Foreverwickcandle Reviews 

1.083
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service. My order hadn’t shipped in about six months. I contacted them asking where it is. They said it was canceled for some reason, but they created the exact same order and shipped i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The feedback from the customer service department was great and very helpful with my inquiry about my order and I was given the update that I was looking into. I believe that my order will be great as... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received an empty box. The delivery driver looked sketchy as he placed the box down on the ground-yea, got him on video. Tape looked like it was oddly opened and taped back. Box felt empty when I pi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed an order and used the incorrect shipping address. I email the company to change the shipping address to the billing address. Someone got back to me right away. Asked a few questions to ver... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kaarsenwinkel
  2. ook in
  3. Diamanthandelaar
  4. Sieradenfabrikant
  5. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

ForeverWick Candle®. The only company that puts a diamond in every fragrant candle. 100% Genuine cut and polished Diamond. Find a real diamond jewel inside!


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 14% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(1.083)

371 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Check order immediately for damage otherwise kiss your money goodbye

I have ordered from them several times, this time I ordered several candles as a gift for my wife. Because I travel for work I did not open them immediately, when I did half my order was delivered broken. They will not do anything for me because I did not notify them within the 5 day limit. I will never order anything from them again. If you get something from them check it immediately for problems, otherwise you can kiss your money goodbye

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No update on shipping

I ordered on 2 december and the order did not update since then. Im writing this review already because i have 10 days right to cashback and if they respond soon i might get clarity
Update
Still no response through mail

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for sharing your concerns with us. We understand how worrying it can feel when an order hasn’t updated, especially with your cashback window in mind.

Please rest assured that our team is reviewing your order now, and you will receive an update shortly. We appreciate your patience, and we’re here to make sure you get the clarity you need.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a 4 pack of candles and 3 out…

I ordered a 4 pack of candles and 3 out of 4 were broken, the packaging sucks, customer service lacks. After sending picture of glass shattered candles ive been ghosted by them, buyer be ware!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

We’re truly sorry to hear about your experience this is absolutely not the level of quality or service we aim to provide.

Receiving broken candles and then not getting a timely reply is unacceptable, and we apologize sincerely for the frustration this caused.

We’d really like to make this right for you. Please reach out to us again with your order number, and we’ll arrange an immediate replacement or refund whichever you prefer.

Thank you for bringing this to our attention; we’re also reviewing our packaging process to prevent this from happening again.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good experience and Great candles

Good experience and Great candles. Has some pros and cons for the company which is why I reduced a star.
I also see why a lot of people complain about the candles. They are expensive for the size, think Yankee candle prices but more, have small diamonds, and processing takes awhile. However there's a lot of positives.
Firstly I bought DIRECT from the website not some 3rd party company like Amazon, tiktok etc.

Pros:
Actual real not lab created diamond.

Size was spot on for what is posted right at 2mm for the 4 ive uncovered so far. 2mm is a avg size for accent stones in rings and necklaces for an example. So yes they are small but they are real, cut and polished, with good color which is the main thing you look for at this size so the 25$ value they claim is pretty accurate. (Yes even diamonds this small go for like 10-100$ depending on cut, clarity, color)

Candles have smelled fantastic so far. Some scents are better than others. Current candle smells like watermelon but scent doesn't linger too long. Previously one was a fresh scent that the smell stayed for 2 or 3 hours after the candle was put out.

Pretty good burn time. I light them for around 3-4 hours a day when I get home. First candle I think lasted around 50 to 60 hours. I think they say 70 hours so that may be off.

See a lot of people complaining candles were broken. My first order had 6 and they were all neatly arranged in bubble wrap in a plain box and came perfectly fine. Have a feeling broken candles come from 3rd party sellers.

Lots of sales so even though single diamond candles go for 25-40$ you can catch sales where a lot are 20-30$

One of the candles had double diamonds! And I didnt order a double diamond candle as it came in a 4 pack of single diamond candles.

Cons:
Order processing time take like 3-5 days. A long time for today's market

Diamonds cone with a bs certification. Not any official certification. However they are legitimate not lab created. (Took to my local jeweler who ive worked with for 5 years to have multiple custom created accessories made including my wife's wedding ring)

Candles are a little smaller than I expected.

For the most part a great experience and I will continue to order candles from them. I love candles and I love getting real, good quality diamonds i can use to make more jewelry for my wife.

Again order direct. Most 3rd party companies are known for messing things up and they do list EXACTLY what you will receive on their website

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much for taking the time to share such a detailed and honest review we truly appreciate it. We're glad to hear you enjoyed the candles, the scents, and especially the diamonds you uncovered. It means a lot to know our products are being used to create meaningful pieces of jewelry for your wife!

We also appreciate you highlighting both the pros and the areas where we can improve. Your feedback on processing times, candle size, and certification clarity is incredibly valuable, and we’re actively reviewing these aspects to deliver a smoother and more consistent experience.

We’re also happy to hear your orders arrived safely when purchased directly through our website and you’re absolutely right, third-party sellers can sometimes affect the quality of handling and packaging.

Thank you again for your thoughtful review and for continuing to order from us. We’re grateful to have you as part of our community, and we hope every future unboxing is just as enjoyable (and maybe even holds a surprise or two!).

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Spent alot of money to not get my…

Spent alot of money to not get my complete order. Only had 1 diamond out of 3 candles. Not impressed with it. If you just want the candle part then this is the place smells nice long lasting. But I dont know alot of people that want to $50 or more a candle.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

We’re really sorry to hear about your experience you should always receive the full number of diamonds included in your order, and it’s disappointing to hear that wasn’t the case. This isn’t the standard we aim for, and we sincerely apologize for the frustration.

We’d love the chance to make this right. Please reach out to us with your order number, and our team will immediately arrange a replacement or the missing diamonds for you.

We’re glad to hear you enjoyed the candle quality and scent, but we agree at this price point, you deserve the complete experience you paid for. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to get this resolved for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The candles smell good and the idea of…

The candles smell good and the idea of hidden gems inside is pretty cool. One of my candles was broken when shipped but customer service has promised me a new one. So yeah pretty cool. No complaints.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear you’re enjoying the candles and the hidden gems it’s a fun surprise we love creating for our customers.

We’re sorry one of the candles arrived broken, but we’re glad our customer service team was able to resolve it quickly. Your satisfaction truly means a lot to us.

Thanks again for the kind words, and we hope your replacement candle and future gems continue to delight!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the smell Best Candle ever made

Love the smell, an the excitement of when the little bottle inside appears with that awesome gift inside. Love these candles.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much for your wonderful review! 💖🕯️

We’re thrilled that you love the scent and enjoy the fun moment when the little bottle appears with the surprise inside.

Your excitement means everything to us, and we’re so glad you love our candles! ✨💎

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bad 1st experience

Received my 2 candles today for Christmas gifts for my mother and Mother in law, I open the box the wax was completely separated from the glasses they were in, looks like it was poured in a rush and just thrown in the box with no care at all. I immediately sent an email to customer support, still waiting for a response.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought 6 candles for Christmas presents…

Bought 6 candles for Christmas presents and 3 arrived broken. Contacted customer service and got a random generated email back and then ghosted. Have emailed them over 10 times on various platforms but they refuse to answer. Going to try to claim fraud with my cc company. Very shady so beware

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Awesome product

Awesome fun gift ideas. And each candle has a 25 dollar minimum worth diamond in it.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much for your wonderful review! 💖🕯️
We’re thrilled you enjoy our fun gift ideas, and we love that the diamond surprise adds even more excitement.

Every candle having a diamond valued at a minimum of 25 dollars makes the experience even more special.

We truly appreciate your support! ✨💎

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order sent to wrong address

I ordered 2 candles that went to an address I have not lived at for 9 years. I have no idea how the address even got put in. The billing address is my current address and it was not sent there. I have tried to email the company 4 times both through the website and the confirmation email and have not received a reply.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for reaching out and sharing this with us. We’re truly sorry for the frustration this has caused especially with the address issue and not receiving a reply yet.

It sounds like the order may have autofilled an old address, which can happen, but we completely understand how upsetting that is. Our team is currently reviewing your messages, and you will receive a response shortly.

We’re committed to resolving this for you and making sure your candles reach the correct address. Thank you for your patience we truly appreciate it. 💖🕯️✨

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered nov 21 delivered 29

Ordered nov 21 delivered 29

Candles got here faster and expected and smell nice but will melt in the package if it's summer
now it would be a good review with more stars if the company didn't lie about there deals

When I bought the candles the offer was spend so much get a 30$ gift for free spend so much more get a free diamond then spend a little more get free shipping the gift and free dimond where a lie iv spoke to there customer support there saying I didn't have a free dimond or gift on the order yet i got free shipping

29 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its a scam

Its a scam. Its been a month, and still haven't received my product. You better off buying a lottery ticket. People like this need to be deported

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Hello there,

Thank you for getting in touch. I completely understand how delays can be quite frustrating, and I’m more than happy to help clarify things for you.

Your first order has already been delivered, and your second order is currently en route. It’s expected to arrive on the 1st of December. We truly appreciate your patience, and we’re committed to ensuring everything reaches you without any trouble.

If you’d like your tracking details or need anything further, please don’t hesitate to let us know we’re always here to h

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The candles smell wonderful

The candles smell wonderful. They are not overwhelming. The best part is the discovery of a diamond in your candle, or a gem in some of the candles.

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for your lovely review! 💖🕯️We’re thrilled to hear that you enjoy the wonderful scents without them being overwhelming. The surprise of discovering a diamond or gem is always exciting, and we’re glad it adds to your candle experience! ✨💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing scents

Amazing scents! Exciting to get to the diamond! Enjoy lighting them ever evening.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much for your amazing review! 💖🕯️
We’re thrilled that you love the scents and enjoy the excitement of reaching the diamond. It’s wonderful to know our candles bring joy to your evenings! ✨💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The candles last a very long time

The candles last a very long time, smell great, and are of very good quality. I have ordered from foreverwick and the candles are always a hit for Christmas and other engagements.

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for your wonderful review! 💖🕯️
We’re so happy to hear that you enjoy the long lasting burn, great scents, and quality of our candles. It means so much to know they’re always a hit for Christmas and other special occasions.

Thank you for your continued support! ✨💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We absolutely love the scents!

We absolutely love the scents!

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much! 💖🕯️
We’re thrilled to hear that you absolutely love the scents. Your support means the world to us! ✨💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality of product,

Quality of product,

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you for your feedback! 💖🕯️
We’re glad to hear you appreciate the quality of our products. Your support means so much to us! ✨💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the candles 🕯 so I order a…

I love the candles 🕯 so I order a mystery box

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Foreverwickcandle

Antwoord van Foreverwickcandle

Thank you so much! 💖🕯️
We’re thrilled to hear how much you love the candles, and we’re excited that you treated yourself to a mystery box. We hope you enjoy every surprise inside! ✨💎

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer