start writing right away.

What struck me was that I didn't have to "start" the pen, meaning guide the ink to the nib. I could write right away. The nib writes consistently, with beautiful, clean lines, and the ink flows perfectly. The pen glides across the paper. I'm thrilled with the addition of this pen to my collection; it's going to be a joy to use!

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Karin,

Thank you for sharing this thoughtful review! We're thrilled to hear you're enjoying the Marquise fountain pen in Aubergine and hope it brings you many more years of writing. If you're a fan of the Marquise silhouette, and a lover of Superman, we'd encourage you to have a look at the new officially licensed Superman collection too - they're stunning!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Seller practices suspicious

Seller practices suspicious, undercutting their retail sellers, crippling all with high shipping, no customer service or support, falsely advertise as Canadian company but instead source from China and assemble purchased products that appear outdated (dusty, dirty, though marked final batch newly added), loyalty program supposed to exist to review products but never received link, directions, so missed out on points to spend on free products to offset high costs.

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hello JJ,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your concerns and would like to provide clarity.
Ferris Wheel Press does not undercut our retail partners—we work closely with them, providing support and incentives to ensure their success. Our retailer partnerships are at the core of our business, and we’re proud of the strong relationships we’ve built globally.
Our head office is based in Canada, where a team of over 50 people designs, produces, and quality-checks every product you see. We hold ourselves to high standards, and if anything ever arrives in less-than-perfect condition, we’d be happy to make it right.
We’re also sorry for the mix-up with our loyalty program. You should absolutely have received your review points, and we’d be glad to credit any missing points to your account.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very expensive delivery which doesn’t…

Very expensive delivery which doesn’t come to home so you should look them somewhere else. Without taste AI generated product. They delete reviews by deleting old items in store and they don’t allow to leave Yelp reviews.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hello Johnathan,

Thank you for sharing your feedback—we’re sorry to hear about your experience.
Regarding delivery, costs and services can vary depending on the region and the local courier’s last-mile options. That said, we’re continually working with our partners to improve this experience. Please know that every purchase is backed by our comprehensive warranty and satisfaction guarantee—if you’re ever unhappy, we’ll work to make it right.

We’d also like to clarify that all of our artwork is hand-drawn in-house by our own design team. Creativity and craftsmanship are at the heart of Ferris Wheel Press, and we take pride in producing original, thoughtfully designed products.

If you could reach out to our customer service team with your order number, we’ll be glad to review your case directly and ensure we make things right for you.
We appreciate you taking the time to share your concerns, and we’ll continue striving to make both our products and services better for our community.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO COSTUMER SERVICE !!

NO COSTUMER SERVICE !!

It's my second purchase. I paid for extra assurance, in case something broke or if the package is lost. It was not a small order.
I receive my package with a bottle broken (yeah, the packaging was a joke, it didn't occur to them to protect a glass bottle, so it wasn't protected).

It's been 15 days since I sent a mail to the customer service, with photos, and absolutely no response whatsoever (expect the automatic e-mail about a ticket number, haha).

I won't buy anything from them again, they are clearly not professional and caring about their customers.

Edit after the response of FWP : "we carefully package all glass bottles" -> you lie. It's simply lies, and it's easy to see (people share photos of their received packages online. It's easy to find and, so, to witness that you lie). You don't protect the bottles, you just put them into a carton box without bubble wrap or anything.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi River,

Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry for the frustration this has caused. Receiving a broken bottle and then not hearing back from us promptly is unacceptable—we take this very seriously.

If you purchased extra assurance, your order is fully covered. That means we will either replace or refund any damaged items without issue. Please reach out to our customer service team with your order number, and we will prioritize resolving this for you right away.

While we carefully package all glass bottles, damage can unfortunately occur in transit if couriers do not handle shipments as intended. Regardless, your satisfaction is guaranteed, and we will make this right.

Thank you for your patience, and we hope to restore your confidence in Ferris Wheel Press.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Quality Pens

I asked my partner for some of their inks for Christmas and he also got me 2 of their carousel pens to go with it. I didn't realise that these pens were made of a very cheap and flimsy plastic when looking online and was disappointed when they arrived but that is my fault for not checking. However, i was absolutely shocked when i realise that BOTH of the pens barrels had cracked within 2 months of owning them and only refilling them once. I have had a cheap fountain pen from The Works last longer than that. Absolutely terrible quality pens but lovely inks. Very expensive shipping to the UK as well.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hello Jessica,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we’d love the chance to turn it around for you. We put a lot of care into both our products and the service we provide, and it sounds like we missed the mark in your case. Please reach out to us at support@ferriswheelpress.zohodesk.com
so we can understand what happened and find the best way to make it right. We’d really appreciate the opportunity to improve your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy from this company. Terrible customer service!!!


I made a purchase on Jan 28 and received an email the same day stating it shipped. Tracking (through Amazon Shipping) said label created. Nothing after that. I sent Ferris wheel press 3 emails to find out why my items were not shipped. Never got a reply. I had to contact my credit card company and start a dispute. Im out $133. Until the credit card company finishes their dispute.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Belinda,

I am very sorry for the frustration and the lack of timely communication you experienced. I have reviewed your case and can confirm your order was refunded previously through your card provider. I understand how disappointing the lack of response felt.

Thank you for sharing this. Your feedback helps us improve. If you ever choose to shop with us again, we would welcome the chance to give you a smoother experience. Please don’t hesitate to reach out to us at support@ferriswheelpress.zohodesk.com.
Our team would love the opportunity to help make things right.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poorly made products for high prices

Overall, customer service isn’t great and inks are overpriced. I have five bijoux pens, have had 4 carousel pens(do not recommend, they break easily and do not write smooth), and have bought almost 50 bottles of their inks. Their customer service does not help when there is actually a problem. In December I messaged them about their new 20ml ink carriage falling apart (it’s glued together, which I have learned all the ink carriages are) and will not sit together nicely again because of the thickness of the glue. For the price, I would have expected it to be welded together. Received a message asking me to try to put it together again which I showed a video where it does not. Just pops off again. Quality of items is just not there. Do not fall for the over priced items as I have as they do not care if their products break.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Brenda,

Thank you for taking the time to share your feedback. We truly value your loyalty as someone who has supported us with so many pens and inks over time. To resolve this for you, we had already arranged a refund for the ink carriage, but if there’s anything more we can do, we’d love to know.

We’d also really like to learn more about your experience with the Carousel pens so we can work towards improving them for you. Please don’t hesitate to reach out to us at support@ferriswheelpress.zohodesk.com.
Our team would love the opportunity to help make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to contact

Unable to contact , keep getting automated email and no actual response .Will be looking for charge back on my card for goods that were paid for but have not arrived but were returned to sender .TERRIBLE SERVICE and obviously not alone
SHOULD HAVE CHECKED TRUSTPILOT FIRST

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Martina,

I am very sorry for the experience you described. We searched our system but could not find an order under the details in your review. Please email support@ferriswheelpress.zohodesk.com
with your order number and the name used on the order so we can locate your case and make this right for you, whether that is a reshipment or a refund. Thank you for giving us the chance to help 🙏

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bizarre

Really odd. Great pens and inks, but totally non existent service and no other way of contacting other than their support email that fails to reply to any issue including where is my order?. What a shame for a company to ruin a great product with no service.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi David,

I am very sorry for the experience you described, and I am sorry you felt unheard. We have looked into your details and it appears the case was resolved on our side. If the outcome did not meet your expectations or anything still feels unresolved, please email support@ferriswheelpress.zoho.desk.com
with your order number and the name used on the order. We will gladly review it again and work with you on a solution you are happy with 🙏

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⚠️ AVOID ~ SHOP ELSEWHERE ⚠️

⚠️ AVOID ~ SHOP ELSEWHERE ⚠️
Customer Service? Ha don’t make me laugh! There is no ‘service’. Sheer ignorance to ignore emails is what they do.
Was considering purchasing anyway and saw at checkout if you opt out of paying an extra £3.15 on top of delivery, and your goods are damaged in transit or go missing then it waivers them out of taking responsibility!!
What the hell?? I’ve never heard of such tripe and intended negligence and surely that cannot be right in this day and age.
I’ll buy similar from another brand, thanks all the same! Don’t be lulled into a false sense of security with their aesthetic website. Read the reviews.
One time I’ve been so pleased to read Trustpilot prior to a purchase ~ but in all honesty, their lack of response for months should have been enough.
⚠️ AVOID ⚠️

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Ferris Wheel Press

Antwoord van Ferris Wheel Press

Hi Samantha,

We’re sorry to hear about your impression of our service. Please know that if an order ever arrives damaged or goes missing, you can always reach out to us directly and we’ll work with you to find a solution. Our goal is always to make sure our customers feel supported and cared for.

If there’s any way we can improve your shopping experience, we’d love the opportunity. You’re very welcome to contact us at support@ferriswheelpress.zohodesk.com
so we can make this right for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer