lipomarts.com Reviews 

137
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Simply stated this company can’t be trusted. They do a bait and switch about their delivery dates. Once ordered there is no practical way to cancel or obtain a refund. Their products come from C... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The jersey arrived 3 months late after many follow ups and a refund request. Size was off by 5 inches in the chest (way too small). I was offered a 10% discount on future orders! A total SCAM.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality jeresy. With all of the bad reviews I didn't know what to expect. I was very happy once I received the item. The only negative is the shipping time. It's shipped from China so don't... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I see a common thread. The items i ordered took forever to arrive. They were the wrong sizes and completely different color than shown. After much back and forth with measurements and picture le and c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

137 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(137)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The Delivery time is Ridiculous I…

The Delivery time is Ridiculous I ordered something 3 days after ordering it & got it a week before

17 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Thank you so much for your purchase. I'm Linda from Lipomarts store.

We shipped it to the shipping address that you provided on the invoice. Here's the link: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=92612903290759100001298494
We hope that you are sympathetic that the shipping unit cannot avoid the problem of slow delivery because of the overload in this busy season. We sincerely apologize for this delay!

We understand that the delay affects your plans and intentions. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our sincerity, we offer you 10% OFF for the next orders. We do hope to be able to partially compensate for your disappointment this time when ordering at the store.

We sincerely hope you will accept our apologies and be understanding.
Kind regards,
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome

I bought this sweatshirt in several colors and I love them all. They're perfect for any occasion.

31 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us. I'm Linda from the Lipomarts store.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Jerseys are not authentic NFL…

The Jerseys are not authentic NFL merchandise. Poorly stitched Jacksonville Jaguars emblem and NFL emblem. The NFL size tag looks glued on. Got a custom jersey with Last name and number 24 which were poorly stitched on as well. Its a flea market quality jersey. DON'T BUY FROM LIPOMARTS.

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thank you so much for your feedback. 

We really appreciate your feedback on the received item and we're happy to make the right things for you.
Our policy is to offer a 100% return / exchange / refund if we have any flaws in the size, color, or style of the jersey. You can check more details via this link: https://lipomarts.com/return-refund-policy/

To avoid misunderstanding, can you please take some pictures of the ENTIRE FRONT & BACK jersey & its DEFECTS and send them back to us via email address " support@lipomarts.com" ? Please kindly spread it out straightly on a flat surface.We will check & solve the case when we receive the photos.

Looking forward to hearing from you.
Kind regards,
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality on Jerseys and came…

Excellent quality on Jerseys and came exactly as descripted the shipping is slow but for cost and reliability easily worth it!

7 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service! I needed to make a change and Linda did it immediately and professionally.

8 augustus 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Came in fast and looks great!

29 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFFfor the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable

The color is exactly what I was looking for. It's vibrant and hasn't faded after multiple washes.

29 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful

I love how this sweatshirt feels against my skin. It's incredibly soft and comfortable

29 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.

We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.

Best regards,
Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is not a real Jersey company!!

This is not a real Jersey company!!! They sent me a spandex shirt for my son!!! No humans to speak with just a email from Linda everytime I send an email or make a comment

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thank you so much for sharing your experience with us.

We really appreciate your feedback on the received item and we're happy to make the right things for you.
To avoid misunderstanding, can you please take some pictures of the ENTIRE FRONT & BACK jersey & its DEFECTS and send them back to us via email " support@lipomarts.com? Please kindly spread it out straightly on a flat surface.
We will check & solve the case when we receive the photos.

Hope to receive your respone and photos
Kind regards,
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Affordable Prince

The garment is both light and supremely comfortable, making it ideal for warm days.

29 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Fit

This sweatshirt is amazing! It's super soft and the fit is just perfect. I could live in it

22 juli 2024
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.

We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.

Best regards,
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second transaction as good as the firstThis was my second purchase from this…

This was my second purchase from this company. The first purchase basketball jersey was an excellent transaction. Must say my second purchase was even a bit better. Another basketball jersey that I found to be great quality( yes I know it's not authentic) looks sharp again and arrived a little sooner than the first. I am very pleased so far with this company and will be purchasing more basketball jerseys soon.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us. I'm Linda from the Lipomarts store.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% off for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could leave a 0 for the jersey I…

Wish I could leave a 0 for the jersey I received. The description was “iridescent” but the item received was nothing like described. Not to mention, the item took several weeks to arrive & looks like a 3 year old made it. I reached out to them, but even after sending pictures of the item, they refused to make it right. SAVE YOUR MONEY!

6 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Thank you so much for your kind help.

We're so sorry for all inconvenience you had. We will accept to solve the problem if we have any flaws in size, color, or style.
In this case, the item is described as the product image, so our policy doesn't allow us to offer a return/refund. Please kindly check the link below: https://lipomarts.com/return-refund-policy/

After we looked into this issue, we found that your received item accurately described its image on our site.
Moreover, we find that your jersey doesn't have any errors so our policy doesn't allow us to return or exchange another jersey.

To solve this issue, please accept our apology with our coupon 10% discount on the next order.
We appreciate your kind understanding.

Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size is no way women’s xl

Size is no way women’s xl. Got double talk and nothing way settle. I’m out $60.00 +. Make sure you read everything and you’re probably better off using a reliable source. Lipomarts is not it.

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

First, we are so sorry for all inconveniences you had. Please allow us to explain the size to help you avoid misunderstanding.

- We received your order with Gender Women- Size XL
- The invoice shows that you placed Gender Women, instead of Gender Men. If it had been Youth, the size would have been showing Women XL, not Men XL as the invoice
- We always process items based on gender and size, not title name as you mentioned.

If the measurement does not match the standard size chart, please take photos of the SIZE LABEL and the LENGTH & CHEST (armpit to armpit) of the item you received.

Overdue, we have no received the correct photos as per our instructions so we can't support this case for you. Hope that you're sympathetic for us!

Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Read return policies

I would not give them one star. Ordered in November to use for Christmas gifts, kept saying the hoodies had shipped. Got them in January, wrong size I sent them back, would not refund my money or exchange them for the correct size. I am out $132.00 and no hoodies ! Lesson learned.

18 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

We are so sorry about the inconvenience you faced. We understand your feelings but we need proof to check with our factory.

Our policy is to offer a 100% return/exchange/refund if we have any flaws in the size, color, or style of the jersey. You can check more details via this link: https://lipomarts.com/return-refund-policy/
Due to the number of orders, we can't rely on your words to solve the problem. We hope that you will join hands to solve this issue softly by taking photos of the SIZE LABEL and the LENGTH & CHEST (armpit to armpit) of the item you received. We will check your problems when receiving the photos.

Overdue, we have no received the correct photos as per our instructions so we can't support this case for you. Hope that you're sympathetic for us!

Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I see a common thread

I see a common thread. The items i ordered took forever to arrive. They were the wrong sizes and completely different color than shown. After much back and forth with measurements and picture le and comparisons to their size chart, they agreed to refund with no need to return because of the shipping cost. About two days later they said their system wouldn't process the refund (huh?) and suggested i initiate a refund with a paypal dispute, which paypal denied even after an appeal. I am out $130 and have finally learned my lesson about these no-name fake overseas companies who advertise on Facebook!

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

We are sorry to hear that the 2 hoodies we sent you were not the correct size and color you ordered. We fully understand your frustration about this issue and we would like to resolve this issue for you by kindly offering to reship the 2 items to you and apply a 15% discount code for your next orders. However, as you requested a refund, we have agreed to your request. We are informing you of the system issue with the refund and have provided instructions on how to help you receive your refund. Please follow our instructions in the email to receive your money.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can't rate a zero

I can't rate a zero! I ordered a small women's jersey and received a child's shirt. They told me to measure it to return it and said I was lying when I sent them the true measurements. DO NOT BUY FROM THEM THEY ARE A SCAM!!!!!!!!

21 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

First, we want to extend our sincere apologies for all inconvenience with our customer service agent.

Our policy is to offer a 100% return / exchange / refund if we have any flaws in the size, color, or style of the jersey lasts 30 days. You can check more details via this link: https://lipomarts.com/return-refund-policy/

If the measurement does not match the standard size chart, please take photos of the SIZE LABEL and the LENGTH & CHEST (armpit to armpit) of the item you received

We sent this instruction to your email addresss but overdue we have not received the correct photo so we can't support this case for you. Hope that you're sympathetic with us!

To show our sincerity, we offer you 10% OFF for the next orders. We do hope to be able to partially compensate for your disappointment this time when ordering at the store.

Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product was not as described

The product was not as described. I ordered what was pictured online as a brown hoodie, but a metallic, almost camo pattern hoodie arrived. I thought the wrong item was sent but Lipomarts customer service confirmed that is the product and that they could not offer any exchange nor refund.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Thank you so much for your kind help on order.

We're so sorry for all the inconvenience you had. We will accept to solve the problem if we have any flaws in size, color, or style. Please kindly check the link below: https://lipomarts.com/return-refund-policy/
Actually, the hoodie is not 100% cotton, it is mixed between cotton and polyester. In this case, we checked and realized that the item is described as the product image and no errors on the shirt, so our policy doesn't allow us to offer a return/refund.

To make it up to you, please enjoy 15% OFF for your next orders as a gesture of goodwill. Hope you sympathize and understand us.
Anything else you need, please kindly let us know.

Kind regards,
Linda

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My XL Jersey

I ordered a Steelers jersey and got what I ordered, but they went beyond my expectations. I thought the jersey had screen print name and numbers but I got stitched name and numbers instead and I love that since I don't have to worry about them fading when I wash it. Fits perfectly as well.

22 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Hi. Thanks so much for sharing your experience with us.
We hope you feel comfortable sharing your experience with us. Your feedback is greatly appreciated because it will determine what feature we need to add and improve our service.
To show our appreciation, we offer you 10% OFF for the next orders.
We would love to have you.
Linda

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my Broncos Jersey and…

I never received my Broncos Jersey and contacted BBB only to find out that Lipomarts is not in business any longer and I am out the money. THEY ARE A SCAM.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo lipomarts.com

Antwoord van lipomarts.com

Thank you so much for reaching out.

We know that our service is not for everyone. But we have many orders and customers every day, we hope you will not worry about our products.
Due to increased orders this month, the delay may be an incident that we don't want to happen. Many customers forgot to remove the bad reviews about shipping time after receiving items.

We hope you will not worry about that because we have received many orders every day. Can you send us order ID which you used place order on our site to help us support order status as quickly as possible?

Kind regards,
Linda

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer