gymroos.com.au Reviews 

190
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam. Advertised a free delivery sale - selected express, was supposed to arrive the next day, max 2. Still waiting a week later. They sent me an email saying “dispatched” but the AusPost trac... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two years ago they were great…but now disgusting. Ordered in September received completely wrong sizes and colours in December. Sent return at my own cost. No reply or store credit until January as th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can't give 0 stars but I placed an order last year October and never received any updates. No money refunded and just stopped responding to any emails and just blocked me from warning people on there... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Used to be a great bean 2 years ago but have gone massive downhill since Made an order on the 23 June with advertised 2–5 business day tracked shipping. Order arrived over five weeks later with no t... Toon meer

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

190 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(190)

131 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely slack - 6+ weeks for dispatch.

Have been waiting 6 weeks for an order I placed in early August. I've reached out twice and each time was told to wait 2 weeks for dispatch. I love the quality of their products, but if it means waiting a minimum of 6 weeks just to have it dispatched (still no dispatch notice as of today) it's definitely not worth it, especially given the premium prices they put on their products.

If you don't have the stock and/or staff to fulfil orders in a timely manner, maybe limit the amount of orders that can be made on that item. I guess common sense isn't very common anymore.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi River Braids,

We are sorry to hear that. We appreciate your feedback on the quality of our products! Thank you for your support!

Thank you for your message. It looks like your order included pre-order items, which typically require 4–5 weeks for dispatch. Sometimes, further delay occurs due to the shipments delay and we will make promptly updates.

At the time of placing the order, this information is displayed on the product page in red font to ensure customers are aware of the expected wait time.

We appreciate your understanding and patience, and we’re happy to keep you updated on the status of your pre-order items.

Kind regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only giving one star as I can't rate…

Only giving one star as I can't rate less, ordered in August, still am yet to receive my goods Ive paid for, launched an after pay dispute after not getting a response from gymroos after multiple attempts, still no response from the merchant so I'm still paying for my product with no product in sight!

Edit, Ive now received an email saying product has shipped, but not via express like I paid for, and the tracking number they have given is bogus. It's been almost a week since I was sent that email

DO NOT BUY!

Edit, I have gotten my money back after lodging a dispute with afterpay, because they did not respond in the given timeframe they have given me my money back.

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Jack,

We’re sorry if your first email was missed. We can see that your second email was responded to on 28 September, with a tracking link provided. Since then, we haven’t received any further communication from you.

We also cannot see any Afterpay dispute under your order.

Please let us know if you’re still experiencing any issues — we’re happy to assist.

Kind regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a couple of shirts from…

I ordered a couple of shirts from Gymroos on the 11th of May, it’s now September 20th and I still haven’t received them.
It started with there being some quality issues with the shirts when they came in, so I understood.
But now I’ve responded 2 weeks ago just simply asking for a refund and now I’m not getting a response at all.
Really disappointing.

11 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Dylan,

We are sorry to hear that, without your full name details, we are unable to trace your order in our system.

Please reach out to contact@gymroos.com.au if we missed your email.

Sincerely,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and paid for an item that was never delivered. NO Customer Care!

I ordered and paid for an item that near 5 weeks later has not been delivered. I emailed customer service at about 2 weeks of no parcel and not receiving any tracking info. I received no reply what so ever. I have email, messaged and used their website contact form multiple times since then and I have receive no response at all or the product paid for. Gymroos has basically fleeced me of my money, and then has the balls to continue to send marketing material to get me to buy more. This company is a full on scam and must be making squillions. I am reporting to the ACCC next.
Shame Gymroos!...very un-Australian. You need to rebrand as Gymthieves.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi DMS,

We are so sorry that we are unable to trace your order details and we have not received any correspondence from the ACCC yet.

If we missed your email, please reach out to contact@gymroos.com.au

We are looking forward to hearing from you!

Sincerely,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay clear of this company

I ordered a pair of shorts and a singlet, and at the time of ordering the website said that I would receive a tracking number and that the items would be shipped within 3 to 8 business days. It’s been over 4 weeks now and I’ve not received my purchase or any tracking information. I’ve attempted to contact the Gymroos company by email and DMs on social media but have not received any response. I’ve made numerous complaints on their sponsored advertisements of Facebook, only to be blocked. STAY CLEAR OF THIS COMPANY, They will take your money then ghost you.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Campbell Higgins,

We’re sorry to hear about your experience.

We would like to kindly inform you that your comments will be removed, and your account may be blocked due to content that violates our guidelines. Additionally, we respectfully disagree with your statement that you have not received a response, as our team has already addressed your concern.

Our records show that you emailed us on 21 October, and our team responded on 23 October offering a refund, store credit, or an alternative item for the out-of-stock singlet you ordered.

We also wish to clarify that your statement, "they will take your money then ghost you," does not accurately reflect our communication. Our team provided clear solutions and options for you to choose from.

Thank you for your understanding.

Sincerely,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GYMROOS…..it’s a firm AVOID!! If I could give negative stars I would.

$186.95 paid, express post listed and nothing…

Since ordering I’ve had no dispatch notice, no tracking, no parcel, and zero communication about any delay or stock issue.

I emailed politely on their listed contact details and was fobbed off by their marketing inbox, which told me to email customer service instead of simply forwarding the message. No ownership, no help.

I’m in QLD and Gymroos is in QLD. There is no reasonable excuse for weeks-long delay on “express” postage. At this point I could have walked over and collected the items faster.

After checking public reviews, my experience clearly isn’t an outlier, the same pattern of delays and poor communication keeps coming up.

If I could give negative stars, I would. Disappointed and disgusted. This is an embarrassment for an Australian company.

GYMROOS…..it’s a firm AVOID.

30 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi SJL,

We’re sorry to hear about your concern!

If we missed your email or if your order is a pre-order and you need any clarification, please don’t hesitate to reach out to us at contact@gymroos.com.au. We’ll be happy to assist you.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not worth the time or effort

Been waiting for confirmation of order for 2 weeks. Have started a dispute through PayPal as I've not received any communication to the many emails I have sent. Avoid this company at all costs

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Elliott Verdeyen,

We’re sorry to hear about your concerns.

We would like to respectfully clarify your statement, "I've not received any communication to the many emails I have sent."

Our records show that we received an email from you on 1st September, to which we replied on 6th September, explaining that your mystery box required additional processing time. We apologise for any delay in our response; occasionally, emails can be missed or end up in a spam folder.

Your order was shipped on 16th September and delivered on 23rd September, with a signature confirmation. As of now, we have not received any PayPal dispute notifications regarding this order.

We hope this clarifies the situation.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update on previous order and a new one (not learned lesson!)

Update on last order. Hoodie worn twice and stitching on pocket loose hole in material. Very poor quality. Complain and only offered $30 credit for ‘minor’ defect, which I know is going to turn into major one over time! I also ordered 4 other items 5 weeks ago. They were all in stock until this week when their sale started and now I’ve got a msg to say 3 of the items are sold out. They offered to send replacements. I said I would get back to them. Meanwhile they selected themselves and despatched. They Apologised for the ‘misunderstanding’. Suffice to say the colours they selected are the last ones I would choose. Truly shocking service. Despatch times are obv for selling purposes only. Quality mixed. Some items (the venom tank top) really good. Hoodie material is just falling apart. I see they’ve been removed from the website now.

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Murray,

We’re sorry to hear about your concern, and we truly appreciate your feedback—it helps us improve in the future. Thank you also for supporting and enjoying our Venom collection!

We’d like to kindly clarify that the Hoodie collection was a limited edition drop, as we aim to continually bring in new designs for our customers.

Regarding minor defects, we offer our customers the option of a store credit or a return at our cost for a full refund. For major defects, you remain fully covered under our warranty, so there’s no need to worry.

We also note that our shorts are a high-demand product and may sell out quickly. We are committed to making improvements in our processes and truly appreciate your patience and continued support as a returning customer.

Thank you again for your understanding and loyalty.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

11 weeks and counting!!!

11 weeks and counting!!!

Ordered 3 pairs of shorts. Waited several weeks, no news. Contacted by email. No response. It’s now 11 weeks and three unanswered emails, appalling videos on Instagram blaming customers for being impatient.
Beware a company that continually takes your money for pre-orders! Stock control or finances must be seriously wrong if they take your money before they themselves have made payment for the clothing they’re having made.

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Simon,

We’d like to kindly clarify that our shorts are high-demand items, and the pre-order notice is clearly displayed in red font on the product page to help ensure it isn’t missed.

Customers always have the freedom to choose between pre-order items or in-stock products, though in-stock items may sell out quickly due to high demand.

If at any time you decide that you no longer wish to wait for a pre-order item, we are always happy to provide a full refund. Your satisfaction is very important to us, and we appreciate your understanding and support.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Second bad experience

Second time ordering from here, first time took nearly a month for the item to be received. This order is now 2 weeks into radio silence and no update on shipping or replies to our emails?
We should never have trusted them again

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Jacob,

Thank you for ordering with us again!

We are sorry to hear that, if we missed your email, please reach out at contact@gymroos.com.au

We currently cannot trace your order without your full details, please reach out!

Kind regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only giving 1 star as I’m not able to…

Only giving 1 star as I’m not able to give 0 stars. My partner has their OG too shorts and loved them. I ordered him several more pairs during their black Friday sale, totalling $234. We wears one pair and they break, so I email GymRoos and they offer me either a refund, or I can wait until they get their shipment of the original shorts (they never advertised they had changed them). My partner wanted to original so I waited, was told April for dispatch. Gets to June and I email them because I’ve heard nothing, get a delivery notification 2 weeks later, however I am away and miss the time to collect from post office(mind you all my packages are marked safe to leave, they have admitted they marked this needed a signature) I emailed them and asked for them to be reshipped, I was happy to pay the postage cost. They told me they would once I provide the tracking showing it was returned to them, I did and they have yet to contact me, this was 3 weeks ago. I’ve now filed a complaint with fair trading.

24 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Maddison,

Thank you for your review. We apologise that, due to high demand Black Friday season, some emails may occasionally be missed, but we always strive to respond as quickly as possible. We are sorry to hear about your frustration and disappointment.

However, we would like to particularly clarify and respectfully disagree with your statement: "mind you all my packages are marked safe to leave, they have admitted they marked this needed a signature."

-All of our parcels are automatically set to require a signature on delivery and cannot be marked as “authority to leave” from your end. This ensures that, in the unlikely event your parcel is lost, it is always covered by us with tracking proof.

Additionally, we were not aware that your replacement parcel had been returned to our office. As part of our investigation submitted to the ACCC, we found that your email was sent to our marketing team (team@gymroos.com.au) rather than our customer service team.

You should have received an automated response redirecting you to the correct email, but it appears our marketing team never received a follow-up from you.

We hope this clarifies the situation and appreciate your understanding.

As we emphasised in our final response to your ACCC claim, the ACCC’s role is to support compliance and fair business practices. It is intended to address genuine regulatory concerns, rather than being used as a channel for expressing personal frustration.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Patience is a virtue, it's worth the wait

I've read a few of the negative reviews and I'm sad that so many people have had negative experiences. I guess I'm more forgiving.
Pros: Communication was good, and I'm happy with the look and feel of the shorts when I finally got the right size.They make your legs look amazing!
Cons: Their sizing chart is poor and I accidentally ordered shorts two sizes too big. I have advised them to give waist size ranges based on inches and cm.
Unavoidable: from a UK perspective, they're all the way over in Australia so things will take a good long while to resolve with time zones and distance, so be realistic and patient. My whole order process took about 6-7 weeks while I waited for dispatch to the UK, local delivery, return to post office, mail back to Australia, exchange, and journey back for redelivery.

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Chris,

Thank you for your review!

We appreciate your constant support and understanding!

It means a lot to us :)!

Kind regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service. Recived my order but was missing an item. Have tried getting in contact with them with no success. Have had to go directly to my bank to dispute payment. Will change my review if I get an answer.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Aaron,

Sorry we missed you email!

We can see your request was resolved on 5 July :)!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried support local Aussie but left feeling ripped off and disappointed

Trying to support local Aussie but this company makes it hard... deletes any comment they perceive as negative on social media. Long shipping waits. No customer service as had tried contacting so many times and no response other then a blanket response which didn't have anything to do with what I needed help with. Got a mystery box and it was really poor and disappointing...but they sure are happy to take your money.
Buyer beware with this company... better gym wear out there with much better customer service and faster shipping.
I won't bother select notifying Gymroos of this review as they delete any comments that aren't positive and act really childish by blocking you on their socials. You can't have a business and ignore negative feedback... like so many reviews on here...gymroos should actually take on the negative and use it to improve to make their business better if they are really serious about success... customer service lacks big time and ignoring that is hurting this business big time!!

Addit: my comments did NOT contain abusive language. Anything perceived as negative about this business they hide it delete... not just me but others have said the same thing.

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Mad,

Thank you for being a returning customer and for your continued support—we truly appreciate it!

We would like to kindly note that, to protect our community, comments containing abusive language will be deleted. This policy is especially important to ensure a safe environment for all, including underage community members.

We appreciate your understanding and continued support.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A happy customer

I’ve always liked the look and quality of Gymroos gear, so when I needed some new gym wear, I figured I’d give them another go—even though I’d seen a bunch of negative reviews lately.
Honestly, my experience was great. I ordered 4 items (2 Roo tanks and 2 pairs of shorts) on Tuesday and got everything by Thursday. The shipping email said only 3 items were on the way, which was a bit confusing, but all 4 showed up together, so no issues there.
Seems like some people have had problems with delays or customer service, but for me, everything went smoothly. Super happy with the order!

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi James,

Thank you for your constant support!

We recognise you as a repeating customer since we started our brand!

We deeply appreciate your constant support and understanding, it motivates us to make future improvements!

Sincerely,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad service, poor quality shorts nothing like originals

Their site claim everything is in stock and ready to dispatch, they don’t dispatch for weeks and when questioned claim it was on back order.
Takes absolutely ages to arrive.
When it arrives the quality is much poorer than their original shorts. No liner, the fabric is much less stretchy and much thinner than original shorts.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Kyle,

We’re sorry if our pre-order disclaimer was missed. Please note that while pre-order items can be purchased at any time, this does not indicate that the item is in stock at the time of purchase. Our disclaimer is highlighted in red font on the product page to help ensure it isn’t overlooked.

Regarding the removal of the lining and the updated fit, this change was made as an upgrade based on customer feedback. Some customers found the previous inner lining too warm and baggy, so the updated design aims to improve comfort and overall fit.

We appreciate your understanding and continued support.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 6 months ago - never got anything

Ordered a mystery box back in January - took my money and never delivered my items.
Contacted them via Instagram and they promised to resend and provide me a tracking number - never sent anything and never provided a tracking number and have stopped replying to my messages.

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Kara,

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate your patience.

After reviewing our email correspondence, we can confirm that your request has already been resolved. We sincerely apologise for the delay and for the oversight that caused your order to be missed in our system. Once our management team became aware of the issue, your refund was processed immediately.

Thank you again for your understanding, and we appreciate your support.

Best regards,

Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered Roo shorts

Ordered Roo shorts, which I’ve ordered several times before, waited over two months for delivery.
The shorts supplied are a cheapened version of the previous ones, no lining and hardly any stretch.
They have certainly reduced the quality, but increased the price.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Raymond,

Thank you for your feedback!

We’d like to confirm that the Roo Shorts you ordered were a pre-order item, with an estimated waiting period of approximately 4–8 weeks as noted on the product page.

Regarding the updated version, the inner mesh lining was removed to improve breathability and flexibility. We understand that this comes down to personal preference, as some customers prefer the added mesh while others find the new design more comfortable and lightweight.

We appreciate your understanding and support as we continue to refine our products based on customer feedback.

Best regards,
Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven’t received order.

Ordered my item on the 10/04/2025, still haven’t received a thing. Have reached out 3 times and have been ignored all 3 times.

Absolute joke of a company and will never bother to use them again. Don’t bother wasting your time with them, absolute scammers.

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Jason Sims,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you feel this way, but we respectfully disagree with your comment referring to us as “absolute scammers.”

We take pride in operating transparently and ensuring that every customer receives their order or a suitable resolution. If there’s been any misunderstanding or issue with your order, please don’t hesitate to reach out to us at contact@gymroos.com.au, and we’ll be more than happy to assist.

Best regards,
Gymroos Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers beware

After receiving a box of the wrong sized clothes I organised to send it back. Then after weeks of trying to find out where my replacements are they send a box of clothes that have no labels and are not the correct size and are definitely just odds and ends that they couldn’t sell. I won’t be buying any of their clothes again !

On 27 October I receive a reply to my experience. They don't make any mention that the box that was sent to me had items with no labels and were not the correct size. Everything oversized ! It looked like they really scraped the bottom of the barrel to send me a box of garbage that no one else wanted.
Don't worry Gym Roos - I won't be buying any of your products again!

What a waste of money and extremely bad service as well.

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo gymroos.com.au

Antwoord van gymroos.com.au

Hi Justin,

We’re sorry to hear about your experience. We immediately rectified the initial sizing issue with your mystery box and covered your shipping fee as part of our commitment to good service.

We understand that you were not satisfied with the second mystery box due to its packaging or appearance. However, as this comes down to personal preference, please note that mystery boxes are final sale items and not eligible for change-of-mind returns. If you prefer to choose specific items, you’re always welcome to purchase them individually at full price, where standard return options apply.

We appreciate your understanding and support.

Best regards,
Gymroos Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer