Hamiltons Fish Reviews 

55
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had signed up for a fortnightly fish box from a different website, and every time it arrived, I checked the value of the fish sent against Hamilton's and another site's prices. It seemed that even i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have now been using Hamilton's for several years and have almost always been delighted with the product and service received. On the VERY rare occasion that something isn't quite right, or I have... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered lemon sole for delivery on Wednesday, paying £45 hoping for really fresh fish. Tracking on Wednesday said “was to have been delivered today”. It finally arrived at 6.40 pm on Thursday. The p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hamiltons are the best online fish suppliers by miles. Their scallops are fresh and sweet, the best I have ever tasted and their lemon sole is another favourite. Would highly recommend them. The fish... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Viswinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Traditional fishmonger specialising in the finest fresh fish and seafood, based in South Devon offering nationwide delivery


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

55 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(55)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No more random boxes for me!

I had signed up for a fortnightly fish box from a different website, and every time it arrived, I checked the value of the fish sent against Hamilton's and another site's prices. It seemed that even if I assigned £6 of the £60 paid as carriage, the boxes I was receiving were only just worth what I was paying; there was no benefit to receiving a random box that sometimes had multiples of things that needed consuming straight away (e.g. 2kg of mussels), so I tried Hamiltons. I've not had Huss for decades and used to love it when we got it from the chippy in Battle, so I ordered a couple of kilos of this and a pack of seasoned Monkfish to get me into the free carriage bracket (£60 total). It all arrived well-packaged, on time, and with a hand-signed card from the person who packed the parcel and the fishmonger (if a butcher, butchers does a fishmonger, fishmonger?) who portioned it. The Huss was over the weight I had ordered, and as I had asked for it, had the bone removed, which made the received weight even better value. We are having lemon pepper monkfish tonight, and I will be ordering again! I normally only moan about companies' bad service on Trustpilot when I get wound up, so it's made a nice change to say something good after receiving exceptional service and a good product. Thank you.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid premium price for next day delivery which did not happen

I ordered lemon sole for delivery on Wednesday, paying £45 hoping for really fresh fish. Tracking on Wednesday said “was to have been delivered today”. It finally arrived at 6.40 pm on Thursday. The packaging was not chilled. I refused the delivery. If I had wanted two day old non-chilled fish I could have got it a lot cheaper locally. I contacted the office by phone and email and it was all DPD’s fault. Refund- I am not holding my breath! Will never use again.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hamiltons Fish

Antwoord van Hamiltons Fish

John, we’re very sorry this happened.

Occasionally delays within the DPD network do occur, and unfortunately this was one of those instances. We’re sorry you weren’t able to enjoy our fish on this occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my order...

I ordered Skate Wings...they arrived on my chosen date.. and the delivery company DPD kept me informed the time they would deliver..the Fish was well packed and excellent quality...couldnt resist and had one of the Wings for dinner....it was delicious...the rest are in the freezer.....Will definitely be ordering again....

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Where to begin

Where to begin? I ordered 2 kg of sardines that were supposed to be headless and gutted, but they arrived only headless, leaving me to prepare around 40 fish myself before a dinner gathering.The website mentioned a 25% weight reduction for headless, gutted fish. One pack, inclusive of heavy packaging, weighed 704g, and after gutting, I ended up with 596g, indicating the package likely never contained a full 1kg.The explanation given was that the sardines were supposed to be gutted, but the roe was left since some individuals prefer it that way—though what I found were intact innards. I suggested an excellent resource on sardine preparation that Trustpilot doesn't feature but can be found by searching How to Gut a Sardine.Additionally, DPD left the delivery box 35 meters from my door on the wheels of my bin. Ben Hamilton, unrelated I assume, found this appropriate, assuming the driver deemed my porch 'unsafe.'Hamilton's could have turned this situation around, but instead, they insulted my understanding and ignored my proposed solution. I also noticed signs of 'belly burn' on some of the fish.

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best online fish…

Hamiltons are the best online fish suppliers by miles. Their scallops are fresh and sweet, the best I have ever tasted and their lemon sole is another favourite. Would highly recommend them. The fish arrives the next day and is very well packaged so the contents are still super fresh.

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious John Dory

I ordered on line after my local fishmonger couldn’t supply our favourite fish of John Dory.
The fillets arrived well packaged and well within DPD’s one hour delivery slot.
I chose two of the 300g portions-was expecting two fillets but there four. Regardless, pan-fried in butter with a little oil, the fillets were delicious. I will definitely be ordering again.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was really wanting Huss

I was really wanting Huss, so difficult to find, even at the fish and chip shops atm. So I googled and up came Hamiltons! I ordered Huss to my heart's content because the price was just SO good. Couldn't resist adding some other fish and waited.
The fish arrived on time beautifully packaged. All was so fresh and well chilled. Where I had asked for filleting, it was immaculate. What I really like was that none of it was frozen. It was fresh off the boats. What an absolute treat, thank you, I will be ordering again!

27 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have now been using Hamilton's for several years

I have now been using Hamilton's for several years and have almost always been delighted with the product and service received. On the VERY rare occasion that something isn't quite right, or I have a product enquiry, this is handled in a very timely and professional manner (often out of hours) by Ben - one of the proprietors.

I do have one suggestion though. Now that Hamilton's appear to have achieved a position of strength in the market, they are best placed to try and wean the consumer on to some less favoured and lesser known fish e.g. Dabs, Megrim, Pollock, butterflied Sardines etc etc.

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hamiltons for all your fish and seafood

Just got my delivery of rock/huss prompt and excellent service from preparation to delivery even when i made a mistake on my order they were so helpful polite and understanding. And i have to say the fish was well packaged and looks amazing cannot wait to get it in some chip shop batter and in the fryer.i will follow up with another review on the taste and flavour when I'm not so bloated who needs a chip shop when you can go to Hamiltons fish and cook your own dinner

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Packaged well

Packaged well, had to throw out 25 dead mussels from 2kg though.

Not great.

Edit* just slightly under half a kilo of dead mussels thrown out.

3 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hamiltons Fish

Antwoord van Hamiltons Fish

Hi, thank you for taking the time to leave us a review.

Unfortunately when dealing with a live shellfish such as Mussels this can sometimes happen. We would prefer for there to be none wasted but sometimes outside of our control there can be.

I will certainly pass on your feedback to our Mussel supplier.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best monkfish from Ben himself!

Hamilton's Fish truly stands out as a premier fishmonger, offering the finest quality seafood, including their exceptional monkfish. Each purchase from Hamilton's Fish is a testament to their commitment to excellence in sourcing and providing only the best products. The monkfish, in particular, is a shining example of their dedication to quality. Freshness is paramount at Hamilton's, and their monkfish is no exception – boasting a succulent texture and delicious flavor that's unrivaled. Whether you're a seasoned seafood connoisseur or just beginning to explore the world of fish, Hamilton's Fish ensures an unforgettable culinary experience with their outstanding monkfish. With each purchase, you're not just buying seafood; you're investing in an unparalleled dining experience that's sure to delight your taste buds. To top it off, it was delivered by Ben himself.

6 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Monkfish

Absolutely thrilled with my recent purchase of Brixham caught monkfish from Hamilton’s fish! The quality was exceptional, and the taste truly exceeded my expectations. The ordering process was smooth, and the delivery prompt. I highly recommend Hamilton’s for their top-notch seafood selection. Will definitely be a returning customer!

6 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best fresh fish ever.

I have been looking for a way to purchase fresh fish online for ages now and now I have finally found you.
Fresh rock huss straight to my door.
Thank you, thank you, thank you.

12 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had two phone calls regarding my…

Had two phone calls regarding my delivery to say it was delayed due to the fish at the market not being of good quality. I was then told it would be with me on the Saturday without fail.well it didn’t turn up at all. Poor service won’t be buying again

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hamiltons Fish

Antwoord van Hamiltons Fish

Hi Steve, thank you for taking the time to leave us a review.

If the fish that you have ordered is landed on the local market and we deem it to be poor quality we will not send it to our customers, we did phone you to ask if you were happy for us to try and source it the following day and you said that was fine.

Our business specialises in the highest quality fresh fish and we will not risk sending fish that we do not think is completely fresh.

I am also sorry that DPD did not deliver to you on your requested day, as soon as it looked like there was going to be a delay we phoned you to let you know that there was a hold up and promised you a full refund or a fresh order to be delivered on a day of you choosing if the order did not arrive to you.

You requested a refund and that was processed immediately.

Once again we are sorry for the inconvenience you experienced and that you did not get a chance to enjoy our fresh fish.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent fish.... great service.

Made an order on-line for a fresh fish selection box from the listed varieties available. On the day before shipping, they were short of one particular type of the fish steaks I required - so Ben rang me to personally apologise and explain that they expected to ship one day later. Very good service !
Upon receiving the box we were delighted with the size, quality and freshness of all the fish. In the past, I have ordered from several different on-line fish suppliers, including a couple of 'premium' (i.e. expensive) suppliers - but Hamiltons stand head and shoulders above the others in every respect.
We shall be ordering again from Hamiltons as soon as we have finished enjoying this selection. Recommended !!

17 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where to start?

Where to start?

I ordered 2 kg headless gutted sardines - they arrived intact but headless.
I had to gut approximately 40 fish in time for a dinner party.

The website warns of a 25% loss in weight if headless and gutted. One pack weighed 704g including heavy polythene packing.
By the time I had gutted the fish I was left with 596g suggesting there never was 1kg in the package.

The excuse was that they were gutted but the roe was left inside because some people prefer it that way - the innards left in my fish were guts.

I referred the gentleman to a brilliant resource which Trustpilot won't publish but may be found under "How to Gut a Sardine".

The order was further compromised by DPD leaving the box 35m from my front door on the wheels of my dustbin.

A Ben Hamilton (maybe no relative) thought this quite in order and assumed the driver considered my front porch 'unsafe'.

Hamilton's could have rescued this but chose to insult my intelligence then failed to respond to my suggested remedy.

I detected evidence of 'belly burn' on some fish.

26 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious fresh fish

Just received our first supply of fish and I must say it is delicious. All packed in handy packs of two so can go straight into the freezer. Will be putting in another order at some future date.

23 juli 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer