KastKing Reviews 

52
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received the KastKing V16 rod holder as a gift in May 2026. The product is now difficult to spin and several ball bearings have come out. I reached out for warranty support and told them I did not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had an overall great experience with KastKing from the products to the customer service. I own rods, reels, bags, tackle boxes, line, rod storage, tools, and some accessories. I have not had... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with KastKing goes way back to when they first started as a company. My first KastKing product was the Pontus bait feeder reel. Honestly, back then I didn’t have money for the big brands... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM. Don’t buy from here. Also horrific customer service. Advertises a discount code and when you put the code in at checkout it discounts the sale until you actually pay then it charges you full pri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vissportwinkel

Geschreven door het bedrijf

KastKing® is fueled by innovation, delivering high-performance, affordable fishing reels, rods, lines, and tackle for anglers of every skill level—from beginners to seasoned professionals.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

52 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(52)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM WEBSITE - BEWARE

Purchased a baitcasting reel and they sent me a Chinese knockoff game controller. SCAM WEBSITE.

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Hi Brian,

We’re sorry to hear that you received the incorrect item. This was likely a mix-up at the distribution center with our third-party shipper.

Please rest assured that we are a legitimate company, and we’re committed to making this right. Our customer service team is ready to assist you—please reach out to us at (855)-830-7430 (Option 1) or email Service@kastking.com, and we’ll ensure you receive the correct item promptly and to your full satisfaction.

We appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you.

Best,

KastKing Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought have several kastking products…

I bought have several kastking products and always been pleased I bought a catfish rod and the tip eye insert came out. I read the warranty info and it says they charge 20$ handling fee and shipping. That would be more than half the rod price. So. I sent them a email about my troubles and they sent me a refund with no problem. Very happy with customer service. I had previously written a bad review I should have waited because it only took a few days for them to take care of it.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer Service!!

Placed order on 8/14/24 with expedited (1-3 day) shipping.
Today is 8/26/24 and I still have not received the order! I called KastKing on 8/22/24 and spoke with Paul. He said he could not cancel my order but would send a message to "them" requesting a cancellation and refund. He followed up with an email stating same. Here it is 8/26/24 and I still have not received the order or any further communication fro KastKing. I recommend other do not do business with KastKing if they cannot refund an unreceived order.

22 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Dear Mr. Conover,

Thank you for your patience as we attempted to reach you regarding your recent order. Unfortunately, it seems that your phone number and voicemail system is set to not accept calls, which made it difficult for us to connect.

We regret to inform you that your order was lost in transit by USPS. While we strive to ensure smooth deliveries, we unfortunately cannot control the package once it’s with the delivery service. We sincerely apologize for any inconvenience this has caused.

Please rest assured that we have processed a full refund to your original form of payment. You should see the funds reflected in your account within the next 3 to 5 business days.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us directly. We appreciate your understanding and look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,

KastKing Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Experience

Placed an order on May 2nd. They notified me May 7th (5 days later) that all my items were out of stock. This is 2024 your website should be able to keep track of inventory. Not sure why it took so long for them to contact me. The sale is over now.

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shipped my order to the wrong address

Shipped my order to the wrong address. They can't even explain why?? Horrible experience won't buy again.

10 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Greetings Mr. Martin,
We would like you to reach out to our customer service line for more information ( 855)- 830-7430. Please understand that our company ships to the address provided upon checkout, and carrier mishaps can happen. We are committed to seeing your satisfaction. Please let us know how to better assist you.

Kind regards,
KastKing Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LIARS, CHEATERS & SCAM ARTISTS - STAY AWAY!!!

LIARS, CHEATERS & SCAM ARTISTS - STAY AWAY!!!
I ordered a fishing rod from them, shipping was taking too long time and I CANCELLED the order BEFORE IT WAS SHIPPED! I advised them not to ship, but they ignored me. I refused delivery and shipment was sent back, I HAVE A PROOF (tracking number) IT WAS RETURNED to them ! They never gave be a refund! These A$$HOLES are THIEVES!!!

14 december 2022
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

We would like you to reach out to our customer service line (855) 830-7430 and speak with Capt. Brian. There are a few Scam Sights out there like https://kastkingcanada.com that we are currently working to have removed. If you would please reach out we will see this resolved to the best of our ability. Kastking is an extremally reputable company with millions of happy customers, We would like the opportunity to see you are one of them. * Multiple attempts made to have reviewer contact our customer support for assistance met with no response.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome customer service

Awesome customer service I called today to ask about musky rods and live bait runner reels and I talked to a captain I think captain broadband or something but he runs sea charters and he gave me so much information about good things about which rod which reel to use and which line is good and bad to use. He was very honest about their own products. Highly recommend this company they actually care.

Ethan H

5 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for your kind words and giving us a perfect customer service score. We believe strongly in helping ensure our customers are custom catered to when they call for assistance in selecting gear. Each anglers style is unique and requires careful selection. Glad we could provide that assistance for you. Keep em Tight!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service is awesome

Customer Service is awesome! Responded fast and fixed my issue. Had a rod arrive broken in half during shipment and they sent me a new one within 2 days. That is great customer service! I kept the broken one for spare parts in case I snap a tip or something....

14 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for taking the time to leave us a Perfect 5 stars, We always enjoy hearing our venture to offer the best customer service in the industry is being well received. While issues happen during shipment and transportation through 3rd parties, all KastKing customers can rest assured that KastKing customer care always has your back. Happy Fishing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

called customer service had to have…GREAT SERVICE

called customer service had to have parts right away
no problem talked to BRIAN then PAUL got great info great service got my parts thanks guys
PETE S.

27 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for your Perfect 5 star review! We will pass on your thanks to Paul and Brian.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought three of their long sleeve…

Bought three of their long sleeve fishing shirts. Love the colors, the price is great, and best of all they come in a fishing tackle bag, which i am now using for some of my soft plastices.

24 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you, Mike for taking the time to share your experience on trustpilot, and THANK YOU for the 5 STAR review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Company

I have a large amount of Kastking products, always had good customer service when there were any issues which are far and few between, not saying that you can't have issues, but with any companies product sometimes issues do happen. Also with the amount of gear I have, never had any issues with anything.

28 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you Ike for your 5 stars and kind words! As you know KastKing Always has your back!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have brought several rods and reels…

I have brought several rods and reels from Kastking over 6+ years may have had 2 issues that i can recall but the customer service was very helpful and solved my issues. Kastking #1 in my book!

28 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for your 5 star review!!! Always a pleasure to hear our customers are well taken care of!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and customer service

Years ago I started using Kastking mono when the original name was Eposeidon Outdoor Adventure the affordable Innovation was what made me interested in Kastking. I have never had a bad experience with them I back this company 100%.

27 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you Milton for your generosity, giving us 5 stars! Kastking Thanks you as well for being an extremally devoted Kastking customer! You are a ROCKSTAR sir. Keep them lines wet!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch customer service!

Never had a bad customer service experience with KastKing. I bought 2 Compass travel rods and both broke during my first trip using them. Turns out there was a manufacturer defect in the batch that was received (this was during COVID where problems like this were a lot more common). I reported it to KastKing and had 2 new rods only a few days later and didn't even have to ship back my broken ones. The new rods have been perfect ever since and I use them a lot. Top notch customer service! Sometimes their customer service emails end up in the spam folder because of Gmail's filters so I always check there first. Responses always come in 24-48 hours

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for the Wonderful 5 star review! As you know Kastking Always has your back! Also, Thank you for mentioning the SPAM folder issue. It is definitely something that haunts us. As you mentioned, We always reply to Service@kastking.com emails within 24-48 business hours!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always had great experiences with customer service!

Always had great experiences with KastKing products and customer service. Never had a reel or tool break. Broken a couple rods by my own mistakes but KastKing (specifically Winnie in customer service) has always responded within 24 hours and replaced my rods, no questions asked, and I had a new rod in 3 days.

When a Spirale rod I ordered came in the mail broken in half, they sent out a new rod right away and again I had it in 3 days.

A few weeks ago I ordered some new TriPolymer line off the website. Apparently I caught it the second it went up for sale because the price was $0. I ordered 4 spools but only received 1. I talked to customer service and they said that the website price was a mistake but they went ahead and sent 1 to me for free instead of cancelling the whole order. I thought that my whole order was going to be cancelled the second I placed it and don't care that they didn't fulfill the whole order but it was nice of them to at least send 1 spool honoring their mistake. That's good customer service in my book!

KastKing's customer service and quality has earned a customer for life!

16 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for taking the time to leave us a fantastic 5 star review! As you know Kastking is there for you, on or off the water! We Stand behind our customers 100%

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I took a risk based on price alone.. turns out no risk at all.

I got into Kayak fishing 3 years ago after buying a used kayak from a friend. Seeing how it was right at the beginning of the pandemic and money was tight and jobs were scarce cost was an issue.
After getting used to fishing on my $30 Walmart spinning reel / rod combo, I wanted to get into baitcasting.
Knowing noting about baitcasters or even fishing gear in general. I went on Amazon and got complete sticker shock when I discovered the average cost of a baitcaster.
After doing some price shopping I came across the kastking valiant eagle baitcaster for $40.
I figured that's a price I could afford to "Loose" (Compared to $65 or more for other brands) if the quality was horrible.. It wasn't and I l loved it even though not knowing any better I was using a baitcaster on a spinning rod..
My wife being jealous of how far I could cast compared to her spinning reel, I got her the same modle baitcaster.
Now the two of us were fishing with baitcasters on spinning rods... Long story short. Three years and some research later, Between the two of us, we have 7 kastking baitcasters ( on the correct rods ) 5 Kast king rods, 1 kasking spinning reel, tackle bags, gloves,hat and even 5 pairs of kast king sunglasses.. All because of the quality, longevity ( Just like a gun or a roomba you do have to clean and oil them from time to time after heavy use), and most importantly the COST.. This is huge for two parents who have to spend most of their money on bills and kids...

29 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for the AMAZING review! Kastking strives to keep fishing affordable for this exact reason! We Push to make quality products and offer them at the most affordable prices possible! Happy Fishing you TWO!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was having some Trouble with my…

I was having some Trouble with my fishing real I called up and talk to I think captain Bryan bock I hope and pry I got his name right he was so helpful and knew exactly what was wrong I love all there products great price and great customer service will kip buying it 👍 😀

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for your positive review! KastKing Always has your back!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a Rover 50L and the piece of crap started falling apart while I was spooling it.

The little red plastic inserts at each handle end fell off while spooling line. I reported same to KastKing and got a fairly quick response. They offered to upgrade the handle on the reel...the upgrade arrived within a few days...I spent time disassembling the old handle and the replacement didn't fit the reel. There you have it...now I'm right where I started. I'm done.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Sorry to hear about your inconvenience. We would be happy to assist. Please contact our customer care at (855)-830-7430 or email us at Service@Kastking.com
*
Greetings Mark,
Just wanted to follow up to see you received the replacement handle?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Quality/And they don't want u to know it

I was pretty happy with this reel at first. However after only a few months of use the rotor already has a groove in it from the fishing line and it is rusting and I only fish in freshwater. Meaning that groove will inflict severe wear on the line and possibly even cut the line when fighting A fish. Obviously the rotors are not chromed or hardened as the well made spincast reels from the 60s and 70s were. And these Brutus reels are way to expensive to be a disposable one year reel.
Plus I contacted the manufacturer and Even though my reel is less than a year old they would not honor the 1 year warranty because I didn't order it from Kastking.
UPDATE,, Now Kastking contacted this Trustpilot site and are claiming I am lying about my experience and I made up the review so Trustpilot will take it down. That's so typical of a company that doesn't want anyone to know the truth. I have waaayyy more better things to do than sit around making up false reviews. That's so Communist like of this company. Squash the truth. So typical. I just hope I have reached thousands about the rotor issue. I know spincast reels like nobody else. 50 years of collecting and fishing with them. You should see my collection of vintage Spincast reels. I love taking them apart and studying how they are made. I probably have one of the largest collections in the United States.
Also notice the replied saying contact us. I have had at least 4 conversations with Kastking, the results are the same each time. Because I bought the reel from eBay brand new they won't honor the warranty.... Which is a minor issue. The main issue is they will not admit to a problem with the rotor durability.

2 maart 2023
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Greetings,
We are sorry to hear of your inconvenience. Please contact our customer service line at 855-830-7430 so we may have the opportunity to provide assistance. We Reached out to get more information to assist you and make sure you were well taken care of. you did not respond and are not in our purchase records anywhere. you even state that you did not purchase this from kastking. We are trying to Assist you not cover your experience. Once again if you will please contact our customer service line or respond to the request Trustpilot sent you for your contact info, we will do your best to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SPINNING CANNA MULINELLO E FILO

ho acquistato una canna da spinning un mulinello e una bobina di filo fluor carbon.
Tutto di qualità eccellente qualità prezzo indiscutibile la comunicazione con il cliente è stata eccellente risposta tempo zero. Ho chiesto se fosse possibile avere tutto per un data di compleanno non so come o cosa hanno fatto la consegna è arrivata in 15 giorni considerato i tempi di arrivo dalla Cina li considero i numero uno 🌟🌟🌟🌟🌟 più 🌟

8 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo KastKing

Antwoord van KastKing

Thank you for supporting KastKing! We love Our Fans

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer