Japanesekitchensupply Reviews 

7
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Kookwinkel
  2. ook in
  3. Bestekwinkel
  4. Keukenwinkel
  5. Messenwinkel
  6. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Japanese Kitchen Supply is your source for authentic Japanese kitchenware, tools, and tableware — shipped worldwide. We bring the complete Japanese kitchen into one place: Japanese knives and knife sets, including the chef knife, nakiri, santoku, and sushi knife, paired with sharpening stones and whetstones to keep every blade razor-sharp. Beyond knives, our catalog covers the pieces that define Japanese cooking and dining: the tamagoyaki pan for rolled omelette, the onigiri mold for rice balls, donabe clay pots for hot pot and rice, ramen bowls, Japanese plates and bowls, cutting boards, chopsticks and chopstick rests, matcha and tea sets, sake sets, and bento boxes. Whether you're building a serious knife kit or setting a beautiful table, we help you do it one considered piece at a time. Our focus is simple: thoughtful, well-made products, honest descriptions, and genuine care after the sale. No fake urgency, no inflated claims, no pressure — we'd rather earn a customer for years than a sale for a day. Every order is backed by responsive, human support: questions about knife care, sharpening, use, or delivery are answered by a real person, usually within a day. We ship worldwide, with US customers at the heart of what we do. Trust is earned, not claimed — which is why we welcome honest reviews, the good and the not-so-good. Explore the complete Japanese kitchen at japanesekitchensupply.com.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

7 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(7)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product is junk.

The product is junk.. Came broken.. Took 30 days to get and didn't even send correct one.. Paid for SL type 99 bucks and they send me Small one for 39 bucks.. Now have to wait another 30 days trying to get a refund

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Japanesekitchensupply

Antwoord van Japanesekitchensupply

Thank you for your review. We would like to clarify several points, as some of the information stated here is incorrect.

Your order was placed on September 14 and delivered on September 29, meaning the delivery took approximately 15 days, not 30 days.

You also received the size that was selected and ordered at checkout. The dimensions were clearly stated on the product page, so an incorrect size was not sent.

Regarding the item arriving damaged, we are genuinely sorry about that. Damage during transit can unfortunately occur when a parcel is not handled carefully by the carrier. Nevertheless, we take responsibility for helping our customers resolve these situations and will always offer the appropriate solution once the issue is confirmed.

We completely understand being disappointed by a damaged delivery, but we do ask that reviews accurately reflect the order details and what was actually received. We remain available to resolve the genuine issue with the damaged item properly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Both bottoms came broken

Both bottoms came broken. Not happy. Won't make anymore future purchases.

***That's a lie, no refund was given. You guys just said this.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Japanesekitchensupply

Antwoord van Japanesekitchensupply

Thank you for your feedback, and we’re very sorry that both items arrived damaged.

Unfortunately, the damage occurred during transit with the carrier. As soon as we were made aware of the issue, we offered the choice of either a free replacement or a full refund, and a full refund has since been issued.

We always want to handle situations like this fairly and make sure our customers are never left paying for an item that arrived damaged. While we can’t always control how parcels are handled during shipping, we can control how we respond when something goes wrong, and we’re committed to resolving these situations quickly and professionally.

We sincerely apologize again for the inconvenience and disappointment caused, and we hope you’ll consider giving Japanese Kitchen Supply another chance in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After receiving notice of shipment I…

After receiving notice of shipment I was sent a notification of cancellation. With no explanation.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Japanesekitchensupply

Antwoord van Japanesekitchensupply

Thank you for your review. We’d like to clarify what happened with your order, as the cancellation was not made without explanation.

Unfortunately, the item you ordered became unavailable from our U.S. stock after your order was placed. We contacted you to explain the situation and offered to import the item for you instead. However, this would have resulted in a longer delivery time.

As you understandably did not wish to wait for the extended shipping timeframe, we offered you the alternative of a full refund. You chose the refund option, and we subsequently cancelled and refunded the order accordingly.

We’re sorry that the item was unavailable and for the inconvenience this caused, but we always aim to be transparent with our customers and provide a fair solution when an unexpected stock issue occurs.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer