We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not off to a good start! I ordered my necklace from the company website through SHOP on march 29th 2026 confirmed ordered it is now the April 11 2026 order say 5-8 business days for shipping. No tr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased invisaware necklace recieved 6/6/25 I have never been able to make work notified support 2 representatives called neither could help me. I want to send back but can not find were to send... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to pair the charm to any device. Customer service sent a replacement and exact same problem. You're supposed to trust this thing to possibly save your life and the charms won't even pair let al... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$284 charm Never work properly. ADT unable track me once I was more than 15' away from my apt! Very reason purchased!!! Have been without protection from March 2023 to now- Jan 2024! Chain too short... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Geschreven door het bedrijf

They look like everyday accessories but they are actually safety devices. There is a button hidden on the backside. Simply double-click the button to immediately text up-to five people a link to your GPS location and to let them know you need help. You can also enable the free 9-1-1 feature (US only) to connect with 9-1-1 dispatchers.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

167 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peace of mind

Just having the necklace & bracelet gives me piece of mind.

17 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Roberta,
We are very happy Invisawear gives you peace of mind while keeping you safe at the same time! We believe that our service provides the best possible protection for you and your loved ones. Please do not hesitate to reach out to us at support@invisawear.com if you need anything else. We are happy to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Gift for your loved ones

My daughter feels much safer now and we as parents too!

17 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

We are so glad you love it. We hope your daughter never needs to use it but can have peace of mind help is only 2 clicks away if needed!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Timely response to broken necklace

Timely response to broken necklace. Replaced no cost.

19 augustus 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thank you for your message and letting us know your issue was resolved in a timely manner. Please do not hesitate to reach out to us at support@invisawear.com if you need anything else. We hope you are never in an emergency situation!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you cancel your ADT add-on subscription, the necklace’s basic function won’t work (sending your location to your emergency contacts)

I bought my sister a necklace with the ADT subscription a couple of years ago (it’s an add-on so you don’t HAVE you get it. I bought a necklace for myself without the add-on and it worked just fine. Alerted my contacts and everything like advertised. Remember this later.). At one point, she let me know that she wasn’t using those extra features like calling ADT while walking to feel safer, etc. anymore.

The billing date was coming up so I emailed InvisaWear letting them know that I wanted to cancel my subscription. They said there was a promotion going on where I could keep the subscription but have it for $11.99 rather than the normal $19.99 because “affordability is important”. I declined because my sister wasn’t going to used it either way.

They asked why I wasn’t going to keep the subscription for feedback and I mentioned that my sister doesn’t use the extra features, but it’s fine since she’ll still be able to text her location to her emergency contacts through the necklace which is a BASIC feature NOT tied to ADT subscription. InvisaWear said “If we cancel the subscription, her device will no longer be able to send emergency alerts. Please let us know how you would like to proceed.”

Are you serious???? I asked for clarification and InvisaWear doubled down on it and said the subscription was required to use the device which wasn’t true because I didn’t get myself the subscription and I can still use it to alert my emergency contacts. Plus, it never mentions that you HAVE to get the subscription in the description of the product and all of its features.

I let them know how disappointed I was especially since there is an option to give it as a gift WITHOUT the subscription. While “affordability is important”, functionality is too. So does that mean whoever gives or receives that $150 necklace as a gift has to pay $11.99-$19.99 to use it? They also have to pay it FOREVER to be safe? What if they are a college student and can’t afford it? There are several reasons why that’s an issue.

If the subscription is an option, the necklace should be functional as is. ESPECIALLY when you are paying $150 for it. Plus, you have to rebuy the charm after a few years since the battery eventually dies, but I won’t be able to use any of it unless I pay $20 a month forever? It’s quite ridiculous that keeping a loved one extra safe with an add-on would end up leaving them with no protection once the added subscription is no longer necessary.

After I sent the disappointment email, they still tried to charge my card for the subscription again. Thankfully, I froze it just in case they tried that because I didn’t trust them. I had to email back and ask for proof my subscription was cancelled just in case they tried to place another unauthorized charge on my card.

Hopefully, you all have a different experience with this company, but I will never use them again. I paid hundreds of dollars over the years to ensure my sister’s safety just for necklace’s basic, non-subscription function to be taken away when I want to cancel $20 a month add-on.

3 oktober 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received a broken item and it was…

I received a broken item and it was never replaced. It's been two years. I gave up already on you making it right.

29 januari 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thank you for reaching out to us. Unfortunately, you did not reach out to us at the time it happened. It looks like we were made aware of the problem well outside of our one year warranty period and could not send you a free replacement as you had only made us aware of this 2 years after the initial purchase.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Response

I emailed on Monday, a holiday. Re-emailed on Wed. I have not heard back from anyone. So how can I give any more stars???

15 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Evelyn,
Thank you for reaching out to us. Somehow your message got filtered into our spam folder We truly apologize for the delay in getting back to you. It looks like we were able to resolve your issue. Please let us know if you need anything else. We are happy to help. Our customer support can be reached at support@invisawear.com.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I liked the necklace

I liked the necklace, but I keep trying to get my subscription canceled and haven’t heard back yet from customer service. I’ve emailed multiple times.

17 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Ashley,
We are sorry to hear you would like to cancel. However, we do not show any previous email communication from you from this email address. Is it possible you reached out to us from a different email address? We want to make sure we can assist you in a timely manner and that you have the correct email address for our customer support. Our customer support can be reached at: support@invisawear.com. We just went ahead and sent you an email to better assist you. Thank you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

UPDPATED/SOLVED I had to ask multiple times and finally…

UPDATE:
I have to hand it to customer service. They took back the bracelet & gave me a full refund so points/stars for customer service. They paid for shipping as well.
I had to ask multiple times and finally request a call. I did receive the call and now must return because your company now REQUIRES ADT services with a monthly fee to use these devices. Since mine was working and I was not a subscriber, I needed a call back. Now I'm being asked to pay a $10 fee PLUS shipping to return something and I feel like I was deceived since this is a very recent change and although my device works now, it won't in a few months. I feel deceived by how this was advertised. Strangely, I probably would have added the subscription at some point in the future but now I'm having to return it.

16 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Sheryl,
We are sorry for any confusion. This change was made last year. The current state of the world has led to an increase in costs for many businesses, including ours. As a result, we had to make some changes to our pricing structure to ensure that we can continue to provide the best possible service to our customers.

As stated on our website a subscription is required to use the product. This information can be found under our FAQ section, product detail page and again at checkout. The subscription covers the cost we have to incur to have a live agent available 24/7 to alert your emergency contacts if an emergency does arise. The agent can also optionally notify police if you have that mode enabled in the app (US & Canada). Additionally, our subscription offers features like video streaming, voice activation, chat, and activity tracking. As a bonus, we also offer free self-defense classes once a quarter! We emailed you a return label on 1/19/2024. If you ever change your mind in the future, we would love to have you back as a customer. Please don't hesitate to reach out if you have any questions or concerns. Thank you for considering invisaWear and we wish you all the best!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Too many times I was apparently hitting…

Too many times I was apparently hitting the button requesting assistance… not user friendly at all… more of a nuisance than help.

17 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Vicki,
We are sorry to hear about the troubles you are experiencing. A rapid double button press is required in order to initiate an alert. Additionally, the button actuation point is designed so that a substantial amount of pressure is required to press the button. In the very rare case that you do accidentally activate an alert, that’s okay! Simply open your companion app within 15 seconds and enter your pin to cancel the alert. If you can’t cancel the alert in time, an ADT agent will call or text you to verify if you are in need of assistance. You still have the option to cancel by answering the call/text and verifying your secure PIN to the ADT agent.

Hope this helps! Let us know if you have anymore questions or need any additional assistance! Our customer support can be reached at help@invisawear.com. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can’t get help canceling the…

Can’t get help canceling the subscription

15 december 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Sandy,
Somehow your email message got filtered into our spam folder. However, we realized this shortly after and was able to connect with you. The subscription was canceled on 01/19/2024. Please let us know if you need anything else. We are happy to help! Our customer support team can be reached at support@invisawear.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help after a head injury

I had a head injury 5 years ago and have used my InvisaWear to call for help when I have fallen or need other help. It has been a life saver for me.

10 november 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thank you so much for letting us know Invisawear helps keep you safe. We are very happy to hear it has been a life saver for you. We appreciate you being a loyal customer!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was great

Customer service was great. Christine was very kind, knowledgeable and professional. I ordered an item, I did not like, and with the assistance of Christine, I returned the item and selected another item I liked better. Only disappointment was, I did not receive a label to return item, I paid for returned shipping myself. Over all experience, was a very pleasant experience.

3 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi Doris,
Thank you for letting us know you were very satisfied with your customer support agent Christine. Customer satisfaction is our top priority. Please note that shipping costs are non-refundable, and customers are responsible for paying the shipping costs for returning items. We hope you are never in an emergency situation!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I had a medical problem and needed to…

I had a medical problem and needed to hold off (grace period) for paying the $11 monitoring bill but you shut me off so quickly. So now I don’t have it anymore and I relied on it so heavily. So now I need to find other ways to keep me safe.

11 december 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

We'd love to find a way to keep you protected. A subscription is required to use the device (as stated on all the product pages and the checkout page).

The subscription covers the cost we have to incur to have a live agent available 24/7 to alert your emergency contacts if an emergency does arise.

The agent can also optionally notify police if you have that mode enabled in the app. Additionally, our subscription offers features like video streaming, voice activation, chat, and activity tracking. As a bonus, we also offer free self-defense classes once a quarter.

If the payment is declined and does not process within a few days of the due date unfortunately it will auto cancel. Please reach out to us at support@invisawear.com and we'd be happy to further assist you. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$284 charm Never work

$284 charm Never work properly. ADT unable track me once I was more than 15' away from my apt! Very reason purchased!!! Have been without protection from March 2023 to now- Jan 2024! Chain too short & flimsy to hold. After mths, (wait their end - to receive same item), plus any problem technical - is not ADT, had call Invisawear CS. Think only one or two people! Never answer, always leave message & wait callback.Took very long time of missed return calls before had exchange different Replacement (out stock, design new chain as many complaints, flimsy) Not receive Cubic Zirconia & new chain sent beyond gaudy, hung to my waist! Working with same person to correct, then receive call be new CS & she was closing my file. Very Stressful experience & gone on 9mths, attempting to correct.

6 mei 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thank you for reaching out to us. We are so sorry to hear you weren't completely satisfied with your purchase. It looks like one of the items you were interested in was on back order for a little bit. We did make multiple attempts to reach you via phone and emails and did not hear back from you for quite some time. We want to make sure you are satisfied with your purchase. Please reach out to us at support@invisawear.com so we can better assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I sent a text message on Facebook on a…

I sent a text message on Facebook on a weekend. The next day my question was answered. I have had a great experience with your company, and recommend your product to many.

14 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

This is fantastic news. We appreciate you spreading the word about Invisawear! If you need anything, our customer support can be reached at support@invisawear.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

InvisaWear necklace

Great product and options for use.

16 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

We are so happy to hear you are satisfied with your purchase. We believe that our service provides the best possible protection for you and your loved ones.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful purchase and the best…

Wonderful purchase and the best customer service experience always with Christine. Thank you so much for this product.

8 december 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thank you so much for your kind message! Christine will appreciate knowing you are happy with the service. We will be sure to pass this along to her.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dino

Prompt, professional, and compassionate reply anytime the monitoring team responds to your call. Consistently does quality checks to ensure equipment is properly functioning.

16 januari 2024
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Thanks for letting us know your customer inquires were handled in a timely and efficient manner while showing compassion in the responses. We take pride in our customer support. We believe that our service provides the best possible protection for you and your loved ones. We hope you are never in an emergency situation!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wanted a refund a long time ago I…

I wanted a refund a long time ago I still haven’t received it I got the product it works but for it to work have to have your phone with you at all times and I don’t Always have it with me so I would like to return it and I was never messaged back but they are usually good with customer service.

15 november 2023
Logo invisaWear

Antwoord van invisaWear

Hi,
Thanks for reaching out to us. I am sorry we do not show any recent email communication from you with this email address. If you need further assistance, would you please reach out to us at help@invisawear.com so we can better assist you?

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer