Banner for Floor Giants

Floor Giants Reviews 

573
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super options and advice from Callum at the Nottm store, Dean the fitter arrived and worked through until finish and did a cracking job, proper time served tradesman and the floor looks lovely... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The showroom manager was very helpful,friendly and polite. He was very knowledgeable without being pushy. I would certainly recommend the Nottingham store. The gentleman who came to measure up was e... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We can only comment on when we had our kitchen and internal cupboards measured and Quoted for. The chap that came to do the Quoting we found very friendly and helpful. We are now waiting for a Dat... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer experience, the staff helped us to make a good decision in the shade of flooring to pick. We told them the colour scheme of our home, the look and feel we would like to achieve. W... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vloerenwinkel
  2. Hout/parket/laminaat leverancier
  3. Houten vloereninstallateur
  4. Tapijtwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Floor Giants we believe every great space starts from the ground up. Since 2017 our family-run team has helped thousands of homeowners, landlords and trade professionals find the perfect foundation for their projects with our huge range of premium-yet-affordable flooring. From timeless solid wood and parquet to on-trend luxury vinyl tiles (LVT), durable laminate, sumptuous carpets and low-maintenance artificial grass, we stock it all under one digital roof and in selected UK showrooms. What makes us different? Choice, expertise and service. More than 5,000 products are ready to ship, with complimentary hand samples so you can feel the quality before you commit. Our knowledgeable advisors are only a message or phone-call away to guide you through measuring, installation and after-care, keeping jargon to a minimum and honesty at a maximum. We process most orders within 24 hours and offer flexible nationwide delivery or convenient Click & Collect, so your new floor arrives when it suits you. We’re also committed to unbeatable value. Direct relationships with leading manufacturers mean you pay trade-level prices without sacrificing quality. Add in sustainably sourced materials, clear recycling guidance and our “Inspire Every Step” ethos, and it’s easy to see why so many customers rate us “Excellent” on Trustpilot. Floor Giants: inspiring every step with quality flooring, reliable service and prices that won’t floor your budget. Shop online today at FloorGiants.co.uk and experience the giant difference.

Expert Flooring Services

Geschreven door het bedrijf

Free On-Site Measuring & Advice
We make choosing your perfect floor easy. Our team can visit your property with a selection of samples and provide a free, no-obligation quotation to complete your project. Get professional advice and accurate measurements, with no pressure — just guidance you can trust.
Unlimited Free Flooring Samples
Not sure which floor is right for you? Order unlimited free samples directly from our website and see, touch, and compare our range from the comfort of your home. Choosing the perfect flooring has never been easier, and it’s completely free!

Enjoy Peace of Mind with Our 12-Month Fitting Guarantee

Book with confidence — your flooring installation is protected for a full 12 months.

When you choose us for your flooring installation, you’re choosing quality and confidence. Every fitting booked directly through our business is backed by a 12-month Fitting Guarantee, giving you complete peace of mind. If any issue arises due to our installation workmanship, we’ll return promptly to inspect and put things right — completely free of charge. Please note: our guarantee covers fitting workmanship only and does not extend to product-related issues such as manufacturer defects or natural wear and tear.

Contactgegevens

Promotion box for Floor Giants

15% Off All Flooring

HOT Summer Deals - Limited time only!

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

573 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 46% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(573)

243 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly, knowledgable service

Thanks Kirsty for helping us with choosing our new flooring and arranging the fitting. We are very happy with the service so far.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your review!

We're delighted to hear that Kirsty was able to assist you with choosing your new flooring and arranging the fitting. Providing helpful advice and making the process as smooth as possible for our customers is something we always strive for.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Kirsty. Thank you for choosing Floor Giants, and we hope you love your new flooring once completed!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fab friendly store

Fab friendly store, had an idea of what I wanted and straight away found it by the help of Ash. Helped with getting delivery quickly for us, we found we needed to see the floor in a bigger version to choose. Samples weren’t really helpful to us. Would advise you to pop into store.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that Ash and the team were able to provide such helpful service and assist you in finding the right flooring for your project. We understand that choosing flooring can sometimes be much easier when you can see the product in a larger space, and our stores are always available for customers who would like to view different options and get expert advice.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Ash. Thank you for choosing Floor Giants, and we really appreciate your recommendation and support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really helpful staff

Really helpful staff, James and the boys were great , highly recommend

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that James and the team provided such a helpful and positive experience. Our team always aims to make choosing your flooring as easy and enjoyable as possible, so it's great to know they were able to assist you.

We'll be sure to pass your kind feedback on to James and the rest of the team. Thank you for recommending Floor Giants and for choosing us for your flooring needs!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dan at culverhouse cross Cardiff

Dan at culverhouse cross Cardiff, amazing, very helpful, good price

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that Dan at our Culverhouse Cross store provided such excellent service and was able to help you with your flooring purchase. We always aim to offer friendly advice and great value for money, so it's wonderful to know you had such a positive experience.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Dan. Thank you for choosing Floor Giants, and we really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Popped into Cardiff 1

Popped into Cardiff 1, we were greeted by Jamie who was extremely helpful. Plenty of stock and incredible customer service at till point. Thanks Jamie!

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear about your experience at our Cardiff store and that Jamie was able to provide such helpful and friendly service. We always aim to make the flooring buying process as easy and enjoyable as possible, so it's great to know that the team made a positive impression.

We'll be sure to pass your kind words on to Jamie. Thank you for choosing Floor Giants, and we really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prices are reasonable

Prices are reasonable. And the staff is friendly and helpful.Simon helped me to chose the colours for flooring. I am really happy with their service.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your lovely review!

We're delighted to hear that you had such a positive experience with our team and that Simon was able to provide helpful advice when choosing your flooring. We understand that selecting the right colours and styles can be an important part of the process, so it's great to know that he was able to assist you.

Thank you for choosing Floor Giants. We really appreciate your support and hope you enjoy your new flooring for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jamie on Newport road was great

Jamie on Newport road was great, helpful and a good price!

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your review!

We're delighted to hear that Jamie at our Newport Road store provided such helpful service and was able to assist you with your flooring purchase. We pride ourselves on offering friendly advice and great value for our customers, so it's fantastic to know you had such a positive experience.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Jamie. Thank you for choosing Floor Giants, and we hope you enjoy your new flooring!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish
Can not recommend floor giants enough
From the start of our project to the after sales.
So thankyou 100% recommend when im ready for stage two i will gladly be back

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review!

We're thrilled to hear that you had such a positive experience with Floor Giants and that our team were able to support you throughout your flooring journey. We always aim to provide excellent service from the initial enquiry through to after-sales support, so it's great to know we delivered on this.

We really appreciate your recommendation and your continued support. We look forward to welcoming you back when you're ready for the next stage of your project!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Floor Giants Culverhouse

We visited Floor Giants in June and we found the staff extremely helpful.
The price and quality of the floor was perfect for us.
We will buy again!!!

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear about your experience at our Culverhouse store and that our team were able to provide such helpful service. It's great to know that you were happy with both the quality and price of your flooring. We always aim to offer excellent value for our customers.

Thank you for choosing Floor Giants, and we really appreciate your kind words and support. We look forward to welcoming you back again when you're ready for your next flooring project!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good,local company

We have used this company before.. Very helpful and reasonably priced. Haven't received the vinyl yet but am sure it will be fine. Mark was friendly and helpful.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your lovely review and for choosing Floor Giants again!

We're delighted to hear you've returned to us and that you've found our team helpful and our prices competitive. It's especially great to know that Mark provided friendly and helpful service during your visit.

We hope you're just as pleased with your vinyl once it's been fitted. If you have any questions before or after delivery, our team is always happy to help.

Thank you once again for your continued support, we really appreciate your custom!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kirsty was brilliant

Kirsty was brilliant, very helpful
She knew about all the products
Answered all our questions

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your wonderful review!

We'll be sure to pass your kind comments on to Kirsty, she'll be delighted to hear them. Thank you for choosing Floor Giants, and we hope you enjoy your new flooring!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought flooring from Swansea store very…

Bought flooring from Swansea store very happy and the boys were very knowledgeable

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that you were very happy with your flooring and that our team at the Swansea store provided knowledgeable and helpful service. We pride ourselves on offering expert advice to help our customers choose the right flooring, so it's great to know the team made such a positive impression.

Thank you for choosing Floor Giants. We really appreciate your support and hope you enjoy your new flooring for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Found the guys working there every…

Found the guys working there every helpful and knowledgeable . Bought my flooring with them and can’t wait for it to be done . They were lovely and give my two kids balloons to play with .

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review!

We're delighted to hear that you found our team to be helpful and knowledgeable, and that they made your visit such a positive experience. It's lovely to know that your children enjoyed their balloons too – we always aim to make our stores welcoming for the whole family.

We really appreciate you choosing Floor Giants for your flooring, and we hope you love the finished result once it's installed. If there's anything else we can help with in the meantime, please don't hesitate to get in touch.

Thank you again for your kind words and for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought flooring a few times from…

I have bought flooring a few times from the culverhouse cardiff store for
myself and recommended all my friends and work colleagues.
The service we get from the staff and the fitters is fantastic and the quality is great.
10 out of 10 everytime

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Hi Sarah,

Thank you for your glowing review! We're so pleased to hear you've had a great experience every time you've shopped with our Culverhouse Cross store. Your recommendations to your friends and colleagues mean a lot to us.

We really appreciate your continued support and look forward to seeing you again!

The Floor Giants Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To sum it up in one sentence- Avoid Floor Giants

To sum it up in one sentence: please avoid this company. They have completely ripped us off. They took nearly £17k upfront after placing huge pressure on us, claiming that if we didn't order immediately, the product wouldn't be delivered on time. The real problems started when it came to fitting. The company has no idea what the actual scope of work is because the surveyor left, leaving no documentation behind. The fitter was equally clueless and lacked any clear plan. Once you have paid all your money, they lose all interest in helping you; emails go unanswered and calls are ignored. They rely entirely on unreliable subcontractors, and even the fitter tried to overcharge us. We have been trapped in this nightmare for over a month now, with no idea when the work will be finished or if we will ever get our money back. Avoid them at all costs. All the details associated on this case has been emailed to FGs .

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for taking the time to leave your review.

We are very sorry to read about your experience and are disappointed to hear that you feel let down by the service you have received.

We would like the opportunity to investigate the concerns you have raised. Please could you email us at sales@floorgiants.co.uk with your order details, along with any additional information you feel is relevant, so that we can locate your order and carry out a full review of the matter.

Once we have received your email, a member of our team will investigate your concerns and respond to you as soon as possible.

Kind regards,

The Floor Giants Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not impressed

Sent off for a sample in order to see if pattern would work in the room. Never received the sample so would not trust this company with an order.

Have since been contacted by the company who have undertaken to resend the samples requested. Fingers crossed for a better outcome.

10 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Floor Giants Notts - service exceptional

Impressed with the service provided by Floor Giants at Nottingham. Special mention of Kirsty Branson who went all out to help us choose the correct SPC and then order it for us. She was very informative and friendly. Thank you!

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you so much for taking the time to share your fantastic feedback regarding your recent visit to our Nottingham store!

We are absolutely delighted to hear about your experience with Kirsty. I will be sure to pass your kind words along to her; she will be thrilled to know that her dedicated and welcoming approach helped you find the perfect SPC flooring. Going above and beyond to ensure our customers are well-informed and confident in their choices is exactly what we strive for.

We truly appreciate your business and hope you love how your new flooring transforms your space. Please do not hesitate to reach out if you need anything else!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had new flooring supplied and fitted by…

Had new flooring supplied and fitted by floor giants hull by a lovely lady Jess who helped us choose the very good quality flooring really happy with the lads that did the install excellent workmanship would definitely recommend.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you had such a positive experience with Floor Giants and that Jess was able to help you choose the perfect flooring for your home.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Jess and the fitting team. Thank you for choosing Floor Giants and for taking the time to recommend us. We really appreciate your support and hope you enjoy your new flooring for many years to come!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stupidly small sized samples

Edited to reply.............

Ridiculously small sized samples you can even envision what it would be like!
Waste of my time ordering tbh and won't be going with this company!

I need for downstairs 86sqm, so a huge amount I would have ordered if sample were good size to really see colour, tone and texture!

To be honest if you had asked people I'm shocked they've agreed to these sizes!? 🤔
I've ordered from other companies and some are 5-8 times the size of your sample, some even bigger
I won't be wasting my time re-ordering samples because I'll need at least 4-5 minimum of each colour 🤦🏻‍♀️
I left feedback as I was shocked by the size and wanted to warn others who may be wanting large quantities of flooring too
It's not just my downstairs at around 86sqft, I have 1st floor at around 86-90sqft depending on coverage needed and my top floor probably again around the same amount?

Anyways I've moved on! I've picked from another company, but thank you for samples anyways.

12 juli 2026
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

I'm sorry to hear that you were disappointed with the size of the samples you received and that they did not meet your expectations.

Before deciding on the size of our samples, we carried out extensive research to ensure they were appropriate for customers assessing the colour, tone and texture of our flooring. We can assure you that the sample size we provide is in line with industry standards.

That said, we understand that for a larger project, such as the 86m² area you are looking to cover, you may wish to see more of the product before making a decision. We offer unlimited free samples, so if you would like to order additional samples of the same flooring or compare different options, you are more than welcome to do so.

Alternatively, you are welcome to visit any of our showrooms, where we have large display boards of our flooring ranges. This provides a much better representation of the overall appearance and allows you to view the colour, texture and finish on a larger scale before placing an order.

We appreciate your feedback, as it helps us continue to improve our service, and we hope you'll consider giving us another opportunity to help you with your flooring project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a sample online and it arrived…

Ordered a sample online and it arrived very quickly, received a follow up phone call to see what I thought and if I wanted a quote based on the room size. Very helpful and polite, will go back to them once we complete on the purchase.

1 juli 2026
Logo Floor Giants

Antwoord van Floor Giants

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that you had such a positive experience with our online sample service and that our team were able to provide helpful support throughout the process. We always aim to make choosing your flooring as simple and convenient as possible, whether online or in-store.

We look forward to helping you further once you're ready, and we really appreciate your kind words and support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer