Lampmasters.co.uk Reviews 

478
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having looked at various UK stores for a pair of Gubi pendant lights, lampmasters was hugely cheaper than any UK supplier - £700 list price, cheapest in the UK £560, £400 at lampmasters. I was prett... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was a slight delay on delivery due to one size lamp being out of stock - but we were kept informed throughout. Light fitments exactly as ordered and delivered from Germany. Just been fitted in o... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A slightly chaotic ordering experience as one minute it was going to take 13 weeks, then 17 weeks and then it actually arrived after about 4 weeks but to be fair we got an update each time and the pro... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utter garbage , ordered weeks ago . Still not delivered .no contact whatsoever. Would never use again Seen the response below from Lampmasterd...and still no one has been in touch. I would either... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Over Lampmasters.co.uk

Geschreven door het bedrijf


✔ Strongest designer range

✔ 30 days return policy

✔ Excellent customer service

At Lampmasters, we have collected the most exclusive lamps from top-class designers and manufacturers.

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

478 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(478)

434 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered on the 10 June still not…

Ordered on the 10 June still not received item. Very disappointing

10 juni 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that your order has been delayed and understand how disappointing this situation must be.

We can see that your shipment is now within your regional destination. For more details, we kindly ask you to contact our customer service via our online shop so they can assist you further.

Your feedback will be shared with our quality team to improve our products and services.

Kind regards

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a light that said delivery time…

Ordered a light that said delivery time of 2-5 days and it’s been 3 weeks and I still haven’t revived the product that I ordered.

10 juni 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that your order has still not arrived after three weeks, despite the stated delivery time of 2–5 days. We fully understand how frustrating and disappointing this must be.

This is certainly not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize for the delay and inconvenience caused. We kindly ask you to contact our customer service via our online shop so they can review your order and assist you in resolving this matter as quickly as possible.

Your feedback will be shared with our quality team to help improve our processes and delivery performance.

Kind regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor - non delivery of expensive items then ignored

Part of the order (a significant expensive part) a floor lamp hasn’t arrived order placed a few months ago - firm won’t respond to emails when I try to contact them - about 5 emails have gone unanswered over several weeks - really unsatisfactory

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello and thank you for your review. We're sorry that you've had a negative experience with us. We've now reached out to you to get more details on your order to help solve this issue

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

it is SCAM


I bought an adapter from them a few months ago. The product wasn't delivered. I also didn't get a refund. There's nowhere to complain. So, it's simply a scam.

11 mei 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello,

thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you did not receive your order and did not receive a refund, and we fully understand your frustration and disappointment. This is certainly not the experience we aim to provide.

Please note that our contact details are available on our online shop. We can also see that you have already been in touch directly with one of our customer care team members, who has shared details regarding your order. Please feel free to get back to us if you have any further questions or need any additional assistance.

Your feedback will be shared with our quality team to improve our products and services.

Kind regards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful lamp

Beautiful lamp, great quality and super quick delivery from the team. Would recommend buying from here

2 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this lighting company

Lampmasters offers an amazing range of lighting and I am a repeat purchaser. The website is clear and detailed. Orders are processed rapidly and items are dispatched quickly and well packed to ensure they arrive in perfect condition.

2 juni 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer and courier service

I’m still waiting for my order to be delivered and have asked their customer service team multiple times for the courier’s contact details (as they can’t do this for some reason) and haven’t heard back. Really poor customer service and courier is hard to get a hold of too. I would not recommend using this company.

2 juni 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are still waiting for your order and that you have had difficulty getting updates from both the courier and customer service. We understand how frustrating this situation must be and regret the inconvenience caused.

We can see that you are already in contact with our customer care team, and we would like to assure you that they are reviewing your case. An agent will contact you as soon as possible and provide you with more details regarding your delivery.

Your feedback will be shared with our quality team to improve our products and services.

Kind regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Difficult company to deal with

The LED wall-mounted lamp they provided was faulty - just flashed continuously when switched on. Company was difficult to deal with - their telephone helpline is unmanned, and says that all communication needs to be in writing. Website won't accept my report of a faulty item. Won't be dealing with them again

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello and thank you for your review. We're sorry that you've had a negative experience with us. We've now reached out to you to get more details on your order to help solve this issue

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lampmasters

Excellent company to deal with.
Fast, efficient delivery.
Item was very well packaged.
Would definitely recommend and use again.

26 mei 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The lamp that I ordered has still not…

The lamp that I ordered has still not arrived despite me ordering weeks before. The comms from customer service has been OK, but the information is unreliable. The tracker that the shipping company sent it empty of information. The lamp I ordered for my granddaughters birthday looks like it wont arrive in time, if ever. I am very disappointed and I hope that this is just a one off, but it has put me off using them further.

26 mei 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello,

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize that your lamp has not yet arrived despite ordering well in advance, and we fully understand how disappointing this must be especially as it was intended as a gift for your granddaughter’s birthday.

We regret that the tracking information has been unclear and that the communication, while present, has not provided reliable updates. We completely understand your frustration and disappointment in this situation.

We can see that one of our customer care team members is currently working on your case, gathering more details, and will get back to you as soon as possible. We truly appreciate your patience.

Your feedback will be shared with our quality team to improve our products and services.

Kind regards

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good product

Good product. It does what I want. Adjustable brightness and colour temperature. Retains settings when switched off. Disappointed though with tracking. Information was of no use, and I had no idea when it was going to arrive.

29 mei 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I still haven’t received my order that…

I still haven’t received my order that I placed 12 days ago.

26 mei 2026
Logo Lampmasters.co.uk

Antwoord van Lampmasters.co.uk

Hello,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear that you have not received your item yet, and we understand how frustrating and concerning this must be for you. This is certainly not the experience we aim to provide.

We can see that your order is currently in transit. For more details regarding the delivery, we kindly ask you to contact our customer service via our online shop so they can assist you further.

Your feedback will be shared with our quality team to improve our delivery processes and overall service.

Kind regards

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer