nu har jeg forsøgt i over en uge at komme igennem til jer efter i skiftede platform hvilket medførte at vi skulle købe nye telefoner for flere tusind kr. og som så resulterede i at vi ikke kan omsti... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Rolling contract is scandalous! We utilised their service for 5 years then wanted to cancel. We were told that we were in a rolling contract for an additional 5 years because we missed the one month w... Toon meer
Be aware of the the SCANDALOUS rolling contract. There is NO option of out of contract rates, either stay or go. We had an initial 2 years contract, no warning apart from an constant attac... Toon meer
Jeg har haft IP-telefoni og mobiltelefoni hos Firstcom, men ville gerne opsige mit abonnement på mobilen. Det lykkedes dog ikke da de bare kastede mig rundt mellem kundeservice og bogholderi. I stedet... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Firstcom Europe leverer en række telefonsystemer, cloudløsninger, Unified Communications til virksomheder i alle størrelser. Vores systemer er hostet i skyen, hvilket betyder, at de er sikre og tilgængelige fra hvor som helst. Det er nemt at arbejde hjemmefra eller på fjernkontorer, og alle dine oplysninger opbevares sikkert. Du kan nyde tale-, chat-, video- og dokumentdeling i en enkelt applikation. Brug dit håndsæt, din mobiltelefon, din tablet eller din bærbare computer, alt efter hvad du synes er mest praktisk på det tidspunkt. Vi hjælper virksomheder og mennesker kommunikere i skyen, dele tanker, ideer og information - i dag, i morgen, og fremover
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
knud Nielsen a/s Kia Hillerød - Frederikssund
Seriøs og god vejledning hos Carsten Pihlkjær Wessel - han har sparet vores virksomhed for mange penge fremadrettet ved skiftet til Connection, og så har vi fået et bedre produkt end tidligere.
God og seriøs rådgivning.
vi er I 2016 skiftet til Connection med bade fastnet og mobil. Deres system fungerer og det er nemt og brugervenligt.
Vi kan give Connection den bedste anbefaling.
fantastisk service:)
Har fornøjelsen af at have Morten som kontaktperson og jeg må sige at den service er HELT i top - han hjælper altid og uanset (næsten) på hvad tid jeg kontakter ham... men også generelt bare altid god og hurtig service:)
Fantastisk service
Vi har nu brugt Connection i ca. 2 år og har kun oplevet god service. De forstod med det samme vores behov, og har virkelig fundet nogle gode løsninger til os. Kan kun anbefale dem
God service
God service. Flinke og behjælpelige medarbejdere. Hurtig betjening og support.
Fremragende service
Jeg har nu brugt Connection i ca. 1½ år og har kun oplevet god service. Har fra starten haft én kontaktperson, som jeg kan henvende mig til og tingene bliver ordnet i løbet af ganske kort tid. (1-2 dage)
Er netop nu ved at sammenlægge 2 lokationer med forskellige udbydere til
til Connection's nye løsning. Udover en pæn besparelse, klarer Connection alt det praktiske vedr. flytningen.
Kan kun anbefale dette firma
Virkelig dårlig service.
Det er et meget useriøst firma.... de lover en hel masse når man køber, men er fuldstændig lige glade med en bagefter.
Og skriver aldrig tilbage, når man har lagt en besked.
Vil fraråde at handle med dette firma.
Dårlig/ubehagelig service - så pas på derude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har gennem tiden benyttet Connection som leverandør til vores firmaer og ja vi har da ikke altid betalt dem til tiden da pengene selvfølgelig kan være små i opstartsfasen.
Vi er lige flyttet til en større by hvor der ikke er installeret internet, i den forbindelse forhører vi os hos en sælger hos Connection om det kan lade sig gøre med mobilt bredbånd i en mindre periode. Sælgeren svare, at det sagtens kan lade sig gøre, men bagefter kan vi kun få pc netværket op og ingen telefoner hvilket Connections sælger så på de kraftigste benægter at han har lovet.
Allerede samme dag Connections tekniker havde været på besøg, kommer der en faktura på forsøg på installation, hvilket er helt hen i vejret, nåt teknikeren intet har gjort.
Derudover binder Connection deres kunder i 5 år i en kontrakt der er uopsigelig, hvilket jeg ikke var opmærksom på da jeg skrev under. Sælgeren er tilmed så uacceptabel ubehøvlet og grov i sproget overfor mit firma i mails fra dem. Nu har vi fået nok og selvfølgelig har sendt sagen videre til vores advokat og alle mulige klageinstanser i Danmark. Desværre endnu en dyr omkostning for os, men vi mener at der absolut SKAL sættes en stopper for dette firma, hvilket jeg har hørt rundt omkring at mange i forskellige erhvervsnetvæk også er enige i og ikke har oplevet noget service hos Connection.
Fuldstændig uhørt
Havde kontaktet Connection for at få dem til at løse en telefoniopgave.beskrevet opgaven grundigt, talt med både coordinator samt udførende teknikker inden besøget.
Teknikkeren dukker op og kigger undrende på anlægget - kender ikke anlægget til trods for at det er firmaet der oprindeligt har leveret det.
Må gå derfra med uforrettet sag, og jeg får besked om at jeg vil blive ringet op.
Det næste jeg hører fra Connection er da de sender en faktura på 1 teknikkertime + en bil med fakturateksten at de ikke kunne løse opgaven - latterligt.
Bogholderiet nægter at kreditere den "fejludstedte" faktura. Fuldstændig uhørt!

Antwoord van Firstcomeurope
Nyt tlf. anlæg købt og opsat af Connection, ikke en tilfredsstillende oplevelse
Vi er et lille håndværker firma, der tog kontakt til Connection, fordi vores Siemens anlæg ikke kunne mere, vi får besøg af en super sælger, der er ikke det, dette anlæg ikke kan, og vi køber herefter et komplet opsat anlæg, hvor man skulle kunne forvente at man bliver sat ind i anlægget, det sker/skete ikke, vi modtog en pdf. med forklaringer, så vi måtte selv finde ud af selv de mest simple omstillinger mv. Vi spurgte ind til det, og fik følgende forklaring, vi kan se at I ikke har tegnet en service aftale, så hvis vi skal hjælpe jer, bliver det faktureret, det var så det, vi måtte igang med læsning og selv sætte simple indstillinger ind. Ikke god service...
Så skulle man tro at nu var sagen lukket....
Vi har haft anlægget under et år, og efter ca. 5, 6 måneder, opdager at vi uret i tlf. går meget forkert, vi kontakter Connection igen, de logger ind og sætter et flueben, i software, som de IKKE havde gjort ved opsætningen, og fakturerer os næsten 900,-.. vi kontakter igen Connection og siger, at det kan ikke have sig rigtighed, hvorefter de krediterer sendte faktura (går den så går den)... nej nej, der er mere...
Der går ca. 1 måned, igen er der noget galt, nu virker hele anlægget ikke, vi kontakter igen Connection, som oplyser at de vil komme idag, eller imorgen, vi oplyser at vi er en SERVICE virksomhed, som har MANGE opkald pr. dag, og de vil se hvad de kan gøre, De kommer ret hurtigt, og konstaterer at den ene router er brændt af, den skiftes. Vores egen teknikker spørger ind til, hvorfor de router-er står helt op ad hinanden,(de bliver meget varme) når der er rigeligt plads i rakket, som de selv har solgt opsat.
Anlægget er ikke et år endnu, og vi har modtaget faktura fra firmaet på kr. 2.300,- som de vil have for at udføre Deres egen reklamation, det er ikke ok... Pas på med det firma, deres såkaldte service og fakturering.
Jeg forventer selvfølgelig en kreditnota, som jeg nu skal kæmpe med.
De er super søde og rare at tale med, og SUPER gode sælgere, men det er også det...

Antwoord van Firstcomeurope
Hold jer fra Firstcom!
Vi er i præcis samme situation som Kasper Svensson, hvor vi pt. stadig ikke er oppe at køre på telefonerne siden tirsdag formiddag. Vi har ingen hjælp fået af firstcom, de fralægger sig simpelthen alt ansvar.
Hver gang vi har et problem fraskriver de sig alt ansvar, og henviser til vores egne IT-mand - på trods af det er deres udstyr den er gal med.
Vi har nu taget en beslutning om at komme over i et andet selskab der gerne vil tage ansvar, hvor vi bliver mødt med en besked om vi er bundet i 24 måneder. Firstcom nævner dog vi naturligvis også har den mulighed at betale 42.000 ex moms, hvis vi gerne vil ud af aftalen. Det er helt vanvittigt at behandle kunder på den måde, og direkte uærligt og uetisk.
Vi tager nu fat i vores advokat og går videre med sagen.
Det er mig ubegribeligt man kan køre en forretning, ved at bondefange folk på den måde.
Fungere virkelig godt
Vi har fået installeret FirstCom i december 2014, med deres seneste platform, som har fungeret upåklageligt - de spørgsmål vi har haft, er blevet besvaret yderst professionelt af Kim Hansen, som er en fremragende repræsentant for firmaet.
FirstCom får de varmeste anbefaler fra Boligselskabet af 1942 i Nykøbing Sj.
Yderst tilfreds
Har fået installeret Firstcom på mit hotel i København, og trods lidt problemer i starten - pga. af intern IT udfordringer, løste Firstcom dette yderst professionelt og hurtigt for os, og systemet fungere virkelig godt.
Priserne hos Firstcom er virkelig konkurrence dygtige - jeg opfordrer alle til at tjekke marked først og se at de ligger i toppen på både service - kvalitet og pris.
Vi er tilfredse!
Vi er meget tilfredse kunder hos Firstcom.
Vejledningen fra Kim Hansen var i første omgang årsagen til at vi valgte Firstcom som leverandør, og vi føler at de har holdt hvad han lovede.
Forbindelsen fungerer, priserne er rigtige og service er - på trods af det - i højsædet.
Jeg kan varmt anbefale Firstcom.
Det eneste der kunne gøre mig endnu mere tilfreds, ville være hvis man selv kunne tjekke sit forbrug online på en eller anden smart måde. Jeg håber det bliver muligt.
Med venlig hilsen
Betina Hansen, Mediaflex ApS

Antwoord van Firstcomeurope
Forkerte abonnementstyper
Vi betaler forkerte abonnementstyper, på trods af, at vi flere gange både telefonisk og pr. mail har bedt FirstCom om at ændre det. Vi betaler for 2 stk. X-large abonnementer, som skulle være large, og 2 stk. large som skulle være alm. abonnementer uden datapakker, da disse telefoner ikke har data-adgang. Vi har oplevet at det har været vanskeligt at læse fakturaerne, og at det har taget lang tid at få ændret ting, der var forkerte. Nu ser det ud til at lysne - ser det ud til. Og det er vi glade for.

Antwoord van Firstcomeurope
Den bedste anbefaling herfra
Jeg har kun ros tilovers for Firstcom, og kan slet ikke genkende det negative i foregående kommentar. Dette må være en enlig svale. Kan kun give 5 stjerner.
Kun gode oplevelser med Firstcom
Firstcom har installeret IP telefoni på mit kontor og der har absolut ingen problemer været til trods for at jeg modtager over 100 opkald dagligt, montøren der kom var hurtigt inde og ude, så alt ialt kun positive ord herfra..
Mvh Kim Raufort / Spil-ApS Cueshop.dk
afbrudte opkald og lang opsigelse
Vi har brugt Firstcom i snart 4 år, men da løsningen ikke længere passer til os, samt at vi er trætte af at blive afbrudt i samtaler har vi valgt at skifte.
I første omgang, har vi flyttet 2 mobil abonnementer til et andet firma og blev noget overrasket over, at det skulle tage 6 måneder. En aftale er jo en aftale, så vi måtte jo vente og sådan er det, men det er måske noget de skal gøre lidt mere ud af, når de laver en aftale med en kunde.
Der har i hele vores periode været afbrudte samtaler når kunder ringer via vores online pbx. De sidste 3 måneder er dette dog taget så voldsomt til, at det stort set er 50% af kunderne der bliver smidt. Vi orker ikke at tale med Firstcom om det, da de generelt ikke er specielt service minded, så i stedet stopper vi samarbejdet med dem når ellers de 6 måneder er gået.
I forbindelse med et adresseskift har der været noget rod i betaling af fakturaer. Dette er 100% vores skyld, men når vi skrev til kundeservice blev vi bedt om at ringe til bogholderiet.... dette er sku lidt svært når de har lukket for udgående opkald på telefonen.
Vores opfattelse af Firstcom er at de ikke leverer stabile samtaler og at deres opsigelses perioder er helt i skoven. Jeg kan derfor ikke anbefale Firstcom til andre.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






