Healthpath Reviews 

399
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent communication, I haven’t used my kit yet but the team is extraordinary with customer care. I look forward to using Health paths services. The team member I communicated with was Xuxa. Brilli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with the support offered prior to taking the SIBO test. Test was a bit complicated but the instructions were very clear. Advised results could take up to 14 days but mine were back within 5... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Clear and comprehensive results. I knew something wasn’t quite right and the Dr wouldn’t humour me but these tests showed very clearly that there is an issue and now I have the information to be able... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I decided to oder the Sibo kit because of a few health issues I’ve been experiencing lately. I couldn’t be happier to have chosen Healthpath. From the kit arriving quickly to the very well explained s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice
  2. ook in
  3. Medisch laboratorium
  4. Voedingsdeskundige

Geschreven door het bedrijf

We help people take charge of their gut health. At Healthpath, our mission is to transform the way we understand gut health. We believe that good health begins in the gut. We also believe that people shouldn’t have to put up with symptoms. We use Functional Medicine to address the root cause of your gut issues—and show you how to achieve great gut health via smart, sustainable changes.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

399 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(399)

56 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

An expensive experiement

It was an expensive way to find out not a lot really. I bought the top test I could, and all the expensive supplements, followed the food plan, but there has been zero change to my stomach pains. They suggested a 1-2-1 appointment which again is not cheap, but I've spoken to NHS stomach specialists in the past so I didn't want to continue throwing good money after bad.

4 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Paul,

Thank you for taking the time to leave us a review. We really appreciate all customer feedback and would very much like to speak to you about your experience and test results.

We can’t find you as a customer in our system so please do reach out to us on hello@healthpath.com so that we can offer you some further support.

We‘re really sorry to hear that you haven’t seen any improvements in your symptoms and appreciate how disappointing this must be especially when you feel you have made a substantial investment in your health.

We understand that the tests may seem expensive, however alongside test results we do also offer a personalised health plan including a practitioner review of the test results, meal and supplement plans and free educational resources, all for just the cost of the test. Our service was created in order to provide easy access to tests that, before Healthpath, were only available through a practitioner at the cost of the test, plus at least 2 consultations, and we are proud of the savings this service offers.

For many people, using our standard service is enough but, unfortunately, in some cases, such as when a health issue is long-standing or doesn't resolve with these approaches, it can then be beneficial to work 1-to-1 with a practitioner. Your health plan is based on your test results and symptom surveys, but these can only form part of the puzzle and there are times when more in depth support is helpful.

I’m not sure which test you did with us, but am very sorry to hear that you didn’t feel you learnt much from your results. Our tests do generally offer valuable information and we would be very happy to go over the results with you to help explain these further and see if we can offer any additional insights.

Thanks again for taking the time to leave us this review and we sincerely look forward to receiving your email so we can continue to support you on your health journey.

Warmest regards,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Customer Service

Amazing Customer Service

Had a problem with my goods having to be returned back by Royal Mail. Got in touch to the customer support team via email and got a reply straight from Flaminia who was able to sort out and resend the order ASAP with quick replies as well. Amazing business!

3 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Risyad,

Thank you for taking the time to leave us your review.

We're so glad to have been able to turn this issue around quickly and get your order to you - I'll make sure to pass this on to Flaminia.

Wishing you all the best,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm so grateful that I found Healthpath!

I'm so grateful that I found Healthpath! After dealing with some chronic health issues for years and trying everything under the sun, I was desperate. Upon finding Healthpath, I was able to get a test that provided valuable insights and clues and helped me to address the root causes of the challenges I was experiencing in a holistic way. The supplements and health plan have truly helped me to turn a corner in my overall sense of health and well-being.

21 augustus 2023
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Delilah,

Thank you so much for your review.

We're so glad to hear that you found the testing and our service so helpful.

We wish you the best on your continued health journey, please keep us updated on how you're getting on.

With warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Slightly disappointed

I started my health plan 2 and a half months ago and there have been no improvements with my digestive issues whatsoever in fact they are getting worse 😔 I’ve been avoiding trigger foods and following my plan everyday but nothing. I’m saddened by this as the test and supplements were an investment for me. My digestive issues are so bad that I’m unable to work so affording this has been very difficult. I was told by someone on the Healthpath community app that I should expect to feel a little bit better a month into my health plan. I was also told my calprotectin levels were high so my doctor tested my stool shortly after this but my doctor confirmed that my calprotectin levels were infact normal. Healthpath is a great guide and there’s lots of information online however I felt for me personally that my test results were unclear and there wasn’t an indication as to what my root cause for my dreadful acid reflux is. I was almost certain I had a yeast overgrowth as I have a yeast infection in my mouth that’s impossible to get rid of but my levels of yeast were normal. I feel like I’m at a dead end at this point 😔

10 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Jennifer,

Thank you for taking the time to leave us a review, we're sorry to hear that you haven't seen the progress you'd expected to on your health plan.

Thank you for taking the time to speak with our head of customer services and we're glad to have been able to provide some further guidance for you.

Please don't hesitate to reach out to our customer services team if we can be of further assistance at all.

With warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn’t be happier with my…

I couldn’t be happier with my investment into a Healthpath tests. It’s such a minefield choosing a company but these people truly stand out from the crowd. I did SO much research before choosing who to go with and figured out that most other companies just sell tests that are much more basic and the results don’t actually give you an insights into how to improve your health - which is why I’m spending all of this money in the first place! Healthpath are the only company I’ve found who have actually designed a service to improve peoples symptoms.

Thank you Healthpath - I cannot thank you enough for helping me to figure out what’s been going on in my body and what steps I can take to get my life back on track again.

9 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Susan,

Thank you for your lovely review.

We're delighted to hear you've found our test and service so helpful! Our service has been designed for that very reason, so we can provide actionable insights for our customers' test results.

We wish you all the best on your health plan and please don't hesitate to reach out to us if we can be of help at all.

With warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great potential, Really helpful

Great and very helpful first person I spoke too. I bought 2 tests which were competitively priced although not cheap for a pensioner. I got the results through but my GP didn't seem to accept them as he didn't know anything about them. Healthpath have done great but think my local NHS needs to update a bit.

2 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Brian,

Thank you so much for your updated review.

We're so pleased that we could be of support and wish you all the best with the next step of your health journey.

Please do stay in touch and let us know how you get on.

With warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quick to take the money but slow to help customers!

I tried placing an order and splitting it into monthly payments but the website is so confusing, the "pay monthly' option wouldn't recognise my card details saying "details incomplete"...So I typed my card details into the only option that had card details on the page (even though I clearly had the monthly option selected) and it went and took the full amount from my bank, I am absolutely FUMING as I feel like I have been DUPED and there isn't even a contact centre I can call to speak to someone ASAP. All I can do now is sit and wait for someone to answer my email in 24-48 working hours. Not to mention their "chat service" is just a pre-programmed chatbot to answer general FAQs. Healthpath, where are your customer representatives for when an order goes wrong?

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi AS,

My name is Marged, and I'm the Chief Experience Officer here at Healthpath.

I'm really sorry to hear you had trouble with completing the split payment on our website - we're looking into that asap with our technical team. As you entered your details on the main payment page, the full payment was taken - I'm sorry if this was not expected, and it has caused you worry.

I want to reassure you that one of our team picked up your query within an hour, and escalated this to our Customer service team lead, who processed a refund shortly after. She has emailed you and also left a voice mail to confirm.

They saw the urgency and understood the importance of rectifying this immediately for you - I hope it has helped. This refund should be with your bank for processing as we speak.

The team will follow up with you again tomorrow to ensure you have what you need, and to see if we can help you further.

Best wishes,
Marged and the Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Healthpath are amazing

Healthpath are amazing! I had been dealing with acid reflux among other digestive issues for over 6 years and was at the end of my tether. After visiting the doctor 3 times about the issue and just being given different pill after pill (which made my reflux worse) I decided I needed to find what was at the root of my problem.

I ordered the ultimate gut health test to cover all bases, my detailed results arrived in 15 working days complete with supplement recommendations and meal plan. I am only on week 3 of my plan but my symptoms have drastically improved. Any questions I have had along the way have been answered promptly by the team, I couldn’t be happier with the service. I still have a long way to go but it has definitely been money well spent.

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi Amy,

Thank you so much for your review.

We're delighted to hear that you've found your test results and our service so helpful - and that you've seen such an improvement with your symptoms.

Please do keep in touch and let us know how you get on as you continue with your health plan.

All the best,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally someone listening to me & doing something to help

Finally, somebody properly help me.
My IBS symptoms had been going on for many many years, but became unmanageable when I got to menopause and also hit a few life crises. The NHS did all the tests, that took ages, but came back with nothing to report… An absence of a diagnosis means that you have IBS, try the low FODMAP diet, but you are basically on your own… I had a listen to radio programs about gut health and the Microbiome and was dreadfully envious of people having their gut health tested, assuming it was only available in America. Turns out this is not the case as Healthpath are here and I can’t tell you how much they have helped. It’s a proper, personalised, tailored service, starting with a very lengthy questionnaire (which is very interesting in itself as it really helped me to recognise why I had got into the state that I had got into) and somebody is assigned to actually read it properly and deal with you. So far so good, the stool sample is tested for flora and fauna, bacteria, microbes, fungus, and the rest… And a brilliantly detailed report issued to you, quite dense with information, but readable if you concentrate properly! And very interesting.

It shows you with a chart what is out of kilter and you are given suggested supplements (probiotics, pre-biotics and the like) under Street protocol as to how to take them to get the most effect from them.
Taking these tailored supplements for a couple of months has made absolutely the world of difference to me. The idea incidentally, is not to take them forever, but to take them long enough to reset the balance in your gut. I’m not entirely sorted (turns out I’ve got a fairly major intolerance to corn/maize, which is something that is not singled out as a potential problem problem on the low FODMAP diet (indeed, if you go gluten-free, you will be eating an awful lot of it in all probability…)) BUT I would say that I have “got my life back” and can do things like eating out & operate like a “normal person” WAY more than I have in the last 25 years. I can’t tell you how much it has meant to me to have health path take me seriously and treat me as an individual. It’s cost me a few hundred… Which is money extremely well spent when you’re talking about a debilitating health condition

5 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Kate,

Thank you for taking the time to leave us your review.

We're delighted to hear that you've found your test results and health plan so helpful in your health journey and that you've been able to enjoy things like eating out again.

Please do keep us posted on your continued journey - and don't hesitate to reach out to our customer services team if we can be of further help at all.

With best wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOT IMPRESSED CANNOT CONTACT THEM

Ordered gut health test - paid using the 6 x instalments via split-it. They have taken the whole amount (£369) out of my account , no phone number to call them, no customer service chat - just a useless bot. No response to my URGENT email - I now have bills I cannot pay and will be over drawn - NOT IMPRESSED!

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Lucy,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We know you've talked this through with our head of customer services on the phone but we just wanted to provide a response on here to your review.

We would like to apologise that you felt that you were unable to reach us, we have a two-working day response time on emails however we will always pick up urgent emails as quickly as possible. We can see that one of our customer services team members had replied to your message the morning after the evening you'd contacted us and we're sorry you didn't see this response before leaving your review.

The larger transaction you could see on your account was a temporary holding amount for the full amount of the order - this disappears within 5 working days of the order being placed. This is the standard way that Splitit operates and we do explain this fully in the Splitit terms and conditions detailed on our checkout page however we apologise that this wasn't clear for you before you had placed your order.

We understand that this is now resolved and thank you for providing us with your feedback during the call.

We wish you the best with taking your test. We're always here for support so please don’t hesitate to reach out to our customer services team if we can be of further help.

With best wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had been experiencing digestive…

I had been experiencing digestive issues for two years and had all the NHS tests and scans so decided to try Healthpath in desperation to resolve my symptoms . The test kits were easy to use and results arrived as promised along with recommendations of five supplements to purchase . The meal plans were also good , although no different to my normal diet which has always been very healthy .I had tried two of the supplements previously so bought the other three .
Nothing helped my symptoms in anyway and I booked an online consultation as I found the test results hard to understand. The practitioner was nice and suggested two other supplements and a follow up appointment. I bought the supplements which made no difference whatsoever . By this time I had spent over £800 in tests supplements and consultations and I concluded that it was time to draw the line with supplements and consultations because I felt this was more of a money making opportunity than a genuine concern to improve the clients problems. My symptoms are as bad as they ever were , none of this had helped in any way .

30 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Julia,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are not able to find you as a customer in our system but would like to speak with you. Please reach out to us on hello@healthpath.com so that we can support you further.

It sounds like you are on a really big health journey and are going to great lengths to understand what is happening within your body and most importantly what you can do about it.

So we want to start off first by congratulating you on this. most especially as you are taking the steps to make large financial investments into your own health. We deeply respect that your money is hard earned and valuable.

We’re sorry to hear of your unhappiness with your progress following your test results and consultation.

The honest truth is that health is highly individual and unique. Some people can make significant progress quickly with simple dietary, lifestyle and supplementation changes. Whilst for others the journey can last years and require deeper investment into education and change in more areas of their lives.

Most of us as a team have experienced our own health challenges. And some of us invested very many thousands of pounds into seeking answers. We know what it feels like to go through all of the NHS options and to be waved away with no clear answers and we know the frustration of spending money in areas that seem like they have answers but do not give us quick progress.

Our message to you is to keep at it. If your symptoms are causing a big disturbance in your life, know that with time, change and self education you can get to the root cause and make significant improvements.

Commonly for people that have more complex symptoms we suggest a minimum of 3-6 months of one to one work with a practitioner. It does not need to be with us and we are happy to recommend multiple companies free of charge.

We want to be clear with you. Healthpath are not profiteering from your situation. We are a bunch a dedicated and passionate human beings who just want you to discover deep health transformation.

Comparatively to the services we were able to access before Healthpath was born, we are saving you very significant sums of money and increasing accessibility to a new way of seeking answers for health challenges. We are not rolling around in your cash, far from it - we are a start-up, losing money in the name of giving our customers more free and self empowering services than anyone else in this industry.

Our role is to empower you to improve your health, and we are honest that for some people this takes a bit longer and requires more investment and more education. Our tests do not have any mark up to the market and also include health plans, practitioner reviews, meal plans, supplement plans and education for free.

Thanks again for taking the time to leave us this review. Know that we are here to support you and give you guidance and we hope that you get in contact with us to talk further about what options lie ahead.

Warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best investment in your health

I was hit with MCAS (mast cells activation syndrome) earlier this year which causes me an array of health issues including digestive ones. Healthpath test revealed that I have a gut dysbiosis which I’m currently healing. Healthpath is particularly invaluable in my healing journey, as MCAS unfortunately isn’t an official diagnosis in the UK yet.

Test results are reviewed by an experienced team of nutritionists together with your symptoms, this is why it's more expensive compared to competitors.

I’m 7 weeks in my course so far and impressed with the positive impact of the supplements course already.

15 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Masha,

Thank you so much for your lovely review. It's great to hear that you've found our service so helpful as part of your health journey.

We wish you the best on your continued health path, please do keep us updated on your progress.

Warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent health service

I wouldn't know where to turn to if it wasn't for Healthpath.
This is the sort of holistic healthcare that should be more mainstream and available/known to everyone.
If it wasn't for the 'split it' scheme, I wouldn't be able to afford my nutritional/hypnotherapy sessions - so it is accessible to those who can only pay in stages, interest free.
Thank you for existing and helping me to get better!

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Thank you so much for your review.

We're so glad that the sessions you've had have been so helpful and wish you all the best on your continued health journey.

With warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company!

The results were easy to understand, and the staff were very professional. My practitioner sent me a personalised letter with a summary of the key findings for my results and detailed recommendations for food and supplements.

3 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi Callie,

Thank you for your review, it's great to hear that you've found your results helpful.

Wishing you all the best on your continued health journey,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process, valuable information

I've done 2 gut health tests with healthpath and found the process really easy. The issues identified have helped me in next steps to improve gut health, and when I had a follow up question someone took the time to call me with some more information, which I found really helpful.

30 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello James,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you've found an improvement with your gut health and found our service helpful.

Please don't hesitate to reach out to us if we can be of further help.

Warmest wishes,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing people and I'm grateful because…

Amazing people and I'm grateful because they helped me a lot.
I was in a situation where doctors from my country were not able to help me and Belle from healthpath was there every time to support me.

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello there,

Thank you for your 5* review.

We'll pass this on to Belle, we're glad to hear that our service has been of help to you.

Wishing you all the best,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Symptoms relief finally

I had such bad bloating, flatulence, and more. I reached out to Healthpath for a full test, and the results were sent to me. They were really in depth and gave me a real understanding of everything that is going on. The diet protocol was most difficult following a low FODMAP diet but I manage to do this with the help of nutritionist and the monthly webinars. I have followed it all including the supplements and my symptoms although not completely resolved are 70 percent better. It's a relief. I plan to test again in the near future as a direction to hopefully heal all symptoms and see how my gut has changed for the better. Healthpath is definitely worth it.

21 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi Ekeisha,

Thank you for your review, it's great to hear that your symptoms are improving and you're finding our service helpful.

Please don't hesitate to reach out to our customer services team for any guidance on the best next steps for you.

Wishing you all the best on your continued health journey.
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gut Health Solutions

A very professional approach to all problems,with a down to earth attitude.

7 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi Ewen,

Thank you for your 5-star review and for sharing your experience.

Wishing you all the best,
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Life changing company

I came to healthpath after suffering with gut and skin issues for over a decade. I was felt unheard by my GP and even made to feel like I was crazy.
Luckily I found healthpath who were so empathetic and supportive. We found many root causes and issues to my symptoms which I was able to address in a holistic way with no medications.
I can honestly say they changed my life for the better and I can’t thank them enough.
From the amazing tests to the knowledgeable supportive team, they are the only places I will trust with my health and advice.

Thank you for everything healthpath

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hello Jessica,

Thank you so much for your lovely review and for sharing your experience!

We're honoured to have been a part of your health journey and it's so great to hear the progress you've made.

Wishing you all the best.
The Healthpath Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been working with Belle for quite…

I’ve been working with Belle for quite a few months after my last nutritionist went on maternity leave and she has been amazing so knowledgeable about sibo and gut health and has really made me dig deeper into my root cause as why I haven’t found relief yet and made me realise it’s all stress and anxiety related she has taught me lots of great tips and I’m making lots of progress still have a little way to go but feeling so positive that I can finally crack this health journey and get my life back

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Healthpath

Antwoord van Healthpath

Hi Becky,

Thank you so much for your review, we're so pleased to hear of your progress on your health journey - we'll make sure to pass this on to Belle.

Wishing you all the best,
The Healthpath Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer