lighttrend.co.uk Reviews 

111
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute fraudsters. Taking money with no intention of supplying the goods. appear to work out of an accommodation address, don't answer phones, now claim the phone is not working. Email address not w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted something unique for my dining room, so I went the bespoke chandelier option, and wow it's absolutely stunning. The team was super helpful, walking me through the design process and making su... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where do i start? We ordered several hundreds of ££ worth (2 pendant lights), months ago and have had various aborted postal updates since but no lights. Sometimes fittings have apparently not left... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Massive thanks to the LightTrend team for pulling off something no one else could in such a short timeframe. The Celestial Drift chandelier completely transformed my kitchen, every guest commented on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lampengroothandel

Geschreven door het bedrijf

We are a family run business who specialise in selling an exquisite collection of lights and chandeliers that will add a touch of elegance to any room. We understand that lighting plays a crucial role in enhancing the ambiance of any space and our products are carefully curated to meet your style and functionality requirements. Whether you are looking for modern or minimalistic designs, we have something for everyone. Our collection includes a variety of staircase chandeliers, pendant lights, chandeliers, wall lights, outdoor lights and commercial lighting that are designed to fit any budget and preference. All our products at London Lighting are sourced from the best manufacturers around the world and are made using high-quality materials. We proudly provide in-home consultations for our customers purchasing from London Lighting , bringing expert advice and personalised solutions right to your doorstep.We take pride in offering excellent customer service and our team of experts at London Lighting are always ready to assist you in choosing the right product for your needs. We believe that the right lighting can transform any room dull room and create a wow factor and we are dedicated to helping you achieve.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

111 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 22% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(111)

45 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful chandelier and great service

We recently purchased a chandelier for our dining room and couldn’t be happier with how it looks. The quality is excellent and it’s really become the centrepiece of the room – everyone comments on it when they visit.

The ordering process was straightforward and delivery was quicker than expected. Everything arrived well packaged and the installation instructions were clear.

Overall a really positive experience and we’d definitely consider buying from them again in the future.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly

Very friendly, and very reliable. Very pleased with my Order. Thank you! Will definitely be using yourself again!

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have yet to receive any response from…

I have yet to receive any response from the company regarding my order – no emails or calls. This is my second review of this company, following their bold, unprecedented reply to my first review, which they edited. PLEASE LIGHT TREND - the least you can do is to refund me the money.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We've ordered several lights from here

We've ordered several lights from here, all came quickly and in good condition.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you for your continued support. We’re pleased to hear your orders arrived quickly and in perfect condition — we truly appreciate your trust in us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with the service can’t…

Very impressed with the service can’t fault them at all delivery was quick and efficant all very professional . Thank you super happy with the service

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you for your kind feedback Lindsay. We’re delighted to hear you were impressed with the service and delivery, and that everything met your expectations. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Light Trend have asked me to write a…

Light Trend have asked me to write a honest review and I can safely say overall it has been a good experience. Customer service is good and the lights I ordered were very nice. I would definitely recommend thank you Light Trend.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you for your honest feedback, Charlie. We truly appreciate you taking the time to share your experience. We’re pleased to hear you were happy with both the customer service and the lights, and we’re grateful for your recommendation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Light trend has definitely amazed me…

Light trend has definitely amazed me with their products, such good quality and their service is exceptional, the website is very accessible to use and will Certainly be using this company again. I would definitely recommend light trend.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very pleased to hear you were impressed by both the quality of our products and the service you received, and that you found our website easy to use. Your recommendation is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just in time for Christmas 🎅🏼

Massive thanks to the LightTrend team for pulling off something no one else could in such a short timeframe. The Celestial Drift chandelier completely transformed my kitchen, every guest commented on it. Couldn’t be happier and would absolutely order again, thank you!

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

We’re delighted to hear the Celestial Drift chandelier has transformed your kitchen and that you’re so pleased with the result. It means a great deal to our team, and we truly appreciate your trust. We look forward to assisting you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my purchase and the…

Very happy with my purchase and the customer service. The chandelier looks great is the lounge.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you for your kind feedback. We’re pleased to hear you’re happy with both the chandelier and our customer service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service, great staff great products, exceptionally made I'm loving Light Trend

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Elaine, thank you so much for your kind words. We really appreciate your support and are delighted you’re loving your lights.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Late delivery and false advertising

Ordered numerous amount of lights on 5th October for part of our delivery to only arrive today, 15th December, after being told numerous times they would have arrived before now. We have an electrician waiting on these arriving.
Yes we got a refund of £100 but do not advertise 7-21 day postage.
The lights we ordered are meant to be marble and look white and black, however, when they have arrived they look nothing like what was advertised. I know it will be because they are a natural material etc but they look NOTHING like advertised.
Really disappointing and won’t be using this company again

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

We’re truly sorry for the delay and the frustration this caused, particularly with your electrician scheduled, we completely understand how disruptive this can be.

Throughout the process, we remained in ongoing contact, providing updates as we received them from our logistics partners, and we issued a £100 goodwill refund to acknowledge the inconvenience caused by the delay.

Regarding the marble finish, as noted on our product pages, marble is a natural material, and variations in colour, veining, and tone are inherent and unavoidable. While we do our best to represent this accurately in photography, no two pieces will ever be identical.

We regret that the product did not meet your expectations and are sorry to hear you won’t be shopping with us again. Your feedback has been taken on board and is being reviewed internally.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience with this service

Very bad experience with this service. Recently I moved houses and order thousand of item from online. I received them straight way but unfortunately my from light trend I order two chandelier but nothing it’s been 3 weeks but no email for tracing the item and no clear instruction. After back and forth contacting with them they not even informing anything about my order. They keep giving me excuse the delivery can’t locate my item. Such a dishonest company I had been experience in my life. Uncertainty to get my item or my money back. Never ever buy anything from this company.

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

We’re sorry for the frustration caused and understand how disappointing this situation was.

Throughout the process, we remained in regular contact, providing updates directly from our logistics and courier teams while the shipment was being investigated. Once it was confirmed that the delivery could not be completed, the matter was fully resolved with a full refund.

We always aim to keep customers informed and resolve any issues fairly.

— Light Trend Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really great lights

Really great lights, ordered for my restaurant, delivery was super quick and great customer service, really recommend. Thank you

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted you’re happy with the lights and our service. We really appreciate your recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service, incredible products very quick delivery 🫶🏻 would recommend to everyone will defo be purchasing again 🙌🏻🙌🏻 thank you again xxx

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo lighttrend.co.uk

Antwoord van lighttrend.co.uk

Thank you so much for your amazing review! We’re so glad you loved the products and service. Can’t wait to help you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shit Trend

Where do i start? We ordered several hundreds of ££ worth (2 pendant lights), months ago and have had various aborted postal updates since but no lights. Sometimes fittings have apparently not left the factory, some lost in transit.

Reading between the lines the lights are coming from somewhere like China and the uk dropshipping company dont have their suppliers under control. Go somewhere else.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m really impressed with Light Trend…

I’m really impressed with Light Trend Limited. From start to finish the service was professional, friendly, and efficient. The team helped me choose the perfect lighting. The lights look amazing they’ve completely transformed the space. Great communication throughout and excellent value for money. Highly recommend to anyone looking for quality lighting and great customer service!

2 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer