De software van DYMO is ZEER SLECHT geschreven. Wireless printer verliest steeds connectie, na opstarten print hij dan de gedeeltelijk uit en valt dan weer stil. Totaal onstabiel en onbetrouwbaar... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Super slecht product. Net als die smerige printerfabrikanten brengen ze een chip aan in de kartonnen rol van de labels... dus je kunt alleen originele peperdure labels van deze waardeloze fabrikant g... Toon meer
Ik heb een MobileLabeler uit 2019. Na mijn recente verhuizing wilde ik ‘m weer gaan gebruiken. Dus een nieuwe DYMO cartridge besteld en vandaag geïnstalleerd. De cartridge liep gelijk helemaal vast wa... Toon meer
Al ruim 25 jaar ervaring met Dymo, tapes en labels maar wat een waardeloze kwaliteit tapes D1, en labels tegenwoordig. Ze plakken slecht tot niet ongeacht de ondergrond. Binnen 1-2 maanden totaal ge... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
De software van DYMO is ZEER SLECHT…
De software van DYMO is ZEER SLECHT geschreven.
Wireless printer verliest steeds connectie, na opstarten print hij dan de gedeeltelijk uit en valt dan weer stil. Totaal onstabiel en onbetrouwbaar.
De editor voor etiketten is ook zeer flauw. Geen/slechte alignment, soms 5 kliks nodig om tekst te kunnen selecteren, indent die niet werkt
Nieuwe Dymo cartridge vernielt MobileLabeler
Ik heb een MobileLabeler uit 2019. Na mijn recente verhuizing wilde ik ‘m weer gaan gebruiken. Dus een nieuwe DYMO cartridge besteld en vandaag geïnstalleerd. De cartridge liep gelijk helemaal vast waardoor MobileLabeler en cartridge niet meer bruikbaar zijn. Op de site kan ik geen formulier invullen. Ik verwacht minimaal de kosten van de cartridge terug te krijgen. Liever natuurlijk een nieuwe label writer.
Super slecht product NARE ERVARING
Super slecht product. Net als die smerige printerfabrikanten brengen ze een chip aan in de kartonnen rol van de labels... dus je kunt alleen originele peperdure labels van deze waardeloze fabrikant gebruiken. Deze labels zijn tot 6x zo duur. En nee... de chip overplakken naar een immitatierol gaat niet, er wordt bijgehouden hoeveel labels er gebruikt zijn . NOOIT MEER EEN DYMO. Alles wat na de Labelwriter 450 en 450 turbo is gekomen ...daar kunnen alleen de dure originelen labels in,
Je wordt verplicht om VEEL TE DURE dymo…
Je wordt verplicht om VEEL TE DURE dymo labels te kopen. Ik gebruik mijn hele leven al Dymo's. Maar ik ga al onze dymo's weggooien en overstappen op een ander alternatief. WEG MET DYMO!
Waardeloze kwaliteit tapes en labels tegenwoordig
Al ruim 25 jaar ervaring met Dymo, tapes en labels maar wat een waardeloze kwaliteit tapes D1, en labels tegenwoordig. Ze plakken slecht tot niet ongeacht de ondergrond. Binnen 1-2 maanden totaal geen plakkracht meer waarbij je een peperdure tape (D1) zo de bak in kunt mikken. Contact opnemen met Dymo of de verkoper heeft totaal geen zin. De verkoper geeft geen garantie op verbruiksartikelen en Dymo zelf heeft niet eens de moeite genomen contact op te nemen.
Uiteindelijk de LabelManager 360D in de recycling gegooid en overgestapt op ander merk.
Dymo Labelwriter 5XL
Dymo Labelwriter 5XL
geeft na elke print een foutmelding.
Uren gebeld met helpdesk, na heel lang zeuren een nieuwe printer gekregen die het eventjes wel goed deed, tot de rol half op was: toen begonnen de problemen opnieuw. Na elke print begint hij te flikkeren en geeft foutmelding. Telkens opnieuw moet ik de printer verwijderen en terug toevoegen in mijn Printercentrum. Zeer omslachtig! Koop dit apparaat niet en kijk uit voor een alternatief.
Slechte service en geen oplossing voor…
Slechte service en geen oplossing voor defect product
Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice en precies gedaan wat er gevraagd werd: foto's gestuurd, juiste labels van DYMO gebruikt, en alles volgens instructies aangesloten. Ondanks dit werkt de printer nog steeds niet.
Na herhaaldelijke pogingen om het probleem op te lossen, werd er telkens weer om nieuwe foto's gevraagd, zonder duidelijke uitleg of echte hulp. Uiteindelijk heb ik gevraagd om een retourlabel zodat ik het defecte product kon retourneren, maar zelfs dat werd niet serieus genomen.
De communicatie was traag, onduidelijk en vooral frustrerend. Ik ben ontzettend teleurgesteld in de service en het gebrek aan verantwoordelijkheid. Dit is geen manier om met klanten om te gaan.
Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan.
Wat een dure miskoop
Wat een dure miskoop, constant storing..Originele labels gekocht desondanks dat pakt hij het niet, heb heel veel labels af moeten scheuren.. MENSEN NIET KOPEN!!!!
Na 30 dagen reeds defect.
Na 30 dagen reeds defect.
Neemt geen nieuwe labels meer aan.
Kijk uit dat je dief wordt voor je…
Kijk uit dat je dief wordt van je eigen portemonnee. Het beste label printer is Zebra. Kost een beetje meer maar dan heb je ook zeer zeker waard voor je geld!!! Pas op met deze oplichters!! Je wilt 1 label uitprinten en er komen minimaal 50 achter elkaar, waardoor je ze ook niet meer kan gebruiken! Het installeren is vreselijk! En het inkt is onduidelijk geprint. Kortom een zeer vreselijke product die ik niemand aanraad!!!!
Dymo Labelwriter 550 Avoid at all costs!
Dit is mijn derde én laatste Dymo labelprinter.
De printerkopjes gaan vlug stuk en zo ook met mijn
2 jaar oude Labelwriter 450 en dus maar
meteen een nieuwe 550 gekocht.
Groot was mijn verbazing als de oude labels niet eens meer werken met de 550. Het bijgeleverde sample rolletje werkt dan weer wel. Inderdaad er zit een DRM nfc/rfid tag in elk rolletje met bovendien een teller. Dus of het nu witte producten labels of oudere originele labels zijn je kan ze NIET meer gebruiken in de nieuwe Labelwriter 550.
Wat een onzin!
Verder heb ik moeten vaststellen dat het oude formaat van labels .label blijkbaar niet wordt herkend
en je ze dus niet kan invoeren in de nieuwe software.
Zo ben je ook nog eens lekker bezig met al je labels opnieuw te ontwerpen. Fijn is anders.
Dymo gaat dezelfde weg op als printermerken zoals HP waar je niet alleen een lagere kwaliteit aan niet te herstellen hardware krijgt maar bovendien verplicht bent veel te dure inkt of in dit geval labels te gebruiken. Niet kopen!
Eigenlijk niet eens 1 ster waard.
Eigenlijk nog niet eens 1 ster waard.
Installeren van de printer is een enorm drama, software is super slecht. Ben er weken mee bezig geweest en heb vrij veel ervaring met installatie van software. Wanneer je installatie eindelijk voor elkaar hebt stopt het na een tijdje en kun je opnieuw beginnen een dramatische installatie. Bovendien belachelijk dure labels.
SLECHSTE LABELPRINTERS
Wat een graf label printers zijn dit. 3 stuks kapot in 2 jaar tijd. Na een tijdje geeft deze '' out of paper '' of '' error '' aan.
IK ZOU NIEMAND AANRADEN DIT PRODUCT TE KOPEN, SCHEELT EEN HOOP FRUSTRATIE
Werkt totaal niet
Werkt totaal niet, veel storingen en slechte ondersteuning. Na veel frustratie printer weggegooid.
Echt de slechtste labelprinter en klantenservice ooit"
Mijn recente ervaring met Dymo.com en hun producten was helaas verre van positief. Ik had hoge verwachtingen van de labelprinter, gezien de reputatie van het merk, maar deze werden niet waargemaakt.
Ten eerste, de kwaliteit van de labelprinter liet veel te wensen over. Bij aankomst leek het apparaat stevig, maar na slechts enkele weken gebruik begon het mankementen te vertonen. Het printen van labels, wat een eenvoudige taak zou moeten zijn, werd een frustrerende bezigheid door voortdurende papierstoringen en onleesbare afdrukken.
Maar wat nog teleurstellender was, was de klantenservice van Dymo. Toen ik contact opnam om hulp te krijgen, werd ik geconfronteerd met lange wachttijden. En toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, was de geboden hulp ondermaats. Er werd weinig moeite gedaan om mijn problemen daadwerkelijk op te lossen, en ik voelde me niet gehoord als klant.
In conclusie, mijn ervaring met Dymo.com en hun labelprinter was verre van wat ik had verwacht. Het is teleurstellend om te zien dat een bedrijf met zo'n naam niet in staat is om producten van hoge kwaliteit en bijpassende klantenservice te leveren. Ik zou helaas niet aanraden om bij hen te kopen, gebaseerd op mijn ervaring.
Kledinglabels
De zogenaamde kledinglabels lossen in de was! Ik voel me fameus bekocht!!!
Anderzijds de papieren labels zijn wel ok .
Zeer triest bedrijf
Zeer triest bedrijf. Negeren mij gewoon, meerdere keren contact opgenomen heb gewoon garantie. Weigeren op mijn e-mails te beantwoorden, sta op het punt alles door te zetten naar advocaat.
Gekocht Dymo Labelmanager 210D Kwarto
Gekocht Dymo Labelmanager 210D bij Kwarto. Het toestel werkte maar er was een vervelende dikke lijn op het display. Kwarto zei dat ik contact moest nemen met de helpdesk. Daar kreeg ik 2 bladzijden tips die er niets mee te maken had met een splinternieuw toestel (borseltjes, wattenstaafjes, pincetten, schaartje enz). Omdat wij goede klanten waren bij Kwarto hebben wij een andere gekregen op de kosten van kwarto. Dit splinternieuwe toestel werkte volledig niet. Nu moest ik zelf contact opnemen met Dymo. Het was moeilijk om de fouten door te geven op een klein kadertje met te weinig plaats om mijn klachten door te sturen. Ik kon wel nog contact krijgen in Polen?? Ik voel mij echt bedrogen en zal proberen om meerdere collega's te beschermen van oplichterij.
Dymo Labelprinter 400 en 450 versus Dymo 550
Dymo Labelprinter 400 en 450 : perfect
Dymo Labelprinter 550: Total shit, geinstalleerd door student aan huis. Na 6 weken tobben afgekoppeld en weggegooid. Uitgebreid contact gehad met helpdesk, blijkt in Polen te zitten, de mensen doen hun uiterste best maar het product blijft een total shit. Ben alternatieven aan het onderzoeken. Na 30 jaar exit Dymo.
Geen Dymo Kopen!!
Dymo 160 gekocht. Werkt niet. Omslachtig om iemand aan de lijn te krijgen. Reset uitgevoerd: werkt nog niet. Dan moet je een foto maken met een papiertje er bij (?)
de bon inscannen. Ik heb duidelijke foto's gemaakt. Volgens Dymo niet te lezen. Of ik dan even een filmpje wil maken...
Ik ben er klaar mee en flikker de rommel in de container. Advies: koop gewoon een letterapparaat bij de Action ofzo, daar is de service wel goed.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






