laodel.com Reviews 

54
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order didn’t arrive and I was met with lots of excuses via email when I asked for a refund. Thank god I paid via PayPal so my payment is being refunded. This is definitely a Chinese company who p... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have emailed numouros times and still waiting on a reply paid over £400 for garden furniture and still waiting 2 weeks later,look if it's not coming just refund me.Or just give me a answer this is... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only 1 star because cant give none otherwise cant write a review. DO NOT buy from this company!!!!!!! I ordered a bbq on 9th July. Have sent 4 emails asking where my order is and for refund had n... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Becoming concerned by these negative reviews. I have similarly ordered an in stock item and order status is still at processed, no updates at all. Order ID: #%s #2264 ................... If worryin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Veevoerhandel
  2. ook in
  3. Huisdiervriendelijke accommodatie

Geschreven door het bedrijf

pet foods


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

54 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(54)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Email were never responded and it's…

Email were never responded and it's impossible to get a refund (over £100) since every time I try I get an error, no answer on social media either.

They were prompt to reply after 48hr, I think it should just be clearer and I think that they should double check functionalities on their website, but most importantly advise on delivery dates and delivery updates, the order was placed 7 days ago and still had no idea what was happing.

18 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Undelivered item and no response.

I placed an order with this company for an item advertised as “in stock” but has not been delivered. On the web site it claims my order has been processed. 3 emails asking for an ETA have gone unanswered and the online chat service isn’t working.
Please give me a response to my emails or I will have no option but to report your site to the credit card companies as a potential fraudulent site.

Order #2172 site says it’s in stock.

I received no email from you and did not cancel the order and have not received a refund. It’s also funny that you only now tell me it was scheduled for delivery and did not update the detail of my order on your website.
I have only stated my own truthful experience with your company.

17 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Sorry to hear you haven't receive your order, Upon checking, Your order dispatched and estimate delivery 21th of June,(updated in website- tracking will send day before ETA) we have recall the shipment as you unhappy with your order with us.
Your order has been cancelled and Refunded as requested, and any money you have paid refunded.(available in your account with 1-2 working days)
As of your first mail 14th June 5.30 P.M and we have reply to your email 14th of June 7.15 P.M updated the status of your order, your 2nd mail we have received today and we replied within hour of your mail, (forwarded all mails for reference) please find our delivery information clearly mention delivery estimate, your review not state honest review,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oh dear…

Oh dear - I wish I’d read these reviews before placing my order! Bought a trampoline for my daughter’s birthday. I expressed the need for it to arrive on time and have chased twice with no reply or acknowledgement. I know it’s awful for any child to not receive their present but she’s autistic and this trampoline would absolutely transform her world at home. Bouncing is a favourite thing and relieves her anxiety.

Terrible service and I’ll be requesting a refund and ordering from elsewhere.

15 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi Gemma.
Thank you for review. I am extremely sorry to hear you have had such a negative experience with us. This certainly is not the level of service I would expect. due to high demand and Since the number of orders received this season is very high, our logistics and delivery function has been unable to handle order delivery with as much efficiency as it generally does. We can discuss the matter further with you if you reply to my next message with the account and contact number.

Kind Regards

David

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish - cancelling orderes

Rubbish
Think they advertise items just to cancel so they obtain information to sell on.

Ordered item but they cancelled without a reason.

On site it showed in stock and all….

14 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi Tiaan,

I'm really sorry to hear that you have had this experience! This is rare and we always investigate to make sure we get this right next time. If you need any more help to check this I've sent an info request. Please reply with your account number.

Many thanks,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting

I ordered a product for my mums birthday on 26/5/21 (order 1798), expecting it to arrive as described. Still nothing, no communication at all. No response to my email asking where the product is. Bit embarrassing really. Next step will be to report to the credit card company, a reminder to do your due diligence prior to purchasing products online

14 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awaiting my order

I placed an order 2nd June 2021. Item to be received in 3-5 days. Emailed twice & no reply. Just says pending. Not great customer service at all. Won't be using this site again.

11 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STILL waiting for an item after 3 weeks!

I ordered an item off of your website on 10th May with delivery expecting to be 3-5 days. I emailed on 12th May as I did not get a dispatch email and the item was a gift for 18th May.
I received an email back on 17th May to say the item had been delayed and that I would receive the item in 1-2 weeks and that I would receive an email once it had been shipped.
I then emailed again on 26th May to say that I still have not received the item and that I would like a refund on the delivery (£3.99) as I still had not received the item.
It is now three weeks and I have not received my item! I am so annoyed with your customer service and that I STILL have not received my item without any updates!
TERRIBLE service and never using again!

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi
I am extremely sorry to hear this,Since the number of orders received this season is very high shipments can be delayed, our delivery policy for furniture, homes 1-3 weeks. if you no longer to wait request us the refund we will be process your request.
Thank you,

Danielle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service exceptional

The customer service I received from Very and the Furniture Dept was exceptional. There was a slight issue over faulty parts but these were dealt with quickly and efficiently. I would definitely shop here again! I am really pleased with the Cuba wardrobe too as it is excellent value for money and looks really good

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi Chaminda,

Thank you for taking the time to leave a great review!

Kind Regards,

Danielle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ok .......

Ok ........ so I really wanted to prove all the negative reviews wrong BUT.... I placed my order really excited. Paid for it and my funds are in pending.

Had an email to say item is out of stock. Bank have said that they can and should cancel this status immediately. I can’t reorder from elsewhere until I have that money back in my account.

Sort your stock out and stop taking customers money so they have to wait to get it back. This delay is preventing me from buying another .....

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Sorry for the bad experience you had, your order we received 31/05 and we cancelled and refunded same time, same day and your fund back to your account next day. (as bank take while to transaction) we do not wish customer having bad experience with error of stock level, we also have a 10% of transaction fee lost each refund to customer so we do not wish for this experience too. sorry for the inconvenient.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this Scam Website

I have no faith in this company at all and believe it to be a scam website and extremely poor customer service.

Interesting how the only recent positive reviews are from Sri Lanka for a company registered and selling in the UK!!

Firstly I ordered the Patio set I wanted 5/4/21 as it was out of stock in 'Asda' but they were selling it as only slightly more so I went for it. Despite contacting them numerous times never heard back from them, then on 3/5/21 out the blue they cancelled my order due to having no stock. Two days later the same item had been relisted on the website, in stock, but at £50 more, I was angry at this but wanted this style and was still out of stock at 'Asda' so thought Ill still go for it.

I was then told the order was shipped on the 9/5/21....It Wasn't

I got a notification from the delivery company on 13/5/21 that they had received the package and would be delivered on 16/5/21....they hadn't

On the 16/5/21 I had a txt from the delivery company saying it was the next drop at 10am.....It wasn't

Later that day I had a message from the delivery company saying they had not received the parcel from Laodel.

Meanwhile I had on my order from Laodel the order was completed on the 15/05/21...Obviously it wasn't.

I messaged and after a day told they would investigate with there delivery partner.... I never heard back.

I spoke to the very helpful delivery company and they told me it was lost in transit as never received the item and that the order from there client and was actually from Asda....Cue being very angry from me. I got the reference number and managed to eventually speak to someone in Asda head office as my name was not the name of the account ordered despite it being my delivery address and contact details.

In short this newly 'registered' company in at an office that has dodgy reviews in central London, with an owner listed as from Sri Lanka, with the company shop premises is actually an Asda in London has ordered an item from Asda to sell as there own, even having the check to use the same pictures from the Asda website.

Do not buy from this company you might be lucky to get an item at an inflated price from another seller but I doubt you will do, they have been reported to both Asda and Trading Standards.

27 mei 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One to avoid!

As with many others who have wrote reviews had the same pending issue, funds went to pending had an email saying pending then nothing. I emailed several times and asked for the order to cancelled and nothing. It takes two seconds to write an email. Avoid.

11 mei 2021
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi as of your requested 14/04 to cancel your order, we cancelled your order and refunded same day, we sent you the copy of acknowledge email same day of cancelled order. all data we sent you by mail after this review for again to consider your review as it's not state honest review. we appreciated honest review and avoid fake review. Thank you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

On reflection re my review posted a few…

On reflection re my review posted a few days ago the company have cancelled our order as per our request, been in touch with me to confirm the cancellation of my order and refunded the full amount all within 3 days. I am grateful for your swift response, due to this i have the trust once again to use your website. The sticking point for me was not having any confirmation of my order, this lead to mistrust of your website.

11 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, great website, so much choices, easy to order. Item arrived promptly & was well packaged. Very happy with my purchase, I will definitely use Laodel again!

4 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

No response

I have ordered a large stuffed toy tiger for my daughter. The order is showing as processed. It has been over a week and I have had no communication as to when it will be delivered. On the website it says 3 to 5 days?

Whats going on??

4 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order stuck in pending and no reply to…

Order stuck in pending and no reply to emails. So not sure whether my items will be delivered. My order has now been cancelled.

28 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo laodel.com

Antwoord van laodel.com

Hi Susan this is your short mail to us requesting cancel order"Yes, please cancel.
I do not want my item now.
Thank you.
Susan Lowes

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer