Hermetise Reviews 

1.039
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personnellement, j'ai eu une excellente expérience, j'adore les produits nombreux que j'ai achetés, et j'y retourne cette semaine pour un soin du visage offert gracieusement lors de ma dernière visi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

-great product -expensive -extremely pushy sales people (might not go back because they tried to add another product on my card without asking me first) - tip: be more elusive, then you’re more ex... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrug!!! Ich habe am 18. Mai 2022 Hermetise - Wrinkle Filler gekauft. 10 ml in einer spritzenähnlichen Flacon für 300.- EUR. Mir wurde verschichert, das bei 2-maliger Anwendung pro Woche ic... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich wurde heute (11.10.2021) in der Kärntner Str. in Wien in den Hermetise-Shop von einem sehr charmanten Verkäufer erfolgreich gelockt, d. h. ich habe eingekauft. Inwieweit die Antiwrinkle-Creme wirk... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica winkel
  2. ook in
  3. Apotheek
  4. Huidverzorgingskliniek

Geschreven door het bedrijf

Welcome to the luxury and convenience of anti-aging benefits at home. The Hermetise professionals have unlocked the future of skin care by relying on the most ancient forms of practice. A 21 century approach to wellness – tried-and-true healing treatments to set you on the path of self-discovery and awakening.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(1.039)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

I want to thank Adar from the bottom of my heart you have been so helpful. Your company is so blessed to have you. I love your products.

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Zoey,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear about your positive experience with us.

Your satisfaction is our top priority, and your kind words encourage us to continue striving for excellence. If you have any further comments or need any assistance, please don't hesitate to reach out.

Thank you once again for your support.

Best regards,

Hermetise
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, scam ,scam.

Your employees are extremely pushy, sneaky, don't take no for an answer, and make customers uncomfortable. They also do not educate customers on the no refund policy that you have in store. You would sell more products if you didn't train your employees to be so pushy, and if you priced your products in an honest way. Also, the collagen peel is a scam... It's made to look like your dead skin is coming off but it's not. There are powders in the ingredients. I just feel so ripped off.

Here is what I have also sent to the BBB:
I was walking through the mall while on the phone and was offered a sample from a saleswoman. I said thank you and tried to walk off but she grabbed my hand and said she wanted to show me her products. She didn't care that I was on the phone and I didn't know what to say and didn't want to be rude. She put the collagen peel on my hands and showed me how it worked. I said that it was very nice but I can't afford it and she asked if I was a Cos t Co member. I said yes... Then she said she can offer me a $200 discount. I still was unsure about purchasing but she kept saying how great a deal it was and that I will love it. I just wanted to leave and knew she wasn't going to let me go easily so I said fine I'll buy it . I was walking around the mall and felt extreme buyers remorse for spending $53 on a skincare product so I walked back 10 minutes later saying I wanted to return it. She said no refunds. Amazing. She never, not once warned me about that. Such a scam!!

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Alisha,

I trust this message finds you well. I am writing to address the concerns you raised in your recent review on Hermetise's Trustpilot page. Firstly, I would like to extend our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your visit to one of our retail locations.
At Hermetise, we are committed to ensuring the utmost satisfaction of our valued customers. While we acknowledge that, as a wholesale distributor, we do not have direct control over the policies and operations of individual retail stores, we are dedicated to assisting you in resolving any issues you may have encountered.
To facilitate the resolution process, we kindly request that you provide us with the following information:

Mall:
State:
City:
Address of Store:
Store Name:
Brand Purchased:
Date of Purchase:
Amount Paid:
Lot#/Expiration Date:
Picture of Receipt/Receipt#:
Was the Product Opened? (Yes/No):
Details of Your Concern:
Your Email:
Your Phone Number:
Your Full Name:
Ticket Number:

Please rest assured that while we may not have direct control over store policies, we will do our utmost to liaise.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Von Hui zu Pfui in Sekunden

KärnterStraße Wien, Anfang Februar

Ein Dame drückte meinem Mann die Probe eines Produktes in die Hand und bat mich kurz mitzukommen ins Geschäft, um mir meine Gratisprobe dort abzuholen. Soweit noch alles ok.

Im Geschäft bat man mich in einem Stuhl Platz zu nehmen und begann sofort auf mich einzureden. Der Herr redete ohne Punkt und Komma, versuchte mir eine bestimmte Augencreme schmackhaft zu machen - doch spätestens bei dem Satz "Pflegen Sie sich überhaupt" war mir klar, der hat einen Schimmer von dem was er redet, denn meine Haut ist in einem Top-Zustand und ja ich pflege und das mit sehr guten Produkten.

Da ich seinen Redeschwall nicht unterbrechen wollte ließ ich ihn gewähren und irgendwann "schmierte" er mir diese angeblich ach so tolle AC (mit dem einzigen Collagen, das wirkt - aja genau ;-)) unter mein Auge und trocknete sie mit einem mehr als billigen Ventilator - dabei redete erweiter ohne Unterlass.

Zum Schluss reichte er mir einen Spiegel und ich sah, oh Wunder - genau nichts - eher im Gegenteil -r trockene Haut, die aussah als hätte sie noch nie eine Pflege gesehen.

Er wollte natürlich sofort sein "Wundermittel" verkaufen, doch ich erklärte ihm in genauso zuckersüßer Manier, wie er sie die ganze Zeit mir gegenüber verwendet hat - "Wunderbar, dann werde ich das Ganze jetzt noch eine Weile beobachten und sollte sich ggfs. noch der tolle Effekt einstellen komme ich selbstverständlich wieder ;-)".

Innerhalb von Millisekunden änderten sich Mimik und der Ton - der vorerst ach so redefreudige Herr verlor seine zuckersüße Stimmvariation und redete nur noch kurz, knapp und sehr unfreundlich, ich solle doch tun was ich möchte.

Daraufhin verabschiedeten wir uns, mein Mann war ja Teil des ganzen Theaters, sehr freundlich - uns wurde kein Gruß erwidert, die Tür wurde uns nicht aufgehalten - das Verhalten hatte sich innerhalb von kürzester Zeit komplett gewandelt.

Fazit: Diese aufdringlichen Personen mit ihren schwindelingen Versprechen, die nicht mal vom Fach sind sollten schnellstens aus einer der schönsten Gegenden von Wien verschwinden. Sie sind eine Schande für diese Straße.

Mögen die Produkte sein wie sie wollen - ein Urteil darüber gebe ich nicht ab, weil ich sie nicht kenne.
Das Personal dieser Firma ist unterirdisch und für so eine augenscheinlich hochpreisige Marke absolut fatal, weil man sich hier weder wohl fühlt noch angemessen behandelt wird.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Sandra,

We genuinely appreciate your review and are sorry to hear about your recent experience at one of our stores. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to enhancing your store visit.

Please understand that, as an Authorized Wholesale Distributor, we have limited control over individual stores. However, we are eager to assist you in any way possible to improve your store experience.

Kindly reach out to us at customer-service@hermetise.com and let us know the details of your store visit so we can work on making it a better one for you.
Your feedback is invaluable, and we're here to ensure your satisfaction.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sehr geehrte Damen und Herren,

Sehr geehrte Damen und Herren,

ich möchte mich über einen Vorfall beschweren, der sich in Ihrem Geschäft in der Kärntner Straße in Wien ereignet hat. Ich wurde von einem Mitarbeiter eingeladen, um einige Informationen über Ihre Handcremes zu erhalten. Allerdings wurde mir stattdessen eine Augencreme aufgedrängt. Schnell wurde ich auf einen Stuhl gesetzt, die Creme wurde auf mein Gesicht aufgetragen und mit einem Ventilator getrocknet. Dabei wurde mir gesagt, es handle sich um eine Augencreme von 60 ml, die nur einmal pro Woche verwendet werden müsse und für 60 Wochen ausreichen würde. Leider konnte ich die Verpackung nicht sehen, da mir sofort die Rechnung präsentiert wurde und mir keine Zeit zum Nachdenken blieb.

Erst später stellte ich fest, dass es sich lediglich um eine Verpackung von 10 ml handelte und die Creme in einer großen Verpackung verkauft wurde. Ich fühle mich getäuscht und bin sehr enttäuscht von diesem Vorfall.

Ich bitte um eine angemessene Lösung für diese Situation und um eine Erstattung für das falsch beworbene Produkt.

Mit freundlichen Grüßen,
M. B. J.

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear MBJ,

I hope this message finds you well. I am writing to address your recent review on Hermetise's Trustpilot page and to apologize for any inconvenience you may have experienced with our products.
First and foremost, we want to express our sincere regret for any issues you encountered with your Hermetise product. As a wholesale distributor, we understand that we do not have direct control over certain policies, but we take full responsibility for the quality and satisfaction of our customers.

In an effort to make things right, we would like to offer you a replacement product for the defective one you received. To ensure that we can send you the replacement promptly, we kindly request the following information:

Your Full Name:
Phone Number:
Email Address:
Shipping Address:

Please provide this information at your earliest convenience so that we can process your replacement order swiftly.
At Hermetise, customer satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving any issues you may have had. We believe that this replacement will meet your expectations and provide you with a better experience.

Additionally, we kindly request that, once you receive the replacement product and have had the opportunity to evaluate it, you consider editing or removing your negative review on Trustpilot. Your feedback is valuable to us, and we hope that your updated review reflects the improvements we have made to address your concerns.

Thank you for your cooperation, and we once again apologize for any inconvenience you may have faced. If you have any further questions or require assistance, please do not hesitate to reach out to us.

We look forward to rectifying this situation and providing you with the exceptional Hermetise experience you deserve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a scam; don't buy it.

I have been using this product for more than two months now and it has had zero impact on my wrinkles. I think there are many other similar products on the market at a fraction of the price that can work just as well.

10 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Just OK,

We sincerely appreciate your review, and we're sorry to hear that you had an unsatisfactory experience with one of our products. Your satisfaction is our utmost priority, and we're here to help.
Please note that as an authorized wholesale distributor, we aren't directly connected to individual stores. However, we are committed to assisting you to the best of our ability. To resolve any issues you've encountered, please reach out to us at customer-service@hermetise.com. We'd be delighted to assist you with the product that didn't meet your expectations.
Your feedback is valuable, and we look forward to making things right for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

La Estafa de las Estafas de Hermetise

De Hermetise puedo decir que sus técnicas de ventas son muy burdas e irrespetuosas. Te dicen un precio exhorbitante, que no compensa la calidad - precio y al final te hacen una aparente rebaja que es el precio real de venta. Los productos en sí, son buenos, pero hay muchas otras casas cosméticas con tecnologías e ingredientes igualmente buenos, que manejan una ética increíble hacia el cliente y no realizan hostigamiento o ventas difusas para engañar al consumidor. Así que no permitan que los engañen, Hermetise es una estafa. Otro aspecto que molesta es la pésima presentación de producto, se dicen amigables con el ambiente, pero envasan en plástico, el empaque es de mala calidad y estéticamente feo. Finalmente son como un fantasma, ya que no encontrarás referencias profesionales de la compañia. No sé sabe absolutamente nada de su historia, de dónde vienen, que tecnologías trabajan, ingredientes y demás. Se trata de una empresa muy joven, que se posicionó en el mercado como una marca de lujo, pero su mercadotecnia y productos ofertados dista mucho de ese alcance. Por favor, a todos los que han sido estafados y encontraron este chat, les extiendo está advertencia, porque acá cabe interponer las denuncias respectivas en las oficinas del consumidor de cada país.

16 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Fabiana,

We genuinely appreciate your review and are sorry to hear about your recent experience at one of our stores. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to enhancing your store visit.
Please understand that, as an Authorized Wholesale Distributor, we have limited control over individual stores. However, we are eager to assist you in any way possible to improve your store experience.

Kindly reach out to us at customer-service@hermetise.com and let us know the details of your store visit so we can work on making it a better one for you.

Your feedback is invaluable, and we're here to ensure your

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM- Product Not The Same

I just returned from Oahu, Hawaii and was approached by a salesman at the Ala Moana Shopping Center. He lured me in and tried the Hermetise product on me. I saw a difference and felt my skin visibly tighten. He also told me he was giving me the product 1/2 off at $399 with something free and then he sold me another cream for 1/2 off at $250. I came out of there almost $700 less, but thought it would be worth it because he said it lasted a year and I could already see a difference after the first application. He also scheduled me for a facial and red light wand therapy for free. However, the guy tried to sell me a $10,000 red light wand. I said "no, thank you." to that. When I arrived home, I applied the cream thinking I would feel my skin tighten and see results like I did the week before. I did not notice any change at all. There wasn't a tightening to my skin and my lines were all there. I feel completely scammed. I would not have purchased the cream if there had not been a difference. The creams he sold me did not have the same effect as the ones in the store.

5 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Ms. Morris,

I hope this message finds you well. I am writing to address your recent review on Hermetise's Trustpilot page and to apologize for any inconvenience you may have experienced with our products.
First and foremost, we want to express our sincere regret for any issues you encountered with your Hermetise product. As a wholesale distributor, we understand that we do not have direct control over certain policies, but we take full responsibility for the quality and satisfaction of our customers.
In an effort to make things right, we would like to offer you a replacement product for the defective one you received. To ensure that we can send you the replacement promptly, we kindly request the following information:

Your Full Name:
Phone Number:
Email Address:
Shipping Address:

Please provide this information at your earliest convenience so that we can process your replacement order swiftly.
At Hermetise, customer satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving any issues you may have had. We believe that this replacement will meet your expectations and provide you with a better experience.

Additionally, we kindly request that, once you receive the replacement product and have had the opportunity to evaluate it, you consider editing or removing your negative review on Trustpilot. Your feedback is valuable to us, and we hope that your updated review reflects the improvements we have made to address your concerns.

Thank you for your cooperation, and we once again apologize for any inconvenience you may have faced. If you have any further questions or require assistance, please do not hesitate to reach out to us.

We look forward to rectifying this situation and providing you with the exceptional Hermetise experience you deserve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and customer service

I had a concerned which was sent via email and the team got right back to me. After talking on the phone my concern was resolved and the wrinkle eraser works like magic!! I would recommend this product to everyone and the customer service is excellent!

25 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Cristina,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LÜGE/Falsche Information/ Ich wurde überrumpelt und plötzlich saß…

Ich wurde überrumpelt und plötzlich saß ich schon am Behandlungsstuhl. Die Beraterin redete schnell und überzeugend. Ich sagte, dass ich oftmals Produkte nicht vertrage. Dies, sagte sie, sei kein Problem. Ich kann das Produkt zurückbringen. Ich fragte ob ich dann das Geld zurück bekomme ins erhielt ein klares „Ja“. 5 Tage danach für ich extra von mir daheim 1 1/4h bis in den 1., der Herr dort sagte mir, dass er das nicht macht, maximal umtauschen auf anderes Produkt. Das war eine blanke Lüge von meiner Beraterin. Ich wurde von dem Herrn darauf hingewiesen, dass dies auf der Anrechnung steht. BITTE, die Rechnung erhält man, nachdem man gekauft hat. Das ist eine Frechheit!!!!
BITTE, die Rechnung erhält man, nachdem man gekauft hat.
Das ist eine Frechheit!!!!
Ich rief mehrmals und schrieb auch.
Als Antwort kam erst nach Tagen eine ungenügende Antwort, dass kein Geld retour möglich ist. Damit kann ich mich nicht abfinden. Denn die Beraterin sagte mir etwas anderes zu.
Ich denke, das ist keine gute Werbung für ihr Produkt. Da beginne ich zu zweifeln .
Was ist das für ein Unternehmen wenn man niemanden erreicht. Die Karte mit der Telefonnummer erhält man ja auch beim Kauf mit den Worten; wenn etwas nicht passt, soll man ruhig anrufen.
Ich rief mehrmals und schrieb auch.
Als Antwort kam erst nach Tagen eine ungenügende Antwort, dass kein Geld retour möglich ist. Damit kann ich mich nicht abfinden. Denn die Beraterin sagte mir etwas anderes zu mir.
Was ist das für ein Unternehmen wenn man niemanden erreicht. Die Karte mit der Telefonnummer erhält man ja auch beim Kauf mit den Worten; wenn etwas nicht passt, soll man ruhig anrufen.
Ich möchte mein Geld wie versprochen retour!!!!! An Hermetise: Schreiben sie nicht, dass sie es weiterleiten und sich jemand bei mir meldet. Das liest sich zwar für andere Leser gut aber das geschieht nur mit der Antwort….tut uns leid, aber das Geld gibts nicht retour.

24 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Ingrid,

I trust this message finds you well. I am writing to address the concerns you raised in your recent review on Hermetise's Trustpilot page. Firstly, I would like to extend our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your visit to one of our retail locations.

At Hermetise, we are committed to ensuring the utmost satisfaction of our valued customers. While we acknowledge that, as a wholesale distributor, we do not have direct control over the policies and operations of individual retail stores, we are dedicated to assisting you in resolving any issues you may have encountered.

To facilitate the resolution process, we kindly request that you provide us with the following information:

Mall:
State:
City:
Address of Store:
Store Name:
Brand Purchased:
Date of Purchase:
Amount Paid:
Lot#/Expiration Date:
Picture of Receipt/Receipt#:
Was the Product Opened? (Yes/No):
Details of Your Concern:
Your Email:
Your Phone Number:
Your Full Name:
Ticket Number (if applicable):

Please rest assured that while we may not have direct control over store policies, we will do our utmost to liaise with our sales team and engage with the customer service of the relevant location on your behalf. Our aim is to assist you in finding a satisfactory solution to the matter you have raised.

Your feedback is invaluable to us, and we genuinely appreciate the opportunity to address your concerns. We are committed to ensuring that your experience with Hermetise meets your expectations, and we will make every effort to try and resolve this issue to your satisfaction.

Once we receive the requested information, we will initiate the necessary steps to assist you promptly. Please feel free to reach out to us if you have any further questions or require additional assistance.

Thank you for choosing Hermetise, and we look forward to resolving this matter to your utmost satisfaction.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was first given a free sample of…

I was first given a free sample of Hermetise at a resort in Hawaii. I fell in love, but when I went on the website I wasn't prepared for the pricing. However, I believe quality should come at a price so I saved up and nearly a year later purchased my first product directly via the Hermestise website.
I placed the order on January 11, 2023. I immediately received an email confirmation for the order saying I would receive shipping info shortly. A couple days went by and nothing. Then five days. Then six. Finally I decided to reach out and see if there was an issue since I found it odd that a week had passed with no additional contact. I used the live chat option to speak with a customer service rep directly on the Hermetise website. The very first thing the rep typed to me was "what's the order number" not a hello, my name is, thank you for being a customer, nothing. I gave them the order number and the next thing I received was simply, "need shipping address." I was somewhat taken aback with the bluntness, I expected at least a "thank you for that info, could you also provide me with the shipping address please?" But I guess they were trying to save time. I provided the address and explained that I had placed an order a week prior and had not heard anything since. The rep told me that they needed to verify the shipping address since it differed from the billing address. I totally understand this and appreciate them wanting to double check, but it had been a week and I had not received one email or phone call asking for verification. My email and phone number was right on the order confirmation, so they had it all. The rep said they had tried to reach me but I double checked both my email and junk mail and phone records but showed no missed calls, no voicemails and no follow-up emails.
Once I was able to verify my shipping address with the rep I instantly received an email with shipping confirmation.
I am somewhat disappointed with not only the way the rep addressed me in the beginning but also the fact that I paid nearly $400 for a product and no one would have done anything if I hadn't have reached out to find out what the issue was. I would expect much better customer service from a luxury company such as Hermetise. I was a little put off by the experience but thankfully the product is so great I will more than likely order again. I'm just letting you know so this doesn't happen to anyone else in the future. Thanks for your time and attention!

17 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Jessi Fisher,

I hope this message finds you well. I am writing to address the recent experience you had with our customer service representative during your online chat session. First and foremost, please accept our sincerest apologies for any inconvenience or frustration this may have caused you.

Upon reviewing the details of your interaction, we recognize that we did not meet our own standards of service excellence. Rest assured; we are taking immediate steps to address this internally to ensure that similar situations do not occur in the future.

We understand that regaining your trust may take time, but please know that we are fully committed to earning it back. Your satisfaction is our priority, and we are here to assist you in any way we can.

Please contact me at Email: customer-service@hermetise.com or
Phone: 786 673 4962

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product!!!!

I have been a esthetician for 20 + years and try many products some work and some not
I found that all the product's from Yubari king melon by Hermetice are absolutely amazing and the recent performance of the wrinkle eraser was unbelievable.
I’m completely blown away.

13 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Rachel,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service

Customer service. Attentive, friendly and helpful.

5 januari 2024
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Iris,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Went to this store in the Hanes Mall

Went to this store in the Hanes Mall, Winston Salem. I have rosacea and really wanted to avoid putting anything on my face. Salesman told me rosacea is a bacterial infection and can be cured and they can do it. He put some product on my face to fill the wrinkles and I looked 10 years younger, however, it turned into a caked mess and I had a reaction. Did some research and rosacea is NOT a bacterial infection. Diet can help it but scientist do not know the root cause.

16 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Barbara,

We genuinely appreciate your review and are sorry to hear about your recent experience at one of our stores. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to enhancing your store visit.

Please understand that, as an Authorized Wholesale Distributor, we have limited control over individual stores. However, we are eager to assist you in any way possible to improve your store experience.

Kindly reach out to us at customer-service@hermetise.com and let us know the details of your store visit so we can work on making it a better one for you.

Your feedback is invaluable, and we're here to ensure your satisfaction.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hermetise the COMPANY is legit trash, as are the retailers

As others have already stated, ridiculously pushy business practices. However my biggest issue is Hermetise and all of their BS about these stores being independently owned and operated so they’re not at fault? It’s CLEAR this is the model they teach their reps to sell their products otherwise they wouldn’t all be doing the exact same thing. Regardless of how bad or good a product is I would NEVER support such a corrupt soulless company. Experienced the same thing at my mall, sales lady handed me a free sample, led me into the store to try more things. Was very insistent I need to buy this, kept cutting the cost, asked if I could keep a “secret” and offered a super low price (the exact price it sells on Amazon for, lol). I just kept saying I’m not buying anything today and didn’t. She was younger than me and a woman so I can see how a male would be ever more aggressive and intimidating. This company is trash and needs to be put out of business.

9 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Ashley,

We genuinely appreciate your review and are sorry to hear about your recent experience at one of our stores. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to enhancing your store visit.

Please understand that, as an Authorized Wholesale Distributor, we have limited control over individual stores. However, we are eager to assist you in any way possible to improve your store experience.

Kindly reach out to us at customer-service@hermetise.com and let us know the details of your store visit so we can work on making it a better one for you.

Your feedback is invaluable, and we're here to ensure your satisfaction.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jacky was very helpful

Jacky was very helpful. And made sure that my order was complete.

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Colleen,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

“Hermetise Age Delay Eye Serum and Cream – A Luxurious Solution for Youthful Eyes”

I recently incorporated the Hermetise Age Delay Eye Serum and Eye Cream into my skincare routine, and the results have been impressive. The luxurious formula of both products feels indulgent, and the packaging exudes sophistication.

The serum's lightweight texture glides on effortlessly, absorbing quickly without any greasy residue. I noticed an immediate hydration boost, and over time, fine lines around my eyes visibly diminished. The powerful blend of ingredients seems to work wonders for firmness and elasticity.

Complementing the serum, the eye cream adds an extra layer of nourishment. Its rich consistency feels incredibly moisturizing, leaving the delicate skin around my eyes feeling supple. I appreciate that it targets puffiness and dark circles, giving my eyes a refreshed and well-rested appearance.

What sets Hermetise apart is not just the product efficacy but also the attention to detail in packaging and presentation. The sleek design of the bottles enhances the overall experience, making it a treat for both the eyes and the senses.

While the price point may be higher compared to some other options on the market, the visible results and the overall luxurious experience make Hermetise Age Delay Eye Serum and Eye Cream a worthwhile investment for those seeking a premium skincare solution.

20 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Sani,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jackelyn S

Jackelyn S, CSR, went fully out of her way to assist my needs and make me feel like a valued customer. And her pleasant personality was a bonus!

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Bionica,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Restoring your Skin

So I realize that I should have been looking after my skin since my younger days and stayed out of the sun. This product is helping to restore my skin but it has a tough job. I purchased the whole kit since I knew I would need everything to get the job done properly. I have just started with the moisterizer. It does make my skin soft and has a faint but not overpowering fragrance.

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear Brenda,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product - sales people too pushy - diamond collagen peeling mask

-great product
-expensive
-extremely pushy sales people (might not go back because they tried to add another product on my card without asking me first) - tip: be more elusive, then you’re more exclusive 😗
-expensive - but you see the result straight away, it’s almost frightening - (professional diamond collagen peeling mask) can’t vouch for other products

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hermetise

Antwoord van Hermetise

Dear MCS,

We wanted to express our heartfelt gratitude for the kind and positive review you recently left for us. Your words mean a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your feedback and support inspire us to continue providing excellent products and services. We are dedicated to maintaining the high standards that you've come to expect from us.

Kind regards,
Customer Service Team
Hermetise

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer