Really amazing experience. I found exactly what I needed at a really competitive price plus ended up buying something else as the website was easy to use. I was so impressed too by the speed of del... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
What a terrible company! Useless would be generous, It would be quicker to walk to them from Scotland to collect the rug. I wish I had seen the other reviews before using them GS Equestrian are awful!... Toon meer
After shopping around a bunch of sites, I ended up ordering from GS because they were the only ones to state import duties and taxes upfront so I knew I wouldn't have to pay anything extra to the ship... Toon meer
Great service as always and super fast delivery of purple spray. Buy it here, 3 times price on Amazon currently.
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
H1 Westfield Business Park, Long Road, TQ47AU, Paignton, Verenigd Koninkrijk
- support@gsequestrian.com
- gsequestrian.co.uk
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Sadly I can’t rate the product only the…
Sadly I can’t rate the product only the delivery time. Order placed 11 days ago & the confirmation email did allow between 7 & 8 days however because it’s a UK based company I did expect it before that. It’s still a no show, it may arrive, it may not, either way it certainly not a reliable company with regards to online shopping. Off to the local shop next time
0/5 stars terrible communication slow…
0/5 stars terrible communication slow dispatch, inaccurate tracking. Dont be tempted by their good prices!
Expect SLOW delivery!
Awful company, avoid!
Waited 2 weeks for some items which clearly displayed 'quick dispatch', one of those being a fly spray which I was fine with waiting 5 days for, but not 2 weeks!
It is obvious they are a made to order company, they don't have everything in stock until you order, not surprising with how much rubbish they have listed.
Perhaps they should focus on customer satisfaction over influencer ads.
Excellent company in my opinion
Excellent company in my opinion. Had bought an Equidry Bronte Jacket via eBay from them which was despite sending measurements too small. Communication especially with Lyndsey was very polite and efficient. They exchanged the Jacket without any trouble , we just had to wait a little bit passed my daughters birthday but we did not mind. . Many thanks to Lyndsey and Mahesh again!
Simple and easy purchasing process
Simple and easy purchasing process, dispatched quickly and efficiently.
Good Service!
Sorry to give one star - would prefer none! Don't buy from here.
8th May ordered and confirmed.
10th May received this email:
We know you're still waiting to receive your order: GSE********* and want to assure you your order is in our system.
We're working on shipping it from our warehouse as quickly as possible. Rest assured, it will be on its way and at your door in no time.
Thank you for your patience!
- The GS Equestrian & Country Team
12th May emailed to check, as no dispatch email received and got 'auto reply' listing hours of business. O K so they were shut!
13th May No response to my email after open for almost an hour, so telephoned to check, very 'unconcerned' answer 'would be dispatched today'. No explanation of why goods ordered the previous Friday had not been sent by Wednesday. Obviously no apology either!
13th May - 11.00 am this email was sent;
Thank you for reaching out to us. I am happy to inform you that your order is scheduled to be despatched between today and tomorrow.
We understand how important it is for you to receive your order in a timely manner and we have been working hard to ensure that everything is on track. Our team will carefully pack and ship your order to ensure that it arrives safely and in perfect condition.
Once your order has been despatched, you will receive an email notification with your tracking information. This will allow you to easily track your package and know exactly when it will arrive.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We are always here to help.
Kind Regards,
Lottie C
(customer service)
GS Equestrian
H1 Westfield Business Park
Long Road
Paignton, Devon
TQ4 7A
16th May Order finally arrived - 8 days after placing!
This Company only works 'office hours' 9.00 - 5.00 Monday - Friday and clearly very slowly then. Not really up to date with modern internet trading expectations apparently and not at all bothered about taking your money, pretending they're sending your order, but that will only happen when they get around to it. I believe the 'GS' is meant to symbolise 'Gold Star'. Won't be getting any of those from me or any more custom!
Still waiting for my order to arrive
Still waiting for my order to arrive, ordered over a week ago and still not dispatched, I’m gutted as one of my items was to assist with my new pony’s mud fever and now I feel I have let her down in getting her treated as effectively as I would have liked. I’d completely forgotten that I had the same issue last time I ordered from GS equestrian with the delivery of new hay nets taking over 2 weeks I returned them as I had to replace urgently so had to buy at a higher price locally. In future I won’t order again from GS equestrian it’s not worth the saving of a few £ when you really need your items.
Highly Recommended
I returned to horse riding a year ago and when looking to kit my horse and I out I came upon GS Equestrian. They have almost everything you would need for day to day equestrian life and competitions for both horse and human, their prices are always cheaper than anywhere else, the quality of goods are exceptional as are the range of brands they sell. The customer service is absolutely spot on and on the couple of occasions I have had to contact them due to my own error they have always been extremely helpful, kind, understanding and efficient and go out of their way to help you in any way they can. They also have a wide range of country clothing and footwear in men, women and children's as well as so many other items. I have recommended GS Equestrian to many of my friends who are now also loyal customers and would highly recommend them to anyone who is thinking of becoming a customer.
Wished I had read the reviews first
I certainly won't be purchasing anything more from this shop very poor customer service I purchased some Dubarry socks arrived but package damaged even sent them photos of the damage so i returned them but had to purchase postage before hand at £3 95 got refund for the purchase but wouldn't pay the return postage so I lost that kept getting emails saying how easy to return things i don't think it is so be careful when ordering of this company i definitely know I won't be ever again
Poor Quality Products and Poor Customer Service
Two items I ordered (gloves and yard boots) were poor quality/badly designed. The Hy high-viz gloves were advertised as riding gloves but were so stiff and inflexible you couldn't possibly hold the reins properly - could actually have been dangerous in certain situations. I decided I would just use them for yard work but they were useless for this too as they were too stiff even to wear filling a haynet. I binned them in the end.
The second item was Hy yard boots with velcro fasteners.
The boots did not fit snugly around your heel so that your foot kept lifting out. After only a couple of months, the velcro fasteners became so worn and frayed that they would not stay closed at all. The lining at the heel also wore away so that the hard inner material was exposed. I contacted GS Equestrian and explained the problems. I also informed them that although I had bought the boots 6 months previously, I had only been wearing them for 4 months. They asked me to send photos which I did. Their response was they " could not identify faults from the photos and that this was normal wear and tear". Will not be using this company again.
Don’t understand the negative reviews
This company has always sent things quicker than expected. I can’t believe this company isn’t rated 5* on here. They always price everything very fairly - actually at the lower end of some equestrian retailers and the delivery is super speedy. They have never messed an order up and have always displayed it clearly on the website if an item will take longer than expected. Thank you!
Always an excuse - never a solution
Ordered 3 times from here. Every.Single.Time there has been an excuse as to why my order is taking so long! Oh we are waiting on X Y or Z coming in to stock. News flash - if something isnt in stock have it on the website as out of stock! Or if you cant do this then email your customers to explain. 2 weeks waiting and not even sent. Order was cancelled and refund requested. Will not order again and business also reported to watchdog.
Really quick delivery and excellent…
Really quick delivery and excellent communication. I was concerned after reading previous reviews but there were no problems at all, I’d recommend. I ordered boots which didn’t fit and had to be returned, they arrived for a refund quickly and the company let me know.
Really slow delivery
Really slow delivery! They only show good reviews on their site.
I would love to love it because it appears a great order site and great prices but they say 3 days you will have it and I’m still waiting on day 5 for a dispatch email.
Communication was very poor for a previous order also which I cancelled in the end.
Superb quality leads
Superb quality leads, soft and well made. I emailed to check delivery date as it seemed to be taking a while, and immediately had a response and received the item the next day. Would order from them again for sure.
Excellent customer service!
Woefully slow company to post anything…
Woefully slow company to post anything and respond to queries. I have cancelled my order ive been waiting over 2 weeks now and will be ordering from another company tomorrow , its a shame as prices and variety seem quite good but I wont be using again.
Awful customer service
Is This A Scam
Is This A Scam? They took my money and wont respond at all.
I've just sent this the useless company.
On the 24th of December 2025 I purchased a gift voucher to the value of £100.00 via your website.
This was processed via my bank on the 24th of December 2025.
I asked the voucher to go to the email address cxxxxxxxxxx
I supplied my personal details on the form as Mrs C Wxxxxxxxxx
The Gift Voucher never arrived.
I am a previous customer of yours and previously used the email address info@xxxxxxxxxx However your company company was blocked from this address as, following orders I placed placed with your company, I was constantly bombarded by you with unwanted marketing emails.
As to date, 18th January, I have not received any communication from you and have resorted to asking my daughter to email you with my email address cxxxxxxxxxx
She has emailed you numerous times and all you tell her is the gift voucher has been sent to my email address. I have received nothing from you. She asked for a telephone number for your company but has not received a reply.
It is now 24 days since I purchased this GIFT voucher without any communication from you whatsoever. I want a refund for the full amount. If this is not reached me by midnight on Tuesday, the 20th of January I am reporting you to Trading Standards. As you have have taken my money, not provided any product and not dealt with numerous complaints we’ve sent you. If no refund is forthcoming by midnight January 20th I shall report this as a scam to trading standards.
Carolyn W
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








