Intake Breathing Reviews 

91
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There is just no possible way for this to NOT work. Whether you obviously know it’s going to work for you or you doubt and believe you’re breathing pretty well, it pulls everything open further more s... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I put on the Intake device before going to sleep. I definitely noticed that it was helping me breathe better but for some reason, even though it was still on my nose and pulling my nostrils open in th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

signed up for the free trial package ordered September 30 has been sitting at distribution center for past four days called hoping to get a replacement sent was told. I have to wait another five days.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the trial hoping it would help my boyfriend's deviated septum and allergies, but his nose was too big for the sizes in trial. I called the help line and they were extra courteous and sent me... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

91 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(91)

90 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m excited to write this review

I’m excited to write this review. It is for the customer service part, as I had an issue receiving my order. I’ll review the product after I’ve used it for a few months.

But this review is about the customer service team and the experience I had. Although there was a delivery snafu, the team was patient and kind with me while we narrowed down where the miscommunication was.

Turns out, they had sent notification emails and follow ups throughout the whole shipping progress. I’d missed them, and the emails got buried due to some medical and some travel stuff I was going through. Also, I’d just been focusing on other things and I lost track of when to expect it. I hadn’t even noticed that it showed as “delivered” on their end. Only when the subscription for refills were declining (new bank, new card number) did I go back and see what had transpired. But it had not been delivered to me. Tracking it through USPS and with communication helped to narrow down further.

Importantly, almost three months had gone by before I realized it was overdue in the first place.

With some back and forth with Intake’s team, we clarified what happened and why I didn’t reach out earlier. The point is that they are real people, caring about the shipment and my need to get their product so it could solve my problem. They resent my order, showed pride in their company and the customer service side, with kindness and competence.

Thank you, Intake team. -S Montgomery

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

These people can't send your subscription on time... Ever. I spent all this money initially and the 25$ a month after that and I can only use the product about half the time because I'm always waiting 2weeks or so for my subscription to show up late. Breath right strips work just as good so I'm going back. Really wish I hadn't wasted my money.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

We’re very sorry for the repeated delays with your subscription. Your refills should arrive reliably so you can continue using Intake without interruptions, and we understand how frustrating this experience has been.

We’ve reached out directly to obtain your order info so our Customer Care team can review your subscription and delivery history and work toward making this right. We appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Initial Trial

Initial Trial, they sent me two travel cases and no wipes for the stick on's. They later sent a pack of wipes and said they would send a pack of the stick on's for free due to the mix up, then never did. So 3 different issues in the first trial month so I will look for other alternatives. I never got to use the stick on's with the wipes so I'm assuming the experience would be better and that they have them for a reason but without them I would wake up with the stick on's crumbled up and in my bed or one has fallen off. Their customer support is wonderful though and they take it to the next level, if their shipping was half as good as their customer support, Id probably still be a customer.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Thank you for your kind words about our Customer Care team. We’re very sorry for the multiple fulfillment issues you experienced during your trial. You should have received the correct items from the start, and we’re especially sorry that the complimentary pack of tabs we promised did not arrive.

We have requested your order info from you so our team can review what happened and ensure you receive the missing tabs that were promised.

Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to make this right!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order for a sample pack and…

Placed an order for a sample pack and at time Of purchase I ensured this was a one time purchase to test the product to see if I wanted to keep buying them or not.. I received them and three days later this company charged me for an automatic months supply... I DID NOT sign up for a sunscription. But they charged me anyway... these companies are getting very willy nilly signing everyone up for subscriptions and autocharging credit cards without autorisation... DO NOT TRUST THIS COMPANY THEY ARE SCAM ARTISTS AND THIEVES I am reporting them to Masterdard for fraud!.. a one time sample pack order and they are charging me repeatedly.... now This company can go F itself I wont buy more even if they do work.. I wont deal with dirty thieving companies like this and neither should you... Dont trust them with your Card details!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

We’re sorry for the frustration and confusion this experience caused. We do our best to clearly communicate subscription details on our product pages and throughout checkout, but apologize if this was not your experience.

We’re glad our Customer Care team was able to assist with managing your subscription and refund. Thank you for bringing this feedback to our attention - we’ll continue looking for ways to make our subscription terms as clear as possible for our customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service of any brand…

Best customer service of any brand ever! I clicked a link and automatically got connected to a real
Human, on video that was knowledgeable and solved my problem. Earlier today I spent 30 min just trying to talk to a human at FPL. Remarkable tech and service. And of course incredible product! Thank you

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This contraption is the BOMB

This contraption is the BOMB! it works great. I was waking up multiple times a night b/c I was mouth breath as a result of clogged nostrils and sinuses. This give just a tiny bit more o2 into my inhale which saturates the blood stream better reducing inflammation in the sinuses and allowing for clear breathing all night long ..... With my mouth closed!!!! Hallelujah for Intake Breathing

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointed – €120+ Express Shipping for a 16 September Delivery

Hi Intake Breathing Team,

I am genuinely devastated and extremely frustrated by this situation.

I have been a repeat customer for some time, have placed several orders with you previously and on this order alone I spent over €500. I have also recommended Intake Breathing to so many people because I genuinely loved and believed in the product.(now what?? Not anymore)

I placed this order on 28 August and paid over €120 for express shipping because I urgently need these items before I leave Europe on 10 September. I have now been told that the only available delivery date is 16 September.

That is completely unacceptable.

If a delivery date of 16 September had been shown at checkout, I would never have paid over €120 for express shipping. Charging that amount for an “express” service that may take almost three weeks feels completely unreasonable and incredibly disappointing. Never has this happened to me , even with standard shipping

I have also sent multiple emails explaining the urgency of the situation and still have not received a proper resolution.

At this point, unless this is fixed urgently and my order is delivered before I leave Europe, I will not be ordering from Intake Breathing again.

That is incredibly upsetting for me to say because I have genuinely loved your product, repeatedly purchased from you, and recommended the brand enthusiastically to others. But after spending over €500 on this order alone, on top of my previous orders, and then paying more than €120 for express shipping, I expected far better service and communication.

Please urgently investigate whether this shipment can be expedited and delivered before 10 September. If that is not possible, I expect the express shipping charge to be addressed appropriately, because the service I paid for is clearly not what I am receiving.

I would really appreciate a proper and urgent response rather than another generic tracking update.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Hello Anel,

We truly apologize for the response times you have experienced, given the urgency of your request. We should have done better here and are working with our team to understand how this delay happened.

Your express shipping fees have been refunded, and we are working with you now to try to ship a replacement.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed assistance with fitting and…

I needed assistance with fitting and Intake's innovative on demand video-call with a C/S rep was perfect!

This was the first time using this type of tech and I really appreciated how quickly and easily I was connected with Ed. He was professional, courteous, and resolved my issues. 10 out of 10 stars!

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered this for my husband and he…

I ordered this for my husband and he loved it it really helped him but one night I asked him could I try one because I've been a mouth breather my entire life and I have dreamly small nostrils.plus Ihave teeny tiny little nose. When I was a little girl actually got picked on because my nostrils were so small people often ask me how could I breathe; with that being said, I tried it and I loved it so much I decided to order me one. Then when it came I didn't get the same thing I got some (in my opinion big bulky ugly black box) it was not the dainty little easy to use magnify pick her upper and placer with the little white teeny tiny cute adorable white box to store my little nose piece in.The black little magnetized picker up thing was no longer included!!? Why I do not know. You kept talking about putting all of it in that little black box and if I was a person who traveled maybe that might be helpful even if for me it's just way too small if I was going to travel I would put it in a little compact that's flat where I could put everything in there and not just two days worth of stuff because who travels just for 2 days? You got rid of a very important part of using this correctly and easily for us older people I can't speak for your young people but I do know that I still sometimes have to help my husband get a Band-Aid on because his hands started to shake it is incredibly useful. I feel that the magnetizing stickers can just sit in my bathroom I do like the little nose piece right there next to the bed where I can put it in first thing in morning. I lost one of his because I didn't have anything to store it in properly I felt bad for that still do all. I only wanted to do is make a phone call to your company and ask for the fix , every simple phone call and put it to my ear and speak to somebody about getting the box exchanged! Which little Eddie did (thank you Eddie) for making that happen!!! I'm very pleased about that.but I shouldn't have to put my old lady face into a face time video which could be very belittling and makes me worry about Internet safety scammers and hackers and everybody else and talk to literally a kid!!! to me he look like he could not been more than 15 or 16 as if I'm a child playing video game. My 17 year old grandson he does all that crap but a 60-year-old person who doesn't want to play all these little video game peekaboo on my phone that's why I gave you the low star. Your product works great I recommend that you offer the choice to people whose ordering them on which type of box they want .In the future should offer option of which box would work best for them. For my husband and I it is easier to hold that thing properly place it on the nose area ; than to try to do it with your fingers especially when you have arthritis in your literally your knuckles and fingers and joints are bent in all kinds of different ways , and I can do that little placer object the little black thing that holds the Band-Aid that's a great device so easy to use even on television in the commercials you see people enjoying the experience by properly placing it. Now you're going to take it away, that false advertisement bait and switch because truthfully that's what I felt like, I felt like it was truly bait and switch. Thank goodness y'all are fixing it for me and I want you to know I am truly grateful for that I'm very very happy that y'all are fixing the problem thank you very much for that! And I don't want anybody to read this to think that y'all are not a good company who fix the problem it's how you went about fixing it that made me feel like that was a problem. I hope all these things will help you in the future but I hope that I never ever have to get in touch with y'all again unless y'all get a phone line or even text messages it doesn't hurt to be able to offer the best way for y'all to be more efficient .As for people who truly need coaching I guess young people of today's society might need it but please add an option of a direct call instead or text instead of pick a time and a date and we're going to go on a date and see each other on the phone. that's very unsafe.
Thank you

Shortly after posting the review the owner called me and wanted to let me know that they were going to make a phone number more easily available they were taking care of my issue and went above and beyond you know that's a really good company I admire them stepping up and just doing right by the people that are in bed with them sort of say thank you it means a lot that you did the right thing for me

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Hello Kristi, thank you so much for taking my call just now. I am glad we could chat and I could offer you my support.

We designed the video support tool to be an accessible easy to use way to get instant support with one of our agents - and I will make sure that I incorporate your feedback into improvements. We will also make our priority customer support phone number more accessible and easy to find for all future customers.

I am delighted to know that the product worked well for you and I assure you that I will make improvements to our customer experience tools for you and for all customers.

- Wes Balmer, EVP Customer Experience at Intake Breathing.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Durable reusable nasal strips that help…

Durable reusable nasal strips that help open airways with magnets and not invasive surgery. I have a deviated septum. I still think its wild the huge difference in breathing when I wear intake. I love the starter kit. It comes with 4 nasal levels. The magnetic stickers last a long while and even stay on during workouts. Customer service is amazing they are very responsive and super knowledgeable and helpful.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Support

Alex was very helpful with answering all of my questions and friendly along the way. He helped me make the right decision for myself and provided all the info I needed.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Just did a video call with Kaitlyn at customer support and she immediately resolved my issue of getting a smaller band! Great service. Thanks.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The immediate relief I got after…

The immediate relief I got after applying was unbelievable. I had no clue my nose had been so closed. I expected some improvement by this easily outdid my expectations.

The stickers are a touch tricky to get the hang of, and making sure they're in the right place is really important, but once you get used to it, it's not difficult.

The new case they have is really nice as well, it magnetically holds the main strip in place for you while also holding face wipes and the stickers.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Could not appreciate this product more!

I have not used myself but purchased for my husband. He reported that it was comfortable to wear. His snoring stopped on the first night! He normally stops breathing throughout the night; with this product his breathing normalized and he slept well throughout the night. Could not appreciate this product more!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Thank you so much for sharing this! Snoring stopping on the very first night and his breathing normalizing is exactly what we hope for, and it's wonderful that he slept well and found it comfortable too. That means a lot coming from someone watching over their partner's sleep. Wishing you both many more restful nights, and thank you for trusting Intake for your husband.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had an issue with our order and…

We had an issue with our order and Bryan made sure it was corrected promptly. Customer service 11/10! Thank you so much, Intake!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Thank you so much! Nothing beats hearing that an order hiccup got turned into an 11/10 experience. I'm really glad we could sort it out quickly, and an 11/10 customer, I might add! We're always here if you need anything. Enjoy the life-changing breathing!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failure to refund

The product does not work for me and they are not honoring their refund policiy, poor communication, no one has got back to me.

as listed on their website

No complicated forms
No need to return used tabs — those are yours to try
Just provide your order number

They have no number to phone.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Intake Breathing

Antwoord van Intake Breathing

Hi Jack, I'm sorry, you're right to hold us to our own policy: no complicated forms, no returning used tabs, just your order number. Not getting a reply is a real failure on our end and I want to fix it now. You can reach us directly by call or text at (805) 246-9461, or email me at bryan@intakebreathing.com. Send over your order number and I'll personally honor the refund today, no hoops and nothing to ship back. I'm sorry it got here, and I'd like to make it right.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer