Eerste x besteld. Levering snel met weekend erin. Helaas waren de verpakkingen van 3 pakjes thee volledig vernield door...rondtollende glazen potten in de doos? Gelukkig waren deze potten nog heel. G... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Keurig verpakt, alles in 1 doos, snel geleverd. Op te halen bij een lokaal adres, waar ook afgerekend kon worden. Producten zoals verwacht.
Leef en hiervoor Bewustwinkelen is zoals online winkelen moet zijn, simpel. Het achteraf betalen bij een winkel waar je je bestelling ophaalt, vind ik hartstikke handig. Tot nu toe ontvang ik ook alti... Toon meer
Snelle levering, producten zijn goed en veilig verpakt (weinig kans op beschadiging). Ook juiste levering ontvangen. Breed assortiment en prijzen van de producten zijn lager dan bij andere aanbieders.... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Heb je een vraag over onze website, onze service of over een product? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via onderstaande contactgegevens. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
Contactgegevens
Bosberg 41, 7271 LE, Borculo, Nederland
- 088 990 8696
- info@leef.nl
- leef.nl
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Verantwoorde producten
Snelle levering, prima communicatie, goede kwaliteit.......en......mooi assortiment.
Snelle verzending
Thee besteld en was de volgende dag al binnen, ga hier zeker vaker bestellen!
besteld op 23-06-2025 en nu op…
besteld op 23-06-2025 en nu op 01-07-2025 nog niks ontvangen..

Antwoord van Leef.nl
Leef en hiervoor Bewustwinkelen is…
Leef en hiervoor Bewustwinkelen is zoals online winkelen moet zijn, simpel. Het achteraf betalen bij een winkel waar je je bestelling ophaalt, vind ik hartstikke handig. Tot nu toe ontvang ik ook altijd exact wat ik bestel. Je kunt het binnen 24 uur ophalen in de winkel. Dat hoeft wat mij betreft niet per se, een aantal dagen later kan ook nog wel. Er is ook een gigantisch aanbod aan allerlei dingen die je niet altijd bij de drogist in de winkelstraat kunt kopen. Dat is een extra bonus.
Deskundig advies en snelle levering!!!
Geen krukdoppen zoals vermeld maar stokdoppen!
Helaas niet de krukdoppen zoals vermeld op de site maar stokdoppen ontvangen . Deze zijn vele malen kleiner en niet geschikt voor krukken!
De levering op zich was snel en correct verpakt, maar wat ik erg vervelend en niet correct vind is dat ik 2 x de bezorgkosten moet betalen , 1x bij levering €4,95 en retour €8,25 !! voor een bestelling van €23,70 ,die niet voldeed, moet ik ik dus in totaal €36,95 betalen en daar krijg ik dus maar € 23,70 voor terug en dat is gewoon erg jammer en niet nodig .
Om 1 x leveringskosten te berekenen is prima maar dit vind ik niet kloppen en totaal niet in verhouding staan.
Dus kijk goed als je wat besteld bij dit bedrijf ,
Inmiddels contact gehad met het bedrijf en er was een miscommunicatie over de te betalen verzendkosten, 1x wordt terugbetaald.
Ik ben netjes gebeld en ze hebben hun excuses aangeboden voor het niet duidelijk communiceren, voor mij is het nu afgehandeld en gaan ze van 2 sterren naar 4 sterren!
Ook passen ze de tekst aan .

Antwoord van Leef.nl
Snel en goed afgeleverd.
Product "foutief op de website"
Product niet ontvangen omdat "het foutief op de website stond en mocht niet verkocht worden" - omdat nog een ander artikel besteld was moest ik verzend kosten betalen, en eigenlijk heb ik dit bijbesteld om op het vereist bedrag te komen.....dus geen cadeautjes voor onder de kerstboom alleen een zure nasmaak

Antwoord van Leef.nl
Hebben alles snel ontvangen en in goede…
Hebben alles snel ontvangen en in goede staat, alleen verkeerde gram pakjes. Pas dus goed op mensen betaal waar je voor kiest. Wij hadden Olvarite besteld op de site staat 250 gram maar hebben 200 gram gekregen. Voor een duurdere prijs dan in de winkel. Dus sturen het terug.

Antwoord van Leef.nl
Ik heb mijn bestelling die ik vorige…
Ik heb mijn bestelling die ik vorige week bestelde nog steeds niet ontvangen, ik was donderdag in de winkel waar het zou geleverd zijn en het was er niet, een rit van 30km voor niets! Het zou wel handig zijn als jullie een bericht geven als het geleverd is ik krijg alleen een bericht als het vertrokken is? en daarna? mag ik er naar raden, enfin het vorige systeem voor leef.nl was veel makkelijker en beter ik weet niet of ik nog ga bestellen bij jullie.

Antwoord van Leef.nl
Goede prijs, snel en keurig geleverd
Voor mij nieuwe webshop dus mijn eerste bestelling mbv Klarna gedaan.
Super goede prijs en ook heel snel keurig geleverd.
Ik ben fan!
Gewoon goed
Alle bestellingen zijn foutloos en snel geleverd. Je kunt het pakje bij een winkel laten afleveren, zo hoef je niet thuis te blijven. Betalen doe je dan in de winkel. Het is een extra optie. Thuisbezorgen en direct betalen kan natuurlijk ook.
Te commercieel ingesteld
Het account onthoudt wel je naam, maar niet je voorkeur voor bestelling afhalen. Elke keer weer zoeken naar het adres van her afhaalpunt. Na èlke bestelling een mail: ben je misschien wat vergeten? Het mag allemaal wel wat minder pusherig, wat meer klantvriendelijk.

Antwoord van Leef.nl
Daar sluit ik me bij aan!
Hele slechte handeling helaas 2 keer…
Hele slechte handeling helaas 2 keer pakket laten bezorgen 1ste keer fout gegaan eigen schuld 2de keer nog netjes op gebeld dat t weer fout is gegaan en toch even vast konden houden.. helaas weer niet gedaan erg jammer van deze handeling! Jammer dat als je netjes belt ze niet even iets voor je vast willen houden! Jammer jammer!

Antwoord van Leef.nl
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







