Kapow Toys Reviews 

285
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am writing from Spain. I am very happy with my purchase from Kapow. I had some issues with my package, and Kapow helped me every step of the way. In addition, the package arrived quickly and in per... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pre-ordered two S H Figuarts Marvel action figures (Bucky and War Machine Mk 4) back in December 2018 and both items arrived perfectly on time - and were really well packed. Excellent service from Kap... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am incredibly disappointed with the service from this company. I placed a pre-order last November for a Series 86 Thundercracker, which was delayed past its March release date. I understood the init... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found an item i wanted on the ebay shop, but thought i would check out there website, i asked them.a question regarding a NECA phantom of the opera figure. They responded quickly and very poli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzamelaarswinkel
  2. ook in
  3. Speelgoedwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Kapow Toys offer a huge selection of action figures, statues, collectables and merchandise from Transformers, Star wars, Marvel, TV shows, Movies and much more.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

285 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(285)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kapow! An Honest Review.

Been using Kapow for near on 7 years now and never had an issue. Always had great customer service and I’ve spoke to Andy a few times on the phone and he’s always been really helpful. Would recommend massively.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thank you sir, I don't know who you are but super appreciate the feedback and if you're still here after 7 years you deserve a medal! :) hope you are staying safe at the moment and keeping busy, hopefully with some Netflix, close family human and furry!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic company

Fantastic company. Always amazing service. Great prices. Been using them for years and will continue using them in the future. Excellent.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Dean, loved dealing with you and if there is ever anything we can help with don't hesitate to ask. hope you're staying safe and sound at the moment.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kapow has been my go-to retailer for…

Kapow has been my go-to retailer for Transformers and other action figures for years. The staff have always been extremely friendly and helpful, whether online or in-person at shows. I couldn't recommend Kapow more.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Damian, love catching up with you at shows, hopefully TFN will go ahead this year and we'll get to catch up even if its briefly, take care and keep on collecting!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic

I have bought from Kapow many times, and my brother has as well as we aim to try and have a combined complete collection of all the masterpiece G1 and Beast Wars releases from Takara and Hasbro (That new Convoy V3 is having to wait though!) Never have they once let us down, never have they not solved any little problem that may have arisen, and I thank them for their support of Auto Assembly over the years and TF Nation now.

Always brilliant, always trying to help and Andy (the owner with his other half, Charlotte) is a damned good chap. Extreme Kudos to Kapow for trying to lighten the mood at the moment and shame on those trying to ruin things for everyone else.

#StaySafe #StayAtHome #SupportYourLocalAgeUK #WatchGeekology ;)

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Sven, I believe you have been with us from the very early days and it's always been great seeing you at the convention. Sven has some great groups on Facebook worth checking out, search for Geekology :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great friendly team

Great friendly team, they have been nothing but really fantastic!

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Gregory, been a pleasure serving you and long may it continue, your support keeps us going, we really appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No higher recommendation.

Andy and his staff at Kapow do an excellent job at the best of times. The fact that they are continuing to provide an exemplary service at the worst of times is nothing short of amazing. On top of that, they are running giveaways to entertain us.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks so much Rob, really appreciate you taking the time to leave us a review, we try our best, don't always get it right but we couldn't do it without the support of people like yourself :) Stay safe!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable and courteous

I have been using Kapow for many years and have never had a problem. A wide range of lines to suit every collector, and an easy to use website. The staff are always able to give updates on preorders and have been very helpful for any questions I’ve had. I’m always happy to use their service and see them as one of the more reliable collectibles retailers in the UK

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks for taking the time to leave us a review, really appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been my go-to toy supplier for over a…

Been my go-to toy supplier for over a decade. Run by genuinely kind, caring and professional people who have always gone above and beyond. Always had good service, good packaging and fast dispatches when I have ordered online.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Bless you sir, without you I know we wouldn't be where we are today :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

I have been using Kapow toys for years, possibly since they started, and have always found their service to be the best around. I’ve ordered so much stuff, cancelled orders when I’ve changed my mind, returned a couple of faulty items, and always received the best service from them. Highly recommended!! Andy and all who work at Kapow are amazing.

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Ant, I think you have been with us for years, nothing else we can say other than thank you, if there is ever anything we're doing wrong or can improve don't hesitate to let us know. Stay safe and play plenty of video games! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second time ordering…

This is my second time ordering something from Kapow Toys, and I received my Transformers Masterpiece again very quickly, and everything was well and neatly packed again. Transformers Masterpiece MP-11NT Thust looks really great, you made another MP Transformers fan very happy. I can definitely recommend this webshop for all collectors, I would definitely order something from Kapow Toys again. Thanks for the quick delivery.

1 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Rene, really appreciate the review, the fact you are overseas and happy makes us happy as international shipping is always a challenge. Stay safe sir!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best around

I have been a customer of Kapow for many years and a very happy one at that. For collectables and toys, their range and stock levels are usually unmatched and the prices are always some of the best around. Service has never been a problem, and any issues (hey - things do go wrong sometimes when delivery firms are involved) are dealt with quickly and without fuss. I have zero hesitation in recommending them, and the fact they have such a loyal and regular customer base speaks volumes of their quality.

31 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks Adam you Spartan!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A company you can trust

Never used Kapow before but I’m impressed, great prices , next day delivery, packaged well and no damage so I’m very happy with my new Harley Quinn :) a company you can trust that DOES NOT sell fakes ...unlike the bad Amazon seller I’ve just delt with !
I love Kapow now ... I’ll be back soon for another Harley ^.^ Thank you Kapow

29 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Mission accomplished :) happy you are happy Karlywarly!!!! one from Harley fan to another enjoy that awesome figure.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A fantastic company.

A fantastic company.
I have been purchasing from here the first time under Christmas and didn’t have any problems with the items, very fast delivery and the figures where in mint condition.
I would happily recommend and will continue purchasing figures from this company.

21 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Hi Gianluca, thanks for taking the time to leave us a review, really appreciate it :) have a lovely Xmas!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Best.

Great service and selection. Shipping to Sweden only took three days....thats faster than ordering from Sweden. 100% will order again.

19 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

that is awesome to hear :) thanks for taking the time to leave us a review! have a Happy Xmas!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing people and always a pleasure to…

Amazing people and always a pleasure to buy from

12 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks for the review Harold, really appreciate you taking the time to rate us, any improvements you feel we can make please let us know.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Kaplonk!

This is a tricky one. Kapow was never recommended to me. I found them purely by chance. They have a wide range of things although most of it, or at least what I wanted, was hardly ever in stock. You could start arguing all day about stock levels, exclusivity, rarity and things like that. I’ve worked in retail for 25 years. I understand how it works. But this isn’t really the issue. Obtaining a refund for me seems to be taking rather a long time. I returned my item, it was received at Kapow because I checked that it had been signed for and I’ve waited rather patiently for a refund to appear. It never has so far. I have returned things before (not often) to other online stores (not Kapow) and sometimes they’ve taken rather a long time to refund me, sometimes up to 2 months so not knowing how long Kapow take to process their returns I’ve waited. Secondly was the number of times I’d received new items that had been opened and resealed with tape over the top of tape. Now I know this is often done to insert English instructions but these all contained Japanese instructions as expected. It was around 6 times that I received a re-taped box but 6 is still too many, but out of the number of times I had purchased (around 50) it wasn’t a lot. Still, it should’ve been none. And thirdly, well, they don’t seem to take criticism or negative feedback of any kind very lightly even though it was perfectly valid. Their response to me was polite but sharp and it upset me as they clearly missed the point I was making. Even when the customer is right, and often they are, criticism is a bitter pill to swallow. It was meant to be informative to them and I was passing on my experience and product findings in my own words and I did it politely. Once things are good though they are good. They are totally reliable when it comes to getting the goods to you and they will attend to you on a personal level and tweak your orders if necessary. They do get things out to you on time although I wish they would change their delivery options. Second class isn’t really good enough, and Parcelforce, well I’d rather have UPS or DPD. For me, well my experience with them personally was a bit upsetting. Therefore I cannot recommend them. My score is low because my particular gripe was one that upset me too much. I wasn’t happy with the response and had it been a better one my score would’ve been higher.

10 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Hi Marcus, thanks for taking the time to leave a review. I am not sure of your experience with us as your review is not linked to any kind of order I can check but I can hopefully address a couple of things for you.

1) Double tape is common on items, particularly import or Japanese sourced, it is not a returned item or used, we never send out a return as a new item to a customer ever. Please be aware you will come across this with many other retailers not just us.

2) Feedback if you have not had a suitable response from a member of staff please email contact@kapowtoys.co.uk with your issue and we will take a look for you particularly if you have an outstanding refund.

Again thanks for leaving us a review, without them we cannot grow or improve as a business, I am sorry your experience was a less than satisfactory one.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect black series figure

Fast dispatch, great item. Will happily order from again!

7 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Pleasure to be of service Lauren and thanks for taking the time to review us :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

After having a torrid time with darkside toys, I made an order with Kapow for the same action figures and 3 days later they were in my hand. Thanks Kapow. You will be my goto action figure website from now on.

7 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks James, really appreciate you taking the time to let us know about your experience :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I spent over £900 from this company they where rude, blunt and had terrible customer service. They were dreadful to deal with and I wouldn't recommend them under any circumstances.

4 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks for the review Avi, you did indeed spend £900 and returned half of it opened and used simply because you did not like it, sadly as explained we cannot deal with type of return rate and wish you all the best in your future collecting.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience on multiple occasions

I’ve just left a bad review on one of their competitors websites so I feel fitting that I should write a positive review when deserved.

I have never had an issue with Kapow. Orders have always arrived on time, items have always been in the best condition and prices have always been good, I have ordered multiple times from kapow (as has a family member) and never had a issue.

Will 100% order again and recommend to anyone.

1 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Kapow Toys

Antwoord van Kapow Toys

Thanks for taking the time to leave us a review, it's really appreciated and above all it makes us happy you are happy.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer