Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸 Reviews 

381
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst co. Do not buy from them, wish I had read up ahead of time. Product arrived late, didn't send what I ordered, didn't offer an exchange, return or refund and told my it was my fault. You've b... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Idea of the saying and look of the style was great, I ordered xxlarge which was about a medium women’s. The fabric was terrible some kind of synthetic. I have ordered before and got regular sweatshirt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product, as described! When the sweater didn't arrive in 30 days, as promised, I contacted customer service, and they promptly sent another one that arrived in 3 weeks. The original shipment cam... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the pink dress forest Print in a size large, which is what I typically wear. It came and fit me perfectly. not too small,not too big, it was just right. I was concerned it would be too small... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Casino
  2. ook in
  3. Bookmaker
  4. Online casino/bookmaker
  5. Wedkantoor

Geschreven door het bedrijf

Master high-stakes baccarat, hot bonus buys, and interactive slots at Westace! Experience guaranteed fair play, lightning withdrawals, and dedicated VIP support on mobile or desktop.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

381 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(381)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst co

The worst co. Do not buy from them, wish I had read up ahead of time. Product arrived late, didn't send what I ordered, didn't offer an exchange, return or refund and told my it was my fault. You've been warned.

21 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn’t give them 1 star Took 2 months…

Wouldn’t give them 1 star Took 2 months to get order and instead of a queen cable knit blanket I got a pillow size piece of crap No response to emails There return is to send back to Australia!Im going to dispute the charge Do yourself a favor and don’t waste your money! It’s a scam

20 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thscais is a scam place I ordered a…

This is a scam place I ordered a blanket chunky knit it is made out of asbestos material. I was supposed to be queen size it isn't even the size of a hand towel 59.00 complete rip off! Beware. It took over a month to receive it! They had me believing they were in Cali turns out it finally arrived over a month later from China! What a disappointment. I'm sending it back and they better give me a full refund! Not my fault it has been over 30 days! They need to be reported some how! Total scam!!!!!

3 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This place is terrible

This place is terrible. We ordered pajamas a month before christmas. The package came the night before and it wasn't even what we ordered. There is no way of calling them and they never respond to emails. Do yourself a favor and find somewhere else to shop.

25 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absoluetly ridiculous this company.

Absoluetly ridiculous this company.. i ordered a tower socket almost a month ago via pigsback...no info om the tracking and no response from supberb ...it seems to be a common problem with this company!

9 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a joke!!!!

What a joke!!!!! Do not order anything from this “company “! It’s a complete scam. I got a “blanket “ two months later that was literally fake fat yarn 12 inches by 12 inches. A dish cloth! Not a full size blanket I paid $50 for!!!!! Run from this scam!!!!

28 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a sewing machine on may 21st

I ordered a sewing machine on may 21st. It says it's in transit since June 4th. I would like to know what's going on with my package!! I ordered this product for me to be able to make mask for my family and myself. I'm at the point where I would like money back.

16 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hello Lashawn,

Thank you for leaving us a review, albeit negative. Can you tell me the name of the store you bought your sewing machine from?

We have received a lot of negative reviews from people who never received their orders from a store called "SUPERB DIRECT".

If you made your purchase through that store, please know that we are "JUST SUPERB" and not SUPERB DIRECT. We don't sell sewing machines, only clothings. If you are certain that you made your purchase through us, please send us an email at supprt@just-superb.com and our friendly staff will assist you and provide you with the best customer service. If you have your order number, please include it in your e-mail.

The format of your order number should look like this: #123456-JS

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery Seems to be a common theme throughout…

Seems to be a common theme throughout there reviews. No delivery or very long delivery. I’ve attempted to buy 2 x watches and 7 weeks later have not received any of the watches dispite being told “lost in lost” but the other one never arrived.
I ordered another watch for my husband and that never arrived either. Don’t waste your money ordering of them and don’t waste you time!!

15 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hello Gemma,

Thank you for leaving us a review, albeit negative. Can you tell me the name of the store you bought your watches from?

We have received a lot of negative reviews from people who never received their orders from a store called "SUPERB DIRECT"

Please know that we are "JUST SUPERB" and not superb direct. We don't sell watches, only clothes. If you are certain that you ordered your watches from us, please send us an email at supprt@just-superb.com and our friendly staff will assist you and provide you with the best customer service.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I order a Nemora shirt for my GF back…

I order a Nemora shirt for my GF back On May 20th.. and haven’t heard anything back from them. I sent out multiples emails, Facebook and messenger still haven’t heard back! this is ridiculous! I can’t even call them if I wanted to no number to call! I want my money back!!!

25 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hi Erik,

We want to sincerely apologize for your negative experience upon shopping with us. This is not a common instance and rest assured we'll do better next time. Upon investigation, I found that your package has been sent today. The delay was caused by the current situation. This pandemic has caused us delay, but rest assured that we will take care of you. Please allow 3-5 business days for the the tracking information to update.

Best,
Sophie
Just Superb Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a high end Bluetooth wireless…

I ordered a high end Bluetooth wireless speaker 2 weeks ago. I haven’t heard nothing about it being shipped. Bad customer service for not responding to my emails.

17 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hello Daniel,

Thank you for your review. I apologize that you had this experience. I just want to inform you that we don't sell wireless bluetooth speakers. We are a clothing company. We sell clothes and a couple of accessories, but not speakers.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DELIVERY QUERY - COMPLAINT

DELIVERY QUERY
Status
The ticket is currently awaiting response from the seller.
Please allow the seller 3 working days (Mon-Fri 9am-5pm) to reply to your support request.
As your request will be placed in a queue, please try to avoid sending anymore messages until you've received a reply as this will reset your place in the queue.
Thank you for your patience.
Email
m*****.*********@***.ie (all correspondence notifications will be sent here).

Product
i12 TWS Wireless Earbuds

Purchase Date
20/05/2020 12:15:05

Message History
* Never share credit card details using this form *
M
Hi,

Firstly how dare you speak to me/a customer like that!

Secondly nowhere in the thread have I been advised that I will receive my orders this week.

What was said I will receive them shortly.

And thirdly, how is that even an acceptable time frame for delivery, seeing as I ordered them over 2 weeks ago?

I will be making a formal complaint now RE how insufficient this form has been, how unhelpful and lacking in detailed responses the replies have been and how inappropriate I have been spoken to.

Regards,
M

15/06/2020 12:40Superb Direct
I have told you I am not sure when they were shipped, but you are due to receive them by the end of this week as they are with your courier

15/06/2020 12:32 M
Hi All,

That is still not answering the questions I asked.

When were my orders were shipped?

What date will I receive them?

Additionally, the courier is not 'my courier'.

The courier has been selected by you not me.

Can you please answer the questions.

Regards,
M

15/06/2020 11:48Superb Direct
Hi, I have tracked your item more in depth. I can see that the item is currently "In Transit without Further Tracking" which means that it will be with you any time now as it should be in the hands of your courier. I am very sorry for the inconvenience this has caused. But I can assure you the item is going to be with you very soon.

15/06/2020 11:43 M
Hi,

That is what was said this this already and still no clarification.

I am not looking for next weeks lotto numbers, I am asking for two very simple bits of information regarding my orders.

When were my orders were shipped?

What date will I receive them?

Reards,
M

15/06/2020 11:40Superb Direct
Yes, I have found out that they have been shipped. I can try and find out when

15/06/2020 11:35 M
Hi All,

Can you find this out!?

Have you found out anything from them?

Regards,
M

15/06/2020 11:33Superb Direct
I am unsure they did not tell me when they were shipped

15/06/2020 11:30 M
When were they shipped?

15/06/2020 10:11Superb Direct
Hi, management has told me it has definitely been shipped and they will provide me with tracking soon

15/06/2020 10:04 M
Hi All,

I have still not received my delivery not a decent explanation as to why my orders have not been delivered.

Even though you have advise me on two separate occasions last week that you would check with management and let me know and still no response.

Can I please be advised when my orders will be delivered and why exactly it has taken so long to deliver?

Regards,
M

15/06/2020 10:02Superb Direct
Im still currently waiting for their reply. I will email them again now

09/06/2020 15:47 M
Hi All,

Have you an update of when my order will be delivered after checking with management?

Regards,
M

09/06/2020 15:23Superb Direct
I will double check with management

08/06/2020 15:25 M
Hi All,

Can you confirm if my order has even been shipped?

Thanks,
M

08/06/2020 14:49Superb Direct
Hi, we are unable to provide an exact date at this moment

08/06/2020 14:29 M
Hi All,

Have you a date for when I should expect it to be delivered?

Thanks,
M

08/06/2020 14:24Superb Direct
Dear customer,
Thanks for your email and we hope you are well.
There is a slight delay with our warehouse and delivery courier at this moment due to the health and safety procedures set by the UK government. We are working very hard to dispatch orders on time with the shortage of staff and delays in the delivery courier as well.
So please give it a few more days for the delivery and it should be with you soon.
Thanks very much for your patience.

08/06/2020 14:19 M
Hi All,

I hope you are keeping well in these strange times.

I have not received my order, can you please advise what the delay is?

Thanks,
M.

08/06/2020 14:14
Message

15 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hello Muiris,

Thank you for your review. I apologize that you had this experience. I just want to inform you that we don't sell wireless earbuds. We are a clothing company. We sell clothes and a couple of accessories, but not earbuds. Kindly check the store's website where you bought your item for their contact information.

We are not affiliated with SUPERB DIRECT. There may be a similarity with the name of the store, but we are JUST SUPERB.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed my order 2 weeks ago

I placed my order 2 weeks ago, and sent them a message like 2 days after, because i wanted to change the size of the shirt which i bought. I never had any reply to my message, and now i sent them new email, and also tried to contact with facebook and still nothing. When i paid my order, they sent me the automatic reply, that my order is placed by number ... and after that, absolute nothing. Also paid extra for tracking the package, and just hope with fingers crossed that i dont just lose my money.
( So now they gave their reply here as you can see. I've sent new email to them, and now we wait what happens next, and how long do i have to wait this time.)

29 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hi,

I apologize that we weren't able to answer your email and grant your request. Do not worry, I will do everything so you will have a great customer experience. Kindly give me your order number or send me an email again at support@just-superb.com

Thank you,
Sophie
Just Superb Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on Wednesday 12th of…

I placed an order on Wednesday 12th of May and payed extra to be able to track it... unfortunately it still doesnt show anywhere when I try to search for it by the order number nor does the shop answer any messages on social media and none of the emails I have written to them..

I do not recommend buying from them

25 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hi WT,

I'm very sorry that you weren't able to track your parcel. Factors such as delayed logistics, strict aviation security and customs clearings. These are factors that are totally out of our control. I will personally contact our warehouse to see what going on and I will let you know via email as soon as we receive a response.

Rest assured that if your package is lost, we can arrange a reshipment or refund right away. Thank you for your patience, we really appreciate it.


Best Regards,
Sophie
Just Superb Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered from Superb Direct through…

I ordered from Superb Direct through Pigsback. com on 23 March, still haven't got the order. They keep saying it will be with me soon, 3 times now they have said that, they use the same excuse, delays at warehouse etc. etc. Refusing also to give me a refund saying a refund will be issued when I refuse delivery of the item at my doorstep and they can track when it is returned. RUBBISH SERVICE.I would also point out that Superb direct is nothing to do with Just Superb.

6 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hello Seamus,

Thank you for your review. I apologize that you had this experience. Unfortunately, we are not affiliated with SUPERB DIRECT. There may be some similarities with the name of the store, but we are JUST SUPERB. For assistance with your order, kindly contact either Pigsback's support team or Superb Direct.


Would you be kind enough to delete your 1 star review? I understand where you're coming from, but I think it's only fair that we don't get a review that is intended for a different store.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Outdoor rahen funiture

I bought a rahen outdoor garden funiture! The covers came mouldy! Black in colour! The funiture was wet! One chair had spots of discoloration and the other chair had broken rahen just about to snap! The tracking was crap! In fact their was no tracking left messages 4 them! They did respond and apologized about the delay! The estimation date of delivery was out by 6 days! I paid 30 euro 4 delivery box was broken wet and insects inside and mouldy! Where ever they stored it! Waiting to get answers I asked 4 2 new seat covers and new chairs rahen snapped so we see how they settled this faulty delivery

22 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hi Margaret,

Thank you for contacting us. I apologize for the negative experience you had with us.

I can't seem to find any order under the your name nor your email address. If you could give me your order number from the order confirmation email we sent you, I'd happily assist you. The store name should read Just Superb. Kindly email me at support@just-superb.com so I can assist you with your concern.

---------

Based on our email exchanges, you ordered your item from SUPERB DIRECT. Unfortunately, we are not affiliated with them. There may be similarity in the name of the store, but we are JUST SUPERB, not SUPERB DIRECT. For assistance with your order, kindly contact either Pigsback's support team or Superb Direct as it is impossible for us to help you.


Would you be kind enough to delete your 1 star review? I understand where you're coming from, but I think it's only fair that we don't get a review that is intended for a different store.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrell House

Terrell House Morgantown Ky.
received what looks like small rolls of toilet paper . Whats this about,

20 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Antwoord van Westace Casino: Fast-Paced Action & Epic Jackpots Await! ⚡💸

Hi Terrell,

I believe you ordered your item from SUPERB DIRECT. Unfortunately, we are not affiliated with them. There may be similarity in the name of the store, but we are JUST SUPERB, not SUPERB DIRECT. For assistance with your order, kindly contact either Pigsback's support team or Superb Direct as it is impossible for us to help you.

Would you be kind enough to delete your 1 star review? I understand where you're coming from, but I think it's only fair that we don't get a review that is intended for a different store.

Sincerely,
Sophie
Customer Support - Just Superb

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer