Irish Supply Reviews 

796
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve purchased a headband with Bluetooth to listen to music while sleeping. The product was the poorest quality I’ve ever seen. No instructions, no charging cable. You cannot remove the electronics to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give it zero if I could. Bought 2 of the kids tablets. They have no access to play store or any safety settings but just come with a few 1990s esque pre loaded games. Complete false advertising.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought two pair of sandals which took weeks to arrive the quality was PURE RUBBISH. I tried continuously to get an address to return them but no luck ! They did offer me either a 30% discount if i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting on a refund after spending 8e to return their faulty item to their supplier which is in uk. Yet they are called Irish Supply. Since 27th January ive had zero response. This compan... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats
  2. ook in
  3. Elektronicawinkel
  4. Kookwinkel
  5. Warenhuis
  6. Winkel in modeaccessoires

Over Irish Supply

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Irish Supply, where quality and authenticity meet. Rooted in Ireland's rich history, we bring you a carefully selected range of products from around the world, all delivered with a touch of Irish tradition. Each product combines global innovation with local charm, offering a shopping experience that's truly unique.

At Irish Supply, excellence is at the heart of everything we do. We carefully check each product to make sure only the best items reach you. We work directly with our suppliers, cutting out the middlemen to not only save you money but also to share the true story behind each product.

Your satisfaction is our top priority. We listen to your feedback and constantly improve, making sure your opinions shape our future. We stand by our commitment to quality with a solid 14-day money-back guarantee.

If you encounter any issues, don't hesitate to reach out to our live chat available Monday to Friday from 9am to 5pm. Just click on the chat icon at the corner of our website, and we'll do our best to resolve any concerns before you consider leaving a review.

Curious about what our customers think? Check out the reviews from others who have shopped with us and see how we strive to exceed expectations every day. Join us at Irish Supply for a shopping experience that blends tradition with innovation.


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

796 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(796)

154 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. I wouldn't buy ANYTHING from this company. I bought 2 heaters which don't work properly. When I complained, I got a BOT response. Thank you for reaching out to us blah blah blah. We'll be in touch etc... They are a rubbish company. Stay well clear.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi John,

We’re very sorry to hear about your experience, and this is certainly not the kind of service or impression we want to leave with our customers.

We sincerely apologize if our replies came across as automated or unhelpful. To clarify, we are not a bot, our responses are written by real people from our small Irish team, and we genuinely want to help in any way we can.

At times, due to a high volume of emails, our response times may be a bit delayed, and we truly appreciate your patience and understanding.

We’re also sorry to hear that the heaters are not working properly. This is not the level of quality we aim to provide, and we completely understand your frustration. Please be assured that we take this matter seriously and would like the opportunity to look into this further and make things right for you.

We’d really appreciate the chance to assist you directly and ensure you receive the service you deserve.

Thank you for bringing this to our attention, we’re here to help and will do our best to resolve this as quickly as possible.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought 2 portable heaters

I bought 2 portable heaters, both of which were faulty. I contacted the company immediately to get a return label explaining that the goods were faulty & wished to avail of the 14 day no questions asked refund policy. However after many many emails to this company asking how to return the heaters, I got no where with them. I eventually gave up & approached my credit card company to request a charge back refund. I will never buy from this company ever again & strongly advise others to stay away.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Fiona,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been, especially after receiving faulty items and trying to reach us multiple times. Please know that it is never our intention to ignore our customers or leave anyone feeling unheard.

At times, due to the high volume of emails we receive each day, our responses may take longer than expected. However, every message is important to us and we do our best to review each case carefully.

We truly appreciate you bringing this to our attention, and we want to make sure situations like this are properly looked into. We will get back to you as soon as we can so we can ensure you receive the service and support you deserve.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 Security cameras that is…

I ordered 2 Security cameras that is attached to your window. Got the order confo same day. I noticed on the Order a small camera. I emailed Irishsupply to make sure the Camera was the one attached to the Window I also sent a snap of the camera I ordered. Sent wrong ones Cant CONTACT them
Crap service.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Michael,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it can be to receive an item that isn’t what you expected.

Our customer support team reviews and resolves over 150 cases every day with a strong focus on customer satisfaction, so we’d genuinely like the opportunity to look into your situation personally and help put things right. Situations like this are taken seriously, and we want to make sure your concern is properly reviewed.

Please know that it’s never our intention to leave any customer feeling ignored or without support. If you’ve already reached out to us, your message is most likely in our support queue and will be responded to as soon as possible. At times, due to the high number of emails we receive daily, replies may take a little longer than expected.

We truly appreciate your patience and look forward to assisting you.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn't get what I ordered

Waiting a month and didn't get what I ordered

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi David,

We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating it can be to wait a long time and feel like you didn’t receive what you ordered.

We’ve checked our system and it shows that the order was successfully delivered. That said, we take situations like this seriously and will review the details further to make sure everything is correct and that you’re looked after properly.

Our team will get back to you as soon as we can. Sometimes, due to the high volume of emails we receive each day, replies may take a little longer than usual, but please be assured that your case is important to us and will be followed up.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Formal complaint to CCPC.

I uploaded my review -
I received the "standard Chat GPT response" everyone else on here also received.
I followed the company's instructions and updated review with order number etc.
No reply, no refund
I am now going to Competition and Consumer Protection Commission Ireland (CCPC) website and urge everyone to make a formal complaint also.
CCPC website - consumer section - make a complaint.
Seems to be the only resolution.
Olga

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Olga,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must feel. Please be assured that it is never our intention to leave any customer feeling unheard or ignored.

Our replies are written by real members of our small Irish customer care team, not automated responses. Due to the high volume of emails we receive each day, responses can sometimes take a little longer than expected, but every enquiry is important to us and reviewed carefully.

Our team usually resolves over 150 cases a day with high satisfaction, and we genuinely want to look into your situation personally and make sure it is handled properly.

Please rest assured that we will get back to you as soon as possible.

We truly appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS OPERATED BY AI

I posted previously to say I ordered an item in November and it had not arrived and the company will do nothing about it . So they responded to that review by telling me that I need to pay a €35 fee to have my item delivered. I paid for delivery back in November !! Please do not order from this website

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Corinne,

We sincerely apologize for the experience you’ve had and for the frustration this situation has caused.

We completely understand how discouraging it can feel when it seems like your concerns aren’t being acknowledged. Please know that the messages you receive from us are written by real members of our small Irish support team, not AI or automated bots, and we genuinely want to assist and support our customers.

We’d really like to help get this sorted. You can do one of the following:

• Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

We’re giving your situation our full attention to ensure you’re properly supported.

Being a small Irish team, we greatly appreciate your patience and the chance to make this right.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a shower heads almost 6 weeks…

Ordered a shower heads almost 6 weeks ago and still hasn't been delivered. I bought as I thought I would be supporting an Irish business. Would definitely not recommend

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Caroline,

We’re very sorry to hear that your order has not yet been delivered. We are reviewing this case internally to ensure you’re properly looked after.

Occasionally, deliveries can take longer than expected due to factors such as high order volumes, stock availability, courier logistics, or weather-related delays.

We genuinely want to make this right. You can either:

• Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

We’re prioritizing your situation and will ensure you’re looked after properly.

As a small Irish team, your patience means a lot to us, and we’re determined to turn this experience around.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS!!!!

SCAMMERS!!!!. I bought an item from them and paid extra for fast delivery. The seller promised delivery within a few days. The package took a long time to arrive, and when it arrived, it turned out to be from China)). The item arrived broken, plus it was of very low quality and didn't match what the seller claimed. I wrote to them asking for a refund, and they replied that they could replace the item, ignoring my request for a refund. I wrote to them again, and they ignored my request for a refund again. After my 6th or 7th email, they stopped responding altogether. Avoid these thieves, and tell your friends never to deal with them. SCAMMERS!!!!

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating it can feel when you were expecting updates but did not receive them. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We also understand how discouraging long delivery times can be, especially if the item was intended as a gift or was needed urgently.

Our team is currently reviewing situations like this internally to make sure they are handled properly and that customers receive the support they deserve.

Please rest assured that we are not ignoring your emails or concerns. Our customer support team receives a high volume of enquiries each day and typically resolves over 150 cases with positive outcomes. Because of this, there may sometimes be slight delays in responses, but every message is carefully reviewed, and we are committed to assisting each customer as fairly and promptly as possible.

To help us resolve this for you, please do one of the following:

Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

Your case will receive our full focus, and we’ll make sure it’s properly looked after.

Being a small Irish team, we genuinely appreciate your patience and are dedicated to resolving this for you.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Updated still thieves liars and…

Updated still thieves liars and incompetent.
On the back of last review I was contacted and told they are speaking to supplier/warehouse and would get back to me. Radio silence again. REFUND ME ALL MY MONEY. WORST COMPANY I HAVE EVER DEALT WITH AND CUSTOMER SERVICE IS NON EXISTENT. THEY WILL LIE AND TAKE YOUR MONEY AND ALL YOU GET IS LIES

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Kate,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel.

Please know that it is never our intention to ignore any customer or leave messages unanswered.

Our customer support team handles over 150 cases each day and always aims to resolve them with care and fairness. That said, we understand that your concern deserves proper attention, and we would really like the opportunity to look into your experience personally.

We will review your case and get back to you as soon as possible so we can provide the assistance you deserve and work towards making this right.

We genuinely appreciate your patience while we investigate this further.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid! Will not recommend

Ordered shower head sets but it was never delivered. Email back and forth and was told they have contacted supplier. 3 months now, still waiting to hear back to get a refund or redelivery at a different address, but they are just not responding to my emails and there's no other way to contact them. I will never buy from them again or recommend

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Anusha,

We’re very sorry your order hasn’t arrived yet and completely understand how disappointing that is.

Please know that we are reviewing these cases carefully to ensure every customer is looked after properly.

Our support team handles hundreds of cases each day, and we’re committed to giving your situation personal attention to resolve it properly.

We appreciate your patience and will provide an update as soon as possible.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

JOKE OF A COMPANY

Still waiting on a refund after spending 8e to return their faulty item to their supplier which is in uk. Yet they are called Irish Supply. Since 27th January ive had zero response.
This company should seriously just shut its website down. Its actually embaressing how bad it is. Look at your reviews. Fool on me for thinking it's legitimate
Would love my money back
Since you clearly state 100% money back guarantee
SCAMMERS

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Hazel,

We’re truly sorry for the frustration this has caused, particularly after returning a faulty item and not yet receiving a refund. We want to reassure you that we are a legitimate company and always aim to provide transparent and fair service to our customers.

Our team handles a large volume of cases daily with a high level of satisfaction, so it’s disappointing to hear about your experience. We would love the opportunity to look into this personally and resolve it for you.

We want to ensure this is resolved for you. You can do one of the following:

Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

We take matters like this seriously and will personally review your case to ensure it is addressed thoroughly and resolved appropriately.

Being a small Irish team, we genuinely appreciate your patience and the chance to resolve this matter. We hope to restore your confidence in us.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a shower head

I bought a shower head I never received it when I contacted them they said it was delivered I did receive a tiny package containing 4 plastic tubes from them which I never ordered they won't respond to my emails

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Ann,

We are very sorry to hear about your experience, and this is certainly not the kind of service we want for our customers. Usually, our customer support team resolves a substantial number of cases within a day, and we are concerned that this situation did not meet that standard.

We want to look into your experience personally and make it right. Please rest assured that we are investigating this matter and will get back to you as soon as possible with a resolution.

Thank you for your patience, and we truly appreciate you giving us the opportunity to make things right.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam. Miss selling products

SCAM. I ordered Neuro Gum which is listed on their website. It took 2 weeks to arrive and was a knock off product. It wasn’t Neuro Gum at all it was some crap knock off mints.
I emailed them to tell them and ask for a refund which they denied. They said they would refund me €8 when the product was €35
I told them they are mis selling customers by listing the product as Neuro Gum when they clearly don’t have it. This was over a week ago and they have made no change to the website listing.
Would not recommend supporting this type of operation and embarrassing that they are called “Irish supply”.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Marc,

We’re very sorry to hear about your experience, this is certainly not the experience we want for any customer.

We completely understand how frustrating it must have been to receive a product that didn’t match what you ordered and to feel that your concerns weren’t properly addressed.

Please know that we are a legitimate business and take issues like this very seriously. It’s never our intention to mislead customers or misrepresent any products. We truly regret the confusion around this item and apologise for the frustration it has caused.

We’d like to assure you that we will prioritise your case and make sure you receive the support and assistance you deserve. Our team will review everything carefully and work with you to provide a fair resolution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, your feedback is important and helps us improve.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Irish Supply will not respond to me in…

Irish Supply will not respond to me in order for me to return an item and get my refund. They trying to make me miss the 14 day deadline. If I miss the deadline I will be reporting them to Consumer Affairs. They ok when you buying from them but not returning.

I have since received a full refund from Irish Supply.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Josephine,

We’re very sorry to hear that you feel this way, and we completely understand how worrying it can be when you’re trying to arrange a return within the 14-day period. Please be assured that it is never our intention to delay responses or cause anyone to miss a return window.

At times, emails may be filtered into spam folders or overlooked during peak enquiry periods, and we appreciate how frustrating this can be. Our customer service team processes a substantial number of cases daily and is committed to resolving each one fairly and consistently with our policies.

Please rest assured that we will get back to you as soon as possible to review your request and provide clear next steps.

We appreciate your patience and thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response

I wrote a review on 16th Jan outlining a complaint. Almost immediately got reply stating it would be investigated. Absolutely no communication since. This is the measure of this company. No customer service

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Mary,

We’re truly sorry for the experience you’ve had, this isn’t the level of service we strive to offer. We understand how frustrating it can be to reach out and not get a prompt response.

Occasionally, emails can be overlooked or mistakenly filtered, especially during busy periods, and we recognize how disappointing that can be.

Our customer support team handles a large number of inquiries each day, and we always aim to address every concern thoroughly and efficiently.

We would greatly value the opportunity to look into your case directly and make things right. Your feedback is important to us and helps us continue improving, as we remain dedicated to providing every customer with the support they deserve.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam

Would give this company minus stars if the site allowed.

Bought security cameras from them. The instructions included with the camera show app functions that dont actually appear on the app. Picture quality and camera functions are an absolute joke and nowhere near what was advertised.

Contacted their support team to return the goods. They acknowledged my email and it has now been 12 days without so much as a peep out of them.

This is not a company, it is organised crime plain and simple. Avoid at all costs.

Edit: As you can see from the reply from Irish Supply they aren't even bothering to read the reviews properly. They claim my email to them may have gotten stuck in a spam folder when they acknowledged receipt of the email. Their website claims to have a live chat but there is nothing of the sort.

As far as I am concerned this is just a criminal organisation pretending to be a company. They claim that their products are Irish sourced but the packaging makes it very clear that they ship directly from China. You are better off just buying from Temu as that is basically what this company is

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Louis,

We’re very sorry to hear about your experience and hope you’ll accept our sincere apologies.

Occasionally, emails can end up in spam folders or be missed during periods of high enquiry volumes, and we completely understand how frustrating this must be, especially if you’ve been trying to reach us for support.

Please rest assured that we will prioritize your case and contact you directly as soon as possible to ensure this matter is fully resolved and that you receive the level of service you deserve.

Thank you for your patience and understanding. We truly appreciate the opportunity to make this right and hope to restore your confidence in our service.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, do not buy

Would give it less stars if I could, it's basically a scam site.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi James,

We’re very sorry to hear that you feel this way. We want to be clear, we are a legitimate business, and it’s never our intention for any customer to feel misled or unsupported.

If something has gone wrong with your order, whether it’s delivery, product quality, or communication, we truly want the chance to review it and resolve it properly.

We’re committed to making this right. Please either:

• Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

Please rest assured that your case is a priority for us.

Being a small Irish team, we greatly value your understanding and are focused on resolving this positively.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Handy Heater turbo 800

Bought a handy Heater turbo 800 from this company. It arrived faulty. I was asked to provide a video of the fault which I duly did. I've been emailing for the last 6 to 7 weeks for a response/resolution form them. I've heard nothing back. Extremely disappointed and would advise people to avoid.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Martin,

We’re very sorry to hear this, it’s not the experience we want for anyone.

Our customer support team usually resolves a high volume of cases with strong satisfaction, but we want to take a personal look at your experience and understand what went wrong.

We want to put this right. Please feel free to:

• Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie with "Trustpilot Follow-Up" in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

We’ll make sure your case gets our full attention.

Being a small Irish team, we genuinely value your patience and hope to turn this experience around for you.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quelle déception

Quelle déception. Si j'avais lu les commentaires avant, je n'aurais jamais commandé sur ce site. J'attends une commande depuis près d'un mois et ça n'arrive pas. De plus, je devais recevoir un cadeau qui n'y sera pas... Bref, c'était ma première commande, ce sera ma dernière

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Angie,

Thank you for bringing this to our attention.

We’re very sorry for any trouble or frustration this may have caused. Waiting that long for a delivery is understandably frustrating, and we completely appreciate how that would affect your trust in us.

We’d really like the opportunity to make this right. Please feel free to:

• Update your review with your order number, or
• Email us at support@irishsupply.ie
with “Trustpilot Follow-Up” in the subject line, or
• Reach out via Live Chat on our website (Mon–Fri, 9 AM to 5 PM) for a response in under 3 minutes.

We’ll make your case a priority and ensure it is handled with genuine care and attention.

As a small Irish team, your patience truly means a lot to us, and we’re very grateful for the opportunity to make this right. We’re committed to turning this experience around and earning back your trust.

Kind regards,
Siobhan

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Too slow at resolving problem

Ok, first off of all I want to dispute what one reviewer said about this company making out all its products are Irish made when in reality they come from China.
If you read the company’s info it actually says that they “source products from around the world”. So I have to disagree with what the reviewer said about that.
Having said that, I can’t say that I’m happy with Irish Supply’s response to my
reported problems, which has now been ongoing for several weeks
I ordered and paid for (on 9/12/2025-£78.69) 3 electric wall heaters. They duly arrived but, contrary to the company’s advert, didn’t contain the adapters. So I contacted the company on 13 Jan 2026 to inform it of the omission. On the same date, the following response came:
“I’m sorry to hear that the product didn’t meet your expectations. This issue was caused by an error on our end, and we take full responsibility.”
At today’s date I am still awaiting these adapters.
I have sent a video showing the problem (2 pin plug instead of3) so it shouldn’t take this long to resolve.
If the matter is not resolved to my satisfaction by this Friday, I shall contact my bank under the “Chargeback” provisions. I have advised Irish supply.
I couldn’t recommend this company to anyone.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Irish Supply

Antwoord van Irish Supply

Hi Joyce,

We’re very sorry for the delay and inconvenience with your order, this is not the experience we want for our customers. We understand your frustration regarding the missing adapters and sincerely apologize.

We want to assure you that we are a fully Irish-owned company, with customer support provided directly from Ireland. While we work with both Irish and international suppliers to broaden our range, our first responsibility is always to our Irish customers.

Our support team typically resolves over 150 cases each day with a high level of satisfaction, which makes it all the more important for us to look into your experience personally and ensure it is put right.

We will prioritize your case and get in touch with you directly as soon as possible to ensure this issue is resolved and that you receive the service you deserved.

Thank you for your patience, and we hope to restore your confidence in our service.

Kind regards,
Siobhan

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer