Icutee Reviews 

64
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the same seller as ISwanshop. I wrote the following review of that site and will post it here as well. No stars would be more accurate for this online seller. A complete con that relies... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Servizio inesistente, dopo aver pagato non è più arrivato nulla, il sito è inesistente, nessuno risponde ne alle email ne al telefono, lo spedizioniere ti manda un messaggio scrivendo che l'indirizzo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service ever. I have sent 3 emails asking for a refund and no one has responded. I ordered something for my parents 54th wedding anniversary and they sent it with the number 10 on it an... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The product himself was great but the waiting time was way to long( make sure u give it 1 month before to have it to make a present to someone) and transport was not very good, the box was smashed... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

We have a team of professional designers to provide stylish and gorgeous personalized gifts, you can use your or your lover's name and photos to create unique and practical personalized souvenirs on special days. We help you capture those moments and keep them close to your heart. The factory's procedures are well organized to provide effective services. From the technical team right down to shipment agents that process check out of packages, we offer fast, professional and timely delivery as these aspects are major priorities required to meet all of our customers.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

64 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(64)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sign was much smaller than expected

Sign was much smaller than expected, which was really disappointing. They should’ve advertised the length and the width of the sign not just the length so that you knew what size it was going be when it arrived. The package came at the size I was expecting but unwrapping it I discovered that it was a quarter of the size, I wrote to the company advising that I was unhappy with the size of the sign, but I never got a response.

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Dear customer,
we apologize for the inconvenience. Regarding your product, we checked and found that you ordered a 14-inch style. Our size is 14 inches on the longest side. You can measure it. If there is a big error, you can contact our after-sales customer service email again: icuteeofficial@gmail.com
. We will handle it properly for you, please trust us again. Looking forward to your reply

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

good friendly seller

I received 2 products but one was faulty and after a few emails to locate the issue they sent me a replacement which is working. As long as you are not in a rush for your goods then i would recommend them as a seller.

25 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this was an anniversary gift for my…

this was an anniversary gift for my wife and they misspelled her name but other then that it was cute oh also the picture it not attached to the mirror you have to figure out how to attach it yourself without messing up the picture also they are not replacing my order so the name was supposed to be Tasha and it's Thasha

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Hello, we apologize for the inconvenience.
Regarding the text error you mentioned, we have checked your order. Your order input is 2-Name: Thasha. We made it according to the text of the order. If the customer asks us to modify the text before production, we will modify it for you. If not, we will make it according to the text on the order. If you have any questions about the product, you can contact our after-sales customer service email:icuteeofficial@gmail.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont do it

We found the product to be cheap chinese material with an expensive price tag. Dont beleive their return policy as they will not honour it.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. If you are not satisfied with the product you received, you can contact us and let us know. We apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with what I bought and it…

Very happy with what I bought and it come very quickly, thank you

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap chinese rubbish with a high price…

Cheap chinese rubbish with a high price tag. They do not return products if though it says they will in there refund terms and conditions. Dont Use!

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Sorry, after our inspection and confirmation, there is no problem with the product you received. Everything is normal production process and it is correct to produce according to the order. Our company reserves the right to.
If you still have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The items was not as described

The items was not as described. Communication was terrible because they don't speak English.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Hello, we have confirmed your product. There is no problem with the production. It is this style. You can tear off the protective film. This product is this style. The black color simulates the situation of the light on in the dark. This product is this acrylic mirror style, not black.
If you still have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting on my order

Still waiting on my order

5-15 business days for delivery - day 17 and still haven’t got it

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

We apologize for any inconvenience this may cause you. We understand that the product did not arrive in time. Please provide the order number or you can contact us and let us know. We apologize for any trouble this may cause you. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Absolutely amazing!!

The wallet turned out amazing and my fiance really enjoyed it however Shipping takes a while so if you plan to ordered for a special event order 3 weeks in advance.

29 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

it is not what I expected

it is not what I expected
compared to your website pages.
not happy with it.the it is hard to see my wife and I. looks so cheap

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. If you are not satisfied with the product you received, you can contact us and let us know. We apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not great

Name not centred, nothing on the back for hanging, wood marked, not a great finish for what it cost

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. If you are not satisfied with the product you received, you can contact us and let us know. We apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality product and delivered on…

Good quality product and delivered on time

2 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Thank you for taking your time for positive feedback! We are happy to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Everything was great but the quality of…

Everything was great but the quality of the photos were questionable

22 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. If you are not satisfied with the product you received, you can contact us and let us know. We apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY - school frame jk-grade 12

I ordered the school frame jk-grade 12.

The order was wrong. Names received were not what was ordered, and in the example they write “Taylor” and the final product they include the name TAYLOR in it!

No where on the product page itself, does it state they use that on the final product. It simply shows as an example. It is not stated that it is a fixed template, and the name TAYLOR will be added to your product.

I contacted them stating why would I order it with a name that isn’t theirs and their response was “there is nothing wrong with the order”.

I paid rush shipping to have it for Christmas presents, but didn’t even get it until after Christmas. Paid $225 and can’t even use the product unfortunately! They only offered a $17 refund…

Very disappointed in the product and customer service itself.

After reading the reply:
———————————
I have emailed back and forth for a few weeks, however, the company only offered $5 refund, and I kept pushing for full ans it’s not what was ordered. The bad they would refund was $17. That won’t fix the problem, or the amount I spent, and the loss of Christmas gift. I feel scammed. I’m very disappointed!

WOULD NOT RECOMMEND!!!

30 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. We have checked your order and there are no production errors in the text. It is the style you received and the text is fixed. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We have also provided compensation conditions. If you can accept it, we can arrange a refund for you.We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item in the website is totally…

The item in the website is totally different about what was received.
There is nowhere to hang the piece.
the finishing of the item is not 100% professional.
The thickness of the wood is less than in the picture.
Its price is not equal to the value for which it was purchased

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. The quality of our wooden door plates is guaranteed. We will only send the products to ensure that there are no problems. If you are not satisfied with the products you receive, you can contact us and let us know. We apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item took over 2 months to arrive when…

Item took over 2 months to arrive when it did it was damaged and staff wernt very helpful at all

23 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort this may have caused you. We understand that this product did not meet your expectations. Regarding acrylic products, our products all have protective films. Regarding the scratches on the products, we have also proposed that we can reissue acrylic sheets for you. If you can accept it, you can let us know. I personally apologize for any trouble. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received wrong item

Received wrong item. It was expected to get in before 14th of February. I received it on March 28 with wrong item. I lost my money

28 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for any discomfort I may have caused you. We understand that the product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order came Like 4 weeks after I wanted…

Order came Like 4 weeks after I wanted it

20 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

I apologize for causing you any discomfort. We understand that the logistics did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions, please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad quality

Well the W quality is horrible. The glass is all scratch up. The quality of pictures seems like doted. I was honestly disappointed. Not to mention it took over month to receive the product

26 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Hello, this product has a protective film that can be removed before use.
We understand that this product did not meet your expectations. I personally apologize for any trouble this has caused you. If you have any questions please contact email: icuteeofficial@gmail.com. We will help you deal with it in time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ridiculous service and the worst…

Ridiculous service and the worst supllier I have ever dealt with

Low quality products

Never recommend anyone to buy from this website as this supplier is a scammer. Its been more than a month and he hasn't yet refunded by money and sent me the damaged product

Very poor customer service

20 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Icutee

Antwoord van Icutee

Dear customers
We have arranged a refund for you
We have always operated with integrity, answered customer questions with a customer-first attitude, and gave every customer a satisfactory experience. Due to the time difference, the reply will be slow, but we will handle it as soon as possible. We accept supervision from customers and consumers. If you do not receive the product, you can contact us again through our customer service email and provide the order number or email address: support@customman.store
We will handle it properly for you, please trust us again.
looking forward to your reply

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer